Markus 5 Del Skrevet 29. Juni 2003 Del Skrevet 29. Juni 2003 Ja jeg vet at dette er en fotball side, men er det noen som har den super-dupre-stabæk-bandy sangen "krutt i kølla" i digitalt format. Hvis så mail den til meg. På forhånd takk, med krutt i kølla stormer vi mot mål (kunne jo funka for fotball laget også) Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 29. Juni 2003 Del Skrevet 29. Juni 2003 krutt i kølla høres ut som en homse sang.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. Juni 2003 Del Skrevet 29. Juni 2003 jeg skrev vel at "krutt i kølla" er en super-duper-stabæk-bandy sang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 30. Juni 2003 Del Skrevet 30. Juni 2003 Du finner sangen på Inferno sine sider: http://www.stabaek-inferno.no/multimedia.htm Ellers så tror jeg at jeg har den på en gammel støvete kassett et eller annet sted. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. Juli 2003 Del Skrevet 1. Juli 2003 wohuuu - sommeren er reddet. nå mangler jeg bare Delighla med Tom Jones (neida) Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 1. Juli 2003 Del Skrevet 1. Juli 2003 wohuuu - sommeren er reddet. nå mangler jeg bare Delighla med Tom Jones (neida) Markus Har du en annen gammel bandy-sang' a? "Bandy-twist" Hvis ikke. Send meg en mail, så mailen jeg deg sangen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 1. Juli 2003 Del Skrevet 1. Juli 2003 Det var da jævlig så mye Loe-bilder det var her, da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 2. Juli 2003 Del Skrevet 2. Juli 2003 Jeg vil ha Bandy-Twist! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 2. Juli 2003 Del Skrevet 2. Juli 2003 Noen som har "Men på Nadderud på søndag...." i mp3-format? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonna 0 Del Skrevet 2. Juli 2003 Del Skrevet 2. Juli 2003 med kjøtt på kølla stormer vi mot mål?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 2. Juli 2003 Del Skrevet 2. Juli 2003 Noen som har "Men på Nadderud på søndag...." i mp3-format JA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 2. Juli 2003 Del Skrevet 2. Juli 2003 kan jeg få "men på nadderud" i mail hadde jeg satt pris på det. haugnes@online.no -Anders Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 2. Juli 2003 Del Skrevet 2. Juli 2003 Jeg og! aleksander.ekeberg@jusstud.uio.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 2. Juli 2003 Del Skrevet 2. Juli 2003 www.krutt.tk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonna 0 Del Skrevet 3. Juli 2003 Del Skrevet 3. Juli 2003 jeg og.. Tonna@oslopolitikammer.com Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 10. Juli 2003 Del Skrevet 10. Juli 2003 jeg er og keen på "Men på Nadderud på søndag" scheri@alfanett.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 10. Juli 2003 Del Skrevet 10. Juli 2003 Jeg sitter på en riktig go'bit av en bandylåt. Det er en svensk sak som er en genrell hyllest til bandysporten; - helt til siste verset hvor de innrømmer at de aldri ser ballen. ("men bandybollen ser aldri vi, så resultatet går oss hus forbi") sosialrealisme på høyt nivå med andre ord De som vil ha den på mail kan bare legg ut mailadressen sin. Den er må ca 2,6 MB så drit i å komme med lugubre hotmail adresser Rich :roll: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 10. Juli 2003 Del Skrevet 10. Juli 2003 haugnes@online.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 15. Juli 2003 Del Skrevet 15. Juli 2003 jeg vil også veldig gjerne ha "men på nadderud" og den svenske bandy-sangen kakaas@online.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg