Totto 1 498 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Basma synes IKKE det var straffe... TULLING! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Noen (og det blir ikke jeg) burde gjøre en studie på om det er riktig at dommerne gjør flere "feil" som gavner visse typer lag. Det har vel vært en opplest og vedtatt ikke kvalitetssikret sannhet at RBK får flere straffer og gir færre enn andre lag? Har selvfølgelig noe med at RBK lager mange flere målsjanser enn de slipper til, men gjennom kampen synes jeg erfarne RBkere slipper billig unna ved anledninger Dorsin, Riseth, Braathen slipper alltid unna. 0-1 er et bra resultat, spillet tatt i betraktning. Vi blir utspilt og overkjørt store deler av kampen. Vi er heldige som slipper med ett baklengs. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 28. August 2006 (endret) Del Skrevet 28. August 2006 (endret) ÆSJ, pisskamp!!! Laget presterte dårlig, men IAO og Jon var gode i et ellers ræva lag. Mange var dårlige, men jeg syntes spesielt Henning Hauger var direkte svak i dag! Han var stort sett på etterskudd hele kampen, turte aldri å gå helt opp i motspillerne eller sette inn en eneste takling og hadde generelt sett mange feilpassninger. Nei denne kampen skal jeg glemme bare blodtrykket senker seg noen bar. Endret 28. August 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Sinnsykt er bartene ikke engang kan innrømme at det var straffe. For en patetisk gjeng Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 FY F**** Basma står på TV og sier at det ikke er straffe fordi han faller for lett, og at han skjønner at TV2 vil ha straffe At Basma er dement har det jo aldri vært noen tvil om. Men jeg er mer opptatt av vår egen prestasjon i dag, enn enkeltsituasjoner og småting. Det er ikke til å stikke under en stol at vi presterer forferdelig dårlig i dag og det skyldes etter min mening at vi ikke klarer å presse ballfører. Det er heller ikke så rart ettersom det KUN er Henning og Tommy som jobber på midten. Somen og Alan slentrer rundt og ser på RBKspillerne når vi ikke har ballen.. og det i og for seg ikke noen nyhet at disse to ikke har stort med defensive fibre i kroppen, og hvertfall ingen nyhet for Janne. Jeg hadde håpet at i det minste Jesper skulle komme inn etter pause, da det var ingen tvil om at vårt eget press var alt for dårlig i 1. En annen ting; når kampen blir som den blir og vi blir liggende å løpe i mellom og slå langt med en gang vi vinner den, sier det seg selv at det ikke funker med en targetman på 170. Strand får de obligatoriske 2 minuttene på slutten, men denne kampen skrek etter en Strand hele veien. Jeg taler selvfølgelig preget av skuffelsen, men jeg må ærlig innrømme at jeg er en smule forbanna på hvordan trenerne disponerer dette taktisk. Greit å prøve, men det gikk ikke og da må man gjøre forandringer! Vi gikk jo nærmest bare å ventet på sjebnen. Faen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Fy Fa** i He****** Ku** Ba*** Fa*** Ræ** innsats har jeg ikke sett på lenge. OK Rbk spilte stygt ved flere anledninger men gutta våre gir jo ikke tilbake med samme mynt! Andreas Strand skulle kommet på MYYYYYYYEEEEE før!!! Tror ikke JJ kunne gjort mye i dag, gutta gikk jo rundt med damevesker og lot Rævbk ta alle annenballene! Synes savnet etter Jokke ble vist fram i dag, og det er lett å være etterpåklok, men Jesper burde startet isteden for Henning, dessverre! Dårligste kamp av Somen ever i Stabæk drakta, og Morten blir til tider overkjørt på sida si og gjorde alt for dårlig markeringsjobb mot Iversen da han scora! Alan var den eneste som klarte å gjøre noe riktig offensivt, men hans dårlige defansive kvaliteter kom alt for godt tilsyne idag. De som får godkjent av meg idag er IA og Jon som er de eneste som blør for drakta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Laget presterte dårlig, men IAO og Jon var gode i et ellers ræva lag. Og der var begge to på rundens lag:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 De som får godkjent av meg idag er IA og Jon som er de eneste som blør for drakta. Og de kom på rundens lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Fy faen så dårlig. En fadese. 90 minutter med hånda opp i ræva. Skammelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nilsms 0 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Nå har vilepulsen kommet tilbake, og tapet er glemt. Vi skal Fa.......... banke Brann på Nadderud. Tenker gutta er heltent på denne kampen og vil revansjere seg etter tapet mot RBK. Husk at målet var å overleve i tippeligaen, det har vi definitivt klart, nå skal vi bare kruse resten av serien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Trist... Nå har vilepulsen kommet tilbake, og tapet er glemt. Vi skal Fa.......... banke Brann på Nadderud. Tenker gutta er heltent på denne kampen og vil revansjere seg etter tapet mot RBK. Husk at målet var å overleve i tippeligaen, det har vi definitivt klart, nå skal vi bare kruse resten av serien. og mot lyn som egentlig ikke betyr noe på tirsdag om en uke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Tenker gutta er heltent på denne kampen Hvorfor var de ikke heltent i dag? Nei fysj, nå er jeg ferdig med denne kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Fy faen så dårlig. En fadese. 90 minutter med hånda opp i ræva. Skammelig. Og egentlig slapp vi billig unna. Etter kampen slår alle (bortsett fra bartebanden) fast at Stabæk ble snytt for straffespark som faktisk kunne gitt oss uavgjort. Hvilket ville vært et veldig respektabelt resultat på en dårlig dag på jobben. Hadde RBK hatt uttelling som i glansdagene og vi ikke hatt Knutsen i mål ville dette vært helt forferdelig. Godt med en pause nå tror jeg. Knutsen gikk inn på TV2s Rundens lag. Sammen med IA....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Og egentlig slapp vi billig unna. Med en rettferdig dommer hadde det blitt 1-1, hvem var det som slapp billig unna? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nilsms 0 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Tenker gutta er heltent på denne kampen Hvorfor var de ikke heltent i dag? Nei fysj, nå er jeg ferdig med denne kampen. Det spilles 26 kamper i løpet av serien, og at en eller to kamper er ræva det tror jeg man bare må akseptere. Jeg har også noen jævlige dårlige dager i løpet av av året på jobben, rent tap for arbeidsgiver, og ikke tap i lønn på den grunn, sånn er det bare. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Og egentlig slapp vi billig unna. Med en rettferdig dommer hadde det blitt 1-1, hvem var det som slapp billig unna? Det er bare å innse - når vi spiller så forferdelig dårlig som vi gjorde i mesteparten av kampen i dag, får vi ikke straffe i en situasjon hvor motstanderen ikke bruker våpen (kanskje om det hadde vært tatt kvelertak, slått med knyttneve e.l). Vi har oss selv å takke for at vi ikke får den straffen. Og ærlig talt - hadde vi fått den straffen og klart uavgjort kunne man vært litt "fornøyd" med kampen. Noen ganger er det bedre å tape, rette opp feila og vinne neste gang (istedefor eventuelt å spille uavgjort mot Brann også...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Veldig fortjent tap. Og det skulle selvfølgelig ha vært straffe. Men jeg skal ikke la meg dette ned på et slikt patetisk Liin/Bastionen-nivå og skylde på alt mulig. Bare å glede seg til neste match. (det var forresten litt digg å se at vidar Kriseth fikk mye juling idag.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Og egentlig slapp vi billig unna. Med en rettferdig dommer hadde det blitt 1-1, hvem var det som slapp billig unna? Det er bare å innse - når vi spiller så forferdelig dårlig som vi gjorde i mesteparten av kampen i dag, får vi ikke straffe i en situasjon hvor motstanderen ikke bruker våpen (kanskje om det hadde vært tatt kvelertak, slått med knyttneve e.l). Vi har oss selv å takke for at vi ikke får den straffen. Og ærlig talt - hadde vi fått den straffen og klart uavgjort kunne man vært litt "fornøyd" med kampen. Noen ganger er det bedre å tape, rette opp feila og vinne neste gang (istedefor eventuelt å spille uavgjort mot Brann også...) Hva som har skjedd de første 92 minuttene skal ikke ha noen påvirkning på dommerens avgjørelser det siste minuttet. Dommeren skal dømme rettferdig, alltid uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Skandaleinnsats! Og for en møkkadommer, det var jo klar straffe!! Hvertfall tydelig at vi trenger nye spillere. Så vi fikk han nye fra Lazio (hvorfor spilte ikke han)??? Kan vi hente noen fra Lazio må vi vel kunne hente noen fra Lillestrøm og, det kan vel ikke skade å legge inn et bud på Koren? Synes det var veldig defensivt å ta ut alan i dag. Han er jo en av få som kan skape noe for stabæk. Nei, nå er jeg skikkelig skuffa! Få inn Koren og Peter Mátè så har jeg fortsatt tro på medalje! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Og egentlig slapp vi billig unna. Med en rettferdig dommer hadde det blitt 1-1, hvem var det som slapp billig unna? Det er bare å innse - når vi spiller så forferdelig dårlig som vi gjorde i mesteparten av kampen i dag, får vi ikke straffe i en situasjon hvor motstanderen ikke bruker våpen (kanskje om det hadde vært tatt kvelertak, slått med knyttneve e.l). Vi har oss selv å takke for at vi ikke får den straffen. Og ærlig talt - hadde vi fått den straffen og klart uavgjort kunne man vært litt "fornøyd" med kampen. Noen ganger er det bedre å tape, rette opp feila og vinne neste gang (istedefor eventuelt å spille uavgjort mot Brann også...) Hva som har skjedd de første 92 minuttene skal ikke ha noen påvirkning på dommerens avgjørelser det siste minuttet. Dommeren skal dømme rettferdig, alltid uansett Jeg er selvfølgelig enig i det. Men er det sånn vanligvis? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Ikke med norske dommere :angry: men vil ikke ned på sånn nivå at vi tapte kampen på grunn av dommeren, spillerne og trenerne kan skylde seg selv, og på ingen annen. Nå forventer jeg storhevn mot Brann! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Skandaleinnsats! Og for en møkkadommer, det var jo klar straffe!! Hvertfall tydelig at vi trenger nye spillere. Så vi fikk han nye fra Lazio (hvorfor spilte ikke han)??? Kan vi hente noen fra Lazio må vi vel kunne hente noen fra Lillestrøm og, det kan vel ikke skade å legge inn et bud på Koren? Synes det var veldig defensivt å ta ut alan i dag. Han er jo en av få som kan skape noe for stabæk. Nei, nå er jeg skikkelig skuffa! Få inn Koren og Peter Mátè så har jeg fortsatt tro på medalje! Hold Koren og Mate-debatten utenfor dette. (hvem faen er denne peter mate som blir tatt opp hele tiden..?) enig i at det var dårlig innsats.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Glem medaljer først som sist! Vi trenger noen flere poeng for å være sikre. Jønsson bannet og svor og var stressa som få da jeg var innom søndagens trening, dårlig tegn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nilsms 0 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Skandaleinnsats! Og for en møkkadommer, det var jo klar straffe!! Hvertfall tydelig at vi trenger nye spillere. Så vi fikk han nye fra Lazio (hvorfor spilte ikke han)??? Kan vi hente noen fra Lazio må vi vel kunne hente noen fra Lillestrøm og, det kan vel ikke skade å legge inn et bud på Koren? Synes det var veldig defensivt å ta ut alan i dag. Han er jo en av få som kan skape noe for stabæk. Nei, nå er jeg skikkelig skuffa! Få inn Koren og Peter Mátè så har jeg fortsatt tro på medalje! Det er greit å være skuffet over innsatsen i dag, men jeg er helt enig i de byttene som ble gjort, Alan kom ikke til rette i 2. omgang, og ble helt riktig tatt ut. Synd dette ikke skjedde tidligere. Jeg mener Stabæk har et meget godt lag og kan fortsatt kjempe om medalje. Glem Koren, han kommer aldre til Stabæk. Nå blir det spennende å se hva Kristian er god for. Synes Stabækledelsen har gjort en god jobb, med å skaffe en midtbanespiller før vinduet stengte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 En helt grei dag. Vi taper fortjent så det holder. Vi er fremdeles på 4. plass. Vi rykker ikke ned. Vi har fått en ny mann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Skandaleinnsats! Og for en møkkadommer, det var jo klar straffe!! Hvertfall tydelig at vi trenger nye spillere. Så vi fikk han nye fra Lazio (hvorfor spilte ikke han)??? Kan vi hente noen fra Lazio må vi vel kunne hente noen fra Lillestrøm og, det kan vel ikke skade å legge inn et bud på Koren? Synes det var veldig defensivt å ta ut alan i dag. Han er jo en av få som kan skape noe for stabæk. Nei, nå er jeg skikkelig skuffa! Få inn Koren og Peter Mátè så har jeg fortsatt tro på medalje! Alan hadde noen fine initiativ i starten av første omgang. Etter det fungerte han ikke i det hele tatt, og bidro sterkt til at vi ble totalt utspilt på venstrekanten. Byttet var helt opplagt. Det skulle kommet mye før. Det samme med Somen. Vi mister da selvsagt mye offensiv kraft, men det er i slike situasjoner at Strand bør inn. Da kan vi i det minste slå langt. JJ viser nok en gang manglende handlekraft i situasjoner der vi ikke greier å få i gang spillet vårt. Det virker som man håper i det lengste at ting plutselig skal begynne å fungere. Når byttene endelig kommer, er det for sent. Dessuten virket det som vi sleit med underlaget i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Synes vel dagen er noe under grei, Kaptein Mike ute i 6-8 uker og all smak av medaljer glapp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Synes vel dagen er noe under grei, Kaptein Mike ute i 6-8 uker og all smak av medaljer glapp! En ting er resultatet. Det verste er at vi ikke greide å skape noe som helst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 Hepp, En gennerelt dårlig kamp, med et spesielt dårlig Stabæk lag. Når Jocke er ute har vi ingen til å kompansere for Alan på defensiv bærtur og RBK får rom å løpe i. Vi er nok ikke bedre enn at vi må ha et toppet mannskap for å slå et RBK i fremgang. Når det er sagt så var RBK's spill på offensiv 3.del bedritent det også. Jeg satt derfor med følelsen på at vi kom til å hale iland poeng helt frem til Veigar ikke fikk straffen han skulle hatt. Ellers var det mye ettersleng og antydning til småstygt spill fra Trønderene. Bra vi ikke lot oss rive med, for da kunne kampen fort ha utartet. Vi kan fremdeles gå fra denne kampen med hodet høyt hevet, selv om gullet nok glapp i kveld. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 28. August 2006 Del Skrevet 28. August 2006 jaja, da slipper jeg den ekle følelsen jeg har gått med i det siste: må vinne, må vinne for å henge med i gullkampen! Nå får vi bare ta det som det kommer og håpe på en uefa cup plass, mulig royal league(?)! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå