Anders C 6 569 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Takker alltidblaa! Nå gikk det som smurt! Nydelig.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Frisker opp med noen høydepunkter fra gamle høydare fra Ullevål: Enga - Stabæk, Ullevål, 2002 Enga - Stabæk, Ullevål, 2003 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Frisker opp med noen høydepunkter fra gamle høydare fra Ullevål: Enga - Stabæk, Ullevål, 2002 Enga - Stabæk, Ullevål, 2003 Takk. Herlige mål av Stenersen og Chippen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Frisker opp med noen høydepunkter fra gamle høydare fra Ullevål: Enga - Stabæk, Ullevål, 2002 Enga - Stabæk, Ullevål, 2003 Hehe, Belsvik da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 23. Oktober 2006 Del Skrevet 23. Oktober 2006 Kjekt å se at vi da hadde kun en liten del av vg, nedre. mens i går hadde vi hele.. =) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 23. Oktober 2006 Del Skrevet 23. Oktober 2006 Kjekt å se at vi da hadde kun en liten del av vg, nedre. mens i går hadde vi hele.. =) Halvparten var jo barnehage, men syns det var bra med folk i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik 0 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 http://www.youtube.com/watch?v=zz14b71896I&NR Utrolig bra, kult at folk lager og legger det ut Deilig mot Hamkam igår ass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vonsiggy 0 Del Skrevet 6. November 2006 Del Skrevet 6. November 2006 Her. Stabaek highlights 06 Alle målene i år... Herlige mål som ligger på stabak.no PS. Jeg mener det skal være under "Stabæk på video" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 11. September 2008 Del Skrevet 11. September 2008 Ingen som har noe fra cupfinalen 98 ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 11. September 2008 Del Skrevet 11. September 2008 Burde lage en mimre film av Nadderud. Vise de gode minnene fra Nadderud. Også lage en film om årets sesong om det blir The Double. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 11. September 2008 Del Skrevet 11. September 2008 vi filmet noen kamper/borteturer i årene 2004-2006. så ble det litt problematisk å ha med videokamera på stadion, og da jeg skulle ta med kameraet mitt til rennes fant jeg ut at det gikk i stykker - noen problemer med fargene, alt som er blått blir lilla og alt som er grønt blir gult *huff* mimrefilm om nadderud høres bra ut - kanskje det finnes noen andre som har tid og lyst til å filme (og får lov til å gjøre det) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 11. September 2008 Del Skrevet 11. September 2008 vi filmet noen kamper/borteturer i årene 2004-2006. så ble det litt problematisk å ha med videokamera på stadion, og da jeg skulle ta med kameraet mitt til rennes fant jeg ut at det gikk i stykker - noen problemer med fargene, alt som er blått blir lilla og alt som er grønt blir gult *huff* Kameraet er nok syreskadet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 11. September 2008 Del Skrevet 11. September 2008 ingen anelse. skal sjekke om det kan repareres og ta det med til siste hjemmekamp (om jeg husker det..) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 11. September 2008 Del Skrevet 11. September 2008 ingen anelse. skal sjekke om det kan repareres og ta det med til siste hjemmekamp (om jeg husker det..) Det var en dårlig spøk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 11. September 2008 Del Skrevet 11. September 2008 hva i all verden vet jeg om teknikk i et lite kamera skal uansett finne ut hvorfor det tar opp og viser alt i grusomme farger...er jo litt dumt aa kaste et dyrt kamera rett i söppelen uten aa ha prövd aa reparere det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 Ingen som har noe fra cupfinalen 98 ? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 14. September 2008 Del Skrevet 14. September 2008 For dem som gjerne vil ha Stabæk-filmer de finner på f.eks youtube osv. er www.zamsar.com en veldig fin konverteringsside hvor man får filmene i nesten hva slags format man vil, slik at man kan ha dem på pc'en og med seg på iPod'en hele tiden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 16. September 2008 Del Skrevet 16. September 2008 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. September 2008 Del Skrevet 18. September 2008 Ingen som har noe fra cupfinalen 98 ? Jeg fikk følgende svar da jeg spurte NRK om å få kjøpe en kopi Det er fotballforbundet som "sitter" på rettighetene til norske fotballkamper. (En privatkopi på 90 minutter koster kr 1100,-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 18. September 2008 Del Skrevet 18. September 2008 Ingen som har noe fra cupfinalen 98 ? Jeg fikk følgende svar da jeg spurte NRK om å få kjøpe en kopi Det er fotballforbundet som "sitter" på rettighetene til norske fotballkamper. (En privatkopi på 90 minutter koster kr 1100,-) Stabækbutikken selger en VHS fra stemningen rundt cupfinalen og en del glimt fra selve kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 18. September 2008 Del Skrevet 18. September 2008 Ingen som har noe fra cupfinalen 98 ? Jeg fikk følgende svar da jeg spurte NRK om å få kjøpe en kopi Det er fotballforbundet som "sitter" på rettighetene til norske fotballkamper. (En privatkopi på 90 minutter koster kr 1100,-) Stabækbutikken selger en VHS fra stemningen rundt cupfinalen og en del glimt fra selve kampen. Ikke Betamax altså?? Hvor går verden? :-/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 18. September 2008 (endret) Del Skrevet 18. September 2008 (endret) Ingen som har noe fra cupfinalen 98 ? Jeg fikk følgende svar da jeg spurte NRK om å få kjøpe en kopi Det er fotballforbundet som "sitter" på rettighetene til norske fotballkamper. (En privatkopi på 90 minutter koster kr 1100,-) Stabækbutikken selger en VHS fra stemningen rundt cupfinalen og en del glimt fra selve kampen. Ikke Betamax altså?? Hvor går verden? :-/ Nå må du være litt forsiktig - du kan dra opp en debatt du ikke aner rekkeviden av. Men dvd-formatet var såvidt oppfunnet da Stabæk slo bartegjengen på Ullevaal en høstdag i 1998. Min første video var forøvrige av systemet Video2000, som sammen med Betamax tapte kampen mot VHS. Selv mener jeg Video2000 var suverent, det hadde gode bilder og kassetter med opptil 16 timers spilletid. Om Video2000 står det å lese på Wikipedia "Maskinene var kort og godt for avanserte for sin tid". Derfor ble ikke de vinnerne. Betamax tok forøvrig steget inn på det profesjonelle markedet og utviklet seg til Betacam. Endret 18. September 2008 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 18. September 2008 Del Skrevet 18. September 2008 Tør jeg foreslå en egen tråd der vi diskuterer om vi skal lage en poll om vi skal ha en tråd om videoformater der vi stort sett kan bruke tiden på å diskutere om vi skal ha tråder om andre ting enn Stabæk Fotball? Kun for brukere med over 42 innlegg og polske gartnere til å klippe hekken selvfølgelig. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 18. September 2008 Del Skrevet 18. September 2008 Ja hvor har det blitt av hekketråden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 7. November 2008 Del Skrevet 7. November 2008 Noen som vet om det blir laget noen DVD eller noe fra sesongen 2008? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rubandy 4 Del Skrevet 7. November 2008 Del Skrevet 7. November 2008 Jeg har en som er ferdig redigert neste uke, ca. 2 timer med glede! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 7. November 2008 Del Skrevet 7. November 2008 Høres jo fint ut, hvor legger du ut den da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nissen 1 Del Skrevet 23. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 23. Juni 2009 (endret) Hei , kom over denne akkurat nå på vgd's forum( fantastisk btw ). den har sikkert blitt posted her , men tenkte at kanskje det hadde vært fint om noen lagde en sticky samle tråd her over geniale stabæk videor? så man fikk en liten oversikt over dem , er ikke altid man finner de sånn direkte ved å søke på youtube etc. ( sorry hvis det allerede finnes en og jeg er blind ) Endret 23. Juni 2009 av elaang Du var ikke blind, men litt vanskelig var det. Uansett, så slo jeg de sammen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 23. Juni 2009 Del Skrevet 23. Juni 2009 Hei , kom over denne akkurat nå på vgd's forum( fantastisk btw ). den har sikkert blitt posted her , men tenkte at kanskje det hadde vært fint om noen lagde en sticky samle tråd her over geniale stabæk videor? så man fikk en liten oversikt over dem , er ikke altid man finner de sånn direkte ved å søke på youtube etc. ( sorry hvis det allerede finnes en og jeg er blind ) Den var det jammen noe kjent med ja! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nissen 1 Del Skrevet 23. Juni 2009 Del Skrevet 23. Juni 2009 haha jeg er retarded , utrolig at jeg ikke klarte å finne den tråden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå