Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser ingen grunn til å være så frekke. Hva med litt normal høflighet? Dette er tross alt et åpent forum for alle :)

Det var vel du som starta den. :rolleyes:

Så lenge man skjønner hvem det er snakk om så er det vel greit.

Dette er vel ikke et retskrivningsforum er det vel ? :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neida, men dere hadde sikkert også reagert hvis så og si navnene til Stabæk-spillerne var skrevet feil. Det jeg reagerte mest på var også at Solli skulle spille til plasser på en gang. Hva hadde dere gjort hvis jeg hadde skrevet Nannskog to ganger? ;) Og hva er det du mener jeg starta?

Uansett. Jeg tror dette blir en jevnspilt kamp. Frykter det verste, Stabæk har vært gode i år :blink:

Men jeg tror RBK kommer til å dra i land nok en seier :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ingen grunn til å være så frekke. Hva med litt normal høflighet? Dette er tross alt et åpent forum for alle :)

Vi gir vel faen i RævBK, eneste jeg vet om laget er at de skal få bank i morgen!!!

FORZA STABÆK

:lol:

Nettopp fylt 10 år, ja? Gratulerer da :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jagshemash!

Nå må vi prøve å være litt saklig, og ikke la oss provosere av en RBK-supporter. Han kommer kun med flisespikerier. Men jeg syntes kanskje RBK-fan kunne kommet med noe konstruktivt når han først har tatt seg tid til å registrere seg her, fremfor å ha en nedlatene tone og komme med korreksjoner på noen skriveleifer. Hva har det å si at navnet er skrevet feil? Alle i hele verden skjønner jo hva den som skriver vil frem til og det er det viktigste.

Vi diskuterer kampen, hvorfor ikke få noen saklige synspunkter og meninger om kampen fra dennen RBK-fan.

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig en som gidder å være litt saklig :) Men hva mener du med nedlatende tone?

Jeg skriver bare et innlegg, og så er alle så frekke.

er da vel bare å sjekke dine egne innlegg det så finner du da ut av det.. .. :S

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det vits å være så frekke eller? Hvis dere mener at rbk-fan ikke diskuterer kampen blir det hvertfall ikke noe bedre at dere ikke gjør det heller. Jeg gleder meg hvertfall til kampen. Det blir bare å brette opp armene, gi alt og gå for seier! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vises denne kampen noe sted på TV? Evt vises den på blaa i kveld?

Ja. Begge deler.

På Blaa med "inngangsbillett" (betyr vel "drikkeplikt", du betaler en 50-60 kroner for å komme inn, så får du en drikke - med eller uten alkohol).

Så vises den på Zebra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henning spilte vel sentralt mot Odd (treningskampen), hvor han er best etter min mening. Det eneste jeg har å utesette er at det hadde vært gøy å se Jeppe knuse Riseth på midtbanen...

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

BALLE!

Mike ute i 6 uker, katastrofe.

Jagshemash

Ikke gode nyheter, men heldigvis er det 4 dager igjen av overgansvinduet...

Hehe, ja, det har jeg mye tro på.

Faen ass, dette var en ufattelig dårlig start på dagen. Men seier i kveld vil rette på humøret!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BALLE!

Mike ute i 6 uker, katastrofe.

Jagshemash

Ikke gode nyheter, men heldigvis er det 4 dager igjen av overgansvinduet...

Baner det vei for Ulrik?

Markus klarer nok biffen! Jeg gled-gruer meg skikkelig til i kveld, ass!

Jeg hadde en utrolig god følelse for kampen i går. Jeg var knallsikker på seier. I dag er jeg bare trøtt. Ingen følelse over kampen, what so ever.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva faen gjør mike på sykkeltur dagen før kamp..?

Det er tidspunktet for å polstre seg inn i bobleplast og sitte på sofaen...

Utrolig surt.. spess at skaden kommer fra utenomsportslige events..

Opp med hodet gutta.. vi kan fortsatt ta dette hjem...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Baner det vei for Ulrik?

Tviler på det. Tipper det blir Markus, men utelukker ikke Jeppe. Tror rutine blir prioritert på Lerkendal, og at Jeppe vil være førstevalget som innbytter både på midt og på stopperplass.

Laget:

Jon

MMS-IOA-Markus-Bjørnar

Somen-HH-Tommy-Alan

Veigar-Nanne

Med både Jokke og Mike ute blir det lettere å ta ut laget. Benken blir dessverre tynnere og med mindre rutine

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Rosenborg - Stabæk, 28. August
  • Opprett ny...