odd 18 697 Del Skrevet 3. Mai 2018 Del Skrevet 3. Mai 2018 Hvis du leser hva jeg skriver, så baserte jeg det om Sæters pasning på beskrivelsen til geirti, jeg husker ikke pasningen selv. Når det gjelder flikken til Boli, så tror jeg du oppfatter meg ganske riktig. Å spille på ett touch ser veldig enkelt og lett ut når det funker, og tilsvarende nonchelant og ufokusert ut når det ikke funker. Jeg synes det er sånn fotball vi skal trakte etter. Men jeg mener også fortsatt at denne typen forsøk blir slaktet her på forumet, både på kvalitet og innstilling, når det ikke sitter. Så la oss huske gleden av å vinne på bra spill når det sitter, og roe ned litt skrikingen etter kælk & krig-fotball når det ikke sitter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 3. Mai 2018 Del Skrevet 3. Mai 2018 Hvis du leser hva jeg skriver, så baserte jeg det om Sæters pasning på beskrivelsen til geirti, jeg husker ikke pasningen selv. Når det gjelder flikken til Boli, så tror jeg du oppfatter meg ganske riktig. Å spille på ett touch ser veldig enkelt og lett ut når det funker, og tilsvarende nonchelant og ufokusert ut når det ikke funker. Jeg synes det er sånn fotball vi skal trakte etter. Men jeg mener også fortsatt at denne typen forsøk blir slaktet her på forumet, både på kvalitet og innstilling, når det ikke sitter. Så la oss huske gleden av å vinne på bra spill når det sitter, og roe ned litt skrikingen etter kælk & krig-fotball når det ikke sitter. Jeg er nok egentlig ganske enig i poenget ditt, finspill ser dumt ut når det ikke funker. Jeg er pro finspill, er jo det som er Stabæk. Synes bare det er veldig pussig å diskutere hendelser som du selv ikke husker😜 det første målet var ikke spesielt typisk Stabæk, men et typisk mål som vi gjerne slipper inn. Og når det har lugget for Stabæk i år er det godt å se at de klarer å være litt mer direkte og spille på litt færre touch for å få opp effektiviteten i spillet. Det fikk de bedre til mot LSK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. November 2018 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. November 2018 (endret) Endret 28. November 2018 av alltidblaa 38 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 28. November 2018 Del Skrevet 28. November 2018 Nydelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 28. November 2018 Del Skrevet 28. November 2018 Vakkert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 28. November 2018 Del Skrevet 28. November 2018 Jeg trodde jeg hadde sluttet å skrive her, men det hadde jeg ikke gitt. Fantastisk! Vi orker to kamper til. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. November 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. November 2018 I arkivet lå det en videosnutt som jeg tror ikke ble lastet opp i sin tid. Den heter stabæk2011awesome1.utkast.wmv Mye er skjedd siden da gitt! Men mye er likt også. STB kan bedre og $$ kan flere. Så jeg lasta'n opp jeg. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 29. November 2018 Del Skrevet 29. November 2018 Fy faen det var fett da vi var så mange... Håper vi en dag klarer å komme tilbake dit! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 29. November 2018 Del Skrevet 29. November 2018 Rått! Fy fa.. å mye stang inn, lobber over keeper og tunneler. Det var Stabæk-fotballen sin! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 29. November 2018 Del Skrevet 29. November 2018 Jeg gleder meg til ny stadion!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 29. November 2018 Del Skrevet 29. November 2018 Jeg savner at vi er gode. Du og du.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 248 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. November 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. November 2018 Er du også med hele veien? 38 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 30. November 2018 Del Skrevet 30. November 2018 Gåsehud! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 30. November 2018 Del Skrevet 30. November 2018 VELDIG BRA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 773 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. November 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. November 2018 Sto du på Ullevaal da vi rykka ned fra alt? Var du på Nadderud da vinden blåste kaldt? Så du at vi reiste oss da Alan satte fart? Og grein du mot Enga da gullet endelig var klart? Vi har vært i himmel, og vi har vært i helvete. Men de fire linjene fra "Evig Blaa" får meg alltid til å tenke hvor mye jeg elsker denne klubben. Jeg er med hele veien. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 2. Desember 2018 Del Skrevet 2. Desember 2018 Det er i hvert fall ingen lag som har en så bra gåsehudmultimediaguru som oss! Posse ❤️ 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå