Morten 22 Del Skrevet 27. August 2006 Del Skrevet 27. August 2006 Ser ingen grunn til å være så frekke. Hva med litt normal høflighet? Dette er tross alt et åpent forum for alle Det var vel du som starta den. Så lenge man skjønner hvem det er snakk om så er det vel greit. Dette er vel ikke et retskrivningsforum er det vel ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RBK-fan 0 Del Skrevet 27. August 2006 Del Skrevet 27. August 2006 Neida, men dere hadde sikkert også reagert hvis så og si navnene til Stabæk-spillerne var skrevet feil. Det jeg reagerte mest på var også at Solli skulle spille til plasser på en gang. Hva hadde dere gjort hvis jeg hadde skrevet Nannskog to ganger? Og hva er det du mener jeg starta? Uansett. Jeg tror dette blir en jevnspilt kamp. Frykter det verste, Stabæk har vært gode i år Men jeg tror RBK kommer til å dra i land nok en seier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 27. August 2006 Del Skrevet 27. August 2006 Ser ingen grunn til å være så frekke. Hva med litt normal høflighet? Dette er tross alt et åpent forum for alle Vi gir vel faen i RævBK, eneste jeg vet om laget er at de skal få bank i morgen!!! FORZA STABÆK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RBK-fan 0 Del Skrevet 27. August 2006 Del Skrevet 27. August 2006 Ser ingen grunn til å være så frekke. Hva med litt normal høflighet? Dette er tross alt et åpent forum for alle Vi gir vel faen i RævBK, eneste jeg vet om laget er at de skal få bank i morgen!!! FORZA STABÆK Nettopp fylt 10 år, ja? Gratulerer da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 27. August 2006 (endret) Del Skrevet 27. August 2006 (endret) Jagshemash! Nå må vi prøve å være litt saklig, og ikke la oss provosere av en RBK-supporter. Han kommer kun med flisespikerier. Men jeg syntes kanskje RBK-fan kunne kommet med noe konstruktivt når han først har tatt seg tid til å registrere seg her, fremfor å ha en nedlatene tone og komme med korreksjoner på noen skriveleifer. Hva har det å si at navnet er skrevet feil? Alle i hele verden skjønner jo hva den som skriver vil frem til og det er det viktigste. Vi diskuterer kampen, hvorfor ikke få noen saklige synspunkter og meninger om kampen fra dennen RBK-fan. Endret 27. August 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RBK-fan 0 Del Skrevet 27. August 2006 Del Skrevet 27. August 2006 Endelig en som gidder å være litt saklig Men hva mener du med nedlatende tone? Jeg skriver bare et innlegg, og så er alle så frekke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 27. August 2006 Del Skrevet 27. August 2006 Endelig en som gidder å være litt saklig Men hva mener du med nedlatende tone? Jeg skriver bare et innlegg, og så er alle så frekke. er da vel bare å sjekke dine egne innlegg det så finner du da ut av det.. .. :S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 27. August 2006 Del Skrevet 27. August 2006 Ser ingen grunn til å være så frekke. Hva med litt normal høflighet? Dette er tross alt et åpent forum for alle Velkommen hit til forumet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 27. August 2006 Del Skrevet 27. August 2006 Rosenborg analyserer RBK-Stabæk: Stopp Veigar fra å score, ellers vinner Stabæk Helt grei analyse... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 27. August 2006 Del Skrevet 27. August 2006 Endelig en som gidder å være litt saklig Men hva mener du med nedlatende tone? Jeg skriver bare et innlegg, og så er alle så frekke. ¨ GJEEEEEEEEEESP Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 27. August 2006 Del Skrevet 27. August 2006 Er det vits å være så frekke eller? Hvis dere mener at rbk-fan ikke diskuterer kampen blir det hvertfall ikke noe bedre at dere ikke gjør det heller. Jeg gleder meg hvertfall til kampen. Det blir bare å brette opp armene, gi alt og gå for seier! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik 0 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Vises denne kampen noe sted på TV? Evt vises den på blaa i kveld? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Ja og ja. Det finnes også en annen tråd for RBK - Stabæk. Bruk den, så slipper du å lage en helt ny tråd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Vises denne kampen noe sted på TV? Evt vises den på blaa i kveld? Ja. Begge deler. På Blaa med "inngangsbillett" (betyr vel "drikkeplikt", du betaler en 50-60 kroner for å komme inn, så får du en drikke - med eller uten alkohol). Så vises den på Zebra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik 0 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Ok! Takker så meget Så bare ikke kampen i TV2 Zebra sin Tv guide. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Jokke ute mot RBK Henning eller Jeppe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Jokke ute mot RBK Henning eller Jeppe? Tror det har vært meningen å spille med Hennig fra start i dag lenge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Jokke ute mot RBK Henning eller Jeppe? Tipper Jeppe er mannen på Lerkendal... Rbk går sikkert ut for å presse høyt og rutinen til jeppe kan bli gull verdt:=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. August 2006 (endret) Del Skrevet 28. August 2006 (endret) Henning spilte vel sentralt mot Odd (treningskampen), hvor han er best etter min mening. Det eneste jeg har å utesette er at det hadde vært gøy å se Jeppe knuse Riseth på midtbanen... Endret 28. August 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Jokke blir jo skada i ett sett?!? Holder en knapp på HH i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 La oss håpe på at dommeren slår ned på slikt grisespill som Rosenborg viste frem på Nadderud i våres. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Uff... http://www.stabak.no/content/view/1870/2/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. August 2006 (endret) Del Skrevet 28. August 2006 (endret) BALLE! Mike ute i 6 uker, katastrofe. Den midtstopper-forsterkningen vi har mast om en stund hadde ikke sett så dum ut nå nei. Endret 28. August 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 BALLE! Mike ute i 6 uker, katastrofe. Jagshemash Ikke gode nyheter, men heldigvis er det 4 dager igjen av overgansvinduet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 BALLE! Mike ute i 6 uker, katastrofe. Jagshemash Ikke gode nyheter, men heldigvis er det 4 dager igjen av overgansvinduet... Hehe, ja, det har jeg mye tro på. Faen ass, dette var en ufattelig dårlig start på dagen. Men seier i kveld vil rette på humøret! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 BALLE! Mike ute i 6 uker, katastrofe. Den midtstopper-forsterkningen vi har mast om en stund hadde ikke sett så dum ut nå nei. Heldigvis har vi Markus som sikkert vil gjøre en glimrende jobb som vikar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Markus klarer nok biffen! Jeg gled-gruer meg skikkelig til i kveld, ass! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 BALLE! Mike ute i 6 uker, katastrofe. Jagshemash Ikke gode nyheter, men heldigvis er det 4 dager igjen av overgansvinduet... Baner det vei for Ulrik? Markus klarer nok biffen! Jeg gled-gruer meg skikkelig til i kveld, ass! Jeg hadde en utrolig god følelse for kampen i går. Jeg var knallsikker på seier. I dag er jeg bare trøtt. Ingen følelse over kampen, what so ever. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Hva faen gjør mike på sykkeltur dagen før kamp..? Det er tidspunktet for å polstre seg inn i bobleplast og sitte på sofaen... Utrolig surt.. spess at skaden kommer fra utenomsportslige events.. Opp med hodet gutta.. vi kan fortsatt ta dette hjem... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Baner det vei for Ulrik? Tviler på det. Tipper det blir Markus, men utelukker ikke Jeppe. Tror rutine blir prioritert på Lerkendal, og at Jeppe vil være førstevalget som innbytter både på midt og på stopperplass. Laget: Jon MMS-IOA-Markus-Bjørnar Somen-HH-Tommy-Alan Veigar-Nanne Med både Jokke og Mike ute blir det lettere å ta ut laget. Benken blir dessverre tynnere og med mindre rutine Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå