Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som sliter med fxtv i dag?

hvorfor så du den ikke bare på Zebra?

du den på Zebra?

Jeg skal la være å si hvorfor jeg så den på fxt-tv i dag. Tror jeg har sagt det mange nok ganger. Men jeg kan antyde at jeg får se Veigar igjen før de fleste... (landskampen tirsdag...)

vet at du er på Island,men tenkte mer på han andre som skrev det der... jepp jeg så den på Zebra ja,funket fint det ;)

litt vanskelig å se kampen live fra Spania da ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor mange tilskuere var det på kampen BTW? Synes det var overraskende lang kø for å komme inn til å være en kamp mot Lyn...

6796 tilskuere i følge Dagbladet

så ikke sånn ut i hvert fall :P

Synes jeg leste 5600-5900 ett sted. Dette må jeg sjekke opp.

EDIT:

Nettavisen, Arena: Nadderud

Tilskuere: 5 596

Kampstart: 13.08.2006 18:00

Endret av Blaapaatur
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange tilskuere var det på kampen BTW? Synes det var overraskende lang kø for å komme inn til å være en kamp mot Lyn...

6796 tilskuere i følge Dagbladet

så ikke sånn ut i hvert fall :P

Synes jeg leste 5600-5900 ett sted. Dette må jeg sjekke opp.

EDIT:

Nettavisen, Arena: Nadderud

Tilskuere: 5 596

Kampstart: 13.08.2006 18:00

Mener de sa 5996

Sorry det var 5596 tilskuere jeg mente de sa på kampen B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen Stabækspillere på rundens lag. http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeliga...ticle709088.ece

Hmm. Synes hvertfall Somen burde fått plass på høyre kant

Berre i stedet for Somen? Det må være noe av det dummeste jeg har lest. Somen burde helt klart ha vært på rundens lag, men hovedsaken er jo at han spiller som han gjøre nå, det betyr mindre hva nettavisen skriver!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forrige runde klarte mesterhjernene i FXT å ta med tre FFK spillere på rundens lag selv om de bare spilte 2-2 mot 10 mann fra Ham-Kam. Alle som vet litt om fotball vet at Somen og Jokke burde vært selvskrevne på rundens lag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg lurer på er hvorfor Jon bare får 5... Han hadde ialle fall 3 100% redninger, og kunne vel strengt talt ikke gjøre stort med de to målene. Han hadde en skikkelig farlig tabbe på slutten, så helt optimalt var det ikke. Generelt synes jeg har var flink til å rykke ut som en slags libero, og hadde gode igangsettinger. Hvis Gustafsson fortjente 6 fortjente iallefall Jon det også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)-->

QUOTE(d*u*b @ 14. Aug 2006, 11:07) 81806[/snapback]

Det jeg lurer på er hvorfor Jon bare får 5... Han hadde ialle fall 3 100% redninger, og kunne vel strengt talt ikke gjøre stort med de to målene. Han hadde en skikkelig farlig tabbe på slutten, så helt optimalt var det ikke. Generelt synes jeg har var flink til å rykke ut som en slags libero, og hadde gode igangsettinger. Hvis Gustafsson fortjente 6 fortjente iallefall Jon det også.

Gustafsson var bedre enn Jon i den kampen, han reddet jo en haug med skudd fra Stabæk.

Jon ble lobbet på ved 1.scoringen, han hadde den hvor han løp ut og ikke fikk tak i ballen + at han hadde noen utboksninger som ikke var av det sikreste slaget - og alle disse blir han trukket for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 er kanskje drøyt for Edu, men han var faen bra! I tillegg er han bare ca 20 og uten matchtrening.. Tar nok ikke lang tid før han følger Mikel til Chelsea eller liknende

Den virkelige skandalen er jo IA som får 4, like bra som Theorin, Indiri Sigurdsson og Magne Siomonsen, spissen som bommet på åpent mål!

Endret av gufa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt på hovis på Lyn kampen da jeg la merke til at det stod en liten gruppe stabæk supportere som sto og sang å lagde litt liv, de sto helt til høyre på hovis. Har vel egentlig lagt merke til de før også...

Men det jeg lurer på er hvorfor ikke dere får de bort til der Stabæk Support står, dere er jo ikke veldig mange, så det hadde jo vært bra for dere å fått med litt flere som er keene på å stå lage liv og synge???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt på hovis på Lyn kampen da jeg la merke til at det stod en liten gruppe stabæk supportere som sto og sang å lagde litt liv, de sto helt til høyre på hovis. Har vel egentlig lagt merke til de før også...

Men det jeg lurer på er hvorfor ikke dere får de bort til der Stabæk Support står, dere er jo ikke veldig mange, så det hadde jo vært bra for dere å fått med litt flere som er keene på å stå lage liv og synge???

Spørs om de noen gang kommer til å stå på $$ sin tribune..

Legger forøvrig merke til Dagbladet sin artikkel om Daniel sitt veddemål og kampen, med kommentarene nederst. Øyner vi en ørliten publikumsfavoritt?

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm. De har jo bedre nett-tv enn oss. Ja-ja. Vi er bedre med ball.

Hva er bedre? Hvilke endringer mener du vi bør gjøre hos oss? (Du/dere har muligheten til å komme med innspill nå...)

Jeg vil rett og slett se mer. Flere intervjuer, gjerne med noen av spillerene som vi ikke ser så mye om i media. Post match intervjuer som vi hadde med somen etter lyn kampen er midt i blinken. Når vi får skader kan dere ta en kjapp prat med tor for detaljer. Prate piss med gutta, prate mer med folket i klubben etc. etc. Intervju med tillskuere etter kamp. Nå veit ikke jeg hvilken kapasitet dere jobber med i forrhold til kvantiteten jeg setter veldig stor pris på jobben dere gjør og jeg gleder meg til nye innsalg kommer.

Forøvrig vil jeg legge til at lyn kampene i år har vært kilmax for meg. Først grisebanker vi dem forran 20000 ledige seter på ullevål, så gir vi dem et lite håp om kvalitet i 15 min før vi gjentar bedriften fra ullevål forran et "fullt" nadderud. Hærlige følælsa begge to.

Endret av ZUMO
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du mener nok Stabæk Inferno.. Hjemmeside

Og nei, de kommer nok ikke på feltet vårt, det har vært en bitter strid lenge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker? Jeg måtte bare tune den fram..

Jeg har Zebra på den ene tv'en, på den andre ikke... Merkelige greier...

Dessuten skal det vel ikke være nødvendig å se en kamp på tv, man er da på stadion!

Endret av msp
Lenke til innlegg
Del på andre sider

for de som ikke har fått sett kampen ennå så kommer linken her siden vi vant:

Stabæk - Lyn

mms://80.202.4.3/2006-08-13/Stabek___Lyn!72489,W2H!.wmv

Endret av Armando
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som laster ned alle kampene fra årets sesong og gir dem ut på DVD når sesongen er ferdig? Eller mer lovlig: Kan Stabækbutikken inngå avtale med TV2 om å få selge slike DVD-er? Det bør jo være en liten inntektskilde for TV2 å lage slike klubbpakker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Stabæk-Lyn, 13. august
  • Opprett ny...