Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tar av meg alle hatter, også til Janne som gjør meget gode og kloke bytter.

Flott at vi vant, men hvilke bytter er det du tenker på? Han byttet ut Alan som ikke klarte løpe mer, Daniel på grunn av krampe og IA grunnet skade.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy F som denne Chinedu Obæsji Kuruke spilte idag ! Ble kraftig imponert. Utrolig teknikk, og enorm fart. Men en enda mer fantastisk opphenting av gutta. Somen, Alan og Tommy er mine kanditater til banens beste. Alt i alt en fantastisk og underholdene kamp å se på av begge lag. Det er sånn fotball skal spilles!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy F som denne Chinedu Obæsji Kuruke spilte idag ! Ble kraftig imponert. Utrolig teknikk, og enorm fart. Men en enda mer fantastisk opphenting av gutta. Somen, Alan og Tommy er mine kanditater til banens beste. Alt i alt en fantastisk og underholdene kamp å se på av begge lag. Det er sånn fotball skal spilles!

Vi kjøper ham!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var digg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dagens bestemann: Jon, Morten, Mike, I.A, Bjørnar, Alan, Tommy, Jokke, Somen, Veigar, Daniel, Jeppe, Henning, Markus og Publikum. Moro å være på kamp i dag ass!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes det var bra trøkk fra publikum idag... Sitter på hovis og det har sjeldent vært så mye liv der som idag. hvordan hørtes det ut fra andre siden?

JA. Jeg kan heller ikke huske sist dere har sunget så mye, og vannvittig bra svar på "kom igjen Stabæk"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men en mann holder ikke mot et sinnsykt bra Stabæklag der alle 11 er konger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen for en morsom kamp, hvor stabæk viste kraftig at de er til å regne med i toppen i år. Som sagt overfor her, "Edu" var jævli god, men Stabæk sto samlet og fikk etter hvert temmet nigerianeren, og da ble det (nesten) ikke flere sjanser til Lyn. Sterk prestasjon å snu 0-2 til 3-2, det vitner om enorm arbeidsmoral og lojalitet. Jeg bøyer meg i støvet.

Endret av alanzinho-power
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle kamper hvor Stabæk spiller er spennende, men ikke alle er morsomme. Vil bare slenge meg på de som er over seg ikveld.

Men jeg lurer på Jon sine to kjempeløp, i det første nærmet han seg midtbanen. Hva var det? Jeg så det ikke så godt, og det kan hende at forsvarsrekken var i ubalanse, men jeg er ihvertfall blant dem som ikke trenger to hjerteinfarkt iløpet av en fotballkamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk Veigar gult kort i dag?? Står så på Fxt, men kan ikke huske det.....Hvor mange har han i så fall?

Nei, tror det bare angir hvem som står i fare for å få karantene neste kamp. Om du ser på kampfakta (og ikke spillerkarakterene) ser du at kun Mike fikk gult kort i dag, sannsynligvis for å protestere på at 1. målet var offside (hvilket det også var ifølge Aftenposten)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, må bare ta med denne fra bastionens forum:

"Men de 2 neste er Lillestrøm og Sandefjord hjemme,lag som ikke er i nærheten av Stabæks kvalitet."

...Fy faen for en kamp i dag, fantastisk stemning, fantastisk dramatikk, fantastisk seier.

Kasteropet ("Kom igjen Stabæk") har vel aldri vært gående så lenge som vi holdt det i dag?

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det var noen brasilianere som prøvespiller for Bærum

ok.. så bare at han snakket til de som om det var kjente.. og så han strålte når han så denne mystiske dama på tribunen.. hehe

Har han ikke besøk av dama for tiden....

Kan ikke alle stemme her,så vi for se kampen i morgen:

http://www.fxt.no/article607151.ece

Kom igjen folkens, vi leder

Vi har 37 %, neste har 19 %...

Fortsett å stem!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer til å bli sinnsykt spennende fremover... Rosenborg borte og Brann hjemme. seier i disse to kampene er det vel stor sjans til at vi leder serien. men vi kan også tape disse to kampene, skummelt :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det flere enn meg som sliter med fxtv i dag?

hvorfor så du den ikke bare på Zebra?

du den på Zebra?

Jeg skal la være å si hvorfor jeg så den på fxt-tv i dag. Tror jeg har sagt det mange nok ganger. Men jeg kan antyde at jeg får se Veigar igjen før de fleste... (landskampen tirsdag...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hovis var helt klart i støtet i dag. Det som var så bra var at begge sider av speakerboden var med å synge! Fortsett sånn resten av sesongen. Hvordan var vi da, dere som satt på Hovis?

Dere "over there" var det også trøkk i. Det som er med dere er at dere aldri gir dere med å synge "Kom igjen Stabæk!" før vi på Hovis stopper. Borte hos dere er det trøkk hele veien mens borti her daffer det litt av etterhvert.

Hvor mange tilskuere var det på kampen BTW? Synes det var overraskende lang kø for å komme inn til å være en kamp mot Lyn...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Stabæk-Lyn, 13. august
  • Opprett ny...