Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Faen, jeg blir provosert av hvordan Alan og Somen bare slentrer rundt utpå der nå!

Når de ikke klarer å bidra mer offensivt enn de gjør nå heller, så er det på tide å bytte de ut. Jesper og Tom inn; Henning ut på kanten.

Bingo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå tar vi ut Alan. Hva er det trenerne tenker på????? Kan se ut som vi gir opp :(

Som Petter Belsvik sa: "Alan har ikke helt skjønt hvordan Rosenborg spiller". Fornuftig bytte, med mindre vi ønsker å gå av banen med baklengs.

Tom inn for Somen også - håper RBK-dødaren slår til!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå tar vi ut Alan. Hva er det trenerne tenker på????? Kan se ut som vi gir opp :(

Som Petter Belsvik sa: "Alan har ikke helt skjønt hvordan Rosenborg spiller". Fornuftig bytte, med mindre vi ønsker å gå av banen med baklengs.

Tom inn for Somen også - håper RBK-dødaren slår til!

Jon er fantastisk i denne kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må jo være den desidert dårligste Stabæk-kampen på mange år...

Ja, dette var ikke bra - sjeldent sett Stabæk spille så tafatt...I tillegg til at vi ser ut som Bambi på isen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi blir snytt for 1 poeng så ingen grunn til å klage på JJ. 1 poeng borte mot RBK hadde vært bra.

Om du mener vi burde være fornøyd med prestasjonene i dag, ligger lista di rimelig lavt må jeg si.

Om vi får straffe på slutten der eller ikke, er tilfeldigheter. At vi blir regelrett utspilt i 80 min i dag, er ikke tilfeldigheter!

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tapte fortjent. Men det vi skulle hatt straffe. Det blir også hovedoverskriften etter kampen. Noen (og det blir ikke jeg) burde gjøre en studie på om det er riktig at dommerne gjør flere "feil" som gavner visse typer lag.

Men, men. Vi ble overkjørt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi blir snytt for 1 poeng så ingen grunn til å klage på JJ. 1 poeng borte mot RBK hadde vært bra.

Om du mener vi burde være fornøyd med prestasjonene i dag, ligger lista di rimelig lavt må jeg si.

Uavhengig av hvor lista ligger, synes jeg 1 poeng borte mot RBK hadde vært ok og det ranet dommeren fra oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må jo være den desidert dårligste Stabæk-kampen på mange år...

I hvertfall på 2 år...

Irriterende at vi blir snytt for straffe, og JJ er inne på noe: Det kan ha noe med hvilket lag en møter, og hvilket "plan" man er på. Etter at RBK stjal et poeng på Nadderud hadde det vært fullt fortjent å stjele et poeng på Lerkendal også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi blir snytt for ett poeng. Men jeg har ikke sett Stabæk spille mere RÆVA enn vi gjorde i dag. Her kunne det godt blitt 5-0. Når det gjelder JJ, mener jeg at vi burde satt på Strand før. Ingen ting å tape, da vi ikke har skapt en sjanse i løpet av kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grusom kamp av gutta! Veigar skulle hatt straffe, men alt i alt så fortjente RævBK å vinne med mye større sifre enn fasiten ble. Eneste som skal få godkjent av meg er Jon og IA, Veigar prøvde også mye, men lyktes ikke med en eneste ting, desverre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen (og det blir ikke jeg) burde gjøre en studie på om det er riktig at dommerne gjør flere "feil" som gavner visse typer lag.

Det har vel vært en opplest og vedtatt ikke kvalitetssikret sannhet at RBK får flere straffer og gir færre enn andre lag? Har selvfølgelig noe med at RBK lager mange flere målsjanser enn de slipper til, men gjennom kampen synes jeg erfarne RBkere slipper billig unna ved anledninger

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Rosenborg - Stabæk, 28. August
  • Opprett ny...