loudness 303 Del Skrevet 13. August 2006 Del Skrevet 13. August 2006 Er det flere enn meg som sliter med fxtv i dag? hvorfor så du den ikke bare på Zebra? Så du den på Zebra? Jeg skal la være å si hvorfor jeg så den på fxt-tv i dag. Tror jeg har sagt det mange nok ganger. Men jeg kan antyde at jeg får se Veigar igjen før de fleste... (landskampen tirsdag...) vet at du er på Island,men tenkte mer på han andre som skrev det der... jepp jeg så den på Zebra ja,funket fint det litt vanskelig å se kampen live fra Spania da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dagger 35 Del Skrevet 13. August 2006 Del Skrevet 13. August 2006 Hvor mange tilskuere var det på kampen BTW? Synes det var overraskende lang kø for å komme inn til å være en kamp mot Lyn... 6796 tilskuere i følge Dagbladet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mr.pernillo 1 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Hvor mange tilskuere var det på kampen BTW? Synes det var overraskende lang kø for å komme inn til å være en kamp mot Lyn... 6796 tilskuere i følge Dagbladet så ikke sånn ut i hvert fall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 14. August 2006 (endret) Del Skrevet 14. August 2006 (endret) Hvor mange tilskuere var det på kampen BTW? Synes det var overraskende lang kø for å komme inn til å være en kamp mot Lyn... 6796 tilskuere i følge Dagbladet så ikke sånn ut i hvert fall Synes jeg leste 5600-5900 ett sted. Dette må jeg sjekke opp. EDIT: Nettavisen, Arena: Nadderud Tilskuere: 5 596 Kampstart: 13.08.2006 18:00 Endret 14. August 2006 av Blaapaatur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Hvor mange tilskuere var det på kampen BTW? Synes det var overraskende lang kø for å komme inn til å være en kamp mot Lyn... 6796 tilskuere i følge Dagbladet så ikke sånn ut i hvert fall Synes jeg leste 5600-5900 ett sted. Dette må jeg sjekke opp. EDIT: Nettavisen, Arena: Nadderud Tilskuere: 5 596 Kampstart: 13.08.2006 18:00 Mener de sa 5996 Sorry det var 5596 tilskuere jeg mente de sa på kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Ingen Stabækspillere på rundens lag. http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeliga...ticle709088.ece Hmm. Synes hvertfall Somen burde fått plass på høyre kant Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Ingen Stabækspillere på rundens lag. http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeliga...ticle709088.ece Hmm. Synes hvertfall Somen burde fått plass på høyre kant Berre i stedet for Somen? Det må være noe av det dummeste jeg har lest. Somen burde helt klart ha vært på rundens lag, men hovedsaken er jo at han spiller som han gjøre nå, det betyr mindre hva nettavisen skriver! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Forrige runde klarte mesterhjernene i FXT å ta med tre FFK spillere på rundens lag selv om de bare spilte 2-2 mot 10 mann fra Ham-Kam. Alle som vet litt om fotball vet at Somen og Jokke burde vært selvskrevne på rundens lag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Skryt fra Lyn/Berg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msh 0 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 VG-børsen er alltid festlig 9er til en spiller som spilte bra i 30 minutter, men som var temmelig usynlig etter det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Det jeg lurer på er hvorfor Jon bare får 5... Han hadde ialle fall 3 100% redninger, og kunne vel strengt talt ikke gjøre stort med de to målene. Han hadde en skikkelig farlig tabbe på slutten, så helt optimalt var det ikke. Generelt synes jeg har var flink til å rykke ut som en slags libero, og hadde gode igangsettinger. Hvis Gustafsson fortjente 6 fortjente iallefall Jon det også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 --> QUOTE(d*u*b @ 14. Aug 2006, 11:07) 81806[/snapback] Det jeg lurer på er hvorfor Jon bare får 5... Han hadde ialle fall 3 100% redninger, og kunne vel strengt talt ikke gjøre stort med de to målene. Han hadde en skikkelig farlig tabbe på slutten, så helt optimalt var det ikke. Generelt synes jeg har var flink til å rykke ut som en slags libero, og hadde gode igangsettinger. Hvis Gustafsson fortjente 6 fortjente iallefall Jon det også. Gustafsson var bedre enn Jon i den kampen, han reddet jo en haug med skudd fra Stabæk. Jon ble lobbet på ved 1.scoringen, han hadde den hvor han løp ut og ikke fikk tak i ballen + at han hadde noen utboksninger som ikke var av det sikreste slaget - og alle disse blir han trukket for. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 14. August 2006 (endret) Del Skrevet 14. August 2006 (endret) 9 er kanskje drøyt for Edu, men han var faen bra! I tillegg er han bare ca 20 og uten matchtrening.. Tar nok ikke lang tid før han følger Mikel til Chelsea eller liknende Den virkelige skandalen er jo IA som får 4, like bra som Theorin, Indiri Sigurdsson og Magne Siomonsen, spissen som bommet på åpent mål! Endret 14. August 2006 av gufa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 IA ble rundlurt på de to første målene, sånn sett er ikke karakteren en skandale. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Enig i at IA virket litt rusten på målene.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 IA ble rundlurt på de to første målene, sånn sett er ikke karakteren en skandale. IA ble ikke lurt ved mål to. Mike derimot, og Morten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Satt på hovis på Lyn kampen da jeg la merke til at det stod en liten gruppe stabæk supportere som sto og sang å lagde litt liv, de sto helt til høyre på hovis. Har vel egentlig lagt merke til de før også... Men det jeg lurer på er hvorfor ikke dere får de bort til der Stabæk Support står, dere er jo ikke veldig mange, så det hadde jo vært bra for dere å fått med litt flere som er keene på å stå lage liv og synge??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 14. August 2006 (endret) Del Skrevet 14. August 2006 (endret) Satt på hovis på Lyn kampen da jeg la merke til at det stod en liten gruppe stabæk supportere som sto og sang å lagde litt liv, de sto helt til høyre på hovis. Har vel egentlig lagt merke til de før også... Men det jeg lurer på er hvorfor ikke dere får de bort til der Stabæk Support står, dere er jo ikke veldig mange, så det hadde jo vært bra for dere å fått med litt flere som er keene på å stå lage liv og synge??? Spørs om de noen gang kommer til å stå på $$ sin tribune.. Legger forøvrig merke til Dagbladet sin artikkel om Daniel sitt veddemål og kampen, med kommentarene nederst. Øyner vi en ørliten publikumsfavoritt? Endret 14. August 2006 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 17. August 2006 (endret) Del Skrevet 17. August 2006 (endret) Hm. De har jo bedre nett-tv enn oss. Ja-ja. Vi er bedre med ball. Hva er bedre? Hvilke endringer mener du vi bør gjøre hos oss? (Du/dere har muligheten til å komme med innspill nå...) Jeg vil rett og slett se mer. Flere intervjuer, gjerne med noen av spillerene som vi ikke ser så mye om i media. Post match intervjuer som vi hadde med somen etter lyn kampen er midt i blinken. Når vi får skader kan dere ta en kjapp prat med tor for detaljer. Prate piss med gutta, prate mer med folket i klubben etc. etc. Intervju med tillskuere etter kamp. Nå veit ikke jeg hvilken kapasitet dere jobber med i forrhold til kvantiteten jeg setter veldig stor pris på jobben dere gjør og jeg gleder meg til nye innsalg kommer. Forøvrig vil jeg legge til at lyn kampene i år har vært kilmax for meg. Først grisebanker vi dem forran 20000 ledige seter på ullevål, så gir vi dem et lite håp om kvalitet i 15 min før vi gjentar bedriften fra ullevål forran et "fullt" nadderud. Hærlige følælsa begge to. Endret 17. August 2006 av ZUMO Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 17. August 2006 Del Skrevet 17. August 2006 Satt på hovis på Lyn kampen da jeg la merke til at det stod en liten gruppe stabæk supportere som sto og sang å lagde litt liv, de sto helt til høyre på hovis. Har vel egentlig lagt merke til de før også... Men det jeg lurer på er hvorfor ikke dere får de bort til der Stabæk Support står, dere er jo ikke veldig mange, så det hadde jo vært bra for dere å fått med litt flere som er keene på å stå lage liv og synge??? Du mener nok Stabæk Inferno.. Hjemmeside Og nei, de kommer nok ikke på feltet vårt, det har vært en bitter strid lenge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 17. August 2006 Del Skrevet 17. August 2006 Blir det noen link til kampen? (altså video) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 17. August 2006 Del Skrevet 17. August 2006 Er det flere enn meg som sliter med fxtv i dag? hvorfor så du den ikke bare på Zebra? Enkelt og greit fordi jeg ikke har Zebra.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 18. August 2006 Del Skrevet 18. August 2006 Sikker? Jeg måtte bare tune den fram.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 18. August 2006 (endret) Del Skrevet 18. August 2006 (endret) Sikker? Jeg måtte bare tune den fram.. Jeg har Zebra på den ene tv'en, på den andre ikke... Merkelige greier... Dessuten skal det vel ikke være nødvendig å se en kamp på tv, man er da på stadion! Endret 18. August 2006 av msp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 20. August 2006 (endret) Del Skrevet 20. August 2006 (endret) for de som ikke har fått sett kampen ennå så kommer linken her siden vi vant: Stabæk - Lyn mms://80.202.4.3/2006-08-13/Stabek___Lyn!72489,W2H!.wmv Endret 20. August 2006 av Armando Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 20. August 2006 Del Skrevet 20. August 2006 Deilig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 20. August 2006 Del Skrevet 20. August 2006 Takk, dette hjelper på Stabæk-abstinensene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 20. August 2006 Del Skrevet 20. August 2006 herlig!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 20. August 2006 Del Skrevet 20. August 2006 Er det noen som laster ned alle kampene fra årets sesong og gir dem ut på DVD når sesongen er ferdig? Eller mer lovlig: Kan Stabækbutikken inngå avtale med TV2 om å få selge slike DVD-er? Det bør jo være en liten inntektskilde for TV2 å lage slike klubbpakker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå