Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg mener jeg engang så en tråd hvor det sto hvem som scoret mål nr. 100, 200 eetc for oss i eliten. Men den klarte jeg ikke å finne, gitt...

Vel, nå nærmere vi oss nr. 500. Maratontabellen til og med 2005 sier at vi har scoret 465 mål. Etter ytterligere 27 denne sesongen så er vi bare 8 mål unna. Så nummer 500 bør bare være en 4-5 kamper unna (jfr snittet).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener jeg engang så en tråd hvor det sto hvem som scoret mål nr. 100, 200 eetc for oss i eliten. Men den klarte jeg ikke å finne, gitt...

Vel, nå nærmere vi oss nr. 500. Maratontabellen til og med 2005 sier at vi har scoret 465 mål. Etter ytterligere 27 denne sesongen så er vi bare 8 mål unna. Så nummer 500 bør bare være en 4-5 kamper unna (jfr snittet).

Ikke bare at vi har 492 mål per dags dato, men vi ligger nå 4 p bak Sarpsborg FK på plass nr 19.

Siden vi rykket opp i den gjeveste divisjonen har vi klatret jevnt og trutt:

1995 - 44. plass

96 - 36

97 - 30

98 - 30

99 - 25

00 - 23

01 - 22

02 - 21

03 - 21

04 - 20

05 - 20

2006 - 19. plass (tar forgitt at vi klarer over 4 p i høst!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, det er vel endel uenighet om hvilken som skal brukes. Særlig Vikingsupporterne vil gjerne bruke din...:-)

Men vi, som står likt i antall poeng uansett hvilken vi bruker, kommer best ut på den fra 1963, så da bruker vi den :P 18. plass!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, det er vel endel uenighet om hvilken som skal brukes. Særlig Vikingsupporterne vil gjerne bruke din...:-)

Men vi, som står likt i antall poeng uansett hvilken vi bruker, kommer best ut på den fra 1963, så da bruker vi den :P 18. plass!!

For å få det helt riktig bør vi vel ta tabellen 1995-2006...

Da er vi det 6. beste laget :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 år senere...

Med gårsdagens seier har vi passert Skeid og er nr 17 på Maratontabellen. Vi har 12 poeng opp til Bryne på plassen foran.

http://www.nifs.no/maraton.php?h2hskjul=1&...p;u=&visou= Endre dato til 1963.

Målet til Tom var mål nr. 550 for oss.

Det oppstår en artig liten sak om man ser på snittpoeng pr kamp - der ligger nemlig Stabæk på 1,58 poeng og femteplass.  Plassen bak Asker....

(det er jo all-time).  Fra 1963 er vi på tredje og fra 1995 på tredelt andre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
  • 1 år senere...

Vi er oppe på 13. plass etter å ha passert Kamma. De to foran oss; Godset og Glimt kan vi ta igjen i løpet av neste år, men ellers blir det lenge til vi går forbi noen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med gårsdagens seier har vi passert Skeid og er nr 17 på Maratontabellen. Vi har 12 poeng opp til Bryne på plassen foran.

http://www.nifs.no/maraton.php?h2hskjul=1&...p;u=&visou= Endre dato til 1963.

Målet til Tom var mål nr. 550 for oss.

Det oppstår en artig liten sak om man ser på snittpoeng pr kamp - der ligger nemlig Stabæk på 1,58 poeng og femteplass. Plassen bak Asker....

(det er jo all-time). Fra 1963 er vi på tredje og fra 1995 på tredelt andre.

Når spilte Asker i Tippeligaen? :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • 4 uker senere...
  • 5 uker senere...

Hvordan går det etter det første målet?

Det er selvfølgelig en fordel å score først i fotballkamper, og det ser man også på våre kamper i år. Den dårlige nyheten er at vi sjelden scorer først (før RBK-kampen hadde vi 8 kamper på rad hvor motstanderlaget scoret først). Den gode nyheten er følgende:

Hvis vi scorer først, så vinner vi kampen. Hver gang.

Hvis motstander scorer først, vinner de halvparten av gangene. En fjerdel vinner vi, og en fjerdel ender uavgjort. (dette er litt avrundede tall)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Målstatistikk
  • Opprett ny...