Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som mitt nick kanskje avslører, så har jeg levd i eksil i Trondheim de siste 9 år (så det er vel ganske sløvt at jeg ikke har skrevet her før...). Om 14 dager møter våre helter RBK og i den forbindelse har jeg et forslag til de som kommer til Trondheim (evt. befinner seg i byen)..

I Trondheim finnes det en pub som heter Three Lions (www.threelions.no) som er drevet av en engelskmann som går under navnet "Dugie". En sports pub med fokus på norsk og engelsk fotball, mange stor-skjermer og masse god stemning. Slo av en prat med dugie i går etter seieren over lyn og nevnte at jeg hadde lyst å få Stabæk Support til å stikke innom før kampen. Som ventet synes han det var et veldig godt forslag. Han fikser rabatt på øl og mat og masse stabæk musikk over anlegget dersom vi kommer med CD!

Vet at kampen går på en mandag og at kanskje ikke så mange kommer, men det hadde vært kult om vi kunne samle de som kommer/er i byen på Three Lions før/etter kamp. Dersom det blir noe respons på dette, tar jeg kontakt igjen med Dugie (han ville vite litt om antall osv..) og legger ut evt nye opplysninger her.

Cheers!

Thomas

PS: Masse supporter effekter på veggene der, men ikke noe fra Stabæk... Kanskje en ide å ta med noe??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått tilbake melding fra Dougie. Her er hans "tilbud" til Stabæk supportere mandag 28. August:

"Ok mate for the Rosenborg v Stabæk game I can do;

49kr for a Dahls

99kr for a burger English chips and a Dahls or Brus

49kr for alchopops (Smirnoff ice)

99kr for all day English breakfast and a Dahls or Brus

We would love to have all the fans down the pub, as you know we are a pub

that has the most away supporters in Trondheim!

I will down load all your songs and we will make sure you have a cracking

time!!!

The league is tight right now so plenty of singing is a must!!!

Cheers Dougie"

Noen som har oversikt over hvor mange som har meldt seg på buss-turen? Blir den i det hele tatt noe av og kommer den i så fall frem i tide til litt moro og stemning på Three Lions??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke no stress å gå derfra til lerkendal, tar sånn ca 20minutter tror jeg!så kan vi benytte anledningen til å synge litt mens vi går mot stadion=)

opps, feilo brukernavn plutselig,er ikke superblaa men knutta som posta denne:P

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Alle mann til Three Lions (RBK-STABÆK)
  • Opprett ny...