Håvard 3 327 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 Nå er det som nevnt på tide at RBK går på en smell. De har flere seiere på rad nå (5?). I media er det blitt antydet at flere av disse kanskje var av det litt heldige slaget. Motstanderene har i lengre perioder hatt føringen, uten at dette er blitt vist i målprotokoll. RBK må sies å være favoritt på hjemmebane, og om laget tror de er bedre enn de er (om de ikke ser bak resultatene), tror jeg vi har en meget god mulighet. Det ser ut som om de sliter en del med å få satt trøkket i 1. omgang, så om vi utnytter dette med full gass fra start med målkåte spisser, burde vi kunne putte et mål eller to. Jeg tror Stabæk ser på kampen som vanskligere enn RBK, og dermed jobber noe hardere. Derfor vinner Stabæk: - Har generelt et godt tak på RBK siste årene - Var bedre/burde vunnet første oppgjør. Tid for revange - RBK tror de er bedre enn de er - Lenge siden siste RBK-tap. På tide å gå på en smell - Stabæk spiller normalt bedre mot antatt bedre motstand - Har Norges beste spisspar - RBK har flere yngre urutinerte spillere i sin førsteoppstilling, ustabilitet kjennetegner ofte unge talenter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 21. August 2006 Del Skrevet 21. August 2006 likte ikke det faktum at danial braaten var dårlig mot viking:/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 likte ikke det faktum at danial braaten var dårlig mot viking:/ Braaten er alltid dårlig. Men noen ganger så gjør han noe som er eksepsjonelt bra. Minnel litt om Ronaldo. Tasser rundt i 85 min for å siden finne på noe bøll. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 RBK har nok fått en ny giv in i laget med Tørum. Resultatene sier jo sitt. Likevel, denne kampen kan vippe begge veier. Om RBK spiller opp mot sitt beste, slik de gjorde mot LSK og første omgang mot VIF vil vi nok få problemer. Men RBK er usikkerheten selv for tiden, og kan fort kollapse. Se bare andre omgang mot VIF. Om det er noen som skulle være kapable til å vippe dem av pinnen må det jo være Stabæk, med enda mer flyt enn det RBK kan sies å ha. Scorer vi først kan dette bli fenomenalt moro! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Etter treningskampen mot Odd blir det vanskligere enn vanlig å sette opp 11eren Jon (sikker i mål) MMS-Mike-IAO-Bjørnar/Markus Markus vil kanskje foretrekkes pga bedre defensive kvaliteter, kan bli vektlagt på Nadderud. Tom spilte vel en OK match mot Odd, og pleier å spille godt mot RBK. Leste et sted at han nærmer seg førstelaget. Høyreback? Somen-Tommy-Jokke/Henning-Henning/Alan Har tro på Jokke i midten og Henning inn for Alan på kant pga defensiv trygghet og organisering. Tommy og Somen er sikre. Tom burde ikke være i stand til å utfordre Somen. Nannskog/Strand-Veigar Strand er i form. Mulig Nanne er det, men lenge siden nettsus. Med så gode takter som Strand har vist denne uken fortjener han en sjanse. Nanne får klar beskjed om å skjerpe seg, og kommer garantert inn i 2. omgang når RBK-forsvarerene er slitne og åpner låvedører fordi de må opp på banen og jage utligning. Har mest tro på: Jon MMS-Mike-IAO-Markus Somen-Tommy-Jokke-Henning Strand-Veigar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Nannskog/Strand-Veigar Strand er i form. Mulig Nanne er det, men lenge siden nettsus. Med så gode takter som Strand har vist denne uken fortjener han en sjanse. Nanne får klar beskjed om å skjerpe seg, og kommer garantert inn i 2. omgang når RBK-forsvarerene er slitne og åpner låvedører fordi de må opp på banen og jage utligning. Har mest tro på: Jon MMS-Mike-IAO-Markus Somen-Tommy-Jokke-Henning Strand-Veigar Tviler vel på at Nanne blir ofret til fordel for Strand. Hvis du husker hvordan Nannskog herjet med RBK på Nadderud tidligere i år er det vel lite som tyder på det. Viktig å bruke spillere som har en good-feeling mot enkelte lag også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 --> QUOTE(d*u*b @ 22. Aug 2006, 16:36) 82493[/snapback] Nannskog/Strand-Veigar Strand er i form. Mulig Nanne er det, men lenge siden nettsus. Med så gode takter som Strand har vist denne uken fortjener han en sjanse. Nanne får klar beskjed om å skjerpe seg, og kommer garantert inn i 2. omgang når RBK-forsvarerene er slitne og åpner låvedører fordi de må opp på banen og jage utligning. Har mest tro på: Jon MMS-Mike-IAO-Markus Somen-Tommy-Jokke-Henning Strand-Veigar Tviler vel på at Nanne blir ofret til fordel for Strand. Hvis du husker hvordan Nannskog herjet med RBK på Nadderud tidligere i år er det vel lite som tyder på det. Viktig å bruke spillere som har en good-feeling mot enkelte lag også... Det burde vel også inkludere Tom fra start? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Det burde vel også inkludere Tom fra start? Tja... Litt mindre relevant hva som skjedde for 3 år siden enn hva som skjedde for noen måneder siden. Men Tom har helt sikkert mye å bidra med mot RBK han også. Primært bør vi vel holde den 11'ern som har kjørt seg inn som førstevalg, og heller benytte de andre som jokere. Strand inn de siste 15 for Alan f.eks vil nok endre en god del på kampbildet tenker jeg. Viktig at byttene ikke bare blir sliten mann ut/pigg fyr inn hvis vi ligger under eller ikke klarer å komme til sjanser. Nå har jo RBK endret litt på formasjonene siden sist vi møtte dem, og det er vanskelig å si hvem som står best til hvem, men at Alan kan gi Riseth noen leksjoner er jeg ganske trygg på. Riseth har en stygg tendens til å gå sur og pådra seg dumme kort osv., noe Alan kan bidra til. Er forresten Roar Strand klar for RBK til kampen? Så han måtte ut med skade mot Viking her om dagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 --><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 22. Aug 2006, 16:36) 82493[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> Nannskog/Strand-Veigar Strand er i form. Mulig Nanne er det, men lenge siden nettsus. Med så gode takter som Strand har vist denne uken fortjener han en sjanse. Nanne får klar beskjed om å skjerpe seg, og kommer garantert inn i 2. omgang når RBK-forsvarerene er slitne og åpner låvedører fordi de må opp på banen og jage utligning. Har mest tro på: Jon MMS-Mike-IAO-Markus Somen-Tommy-Jokke-Henning Strand-Veigar Tviler vel på at Nanne blir ofret til fordel for Strand. Hvis du husker hvordan Nannskog herjet med RBK på Nadderud tidligere i år er det vel lite som tyder på det. Viktig å bruke spillere som har en good-feeling mot enkelte lag også... Det burde vel også inkludere Tom fra start? Heller Tom enn Henning fra start. Tipper Tom og Daniel blir avgjørende i denne kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 22. August 2006 (endret) Del Skrevet 22. August 2006 (endret) NEVER CHANGE A WINNING TEAM!!! Endret 22. August 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guldberg 0 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Enig at Stabæk ikke bør forandre på et vinnende lag.. Eneste som jeg ser banker på en plass fra start er Henning.. Har vært jævlig bra for både Norge og Stabæk i det siste!! Fortjener definitivt en sjanse fra start snart, selv om det er vanskelig å finne en å bytte ut for tiden! Tviler på at Janne setter ut Nannskog eller Veigar før en så viktig kamp. Mener ikke han burde gjøre det heller, Andreas kan heller komme innpå å bli en joker uti 2 omg.. Stemmer for samme lag som mot Lyn jeg, og er vel kanskje det som er mest sannsynlig også!! Også håper jeg virkelig Alan kommer til å HERJE med han jævla Basma.. Hadde vært morro Gleder meg også til å se Somen herje videre, har i det siste vist seg som en kjempeforsterkning!! Endelig fått en god, stabil høyrekant igjen Deilig!! Tipper 2-1 til Stabæk, Veigar og Daniel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Jeg vil også ha Henning men det er vanskelig å finne rom Denne situasjonen har vi ikke vært i på en stund..det er bare positivt for laget som helhet men jeg vil gjerne se Henning på sentral! Jeg tipper 1-0 til Stabæk, Somen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 NEVER CHANGE A WINNING TEAM!!! Litt uenig i den. Occasionally change a winning team! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 NEVER CHANGE A WINNING TEAM!!! Litt uenig i den. Occasionally change a winning team! Enig. Laget bør justers ut fra hva slags motstander vi møter. Seriekampene etter vm-ferien (vunnet 5 av 6) har vært mot motstandere som er klart dårligere enn hva Rosenborg er på hjemmebane (nå). Frykter at kombinasjonen Alan/Bjørnar på venstresiden blir for lett mot RBK (jf. f.eks. Brann-kampen). Vil derfor ha inn Markus på venstreback eller Henning på venstre kant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magulfblaa 3 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Etter treningskampen mot Odd blir det vanskligere enn vanlig å sette opp 11eren Jon (sikker i mål) MMS-Mike-IAO-Bjørnar/Markus Markus vil kanskje foretrekkes pga bedre defensive kvaliteter, kan bli vektlagt på Nadderud. Tom spilte vel en OK match mot Odd, og pleier å spille godt mot RBK. Leste et sted at han nærmer seg førstelaget. Høyreback? Somen-Tommy-Jokke/Henning-Henning/Alan Har tro på Jokke i midten og Henning inn for Alan på kant pga defensiv trygghet og organisering. Tommy og Somen er sikre. Tom burde ikke være i stand til å utfordre Somen. Nannskog/Strand-Veigar Strand er i form. Mulig Nanne er det, men lenge siden nettsus. Med så gode takter som Strand har vist denne uken fortjener han en sjanse. Nanne får klar beskjed om å skjerpe seg, og kommer garantert inn i 2. omgang når RBK-forsvarerene er slitne og åpner låvedører fordi de må opp på banen og jage utligning. Har mest tro på: Jon MMS-Mike-IAO-Markus Somen-Tommy-Jokke-Henning Strand-Veigar Den tar jeg ikke helt. Nannskog er er en rask spiss. Det er ikke Strand. Nannskog herjet med RBK i vår, det gjorde ikke Strand. Og Nannskog vil være en STOR trussel for Koppinen eller Basma-styggen eller hvem de måtte bruke, Strand blir ikke den store trusselen. Hvis Nannskog ikke starter mot RBK, skal jeg pokker meg begynne å gjøre alle matte-leksene på skolen ass. Bjørnar og Alan er også bankers. Hvorfor skal vi sette ut de? Laget: --------Jon------- MMS-----Mike-------IA--------Bjørnar Somen-------Jokke-------Tommy-----Alan Daniel--------Veigar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 23. August 2006 Del Skrevet 23. August 2006 Bjørnar sleit sikkelig med Espen Ruud i treningskampen mot ODD. Syns ikke han har klart å leve opp til den utrolig utviklingen han hadde i fjor. Hadde vi hatt gode alternativer der, så tror jeg han hadde vært ute av laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 23. August 2006 Del Skrevet 23. August 2006 Bjørnar sleit sikkelig med Espen Ruud i treningskampen mot ODD. Syns ikke han har klart å leve opp til den utrolig utviklingen han hadde i fjor. Hadde vi hatt gode alternativer der, så tror jeg han hadde vært ute av laget. Helt enig! Mener hans beste kamper i år er de han har fått spille på midtbanen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 23. August 2006 Del Skrevet 23. August 2006 Enig i det som blir sagt, foretrekker Markus før Bjørnar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 23. August 2006 Del Skrevet 23. August 2006 Enig i det som blir sagt, foretrekker Markus før Bjørnar. Begge har sine svakheter. Bjørnar er best offensivt og ligger av og til for høyt. Markus er best som stopper og ligger av og til for smalt. Rosenborg har ihvertfall tradisjonelt spilt med brede vinger, og dermed er kanskje Bjørnar å foretrekke, men med klare innstrukser på hvor mye han skal innvolvere seg offensivt. Tror imidlertid det viktigste mtp forsvaret på venstrekanten i denne kampen blir å få inn Henning for Alan. Alan er en glimrende spiller, men totalt ustabil bakover. I Henning har vi en spiller som ligger mer riktig, og som vil avlaste backene mye mer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 23. August 2006 Del Skrevet 23. August 2006 Enig i det som blir sagt, foretrekker Markus før Bjørnar. Begge har sine svakheter. Bjørnar er best offensivt og ligger av og til for høyt. Markus er best som stopper og ligger av og til for smalt. Rosenborg har ihvertfall tradisjonelt spilt med brede vinger, og dermed er kanskje Bjørnar å foretrekke, men med klare innstrukser på hvor mye han skal innvolvere seg offensivt. Tror imidlertid det viktigste mtp forsvaret på venstrekanten i denne kampen blir å få inn Henning for Alan. Alan er en glimrende spiller, men totalt ustabil bakover. I Henning har vi en spiller som ligger mer riktig, og som vil avlaste backene mye mer. Enig i mye av det, men etter min mening trenger vi ikke sette ut Alan hvis Markus spiller. Så hvis jeg skulle tatt ut laget hadde det blitt Markus-Alan eller Bjørnar-Henning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 23. August 2006 Del Skrevet 23. August 2006 Enig i det som blir sagt, foretrekker Markus før Bjørnar. Begge har sine svakheter. Bjørnar er best offensivt og ligger av og til for høyt. Markus er best som stopper og ligger av og til for smalt. Rosenborg har ihvertfall tradisjonelt spilt med brede vinger, og dermed er kanskje Bjørnar å foretrekke, men med klare innstrukser på hvor mye han skal innvolvere seg offensivt. Tror imidlertid det viktigste mtp forsvaret på venstrekanten i denne kampen blir å få inn Henning for Alan. Alan er en glimrende spiller, men totalt ustabil bakover. I Henning har vi en spiller som ligger mer riktig, og som vil avlaste backene mye mer. Enig i mye av det, men etter min mening trenger vi ikke sette ut Alan hvis Markus spiller. Så hvis jeg skulle tatt ut laget hadde det blitt Markus-Alan eller Bjørnar-Henning. Er nok trygger med Markus bak Alan, ja. En annen ting vi også skal huske på når det gjelder akkurat Rosenborg, er at de spiller i sin vanlige 4-3-3. Det vi har hatt stor suksess med tidligere, er å utnytte svakheten med 4-3-3, de tre på midten. Gjøres det best med Henning eller Alan? Jeg tror Henning vil fungere best. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 23. August 2006 Del Skrevet 23. August 2006 Alan MÅ være på banen. For som alltid på Lærkendal så vil det bli rom. Og hvem vil vel ikke se forvirra RBK stoppere, som febrilsk prøver å tette igjen rommene som midtbanen åpner når de hodeløst prøver å score på oss. Husker selv hvordan Stenvoll herja i dette rommet i den smått legendariske 6-1 kampen. Vi MÅ ha offensive spillere. Kjappe små og med 260 % innsats. ERGO, alan må på banen, løpe til han spyr, så inn med Stenvoll som setter inn 5-0 på overtid. Vidar Riiiiseth må hoderystende forklare hva som nok engang gikk galt i møte med Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 23. August 2006 Del Skrevet 23. August 2006 Gleder meg til kampen. Det kommer ikke til å bli lett, Rosenborg på Lerkendal er alltid vanskelig. Vi bør likevel gå for å vinne, men det vil jo sikkert Rbk også prøve på. Tror på en jevn kamp der det blir viktig å få det første målet. Har inntrykk av at rosenborg ofte scorer sene mål så det gjelder å spille helt til dommeren blåser. Er helt sikker på at alan kommer til å spille fra start, det må vi jo bare!! han kommer til å drille bort hele forsvaret til rbk, nå er han i kjempeform! :D:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 23. August 2006 Del Skrevet 23. August 2006 Gleder meg til kampen. Det kommer ikke til å bli lett, Rosenborg på Lerkendal er alltid vanskelig. Vi bør likevel gå for å vinne, men det vil jo sikkert Rbk også prøve på. Tror på en jevn kamp der det blir viktig å få det første målet. Har inntrykk av at rosenborg ofte scorer sene mål så det gjelder å spille helt til dommeren blåser. Er helt sikker på at alan kommer til å spille fra start, det må vi jo bare!! han kommer til å drille bort hele forsvaret til rbk, nå er han i kjempeform! :D:D RBK er ikke alene om å score sene mål. Har ikke Stabæk omtrent halvparten av sine mål i løpet av det siste kvartert av hver omgang??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 23. August 2006 Del Skrevet 23. August 2006 Gleder meg til kampen. Det kommer ikke til å bli lett, Rosenborg på Lerkendal er alltid vanskelig. Vi bør likevel gå for å vinne, men det vil jo sikkert Rbk også prøve på. Tror på en jevn kamp der det blir viktig å få det første målet. Har inntrykk av at rosenborg ofte scorer sene mål så det gjelder å spille helt til dommeren blåser. Er helt sikker på at alan kommer til å spille fra start, det må vi jo bare!! han kommer til å drille bort hele forsvaret til rbk, nå er han i kjempeform! :D:D RBK er ikke alene om å score sene mål. Har ikke Stabæk omtrent halvparten av sine mål i løpet av det siste kvartert av hver omgang??? Lurer på hvorfor det alltid er så mye sene mål i kampene... det er nok en forklaring på hvorfor stabæk har gjort det så bra i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 23. August 2006 Del Skrevet 23. August 2006 Skjønner ikke hvordan folk kan vurdere å sette ut Alan? Han har jo vært kanongod siden sommerpausen og skapt en hel haug med sjanser for Stabæk, og mange av dem har resultert i mål. Som nå sist, 2-2 scoringen mot Lyn må Alan få en stro del av æren for. Mot Tromsø herjet han, han spilte Veigar nydelig frem til en scoring mot Sogndal i cupen. Scoret selv et fantastisk mål mot Molde... Han skal altså være for dårlig defensivt? Kan noen komme med noen konkrete eksempler på det? Farlige situasjoner eller helst mål som har kommet som ett resultat av dårlig defensivt spill av Alan? Er det noen kamper siden sommer pausen hvor vi har slitt med det defensive på venstrekanten som har gjort at Alan burde/ ble byttet ut. Da tenker jeg ikke på sene bytter som er gjort for å trygge en ledelse, som f.eks. var tilfellet mot Lyn. Det må jo være ganske graverende defensive mangler som gjør at man ønsker å sette ut en spiller som er så skapende offensivt som Alan har vært i det siste? Kom med noen eksempler, det holder ikke med at han plasserer seg feil i ny og ne. Det må vel trenere og spillere kunne korrigere han på underveis, eller hva? Greit, vi skal spille mot RBK og må forvente å bli presset tilbake på banen. Men er det ikke da bra at vi har en kjapp spiller som rbk vet kan skape mass trøbbel for dem luskende på kanten? Setter han dem litt under press, kan de ikke ta så store sjanser. Man er nødt til å gi motstanderen litt trøbbel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 23. August 2006 Del Skrevet 23. August 2006 Helt enig med trond! Alan må spille. Synes han jobber masse tilbake også jeg da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 23. August 2006 Del Skrevet 23. August 2006 Skjønner ikke hvordan folk kan vurdere å sette ut Alan? Han har jo vært kanongod siden sommerpausen og skapt en hel haug med sjanser for Stabæk, og mange av dem har resultert i mål. Som nå sist, 2-2 scoringen mot Lyn må Alan få en stro del av æren for. Mot Tromsø herjet han, han spilte Veigar nydelig frem til en scoring mot Sogndal i cupen. Scoret selv et fantastisk mål mot Molde... Han skal altså være for dårlig defensivt? Kan noen komme med noen konkrete eksempler på det? Farlige situasjoner eller helst mål som har kommet som ett resultat av dårlig defensivt spill av Alan? Er det noen kamper siden sommer pausen hvor vi har slitt med det defensive på venstrekanten som har gjort at Alan burde/ ble byttet ut. Da tenker jeg ikke på sene bytter som er gjort for å trygge en ledelse, som f.eks. var tilfellet mot Lyn. Det må jo være ganske graverende defensive mangler som gjør at man ønsker å sette ut en spiller som er så skapende offensivt som Alan har vært i det siste? Kom med noen eksempler, det holder ikke med at han plasserer seg feil i ny og ne. Det må vel trenere og spillere kunne korrigere han på underveis, eller hva? Greit, vi skal spille mot RBK og må forvente å bli presset tilbake på banen. Men er det ikke da bra at vi har en kjapp spiller som rbk vet kan skape mass trøbbel for dem luskende på kanten? Setter han dem litt under press, kan de ikke ta så store sjanser. Man er nødt til å gi motstanderen litt trøbbel. Prøv å se en del angrep mot Stabæk, og se hvor Alan befinner seg. Kan ikke komme opp med noen konkrete episoder på strak arm, men de finnes. Feil forplanter seg, og når Alan pluselig jager en ball over til høyresiden, åpner det seg rom på venstre flanke. Det igjen kan føre til at Bjørnar går for langt frem og det blir rom bak han, eller at Tommy skyver over på venstre og gir rom på midten. Alan hadde vært en god defensiv spiller i feks 4-4-1-1 der han er hengende spiss. Der vil den hengende spissen ha en helt annen rolle. Sålenge vi ønsker å spille med 4 på midten, er Alan for dårlig defensivt. Som sagt, prøv å la øynene følge Alan et par angrept istedetfor ballen, så skal du få en overaskelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 23. August 2006 Del Skrevet 23. August 2006 Skjønner ikke hvordan folk kan vurdere å sette ut Alan? Han har jo vært kanongod siden sommerpausen og skapt en hel haug med sjanser for Stabæk, og mange av dem har resultert i mål. Som nå sist, 2-2 scoringen mot Lyn må Alan få en stro del av æren for. Mot Tromsø herjet han, han spilte Veigar nydelig frem til en scoring mot Sogndal i cupen. Scoret selv et fantastisk mål mot Molde... Han skal altså være for dårlig defensivt? Kan noen komme med noen konkrete eksempler på det? Farlige situasjoner eller helst mål som har kommet som ett resultat av dårlig defensivt spill av Alan? Er det noen kamper siden sommer pausen hvor vi har slitt med det defensive på venstrekanten som har gjort at Alan burde/ ble byttet ut. Da tenker jeg ikke på sene bytter som er gjort for å trygge en ledelse, som f.eks. var tilfellet mot Lyn. Det må jo være ganske graverende defensive mangler som gjør at man ønsker å sette ut en spiller som er så skapende offensivt som Alan har vært i det siste? Kom med noen eksempler, det holder ikke med at han plasserer seg feil i ny og ne. Det må vel trenere og spillere kunne korrigere han på underveis, eller hva? Greit, vi skal spille mot RBK og må forvente å bli presset tilbake på banen. Men er det ikke da bra at vi har en kjapp spiller som rbk vet kan skape mass trøbbel for dem luskende på kanten? Setter han dem litt under press, kan de ikke ta så store sjanser. Man er nødt til å gi motstanderen litt trøbbel. Som jeg skulle sagt det selv..... .....eller var det ikke det jeg akkurat gjorde?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. August 2006 Del Skrevet 23. August 2006 Håper han derre Høgmo kommer tilbake som RBK-trener nå før helgen. Har hørt at han begynner å føle seg ganske så bra etter psykmeldingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå