Blaatt hjerte i eksil 0 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Som mitt nick kanskje avslører, så har jeg levd i eksil i Trondheim de siste 9 år (så det er vel ganske sløvt at jeg ikke har skrevet her før...). Om 14 dager møter våre helter RBK og i den forbindelse har jeg et forslag til de som kommer til Trondheim (evt. befinner seg i byen).. I Trondheim finnes det en pub som heter Three Lions (www.threelions.no) som er drevet av en engelskmann som går under navnet "Dugie". En sports pub med fokus på norsk og engelsk fotball, mange stor-skjermer og masse god stemning. Slo av en prat med dugie i går etter seieren over lyn og nevnte at jeg hadde lyst å få Stabæk Support til å stikke innom før kampen. Som ventet synes han det var et veldig godt forslag. Han fikser rabatt på øl og mat og masse stabæk musikk over anlegget dersom vi kommer med CD! Vet at kampen går på en mandag og at kanskje ikke så mange kommer, men det hadde vært kult om vi kunne samle de som kommer/er i byen på Three Lions før/etter kamp. Dersom det blir noe respons på dette, tar jeg kontakt igjen med Dugie (han ville vite litt om antall osv..) og legger ut evt nye opplysninger her. Cheers! Thomas PS: Masse supporter effekter på veggene der, men ikke noe fra Stabæk... Kanskje en ide å ta med noe?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 jeg og madammen kommer innom, hvis resten av support kommer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Kommer både på søndag og mandag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatt hjerte i eksil 0 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Da har jeg fått tilbake melding fra Dougie. Her er hans "tilbud" til Stabæk supportere mandag 28. August: "Ok mate for the Rosenborg v Stabæk game I can do; 49kr for a Dahls 99kr for a burger English chips and a Dahls or Brus 49kr for alchopops (Smirnoff ice) 99kr for all day English breakfast and a Dahls or Brus We would love to have all the fans down the pub, as you know we are a pub that has the most away supporters in Trondheim! I will down load all your songs and we will make sure you have a cracking time!!! The league is tight right now so plenty of singing is a must!!! Cheers Dougie" Noen som har oversikt over hvor mange som har meldt seg på buss-turen? Blir den i det hele tatt noe av og kommer den i så fall frem i tide til litt moro og stemning på Three Lions?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Kanarifansen fikk ølen til 45,-... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Kanarifansen fikk ølen til 45,-... Er du med der også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Kanarifansen fikk ølen til 45,-... Er du med der også? Nope, men en kollega er, så jeg spurte ham hvor de hadde vært... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Jeg har så mange unger at jeg bare har tid til å være med i en supporterklubb. Faens tidsklemme ass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=5217 Alle mann Three Lions Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=5217 Alle mann Three Lions gjelder det også Three Lions i Albir? I såfall kan jeg komme dit Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 jeg kommer hvertfall mandag, kanskje søndag! blir bra dette! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 Er dette stedet langt fra stadion eller? Vi er 4 som kommer i bil, og helst skal vel alle få seg noen pils før kampen.. Samtidig må vi gjøre av bilen et sted. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 27. August 2006 (endret) Del Skrevet 27. August 2006 (endret) ikke no stress å gå derfra til lerkendal, tar sånn ca 20minutter tror jeg!så kan vi benytte anledningen til å synge litt mens vi går mot stadion=) opps, feilo brukernavn plutselig,er ikke superblaa men knutta som posta denne:P Endret 27. August 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå