Tom 0 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Rosenborg1 sier: "Slår Stabæk oss mandag om 2 uker så vinner de serien. Det er jeg rimelig sikker på så lenge de får beholde Pall Gunnarson. Spissparet har hamret inn 22 mål hittil!, Somen Tchoyi har visst seg som et knallkjøp og i tillegg har de Alansinho. Vedder ihvertfall 200 kr på det.." RickiBK sier: "Det beste med en slik sak er alle kamelene som Gevencys like måtte ete i seg, Så Ja det hadde vært noe om Stabæk hadde vunnet serien....... Og for å være helt ærlig, så ser det faktisk ut til at Stabæk er laget med største muligheter til å ta det i år.......vittig ikke sant?" For de av oss som fortsatt sliter med psykiske ettervirkninger etter nedrykket, er dette en svært behagelig situasjon å være i. http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=118...ien%21%21%21%21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Flere forskremte utrykk fra livredde RBK'ere: RickiBK skriver: "MED en viss 1-6 kamp etset fast i bakhodet, så må jeg innrømme at en viss uro melder seg i kroppen når den gjengen der kommer oppover." Octo skriver: "Du Ricki, den kampen der tror jeg vi legger i glemmeboka. Det var et mareritt å være på den kampen. Mot Stabæk tar jeg ingenting for gitt. Det har jeg forsåvidt ikke gjort i det hele tatt de siste to sesongene, men det er noe med Stabæk. Alltid godt når den kampen er over. Og i år må alle tre poengene bli igjen her i barteby." http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=118...%20*kamptr%E5d* Alt ligger til rette for sedvanlig utklassing på Lerkendal. Vi burde ha et klart psykisk overtak. Har også en god følelse for denne kampen, men da pleier det også ofte å gå galt. Er det ikke nå vi pleier å tryne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Alt ligger til rette for sedvanlig utklassing på Lerkendal. Vi burde ha et klart psykisk overtak. Har også en god følelse for denne kampen, men da pleier det også ofte å gå galt. Er det ikke nå vi pleier å tryne? Vi burde vel strengt tatt gått på trynet mot Liin igår da de fleste var optimistiske, men vi klarte å kjempe oss til en seier etter at vi fikk oss to tette på trynet og kvelden så mørk ut... Nesten all statistikk blir brutt denne sesongen, så vi går kanskje på en smell på Lerkendal? Uansett stiller vi med vår beste 11er og da kan vi slå hvem som helst hvor som helst! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Jeg tør ikke tenke tanken engang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Alt ligger til rette for sedvanlig utklassing på Lerkendal. Vi burde ha et klart psykisk overtak. Har også en god følelse for denne kampen, men da pleier det også ofte å gå galt. Er det ikke nå vi pleier å tryne? Vi burde vel strengt tatt gått på trynet mot Liin igår da de fleste var optimistiske, men vi klarte å kjempe oss til en seier etter at vi fikk oss to tette på trynet og kvelden så mørk ut... Nesten all statistikk blir brutt denne sesongen, så vi går kanskje på en smell på Lerkendal? Uansett stiller vi med vår beste 11er og da kan vi slå hvem som helst hvor som helst! Alt ligger til rett for at vi bør slå RBK slik vi pleier å gjøre, men på den annen side blir dette litt for godt til at det er sant. Det er i hvert fall tydelig at enkelte RBK-supportere har mer tro på Stabæk-seier enn mange av oss. Dette hadde vært himmelsk å virkelig gruse Rosenborg på Lerkendal nå, men jeg tør rett og slett ikke tro på det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Alt ligger til rette for sedvanlig utklassing på Lerkendal. Vi burde ha et klart psykisk overtak. Har også en god følelse for denne kampen, men da pleier det også ofte å gå galt. Er det ikke nå vi pleier å tryne? Vi burde vel strengt tatt gått på trynet mot Liin igår da de fleste var optimistiske, men vi klarte å kjempe oss til en seier etter at vi fikk oss to tette på trynet og kvelden så mørk ut... Nesten all statistikk blir brutt denne sesongen, så vi går kanskje på en smell på Lerkendal? Uansett stiller vi med vår beste 11er og da kan vi slå hvem som helst hvor som helst! Alt ligger til rett for at vi bør slå RBK slik vi pleier å gjøre, men på den annen side blir dette litt for godt til at det er sant. Det er i hvert fall tydelig at enkelte RBK-supportere har mer tro på Stabæk-seier enn mange av oss. Dette hadde vært himmelsk å virkelig gruse Rosenborg på Lerkendal nå, men jeg tør rett og slett ikke tro på det. Jeg gjør oppmerksom på at vi IKKE er historiske favoritter i bartebyen. Se her! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Alt ligger til rette for sedvanlig utklassing på Lerkendal. Vi burde ha et klart psykisk overtak. Har også en god følelse for denne kampen, men da pleier det også ofte å gå galt. Er det ikke nå vi pleier å tryne? Vi burde vel strengt tatt gått på trynet mot Liin igår da de fleste var optimistiske, men vi klarte å kjempe oss til en seier etter at vi fikk oss to tette på trynet og kvelden så mørk ut... Nesten all statistikk blir brutt denne sesongen, så vi går kanskje på en smell på Lerkendal? Uansett stiller vi med vår beste 11er og da kan vi slå hvem som helst hvor som helst! Alt ligger til rett for at vi bør slå RBK slik vi pleier å gjøre, men på den annen side blir dette litt for godt til at det er sant. Det er i hvert fall tydelig at enkelte RBK-supportere har mer tro på Stabæk-seier enn mange av oss. Dette hadde vært himmelsk å virkelig gruse Rosenborg på Lerkendal nå, men jeg tør rett og slett ikke tro på det. Jeg gjør oppmerksom på at vi IKKE er historiske favoritter i bartebyen. Se her! Nei, men ingen lag har så god statistikk mot RBK som nettopp Stabæk. Ikke bare på Lerkendal, men i sin alminnelighet - med cupfinaleseier i 98 som kronen på verket. At Stabæk har et godt tak på Rosenborg, er det om ikke annet bred enighet om i Trondheim. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Husker 6-1 seieren som om det var i går Prøver å klype meg selv litt i armen, og vet at det er kort ned. Vi ligger f.eks bare 4 poeng foran "kriselaget" Start.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Alt ligger til rette for sedvanlig utklassing på Lerkendal. Vi burde ha et klart psykisk overtak. Har også en god følelse for denne kampen, men da pleier det også ofte å gå galt. Er det ikke nå vi pleier å tryne? Vi burde vel strengt tatt gått på trynet mot Liin igår da de fleste var optimistiske, men vi klarte å kjempe oss til en seier etter at vi fikk oss to tette på trynet og kvelden så mørk ut... Nesten all statistikk blir brutt denne sesongen, så vi går kanskje på en smell på Lerkendal? Uansett stiller vi med vår beste 11er og da kan vi slå hvem som helst hvor som helst! Alt ligger til rett for at vi bør slå RBK slik vi pleier å gjøre, men på den annen side blir dette litt for godt til at det er sant. Det er i hvert fall tydelig at enkelte RBK-supportere har mer tro på Stabæk-seier enn mange av oss. Dette hadde vært himmelsk å virkelig gruse Rosenborg på Lerkendal nå, men jeg tør rett og slett ikke tro på det. Jeg gjør oppmerksom på at vi IKKE er historiske favoritter i bartebyen. Se her! Nei, men ingen lag har så god statistikk mot RBK som nettopp Stabæk. Ikke bare på Lerkendal, men i sin alminnelighet - med cupfinaleseier i 98 som kronen på verket. At Stabæk har et godt tak på Rosenborg, er det om ikke annet bred enighet om i Trondheim. Nå er poenget å lete etter statistikk som tilsier at vi ikke vinner - hittil i år har vi stort sett vunnet slike kamper, og tapt de der vi statistisk burde vinne... Om man ser på vår statestikk mot RBK de siste fem årene får man et helt annet bilde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 14. August 2006 (endret) Del Skrevet 14. August 2006 (endret) [ Nå er poenget å lete etter statistikk som tilsier at vi ikke vinner - hittil i år har vi stort sett vunnet slike kamper, og tapt de der vi statistisk burde vinne... Om man ser på vår statestikk mot RBK de siste fem årene får man et helt annet bilde. Med all respekt, hvilket poeng folk har for å delta i denne tråden kan nok variere. Jeg er for så vidt enig at vi ikke skal se bort fra statistikk, eller for den saks skyld unngå å grave frem statistikk som taler mot optimismen som måtte finnes. Og du har selvsagt helt rett i at statistikken på Lerkendal taler i vår disfavør. Fakta er viktig i enhver debatt. Likefullt er det liten tvil om at Stabæk er blant de lagene som har best tak på Rosenborg. Dette er det viktig å bruke til noe positivt. Rent sporstlig og også statistisk, er det gode muligheter for å vinne denne kampen. At Rosenborg, i likhet med andre lag, er best på sin egen hjemmebane, er for øvrig ikke noe stort statistisk poeng. Det er som det skal være. Hvorvidt vi greier det er en annen sak. Jeg har litt problemer med å bestemme meg for hva jeg skal tro om denne kampen. Statistikken tilsier også at Nils Johan Semb har vært Norges nest beste landslagstrener, etter Drillo. Statistikken er imidlertid ikke alltid like tydelig på at Sembs glansdager var i starten av hans periode, hvor han kunne ri på fruktene av sin forgjenger. Sembs siste periode som landslagsjef er derimot noe de fleste av oss ønsker å glemme. En liten digresjon. Endret 14. August 2006 av Tom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 [ Nå er poenget å lete etter statistikk som tilsier at vi ikke vinner - hittil i år har vi stort sett vunnet slike kamper, og tapt de der vi statistisk burde vinne... Om man ser på vår statestikk mot RBK de siste fem årene får man et helt annet bilde. Med all respekt, hvilket poeng folk har for å delta i denne tråden kan nok variere. Jeg er for så vidt enig at vi ikke skal se bort fra statistikk, eller for den saks skyld unngå å grave frem statistikk som taler mot optimismen som måtte finnes. Og du har selvsagt helt rett i at statistikken på Lerkendal taler i vår disfavør. Fakta er viktig i enhver debatt. Likefullt er det liten tvil om at Stabæk er blant de lagene som har best tak på Rosenborg. Dette er det viktig å bruke til noe positivt. Rent sporstlig og også statistisk, er det gode muligheter for å vinne denne kampen. At Rosenborg, i likhet med andre lag, er best på sin egen hjemmebane, er for øvrig ikke noe stort statistisk poeng. Det er som det skal være. Hvorvidt vi greier det er en annen sak. Jeg har litt problemer med å bestemme meg for hva jeg skal tro om denne kampen. Statistikken tilsier også at Nils Johan Semb har vært Norges nest beste landslagstrener, etter Drillo. Statistikken er imidlertid ikke alltid like tydelig på at Sembs glansdager var i starten av hans periode, hvor han kunne ri på fruktene av sin forgjenger. Sembs siste periode som landslagsjef er derimot noe de fleste av oss ønsker å glemme. En liten digresjon. Sorry - mente selvfølgelig "nå er poenget MITT"... Statistisk hadde vi aldri tapt for Fredrikstad, vi hadde statestisk kjempetak på Start.... Men jeg er enig - historien viser at vi kan slå Rosenborg hvorsomhelst - og nårsomhelst. Vi spilte uavgjort hjemme og slo dem på Lerkendal selv i vår hittils dårligste sesong i eliteserien, 2004. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Jeg har et dilemma, nemlig at jeg føler at hva jeg innerst inne tror om kampen har innvirkning på resultatet. Eks så var jeg bombe sikker på tap mot Ham-Kam og Tromsø, men trodde på seier mot FFK og Start, ingen ting slo til. Så da er dilemmaet at dersom jeg virkelig tror på seier mot RBK så taper vi, så altså har jeg på bakgrunn av netopp det begynnt å tro på tap, men da kan det jo hende vi vinner, men da tror jeg jo at vi vinner.....osv osv. Tror faktisk vi spiller 1-1 på Lerkendal. Kun et poeng med hjem desverre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Og hva er det omvendte av 1-1? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Det åpner vel for alle andre resultater antagelig. Så ikke sett pengene dine på 1-1:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Du får tvinge deg til å tro at det går på trynet hele tiden, Tonje... Men fra spøk til Harpun; jeg har også følt det litt slik i år. Særlig borte mot Lyn, hvor jeg hadde en elendig følelse, og borte mot FFK hvor jeg trodde på seier. Men etter at jeg hadde en grei følelse nå sist, samt at jeg trodde på seier mot Ham-Kam, så har jeg kommet frem til at det faktisk ikke spiller en dritt hva jeg tror på. Jeg kan sikkert ta på meg sokkene før boxer'n uten at det har noe å si for kamputfallet. Tror jeg da... (Er det noen som forresten gjør det? Tar på sokker før boxer'n/undikken???) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Du får tvinge deg til å tro at det går på trynet hele tiden, Tonje... Men fra spøk til Harpun; jeg har også følt det litt slik i år. Særlig borte mot Lyn, hvor jeg hadde en elendig følelse, og borte mot FFK hvor jeg trodde på seier. Men etter at jeg hadde en grei følelse nå sist, samt at jeg trodde på seier mot Ham-Kam, så har jeg kommet frem til at det faktisk ikke spiller en dritt hva jeg tror på. Jeg kan sikkert ta på meg sokkene før boxer'n uten at det har noe å si for kamputfallet. Tror jeg da... (Er det noen som forresten gjør det? Tar på sokker før boxer'n/undikken???) Jeg gjør ikke noe spes før kamp, men har stort sett opplevd det samme vedr hva jeg tror på forhånd. Vi taper kampene jeg tror vi skal vinne og omvendt. Eneste delvis unntaket var kampen mot Lyn, jeg hadde klokketro på seier selv når vi lå under 0-2, men da hadde jeg jo allerede sett hvor bra gutta spilte. Det kan også være et tegn på at gutta våre nå takler forventningspresset pr kamp (vi slo jo også Tromsø på hjemmebane), men jeg er redd hvis vi vinner de to neste kampene - da er det plutselig et gullpress - noe ingen av dem (eller i hvert fall få) har opplevd før! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Jeg synes vi er har en forholdsvis normal trend i år, for Stabæk å være. Vi slår de beste og taper mot de dårligste. Vi har tapt mot Start og FFK, mens de lå forholdsvis langt nede, og vi tapte mot Sandefjord, som heller ikke lå spesielt høyt oppe da. Likevel har vi hentet 6 poeng mot medaljekandidat Lyn, 4 mot Odd (som har tilbragt store deler av sesongen på bronseplass) og unngått tap mot alle lag som ligger foran oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Går stort sett rundt med en drittfølelsefør kamp. Alltid. Lett og glede seg over uavgjort resultater med en sånn innstilling Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Har vært superpessimist både mot Odd og Lyn, og begynner nesten å få trua nå mot RæwBK. Så dette kan jo bare ikke gå bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Har sluttet å "kjenne etter" før kamper for mange år siden. Stiller alltid med samme utgangspunkt og det er: Stabæk er gode - vi har slått og kan slå alle - så får innsats, flaks/uflaks, dommertrio osv.... avgjøre hva resultatet blir. Hva jeg selv gjør eller ikke gjør før kamp har jeg og sluttet å ta alvorlig, men er svært bevisst på å holde troen på gutta også om det skulle butte i mot gjennom kampen. Har en viss tro (overtro ?) på at stemning/misstemning på tribunen faktisk kan smitte gutta på banen, så ev. misstemning/misnøye prøver jeg å utsette til etter kamp. Ikke alltid like lett når det virkelig butter i mot, men siste kamp viser jo (som mange andre gjennom tidene) at det meste kan snu seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Du får tvinge deg til å tro at det går på trynet hele tiden, Tonje... Men fra spøk til Harpun; jeg har også følt det litt slik i år. Særlig borte mot Lyn, hvor jeg hadde en elendig følelse, og borte mot FFK hvor jeg trodde på seier. Men etter at jeg hadde en grei følelse nå sist, samt at jeg trodde på seier mot Ham-Kam, så har jeg kommet frem til at det faktisk ikke spiller en dritt hva jeg tror på. Jeg kan sikkert ta på meg sokkene før boxer'n uten at det har noe å si for kamputfallet. Tror jeg da... (Er det noen som forresten gjør det? Tar på sokker før boxer'n/undikken???) Jeg er alltid veldig nøye på å gjøre alt likt neste kamp når vi har vunnet. (Derfor skjønner jeg ikke hvorfor det gikk galt i Sandefjord...) Kona mener "Danielsjokolade" gjør underverker, vet ikke hvor mange ganger hun akkurat har vært å kjøpt seg en ny sjokolade når Daniel (eller andre) skorer. Er litt bekymret for Rosenborgkampen. Jeg hadde nemlig en utmerket oppvarming til Lyn kampen som jeg så på FXTV på en håpløs linje. Jeg koste meg i "heitur pottur". Og jeg er ikke villig til å flytte til Island (som forøvrig er et utmerket land) for å kunne sitte i varme gryter på kampdagen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 En vitenskapelig undersøkelse viser at: etter at jeg definerte hver helg som ferie, har det blitt seier til Stabæk hver gang jeg har ferie. Dette har vært gjeldende i hele år, uten unntak. Hver gang jeg har hatt ferie, har Stabæk vunnet. Hver gang jeg ikke har hatt ferie, har vi tapt eller spilt uavgjort. Dessverre så har vi 2 mandagskamper nå, og jeg får ikke til å definere det som ferie, uansett hvordan jeg vrir og vender på det. Burde selvfølgelig tatt meg fri, men det lar seg dessverre ikke gjøre. MEN, jeg skal ha 2 uker permisjon om kort tid. Vet ikke akkurat når. Men det vil inntreffe så ihvertfall en av kampene kommer innenfor disse 2 ukene. Så én seier skal være i boks. Hvis vi ikke får så mange mandagskamper fremover nå, så skal gullet være i boks.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. August 2006 (endret) Del Skrevet 15. August 2006 (endret) De to neste kampene blir ufattelig spennende, ingen tvil om det. Får vi 6 eller 4 poeng er vi med i gullkampen. Blir det 3 er vi med i medaljestriden, blir det 1 eller 0 sklir vi fort unna toppsjiktet. Selvsagt kan jo alt skje, vi kan tape de neste to og vinne resten, eller omvendt. Uansett, RBK borte er en meget tøff kamp, men før eller siden må Tørum tape en kamp, og det hadde vært fin karma om det tapet kom mot oss. Jeg er litt nervøs for Daniel B., men vi skal ikke glemme at vår egen ass. trener flasket han opp, og har sikkert noen gode tips for hvordan vi skal få han ut av kampen. Endret 15. August 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 De to neste kampene blir ufattelig spennende, ingen tvil om det. Får vi 6 eller 4 poeng er vi med i gullkampen. Blir det 3 er vi med i medaljestriden, blir det 1 eller 0 sklir vi fort unna toppsjiktet. Selvsagt kan jo alt skje, vi kan tape de neste to og vinne resten, eller omvendt. Uansett, RBK borte er en meget tøff kamp, men før eller siden må Tørum tape en kamp, og det hadde vært fin karma om det tapet kom mot oss. Jeg er litt nervøs for Daniel B., men vi skal ikke glemme at vår egen ass. trener flasket han opp, og har sikkert noen gode tips for hvordan vi skal få han ut av kampen. Tørum sitter vel inne med flere gode tips om Stabæk enn vi kan håper på med Rbk.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 De to neste kampene blir ufattelig spennende, ingen tvil om det. Får vi 6 eller 4 poeng er vi med i gullkampen. Blir det 3 er vi med i medaljestriden, blir det 1 eller 0 sklir vi fort unna toppsjiktet. Selvsagt kan jo alt skje, vi kan tape de neste to og vinne resten, eller omvendt. Uansett, RBK borte er en meget tøff kamp, men før eller siden må Tørum tape en kamp, og det hadde vært fin karma om det tapet kom mot oss. Jeg er litt nervøs for Daniel B., men vi skal ikke glemme at vår egen ass. trener flasket han opp, og har sikkert noen gode tips for hvordan vi skal få han ut av kampen. Tørum sitter vel inne med flere gode tips om Stabæk enn vi kan håper på med Rbk.... Tjaaa, store deler av laget er byttet ut siden han var her med Gaute, spillestilen er også lagt om under Janne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 De to neste kampene blir ufattelig spennende, ingen tvil om det. Får vi 6 eller 4 poeng er vi med i gullkampen. Blir det 3 er vi med i medaljestriden, blir det 1 eller 0 sklir vi fort unna toppsjiktet. Selvsagt kan jo alt skje, vi kan tape de neste to og vinne resten, eller omvendt. Uansett, RBK borte er en meget tøff kamp, men før eller siden må Tørum tape en kamp, og det hadde vært fin karma om det tapet kom mot oss. Jeg er litt nervøs for Daniel B., men vi skal ikke glemme at vår egen ass. trener flasket han opp, og har sikkert noen gode tips for hvordan vi skal få han ut av kampen. Tørum sitter vel inne med flere gode tips om Stabæk enn vi kan håper på med Rbk.... <_> Ææ.. det tror jeg egentlig ikke. Han kjenner ikke Janne og det er Janne som legger opp spillet nå, ikke Gaute. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 De to neste kampene blir ufattelig spennende, ingen tvil om det. Får vi 6 eller 4 poeng er vi med i gullkampen. Blir det 3 er vi med i medaljestriden, blir det 1 eller 0 sklir vi fort unna toppsjiktet. Selvsagt kan jo alt skje, vi kan tape de neste to og vinne resten, eller omvendt. Uansett, RBK borte er en meget tøff kamp, men før eller siden må Tørum tape en kamp, og det hadde vært fin karma om det tapet kom mot oss. Jeg er litt nervøs for Daniel B., men vi skal ikke glemme at vår egen ass. trener flasket han opp, og har sikkert noen gode tips for hvordan vi skal få han ut av kampen. Jeg har 2 poeng som minimum for de to neste kampene, får vi 4 er det kjempebra. Får vi 6 poeng er det vanskelig å finne ord for hvor bra det er, i hvert fall hvis gutte ikke får den store gull-skjelven av det. Vi har ødelagt for mange andre, så hvorfor ikke RKB også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå