El Stabæk 738 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 ...og måtte SATAN ta Mjelde- kampskjenderen! håper han tar med Bakke når han først er her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 Hater Martin Andresen, håper han aldri kommer tilbake til Stabæk!! Han var jo ikke noe god heller!!! Eirik Bakke var om mulig enda styggere da!!! Vi sto på i dag og fortjente bedre.. Kjører jo hele 2 omg!! Alan var konge i dag.. Stenersen var rævva, tror aldri jeg har sett han slå så jæævlig med feilpasninger som i dag!! Inn med Jeppe eller Henning i neste kamp!! Skuffa over forsvaret i dag.. Begge målene kommer etter rævva klareringer!! DRITT!! Og en ting till Hvorfor i hællvete er det så jævlig mange brannsuppoertere bra bærum (!) på hovedtribunen!!??? Faen så irriterende!! Liker før jeg klinte en ned i dag ass!! Nå blir kampen i Stavanger neste søndag jævlig viktig for å si det sånn.. Viktig å ikke tape for mange kamper fremover, kommer lange lag bakfra nå... Å fysja meg, nå ble jeg så sint som fy. Martin vil for alltid være velkommen hjem. En spiller som tenner og kriger når han spiller, og det skal han gjøre for oss! Jeg fikk se det jeg ville i en annen tråd her. Se videotråden der han gir Roar Strand kokos. Herlig! Spilte vel egentlig ingen dårlig kamp i dag. Spesielt parioden som endte med 1-1 overkjørte vi jo serielederne. Er ingen stor fan av Tommy, men i dag synes jeg det gikk bra. Mye involvert og vinner mye på midten. Veldig ballsikker på en touch, det får oss ut av en del kjpe situasjoner. At Alan var så god i dag er jeg vel heller ikke helt med på. Det er moro å se på, men jævlig lite effektivt. Og det er vel ikke tilfeldig at Brann skaper farlighetene sine på venstresiden vår hele tiden? Akkurat som Rosenborg? Bjørnar er en offensiv back, Alan er ubrukelig defensivt. Tilsammen en dårlig kombinasjon. Enten må Alan ut, eller ihvertfall vekk fra venstrekanten, ellers må enten Tom inn som venstreback eller Markus ut som back og Jeppe inn i midten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 Syntes laget løftet seg endel etter at Keller kom innpå. Syntes ikke Somen var god nok idag, han jogget mye, orket ikke lange løp og var ofte borte fra kanten. (!) andre som syns han er verdig plass i første 11ern slik situasjonen er nå? blaa, alltid-uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dagger 35 Del Skrevet 11. September 2006 (endret) Del Skrevet 11. September 2006 (endret) Synts vi gjorde en god kampl Brann var et lite hakk bedre, men uavgjort hadde vært fortjent. Jævlig kjipt med denne Miller-duden som kom å ødela alt....Anyway, vi spilte jevnt med laget som mest sannsylig kommer til å ta gull, og det var uten at Brann var dårlige, for de var faktisk veldig bra - så det lover bra for resten av sesongen. Endret 11. September 2006 av dagger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 Syntes laget løftet seg endel etter at Keller kom innpå. Syntes ikke Somen var god nok idag, han jogget mye, orket ikke lange løp og var ofte borte fra kanten. (!) andre som syns han er verdig plass i første 11ern slik situasjonen er nå? blaa, alltid-uansett Helt enig. Keller viser seg til å være en langt bedre spiller enn Somen. Vel så god offensivt og langt bedre defensivt ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 Brann var skuffende svake i andre og vi skulle hatt poeng. Martins oppførelsel er barnslig, han har null kred igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 At Alan var så god i dag er jeg vel heller ikke helt med på. Det er moro å se på, men jævlig lite effektivt. Og det er vel ikke tilfeldig at Brann skaper farlighetene sine på venstresiden vår hele tiden? Akkurat som Rosenborg? Bjørnar er en offensiv back, Alan er ubrukelig defensivt. Tilsammen en dårlig kombinasjon.Fantastisk! Igjen er det en som presterer å trekke frem Alan med negativt fortegn. Jeg er imponert! Ikke minst over påstanden om at han ikke er effektiv. Kan du forklare meg hva som ikke er effektivt med å drible av og løpe fra et helt midtbaneledd og skape defensiv ubalanse hos Brann? Kan du si meg hva som ikke er effektivt med å kunne holde på ballen til det kommer initiativ i stedet for å måke den unna? Alan var god i dag, med unntak av mot slutten da han virket å være tom. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte når du trekker frem Alan som en svakhet i dag. Han hadde jo til og med flere gode returløp som hindret Brann i å få til skikkelige overganger. Og i sammen slengen som jeg ber om å bli opplyst, kan noen fortelle meg hva de ser i Jokke? Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor han er den som er plukket ut til å ha klippekort så lenge han er kampklar. Den stadige slaktingen av Alan og skamrosingen av Jokke blir etter min forstand helt komisk og snudd på hodet. Et surt, men fortjent, tap. Begge målene var noe unødvendige, synes jeg, da Bjørnar serverte dem begge. Synd at han skulle gjøre to grove personlige feil som fikk så store konsekvenser, for han startet kampen ganske godt. Jeg har litt lyst til å se en midbane bestående av Alan, Tommy, Somen og Christian. Tror Somen kunne gjort seg i en Vieira-rolle. En ting er jeg i hvert fall helt bastant på, og det er at Jokke snart må prestere en kamp over middels for å forsvare plassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 Somen var bra offensivt, men helt borte defensivt. Alan var bedre defensivt enn tidligere, hadde mye lekre dribleraid oppover men var alt for dårlig i avleveringene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vincent Kompany 3 0 Del Skrevet 11. September 2006 (endret) Del Skrevet 11. September 2006 (endret) Syntes laget løftet seg endel etter at Keller kom innpå. Syntes ikke Somen var god nok idag, han jogget mye, orket ikke lange løp og var ofte borte fra kanten. (!) andre som syns han er verdig plass i første 11ern slik situasjonen er nå? blaa, alltid-uansett Ta det litt med ro nå. Nye spillere er flott. det er positivt og et friskt pust, men Somen er da verdig en plass i 11ern. Uten tvil. han var langt ifra dårlig i dag, snarere tvert imot, han var GOD! Keller har vært god i kanskje 20 min for Stabæk. Somen var meget god mot Kamma, Mannen mot Lyn, og god i dag. Somen burde spille. Når det gjeldet det defensive, så var det ikke så utrolig mye Brann fikk til på den høyre siden til Stabæk. Endret 11. September 2006 av Vincent Kompany 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 Fy faen Martin. Jævla kødd ass.. Pleide å ha masser av respekt for den mannen men den er borte gitt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 At Alan ikke var "så god" betyr ikke at han var direkte dårlig i dag. At det ikke er effektivt betyr at vi skaper overraskende få sjanser på det han gjør. Mot Viking er Veigar skadet, og da håper jeg å se Alan på topp. Eller for de som mener Alan ikke er spiss, så gleder jeg meg til å se Stabæk i 4-5-1 med en offensiv Alan sentralt på midten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 11. September 2006 (endret) Del Skrevet 11. September 2006 (endret) Alan var to cm fra å tre Daniel igjennom, som vår eneste målsjanse i førsteomgang. Ikke skyld på han for at vi skapte få farligheter. Skyld heller på Veigar, som var helt fjern i førsteomgang. Skyld heller på Brann, som sikkert skal ha noe av æren for at Veigar faktisk virket så lite tilstedeværende. Alan sto bak det lille som var av tendeneser. Det blir bare patetisk og useriøst å trekke frem han nok en gang. Og hva er denne hetsingen av Martin Andresen? Hva har han gjort som er så ille? Ok, han tente da Jokke overfalt Bakke med en av årets styggeste taklinger (veldig lik den Martin selv hadde mot Sevilla...), men noe annet kan man vel ikke forvente? Teit! Endret 11. September 2006 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 Alan var god i dag, med unntak av mot slutten da han virket å være tom. Helt enig der, MEN jeg synes det er dårlig av Janne å ikke ta han av banen tidligere etter utlikningen når han er sliten. Hans sterkeste side er ikke defensiven, og han blir ihvertfall ikke bedre der når han i tillegg er sliten. Han fikk litt kritikk på TV2 av Janne fordi han ikke var på plass på 1-2 scoringen. På tv ser man veldig tydelig at han ikke jobber hjem i den situasjonen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 Alan var god i dag, med unntak av mot slutten da han virket å være tom. Helt enig der, MEN jeg synes det er dårlig av Janne å ikke ta han av banen tidligere etter utlikningen når han er sliten. Hans sterkeste side er ikke defensiven, og han blir ihvertfall ikke bedre der når han i tillegg er sliten. Han fikk litt kritikk på TV2 av Janne fordi han ikke var på plass på 1-2 scoringen. På tv ser man veldig tydelig at han ikke jobber hjem i den situasjonen... Når jeg tenker meg om så er det kanskje feil av oss (meg) å kritisere Alan for svak defensiv jobbing. Mer korrekt er det å kritisere JJ. Han skal vite at Alan _aldri_ kommer til å være der for å ta ut Miller. Og jeg mener som jeg har gjentatt noen ganger at midtbanespillere skal jobbe defensivt. Men meg om det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 At venstrekanten lekker som en sil kan vi takke en mann for, og det er ikke Alan. Mr Holmvik er i dag direkte involvert i begge baklengsmål. To mål som kommer takket være hans provoserende labre vilje/evne til å ta ut spilleren han skal markere. Alan derimot gjør en meget god innsats, og skaper glatt 50% av alt som skjer fremover på banen. Jeg ser på fotball for å bli underholdt av gode prestasjoner, og den mannen er det mest underholdende som har løpt på Nadderud-matta siden Chippen. Keep up the good work! Ellers... Alt for stort rom mellom forsvar og midtbane når vi angriper gir lite støtte til de på topp, og store rom for kontringer. Stenersen var konge på midten, gøy å se på. Idiot taklingen til Jokke er det ikke vanskelig å forstå at Andresen hisset seg opp over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 At venstrekanten lekker som en sil kan vi takke en mann for, og det er ikke Alan. Mr Holmvik er i dag direkte involvert i begge baklengsmål. To mål som kommer takket være hans provoserende labre vilje/evne til å ta ut spilleren han skal markere. Holmvik får ikke akkurat mye hjelp av Alan på det siste målet. Alle på stadion ser at Bjørnar går opp for å heade den unna, da BØR alan reagere og hjelpe sin lagkamerat med å få den ballen vekk eller under kontroll... Han kommer bare tuslene etter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 Og hva er denne hetsingen av Martin Andresen? Hva har han gjort som er så ille? Ok, han tente da Jokke overfalt Bakke med en av årets styggeste taklinger (veldig lik den Martin selv hadde mot Sevilla...), men noe annet kan man vel ikke forvente? Teit! Å klype er barnslig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 Og hva er denne hetsingen av Martin Andresen? Hva har han gjort som er så ille? Ok, han tente da Jokke overfalt Bakke med en av årets styggeste taklinger (veldig lik den Martin selv hadde mot Sevilla...), men noe annet kan man vel ikke forvente? Teit! Å klype er barnslig Han ga jokke en god gammeldags blodpupp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 Alle på stadion ser at Bjørnar går opp for å heade den unna, da BØR alan reagere og hjelpe sin lagkamerat med å få den ballen vekk eller under kontroll... Han kommer bare tuslene etterProblemet oppstår jo fordi Bjørnar ikke header den unna, men legger den ut i farlig rom. Et horibelt valg og en sånn type personlig feil som det er vanskelig å forsvare seg mot. Vet ikke om Alan kunne gjort så mye fra eller til i den situasjonen, det blir bare spekulasjoner. Feilen var det Bjørnar som begikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 Alle på stadion ser at Bjørnar går opp for å heade den unna, da BØR alan reagere og hjelpe sin lagkamerat med å få den ballen vekk eller under kontroll... Han kommer bare tuslene etterProblemet oppstår jo fordi Bjørnar ikke header den unna, men legger den ut i farlig rom. Et horibelt valg og en sånn type personlig feil som det er vanskelig å forsvare seg mot. Vet ikke om Alan kunne gjort så mye fra eller til i den situasjonen, det blir bare spekulasjoner. Feilen var det Bjørnar som begikk. Hadde han tatt løpet hjem hadde det ikke vært et så farlig rom for da kunne han ha renset unna... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 Det kan så klart hende. Det hadde vært bedre om Alan ble med helt tilbake, men det beste hadde vært om Bjørnar gjorde som han burde i den situasjonen. Alan virket tom på slutten og burde nok vært tatt av litt tidligere, men jeg synes ikke han kan klandres for noen av målene eller mye annet av det Brann skapte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markussen 0 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 Fotballmagasinets sak fra kampen: http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=4262 Og litt fra IA Olsen: http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=4265 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 Alle på stadion ser at Bjørnar går opp for å heade den unna, da BØR alan reagere og hjelpe sin lagkamerat med å få den ballen vekk eller under kontroll... Han kommer bare tuslene etterProblemet oppstår jo fordi Bjørnar ikke header den unna, men legger den ut i farlig rom. Et horibelt valg og en sånn type personlig feil som det er vanskelig å forsvare seg mot. Vet ikke om Alan kunne gjort så mye fra eller til i den situasjonen, det blir bare spekulasjoner. Feilen var det Bjørnar som begikk. Feil nr 1. er det Bjørnar som begikk. Men fotball er noe som kalles lagspill. Det betyr blant annet at når en spiller gjør en feil, så kan lagkameratene hans av og til være med å redusere effekten av den feilen. Alan er _aldri_ med å støtter forsvaret sitt. Somen, en spiller med mest offensive fibre i kroppen og som av Oddrane ble sett på omtrent slik jeg ser på Alan, var nede og klarerte en viktig ball innen egen 5-meter i dag. Selv Somen klarer det! Men ikke faen om Alan klarer det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 Du fikk ikke med deg returløpene til Alan som hindret farlige Brann-overganger. Han gikk tom mot slutten og klarte ikke den oppgaven han burde gjort, men i store deler av kampen gjorde han ærlig talt gode ting defensivt. At du ikke fikk det med deg er en annen sak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 11. September 2006 Del Skrevet 11. September 2006 Du fikk ikke med deg returløpene til Alan som hindret farlige Brann-overganger. Han gikk tom mot slutten og klarte ikke den oppgaven han burde gjort, men i store deler av kampen gjorde han ærlig talt gode ting defensivt. At du ikke fikk det med deg er en annen sak. Hepp, Miller er Allans ansvar på scoringen, men han er ikke i nærheten. Men det er uansett piss i havet nå. Vi taper en kamp mot en dårligere motstander og det svir alltid ekstra. Det hjelper ikke å dele ut skyld. Alan spillte en bra kamp han! Men vi skaper for lite offensivt og dommeren slår ikke ned på grisespillet til Brann. Da blir resultatet deretter. Dessverre... for meg var dette sesongens bitreste nederlag! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 302 Del Skrevet 12. September 2006 Del Skrevet 12. September 2006 Alle på stadion ser at Bjørnar går opp for å heade den unna, da BØR alan reagere og hjelpe sin lagkamerat med å få den ballen vekk eller under kontroll... Han kommer bare tuslene etterProblemet oppstår jo fordi Bjørnar ikke header den unna, men legger den ut i farlig rom. Et horibelt valg og en sånn type personlig feil som det er vanskelig å forsvare seg mot. Vet ikke om Alan kunne gjort så mye fra eller til i den situasjonen, det blir bare spekulasjoner. Feilen var det Bjørnar som begikk. Feil nr 1. er det Bjørnar som begikk. Men fotball er noe som kalles lagspill. Det betyr blant annet at når en spiller gjør en feil, så kan lagkameratene hans av og til være med å redusere effekten av den feilen. Alan er _aldri_ med å støtter forsvaret sitt. Somen, en spiller med mest offensive fibre i kroppen og som av Oddrane ble sett på omtrent slik jeg ser på Alan, var nede og klarerte en viktig ball innen egen 5-meter i dag. Selv Somen klarer det! Men ikke faen om Alan klarer det. Utrolig mye kritikk av Alan for tiden. Faen, en periode i 2.omgang, var han jo hele angrepet vårt alene. Eneste som klarte å utfordre og holde på ballen. Er det en som fortjener kritikk etter gårsdagen, så er det for faen Veigar. Klarte ingenting i går. Dessuten skulle vi satt innpå Keller mye før. Glimrende takter på høyresiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 12. September 2006 Del Skrevet 12. September 2006 Du fikk ikke med deg returløpene til Alan som hindret farlige Brann-overganger. Han gikk tom mot slutten og klarte ikke den oppgaven han burde gjort, men i store deler av kampen gjorde han ærlig talt gode ting defensivt. At du ikke fikk det med deg er en annen sak. Nei, hvorfor tror du Alan ble byttet ut rett etter målet?? Svar: Fordi Alan ikke tar ansvar defansivt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 12. September 2006 Del Skrevet 12. September 2006 Du fikk ikke med deg returløpene til Alan som hindret farlige Brann-overganger. Han gikk tom mot slutten og klarte ikke den oppgaven han burde gjort, men i store deler av kampen gjorde han ærlig talt gode ting defensivt. At du ikke fikk det med deg er en annen sak. Nei, hvorfor tror du Alan ble byttet ut rett etter målet?? Svar: Fordi Alan ikke tar ansvar defansivt. Og hva er poenget å bytte ut en som er god offensivt og dårlig defensivt når det er igjen 5 minutter og man ligger under 2-1? Blir ikke bedre av at man setter inn en som desverre ikke er god i noen av spillets faser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 12. September 2006 Del Skrevet 12. September 2006 Bjørnar var Ræææææææææva i denne kampen. IKKE skyld på alan,på trynet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 12. September 2006 Del Skrevet 12. September 2006 Du fikk ikke med deg returløpene til Alan som hindret farlige Brann-overganger. Han gikk tom mot slutten og klarte ikke den oppgaven han burde gjort, men i store deler av kampen gjorde han ærlig talt gode ting defensivt. At du ikke fikk det med deg er en annen sak. Nei, hvorfor tror du Alan ble byttet ut rett etter målet?? Svar: Fordi Alan ikke tar ansvar defansivt. Og hva er poenget å bytte ut en som er god offensivt og dårlig defensivt når det er igjen 5 minutter og man ligger under 2-1? Blir ikke bedre av at man setter inn en som desverre ikke er god i noen av spillets faser. Fordi Jan ble forbanet over det siste målet. Jeg mener Alan var meget habil i denne kampen. Men han burde kanskje vært byttet ut før hvis intensjonen var å berge 1 poeng. Byttet var ikke av taktisk karakter tror jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå