ErikErik 1 714 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Berntsen var forøvrig på Øyafestivalen i går, med en pils i hånda... Regner med at han gikk på en alkosmell... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Må vel innrømme å ha sett denne Berntsen med betydelig flere enn en pils i hånda under andre konserter, i sesong, tidligere - så dette er ikke så oppsiktsvekkende Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Er dette riktig?? VEIGAR usikker?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Er dette riktig??VEIGAR usikker?? Du har fulgt mye med...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Er dette riktig??VEIGAR usikker?? Du har fulgt mye med...? Spørsmålet er kanskje ikke hvor mye JEG har fulgt med, men hvor bra FXT har fulgt med... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Spørsmålet er kanskje ikke hvor mye JEG har fulgt med, men hvor bra FXT har fulgt med... Veigar har vært usikker de siste dagene og er vel det enda... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikGA 0 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Intervju med Janne og bilder fra vår trening på Lyn-TV i dag. Blue Dream TV??? Hallooo???? http://www.lyntv.no/pages/index.php?cat=si...tt%2Fstabak.wmv Erik, som tror vi vinner 2-0. To av Nannskog:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Stabæk-treneren håper også på at Veigar Páll Gunnarsson og Inge André Olsen blir klare til kampen søndag. – Det ser veldig bra ut nå. De er på rett vei. Mens Inge André har trent denne uken, er Veigar bedre nå. Jeg tror de blir spilleklar, men jeg har ikke bestemt meg for hvordan jeg skal bruke dem ennå, fortsetter Jönsson. link Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Intervju med Janne og bilder fra vår trening på Lyn-TV i dag. Blue Dream TV??? Hallooo???? http://www.lyntv.no/pages/index.php?cat=si...tt%2Fstabak.wmv Erik, som tror vi vinner 2-0. To av Nannskog:) Hm. De har jo bedre nett-tv enn oss. Ja-ja. Vi er bedre med ball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Hm. De har jo bedre nett-tv enn oss. Ja-ja. Vi er bedre med ball. Hva er bedre? Hvilke endringer mener du vi bør gjøre hos oss? (Du/dere har muligheten til å komme med innspill nå...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Hm. De har jo bedre nett-tv enn oss. Ja-ja. Vi er bedre med ball. Hva er bedre? Hvilke endringer mener du vi bør gjøre hos oss? (Du/dere har muligheten til å komme med innspill nå...) Intervjue motstanderne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Hm. De har jo bedre nett-tv enn oss. Ja-ja. Vi er bedre med ball. Hva er bedre? Hvilke endringer mener du vi bør gjøre hos oss? (Du/dere har muligheten til å komme med innspill nå...) Intervjue motstanderne? Christian stiller bedre spørsmål. Men hvis det hever kvaliteten nevneverdig på sendingene våre å kjøre til Kringsjå så gjør vi det. Tviler dog på BDTV forhåndsanalyser fra Bergen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Lyntv har bedre mikrofon... er litt skurrete på BDTV syns jeg. Ellers er BDTV genialt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 12. August 2006 Del Skrevet 12. August 2006 Hva er bedre? Hvilke endringer mener du vi bør gjøre hos oss? (Du/dere har muligheten til å komme med innspill nå...) Kortere sommerferie? Bare 3 innslag mellom 14 juni og 4 august er ikke mye. Kunne også ønsket meg høyere oppløsning på sendingne, men jeg sitter alltid klistret til skjemen hver gang det kommer en ny sending Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. August 2006 Del Skrevet 12. August 2006 Lyntv har bedre mikrofon... er litt skurrete på BDTV syns jeg. Ellers er BDTV genialt! peak nivået var stilt latterlig høyt de 2 siste episodene. Mikrofonen er av god kvalitet, så det var min feil. Rettes til neste Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikGA 0 Del Skrevet 12. August 2006 Del Skrevet 12. August 2006 Greit nok, men Lyn-TV har hatt fire til fem innslag ukentlig siden de begynte. Jeg er også en av de som sitter klsitret hver gang noe nytt kommer på BDTV, men det er jaggu ikke ofte. Hva er poenget med BDTV hvis dere aldri har sendinger? Noen bra innslag, men hva var det tullet fra sponsorsamlingen???? Gi oss skadesituasjoner, kamprapporter, bilder fra eksklusive ting, og ikke en gang i måneden. Bare et tips. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 12. August 2006 Del Skrevet 12. August 2006 Vil også gjerne ha litt flere reportasjer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 12. August 2006 Del Skrevet 12. August 2006 Ifølge folk på bastionens forum så starter ikke Berntsen imorgen. Noen hadde vært på treningen deres og fått det bekreftet fra fysion og assistenten dere. så da blir det ikke berntsen som skal fintes inn i pølsebua av gutta våre, men theorin og sikkert han indridi s. samma skiten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 12. August 2006 Del Skrevet 12. August 2006 Lyntv har bedre mikrofon... er litt skurrete på BDTV syns jeg. Ellers er BDTV genialt! peak nivået var stilt latterlig høyt de 2 siste episodene. Mikrofonen er av god kvalitet, så det var min feil. Rettes til neste BDTV er kjempebra og dere må fortsette å filme litt fra treningene. Likte spesielt godt den for noen uker sida hvor det var mye filming fra treninga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 13. August 2006 (endret) Del Skrevet 13. August 2006 (endret) 4 timer igjen til kamp og ingen har noe å skrive i denne tråden.... Er folk så sikre på seier mot FC Oslo? Endret 13. August 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 13. August 2006 Del Skrevet 13. August 2006 4 timer igjen til kamp og ingen har noe å skrive i denne tråden.... Er folk så sikre på seier mot FC Oslo? Kakestykke! Får bare håpe vi ikke forspiser oss. Noen som har info vedr Veigar og IA? Har lett i avisene, men ikke funnet noen med dagsfersk info. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjeppen 8 Del Skrevet 13. August 2006 Del Skrevet 13. August 2006 4 timer igjen til kamp og ingen har noe å skrive i denne tråden.... Er folk så sikre på seier mot FC Oslo? Kakestykke! Får bare håpe vi ikke forspiser oss. Noen som har info vedr Veigar og IA? Har lett i avisene, men ikke funnet noen med dagsfersk info. Ifølge de som fulgte gårsdagens trening er begge klare! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 13. August 2006 Del Skrevet 13. August 2006 Men har de mistet mye? Heller en 100% Markus enn 70% IA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 13. August 2006 Del Skrevet 13. August 2006 Noen som har info vedr Veigar og IA? Har lett i avisene, men ikke funnet noen med dagsfersk info. Heller ikke funnet noe men de spilte begge på det gule laget på gårsdagens trening. Der spilte også Jon, Morten, Mike, Bjørnar, Somen, Jokke, Tommy, Alan og Daniel. Men har de mistet mye? Heller en 100% Markus enn 70% IA! IA ga jernet i duellene og Pall hadde full oversikt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 13. August 2006 Del Skrevet 13. August 2006 Men har de mistet mye? Heller en 100% Markus enn 70% IA! JJ er nok helt enig med deg, og velger nok Markus hvis ikke IAO er 100%... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 13. August 2006 (endret) Del Skrevet 13. August 2006 (endret) Etter å ha sett Odd-kampen i reprise(takk Armando) må jeg si at jeg syns Markus var vår kanskje beste spiller den kampen. Han virker så lur i alt han gjør. Og så tør han å støte relativt høyt når spissene er feilvendt og det digger jeg! Sier ikke at han skal skyve verken I.A eller Mike ut av laget, men må si det er utrolig betryggende å ha et så godt alternativ bak der! Skal nemlig ikke se bort fra at I.A kan dra på seg et kort i dag mot han Shittu-protesjéen... Og hvis I.A er like hard som han pleier er vel de ute neste match? Både Edu og I.A Endret 13. August 2006 av Anders C Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 13. August 2006 Del Skrevet 13. August 2006 Henning Berg til TV2: Berntsen er ikke klar, så vi spiller med de 11 som startet sist, pluss et par til" Hehe, det er nok det som må til for å slå oss! Forøvrig er både IA og Veigar i startoppstillingen ifølge TV2. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guldberg 0 Del Skrevet 13. August 2006 Del Skrevet 13. August 2006 J. Knudsen - M. Skjønsberg, I. Olsen, M. Kjølø, B. Holmvik - S. Tchoyi, J. Persson, T. Stenersen, Alanzinho - V. Gunnarsson, D. Nannskog. Stiller med samme lag som mot Odd borsett fra at IA er tilbake igjen... Greit det, men mener fortsatt at Henning fortjener en plass på midten.. Spent på å se om Tommy og Jokke klarer å prestere i dag. Syntes ikke de var spesielt gode mot hverkern Sandefjord eller Odd.. Har en god følelse i dag da, og tipper Stabæk vinner 2-0:) Somen og Nannskog scorer i dag tror jeg.. Tidsspørsmål før Somen virkelig slår igjennom tror jeg! Kom igjen Stabæk, viktig med 3 poeng i dag!!!!!!!!=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 301 Del Skrevet 13. August 2006 Del Skrevet 13. August 2006 Kom igjen gutta!!! Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dagger 35 Del Skrevet 13. August 2006 Del Skrevet 13. August 2006 Makan til elendig førstekvarter.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå