Stormare 80 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 De lo av meg under lunchen i dag når jeg i fullt alvor sa at vi har et bedre lag enn RBK. Jeg håper gutta slår fra seg der oppe ass. Det var noen som sa noe om at det var best å le sist... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 De lo av meg under lunchen i dag når jeg i fullt alvor sa at vi har et bedre lag enn RBK. Jeg håper gutta slår fra seg der oppe ass. Seriøst så er det vel bare Braathen som hadde hatt sjanse på en plass i vår start 11'er for tiden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 De lo av meg under lunchen i dag når jeg i fullt alvor sa at vi har et bedre lag enn RBK. Jeg håper gutta slår fra seg der oppe ass. Seriøst så er det vel bare Braathen som hadde hatt sjanse på en plass i vår start 11'er for tiden Istedet for hvem?? Braathen scorer jo ikke mål... så spiss kan han ikke spille for oss.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 De lo av meg under lunchen i dag når jeg i fullt alvor sa at vi har et bedre lag enn RBK. Jeg håper gutta slår fra seg der oppe ass. Seriøst så er det vel bare Braathen som hadde hatt sjanse på en plass i vår start 11'er for tiden Tror nok Dorsin og Hirschfeld kunne kjempet om en plass også. Ellers kunne jeg godt tenkt meg Storflor og Iversen på benken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 De lo av meg under lunchen i dag når jeg i fullt alvor sa at vi har et bedre lag enn RBK. Jeg håper gutta slår fra seg der oppe ass. Seriøst så er det vel bare Braathen som hadde hatt sjanse på en plass i vår start 11'er for tiden Tror nok Dorsin og Hirschfeld kunne kjempet om en plass også. Ellers kunne jeg godt tenkt meg Storflor og Iversen på benken. Hva med Basma... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 Hadde dette vært RBKWeb, hadde påstanden vært noe sånt som "Det e nå itj aijnner enn haijnn Gunnarsson som hadd spælt fast på Rooosææænbååårg, shø!"... F.eks. Strand hadde vel spilt seg rett inn på et hvilket som helst Tippeliga-lag. Bortsett fra at han ikke holder i mer enn 30 minutter og spiller bare halvparten av kampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 Hadde dette vært RBKWeb, hadde påstanden vært noe sånt som "Det e nå itj aijnner enn haijnn Gunnarsson som hadd spælt fast på Rooosææænbååårg, shø!"... F.eks. Strand hadde vel spilt seg rett inn på et hvilket som helst Tippeliga-lag. Bortsett fra at han ikke holder i mer enn 30 minutter og spiller bare halvparten av kampene. Tror nok de med glede skulle hatt begge spissene vår. Dessuten er de best sammen, ikke hver for seg.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 Hadde dette vært RBKWeb, hadde påstanden vært noe sånt som "Det e nå itj aijnner enn haijnn Gunnarsson som hadd spælt fast på Rooosææænbååårg, shø!"... F.eks. Strand hadde vel spilt seg rett inn på et hvilket som helst Tippeliga-lag. Bortsett fra at han ikke holder i mer enn 30 minutter og spiller bare halvparten av kampene. Tror nok de med glede skulle hatt begge spissene vår. Dessuten er de best sammen, ikke hver for seg.... Og akkurat det er jeg jævlig glad for at de fleste har skjønt - det setter en helt annen prislapp på dem når man "må" kjøpe begge to. I tillegg er alderen til Nanne egentlig en fordel, for det er ikke alle klubber som er hypp på å gi lange kontrakter til herremenn med en såpass elevert alder... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 25. August 2006 (endret) Del Skrevet 25. August 2006 (endret) Legenden prater... Ekstra drilling av Henning? Mon tro om han ikke starter.. Endret 25. August 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 Legenden prater... Ekstra drilling av Henning? Mon tro om han ikke starter.. Jeg så Belsvik på Mega i går. Han kjøpte - en pakke tyggis - to pakker med Otrivin nesespray La oss håpe at ingen av heltene har blitt snørrete. (eller fått dårlig ånde) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 Det går mot storkamp på Lerkendal: 16.500 billetter forhåndssolgt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 237 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 Det går mot storkamp på Lerkendal: 16.500 billetter forhåndssolgt! Kan vi kjøpe billetter til $$-feltet i Stabækbutikken i morgen, eller kjøper man på stadion? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 Hadde dette vært RBKWeb, hadde påstanden vært noe sånt som "Det e nå itj aijnner enn haijnn Gunnarsson som hadd spælt fast på Rooosææænbååårg, shø!"... F.eks. Strand hadde vel spilt seg rett inn på et hvilket som helst Tippeliga-lag. Bortsett fra at han ikke holder i mer enn 30 minutter og spiller bare halvparten av kampene. RBK har flere spillere som ville gått inn på et hvilket som helst lag når de er skadefrie og i form. I tillegg er det vanskelig for oss ikke-RBKere å vite hva ungdommen står for. Så er det selvfølgelig ikke lett å sette ut egne helter :-) Men når det er sagt, tror jeg ikke det er så mange på RBK som uten videre kunne gått inn og forsterket Stabæk pr i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 jeg har en ekstra billett til kampen, så hvis noen er interesserte kan de ringe meg, 47665468. er i trondheim fra lørdag av! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 25. August 2006 Del Skrevet 25. August 2006 Se på Zebra: "Før runden" Jokke har tatt det piano denne uken og er usikker til kampen. Henning er klar for å steppe inn. Ellers melder TV2 om uforandrede lag, altså: Hirschfelt Strand-Koppinen-Basma-Dorsin Solli-Skjelbreid-Tetty Braathen-Iversen-Sollie vs Jon MMS-Mike-IAO-Bjørnar Somen-Tommy-Jokke/Henning-Alan Veigar-Nanne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA II 0 Del Skrevet 26. August 2006 Del Skrevet 26. August 2006 Se på Zebra: "Før runden" Jokke har tatt det piano denne uken og er usikker til kampen. Henning er klar for å steppe inn. Ellers melder TV2 om uforandrede lag, altså: Hirschfelt Strand-Koppinen-Basma-Dorsin Solli-Skjelbreid-Tetty Braathen-Iversen-Sollie vs Jon MMS-Mike-IAO-Bjørnar Somen-Tommy-Jokke/Henning-Alan Veigar-Nanne 12 mot 11 er det overkjøring!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 26. August 2006 Del Skrevet 26. August 2006 solli OG sollie? hva med storflor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 26. August 2006 Del Skrevet 26. August 2006 takk for fantastisk forhåndsanalyse. gleder meg stort til kamp selv om jeg ikke får sett den live, er på skole til sent! helt skandale.... tror på knepen seier til Stabæk. Og ifølge statistikken må bare Veigar skåre for å unngår tap. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 26. August 2006 Del Skrevet 26. August 2006 solli OG sollie? hva med storflor? Storflor på topp ja Statistisk skal vel Nanne putte et par mål også, i hvertfall for å opprettholde snittet sitt fra i fjor :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guldberg 0 Del Skrevet 26. August 2006 Del Skrevet 26. August 2006 Var inne på RBK`s hjemmeside, og leste at sannsynlig lagoppstilling er: Sannsynlig Rosenborg-lag: Lars Hirschfeld Roar Strand - Christer Basma - Miika Koppinen - Mikael Dorsin Per Ciljan Skjelbred - Vidar Riseth - Alexander Tettey Jan Gunnar Solli - Steffen Iversen - Daniel Braaten Fikk en enda bedre følelse når jeg leser denne oppstillingen.. Riseth på sentral liker jeg;D Også er jeg gla Solli spiller på kant i stedet for Storflor som jeg mener er mye giftigere!! Store muligheter for Alanzinho mot Strand også=) Gleder meg til kamp for å si det sånn!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 26. August 2006 Del Skrevet 26. August 2006 ble det noe av bussen eller er den avlyst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 26. August 2006 Del Skrevet 26. August 2006 Roar strand frykter Stabæk spissene: http://www.rbk.no/incoming/article63530.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 237 Del Skrevet 27. August 2006 Del Skrevet 27. August 2006 Jeg regner med vi kan kjøpe billetter til feltet vårt der oppe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 27. August 2006 Del Skrevet 27. August 2006 Se på Zebra: "Før runden" Jokke har tatt det piano denne uken og er usikker til kampen. Henning er klar for å steppe inn. Ellers melder TV2 om uforandrede lag, altså: Hirschfelt Strand-Koppinen-Basma-Dorsin Solli-Skjelbreid-Tetty Braathen-Iversen-Sollie vs Jon MMS-Mike-IAO-Bjørnar Somen-Tommy-Jokke/Henning-Alan Veigar-Nanne Ut fra dagens trening tror jeg at Markus erstatter Bjørnar og Henning spiller istedet for Jokke (Jokke trente ikke såvidt jeg kunne se). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 27. August 2006 Del Skrevet 27. August 2006 Se på Zebra: "Før runden" Jokke har tatt det piano denne uken og er usikker til kampen. Henning er klar for å steppe inn. Ellers melder TV2 om uforandrede lag, altså: Hirschfelt Strand-Koppinen-Basma-Dorsin Solli-Skjelbreid-Tetty Braathen-Iversen-Sollie vs Jon MMS-Mike-IAO-Bjørnar Somen-Tommy-Jokke/Henning-Alan Veigar-Nanne Ut fra dagens trening tror jeg at Markus erstatter Bjørnar og Henning spiller istedet for Jokke (Jokke trente ikke såvidt jeg kunne se). Synd at Jokke ikke er med for fult for han har spilt bra i det siste. Eller så ser det ut til at Strand og Koppinen kommer seg veldig fort etter strekkskade og kneskade. Det blir en knallhard kamp hvor jeg håper det er en voksen dommer som stagger Bråten og Dorsin. Det ser nesten ut som de spiller etter andre regler en resten av spillerne. Mot Viking spilte de langt over streken og Bråten og Dorsin skulle vel ha hatt 2, 3 gule vær etter normal Poll dømming. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RBK-fan 0 Del Skrevet 27. August 2006 (endret) Del Skrevet 27. August 2006 (endret) Se på Zebra: "Før runden" Jokke har tatt det piano denne uken og er usikker til kampen. Henning er klar for å steppe inn. Ellers melder TV2 om uforandrede lag, altså: Hirschfelt Strand-Koppinen-Basma-Dorsin Solli-Skjelbreid-Tetty Braathen-Iversen-Sollie vs Jon MMS-Mike-IAO-Bjørnar Somen-Tommy-Jokke/Henning-Alan Veigar-Nanne Ut fra dagens trening tror jeg at Markus erstatter Bjørnar og Henning spiller istedet for Jokke (Jokke trente ikke såvidt jeg kunne se). Synd at Jokke ikke er med for fult for han har spilt bra i det siste. Eller så ser det ut til at Strand og Koppinen kommer seg veldig fort etter strekkskade og kneskade. Det blir en knallhard kamp hvor jeg håper det er en voksen dommer som stagger Bråten og Dorsin. Det ser nesten ut som de spiller etter andre regler en resten av spillerne. Mot Viking spilte de langt over streken og Bråten og Dorsin skulle vel ha hatt 2, 3 gule vær etter normal Poll dømming. Jaja, morsomt med Stabæk-fans Først vil jeg si at det er en masse skrivefeil på Rosenborg-navnene, og folk spiller på feil plasser enn de skal der! Og hvordan i all verden kan Solli spille på to plasser samtidig? Rosenborg-laget blir seende slik ut: Lars Hirschfeld Roar Strand - Christer Basma - Miika Koppinen - Mikael Dorsin Per Ciljan Skjelbred - Vidar Riseth - Alexander Tettey Jan Gunnar Solli - Steffen Iversen - Daniel Braaten Skaff dere kunnskap før dere skriver noe neste gang! Og jeg kan ikke se at Braaten og/eller Dorsin spiller så voldelig.. Uansett, lykke til Endret 27. August 2006 av RBK-fan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. August 2006 Del Skrevet 27. August 2006 Jaja, morsomt med Stabæk-fans. Hva er det som er så morsomt med Stabækfans? At vi ikke har lært oss navnene på RBK-spillerne? He he! Ja, det er artig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 27. August 2006 Del Skrevet 27. August 2006 Først vil jeg si at det er en masse skrivefeil på Rosenborg-navnene, og folk spiller på feil plasser enn de skal der! Og hvordan i all verden kan Solli spille på to plasser samtidig? Rosenborg-laget blir seende slik ut: Å Gud nei! Ikke skrivefeil på Rosenborg spillerne! Alt annet enn det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 27. August 2006 Del Skrevet 27. August 2006 Jaja, morsomt med Stabæk-fans. Først vil jeg si at det er en masse skrivefeil på Rosenborg-navnene, og folk spiller på feil plasser enn de skal der! Og hvordan i all verden kan Solli spille på to plasser samtidig? Rosenborg-laget blir seende slik ut: Lars Hirschfeld Roar Strand - Christer Basma - Miika Koppinen - Mikael Dorsin Per Ciljan Skjelbred - Vidar Riseth - Alexander Tettey Jan Gunnar Solli - Steffen Iversen - Daniel Braaten Skaff dere kunnskap før dere skriver noe neste gang! Who cares? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RBK-fan 0 Del Skrevet 27. August 2006 Del Skrevet 27. August 2006 Ser ingen grunn til å være så frekke. Hva med litt normal høflighet? Dette er tross alt et åpent forum for alle Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå