Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Lyn, 13. august

Håvard
 Del

Anbefalte innlegg

Jævlig dårlig start!! Ser ut som forsvaret vårt sliter med han jævla Edu!! Men fy faen så viktig det var med 2-2 før pause!! Ser ut som Somen har dagen, får håpe han fortsetter etter pause:) Må vinne denne ass!! STAAABÆK=)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Følger bare kampen på vg nett jeg.. 2-0 til enga over Brann da! Vinner Stabæk i dag er vi faen meg i gullstriden!!:) Kom igjen nå da!!!!

JAAAAAAAAAAAA!!!!! 3-2 Veigar!! Så jævlig deilig!! Må bare klare å holde dette nå!! Fy faen for en opphenting:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig viktig seier mtp gulljakten (Jeg er alltid optimist når det gjelder Stabæk). Bare 3 poeng opp (4 om Fulga vinner hengekampen mot Lyn). Sitter egentlig og håper at RBK vinner i dag, slik at de slipper å revansjere et forsmedelig tap mot oss.

Synes Lyns første mål er av det heldige slaget (offside? Kjølø fikk i hvertfall gult kort for protester). Lyns andre mål er et flott mål. De hadde en eller to store sjanser til i første omgang, men etter at vi utligner til 2-2 synes jeg gutta har full kontroll, og at Lyn egentlig aldri blir farlig. Da Edu ble byttet ut, hadde de ikke offensiv slagkraft igjen, selv om Jon gjorde det litt mer spennende enn nødvendig ved en anledning.

Dagens beste synes jeg er Somen eller Jokke, uten at jeg synes noen av de andre er dårlige. Første omgangen er vel årsbeste, selv om gutta ble overrasket over Lyns aggresivitet innledningsvis

Edit: Tar forbehold om at jeg gikk glipp av tilsammen ca 15 min pga unge som ikke ville legge seg å sove

Endret av Håvard
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er spent på hva slags vås Henning Berg serverer til mediene i morgen for å unnskylde/begrunne tapet..

Edit: Hvem han skylder på altså.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er spent på hva slags vås Henning Berg serverer til mediene i morgen for å unnskylde/begrunne tapet..

Det blir vel de store tøffe gutta i Stabæk-forsvaret som gir Edu en smell i en duell i førsteomgangen. Det var pga dette han ble byttet ut etterhvert. Ellers så får vel dommeren gjennomgå fordi han lar Somen få med seg ballen da han scorer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vel de store tøffe gutta i Stabæk-forsvaret som gir Edu en smell i en duell i førsteomgangen. Det var pga dette han ble byttet ut etterhvert. Ellers så får vel dommeren gjennomgå fordi han lar Somen få med seg ballen da han scorer.

Jeg holder en knapp på enten dommeren eller været.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy fader å mye sjanser Stabæk egentlig hadde i dag!!! Veigar hadde noen som strøk rett utenfor eller stang ut, Daniel hadde noen og ikke minst - det hadde vært konge hvis Alan hadde scoret på den hvor han var gjennom... Somen hadde et par han også!!!

Lyn scoret 2 mål i situasjoner som egentlig ikke burde vært målsjanser - men så bommet de på et par FEITE sjanser som burde vært mål... Spesielt på 2:2 - vi skal være utrolig glade for at han ene bommet når han stod helt alene i 16-meteren og den hvor Jon løp ut til midten av egen banehalvdel og ikke nådde ballen...

Heia de Blaa som spiller noe av det mest attraktive av fotball i Eliteserien for tiden:)

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det offside på Lyns 1. mål???

Har sett det et par ganger i reprise på fxt, og kan ikke skjønne annet enn at det må ha vært en soleklar offside! Han er ikke offside på første forsøk på innlegg, men andre gang må han da stå flere meter offside!

Ikke eneste gangen linjemannen mot fornebulandet missa. Var flere situasjoner hvor det må ha vært offside!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

YES! Fy faen så jævli digg, kanskje ikke årsbeste, men årets mest spennende må det nesten være. Odd-Stabæk stiller også sterkt :D Sinnsykt bra av gutta å hente opp 2-0 ledelsen. Stabæks beste i dag: Somen. Jon gjorde meg seriøst nervøs noen ganger men heldigvis gikk alt bra så jeg gidder ikke klage på han.

For en gledens dag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vanvittig deilig å se den spillegleden og moralen dette laget viser idag. Tar av meg alle hatter, også til Janne som gjør meget gode og kloke bytter.

BB: Somen, uten tvil.

Så deilig det er! Rosenborg neste. Det kan jo ikke bli bedre, på Lerkendal er det jo 'umulig' å tape..... ehhh....

;)

Nevnte jeg heia Molde?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vanvittig deilig å se den spillegleden og moralen dette laget viser idag. Tar av meg alle hatter, også til Janne som gjør meget gode og kloke bytter.

BB: Somen, uten tvil.

Så deilig det er! Rosenborg neste. Det kan jo ikke bli bedre, på Lerkendal er det jo 'umulig' å tape..... ehhh....

;)

Nevnte jeg heia Molde?

Enig - geniale bytter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Lyn, 13. august
  • Opprett ny...