pingo 0 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 Vi har mange kamper igjen, men jeg har faktisk en sterk tro på at vi spiller i Royal League til vinteren. Royal League blir ikke nedlagt Det er selvfølgelig mange om beinet, men med Brann og LSK i fritt fall så har vi en reell sjanse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 14. August 2006 Del Skrevet 14. August 2006 åssen er det med uefa cup og slikt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 heller uefa cup enn royal league. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 heller uefa cup enn royal league. Ja takk, begge deler. Moro med litt Stabæk-action på vinteren også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Ja takk til pengene, nei takk til turneringen sier jeg! Kan ikke si at jeg har hørt de norske klubbene som har deltatt har skrytt alt for mye av turneringen akkurat. Det ødelegger til en viss grad sesongoppkjøringen og det krever antagelig at klubben må handle masse middelmådige spillere for å ha skikkelig dekning på alle plasser i en sesong som plutselig blir 1/3 lenger enn vanlig. Se på LSK, sesongen de skulle vinne serien, så hadde de formtoppen i februar/mars og ikke når den hjemmelige sesongen pågår... Hjemmekamper i Tønsberg en vinterkveld midt i uken trekker garantert ikke mer enn 300 bæringer og bortekamper på en forblåst stadion langt f. inne i Sverige/Danmark så man må ta seg 2 dager fri fra jobben for å se en kamp som ikke er bedre enn treningskampene på Nadderud kunstgress... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 åssen er det med uefa cup og slikt? Hvis du mener hvilken plass mann må komme på for å være med?: 1. plass - CL 2. plass - Uefa 3. plass - Uefa Cupseier - Uefa Hvis cupvinneren er blant de 3 beste i serien, får 4. plass i serien Uefacup-plass. Dette var det som skjedde med oss i 2001, da vi kom på 4. plass, men spilte uefa-cup året etter. Dette ble avgjort i siste serieomgang, da Viking utlignet mot Molde, 1. min før slutt, og dermed knep 3. plassen, foran Molde. Når Viking så senere vant cupen, var vi klare for Europa, og møtet med bla Anderlecht Fra og med neste år igjen, kan Norge miste en plass i uefa-cupen, pga engas og lyns lugubre innsats i Europa i år. Og det er vel ikke noe "heller uefa enn royal league". Blir nok heller enten begge eller ingen. Jeg tror jeg vet hva jeg velger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 åssen er det med uefa cup og slikt? Hvis du mener hvilken plass mann må komme på for å være med?: 1. plass - CL 2. plass - Uefa 3. plass - Uefa Cupseier - Uefa Hvis cupvinneren er blant de 3 beste i serien, får 4. plass i serien Uefacup-plass. Dette var det som skjedde med oss i 2001, da vi kom på 4. plass, men spilte uefa-cup året etter. Dette ble avgjort i siste serieomgang, da Viking utlignet mot Molde, 1. min før slutt, og dermed knep 3. plassen, foran Molde. Når Viking så senere vant cupen, var vi klare for Europa, og møtet med bla Anderlecht Fra og med neste år igjen, kan Norge miste en plass i uefa-cupen, pga engas og lyns lugubre innsats i Europa i år. Og det er vel ikke noe "heller uefa enn royal league". Blir nok heller enten begge eller ingen. Jeg tror jeg vet hva jeg velger... 4. og 5.plass får vel intertotto-kvalikk gjør de ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 4. og 5.plass får vel intertotto-kvalikk gjør de ikke? Er vel bare ett lag som får intertotto? Er jo mulighet for å spille i Europa, via Fair-play, men at vi vinner den statistikken er vel ikke trolig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Med tanke på familieforhold etc, så kunne RL gjerne vært nedlagt ja... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Jeg liker Royal League veldi godt. Jeg sendte i begynnelsen av 90-talet ett brev til SFF der jeg foreslo ett sluttspill i Norden. Bare synd at den ikke får spilles inndørs. Noen lag har bra baner(IFK,RBK, Danske lag) men håper at Lyn, VIF eller hva det nå måtte være får lov til å spille sine hjemmekamper inndørs. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Gitt at vi kommer på 4. eller bedre, hvor skal vi spille? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 389 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Gitt at vi kommer på 4. eller bedre, hvor skal vi spille? Kadettangen....? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Gjønneshallen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Har ikke Nadderud Norges beste Gress? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Gjønneshallen? Gjøre som start og spille i skien for 63 tilskuere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Håper det blir en gruppe Med Djurgårn, Brøndby å Malmø. Mest for å få noen fine borteturer å mye folk på matcherna. Å slippe å spille treningskamp mot Kongsvinger eller noen andre bønder Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Gitt at vi kommer på 4. eller bedre, hvor skal vi spille? Blir vel "nasjonal" arenaen igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 Gitt at vi kommer på 4. eller bedre, hvor skal vi spille? Blir vel "nasjonal" arenaen igjen. Enga fikk jo ikke lov til å spille der... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 det tiden den sorgen. først så må Stabæk bli blant de 4 beste. Er nesten helt sikker på at det blir spill på nadderud. I nødfall kan det ju bli Valhall. Ullevaal tåler ju fan ikke noe etter Cupfinalen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 15. August 2006 Del Skrevet 15. August 2006 det tiden den sorgen. først så må Stabæk bli blant de 4 beste. Er nesten helt sikker på at det blir spill på nadderud. I nødfall kan det ju bli Valhall. Ullevaal tåler ju fan ikke noe etter Cupfinalen Spørs om Nadderud er klar for spill når det 10 kalde og 1meter snø ute... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå