AndersBD 1 000 Del Skrevet 16. September 2006 Del Skrevet 16. September 2006 Gutsen sier meg at Christian Keller vil avgjøre denne matchen. Spår 1-2 etter mål av Ijeh, Tommy på frispark og Keller i sluttminuttene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 16. September 2006 Del Skrevet 16. September 2006 Er litt bekymert for statistikken Nordli-Stabæk: 3-1-1 (Tatt fra Dagbladet, og ikke kvalitetssikret av Albert) Ser ut som om Nordli vet hvordan han skal slå Stabæk. Men siden dette er "moooot noormalt"-sesongen vår passer det fint inn med seier over Nordlis Viking i Stavanger Hørte intervju med Nordlie på radio i dag. Han hevdet å ha vunnet 6 av 7 kamper mot Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 16. September 2006 Del Skrevet 16. September 2006 Jeg syns det kunne vært spennende med Alan på topp. At han har offensive kvaliteter er det jo ingen tvil om, og som spiss ville han slippe mange av de defensive oppgavene han sliter med på kanten. Forøvrig melder TV2 at Tom Nordlie i det minste påvirker tilskuerantallet. De regner med utsolgt stadion imorgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 16. September 2006 Del Skrevet 16. September 2006 Det går rykter om at denne kampen blir TV-kamp i morgen fordi Tromsø-RBK er utsatt. Vi har ikke gjort det veldig bra i TV-kamper i år, men vi godtar seier på en dårlig dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 16. September 2006 Del Skrevet 16. September 2006 Kan noen gi en rapport fra dagens trening? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 16. September 2006 (endret) Del Skrevet 16. September 2006 (endret) Er litt bekymert for statistikken Nordli-Stabæk: 3-1-1 (Tatt fra Dagbladet, og ikke kvalitetssikret av Albert) Ser ut som om Nordli vet hvordan han skal slå Stabæk. Men siden dette er "moooot noormalt"-sesongen vår passer det fint inn med seier over Nordlis Viking i Stavanger Hørte intervju med Nordlie på radio i dag. Han hevdet å ha vunnet 6 av 7 kamper mot Stabæk. Er det trenerne aom vinner kampene? Det går rykter om at denne kampen blir TV-kamp i morgen fordi Tromsø-RBK er utsatt. Vi har ikke gjort det veldig bra i TV-kamper i år, men vi godtar seier på en dårlig dag Nå er jo strengt tatt samtlige kamper TV-kamper i år; om kampen går på TL1 eller TV2 Zebra skulle vel ikke spille så stor rolle. * * * Vel er Keiko diger, men det får være måte på: Nordlie fyller Viking stadion. Det blir nok skikkelig trøkk - lykke til dere som reiser; stå på og syng ut siddiser og andre nordliesupportere. Endret 16. September 2006 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 16. September 2006 Del Skrevet 16. September 2006 Det går rykter om at denne kampen blir TV-kamp i morgen fordi Tromsø-RBK er utsatt. Vi har ikke gjort det veldig bra i TV-kamper i år, men vi godtar seier på en dårlig dag Det bekreftes nå. Så de som ikke kan gå på kamp (slik som meg) får iallefall fulgt med på tv =) 17.55 - 18.50: Tippekampen: Viking - Stabæk - TV 2 Zebra Oppgjøret mellom Viking - Stabæk, 1. omgang. 18.50 - 19.00: FotballXtra: I pausen - TV 2 Zebra Høydepunkter fra 1. omgang, kommentarer og analyser. 19.00 - 20.00: Tippekampen: Viking - Stabæk - TV 2 Zebra Oppgjøret mellom Viking - Stabæk, 2. omgang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 16. September 2006 Del Skrevet 16. September 2006 Kan noen gi en rapport fra dagens trening? Inge var ikke med på dagens trening. Laget i morra: Jon Tom - Markus - Inge - Morten Alan - Tommy - Roy Keane - Keller Somen - Daniel Forøvrig den slappeste treningen jeg har sett Stabæk trene dagen før kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 16. September 2006 Del Skrevet 16. September 2006 Inge var ikke med på dagens trening. Laget i morra: Jon Tom - Markus - Inge - Morten Alan - Tommy - Roy Keane - Keller Somen - Daniel Forøvrig den slappeste treningen jeg har sett Stabæk trene dagen før kamp. Håper det betyr at de lader kruttet men frykter for moralen. Den originale Roy Keane på laget kunne kanskje fått opp aggressiviteten litt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 16. September 2006 Del Skrevet 16. September 2006 Så deler av treninga jeg også, manglet jo helt gnist. Prøvde å få noe ut av 2xJ etterpå om filosofien, men den var for dyp for meg (skal kanskje heller ikke mye til). Har Jokke-saken tatt for mye energi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 16. September 2006 Del Skrevet 16. September 2006 Skjer med Bjørnar??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 16. September 2006 Del Skrevet 16. September 2006 Gafler med Bjørnar??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 16. September 2006 Del Skrevet 16. September 2006 Det er nok flere som kniver med Bjørnar??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 16. September 2006 (endret) Del Skrevet 16. September 2006 (endret) Så deler av treninga jeg også, manglet jo helt gnist.Kan umulig være noe godt tegn? Begynner å lukte en sikker H det her, blir ihvertfall veldig overrasket om vi tar hjem tre poeng i denne kampen. Endret 16. September 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Det er nok flere som kniver med Bjørnar??? Apropos kvniver...: En venn av meg jobber på Storsenteret i Sandvika. Da kom xxxx xxxxxxx inn i butikken å kjøpte 46 kviner idag... Sier ikke mer. (Ikke Stabækspiller) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Det er nok flere som kniver med Bjørnar??? Apropos kvniver...: En venn av meg jobber på Storsenteret i Sandvika. Da kom xxxx xxxxxxx inn i butikken å kjøpte 46 kviner idag... Sier ikke mer. (Ikke Stabækspiller) Ikke helt rett tid av døgnet å skrive innlegg på Hvor på Storsenteret er det mulig å kjøpe kvi(n)ner? Kjøpe 46!!! Kan ikke få tid til så mye annet da. Det går rykter om at denne kampen blir TV-kamp i morgen fordi Tromsø-RBK er utsatt. Vi har ikke gjort det veldig bra i TV-kamper i år, men vi godtar seier på en dårlig dag Nå er jo strengt tatt samtlige kamper TV-kamper i år; om kampen går på TL1 eller TV2 Zebra skulle vel ikke spille så stor rolle. Tja, er vel en del flere som har TV2 Zebra enn TL1. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Det er nok flere som kniver med Bjørnar??? Apropos kvniver...: En venn av meg jobber på Storsenteret i Sandvika. Da kom xxxx xxxxxxx inn i butikken å kjøpte 46 kviner idag... Sier ikke mer. (Ikke Stabækspiller) Hva har disse 46 horene med Viking - Stabæk å gjøre? Er de et distraksjonsmoment, eller skal vi slite ut motstanderen? Alkolås? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 KOM IGJEN GUTTA, GJØR MEG STOLT I DAG!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Jeg anser det som tilnærmet sikkert at Stabæk taper i dag. Ikke bare taper, jeg tror de vil gå på en skikkelig smell. Resultatene i de andre kampene blir nok også slik at vi etter denne runden må begynne å snakke om nedrykkstrid igen. Sann mine ord...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Tror Stabæk klarer dette. Selv om Viking har fått ny trener og har fullt hus, så er det fortsatte det samme laget som har spilt dette året før. Veigar er riktignok ute for stabæk, men vi har fortsatt Målscorer nummer 2 i tippeligaen der ute. Tror også at stabæk er klar over at denne kampen er viktige for moralen deres, de vil gi 110% i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Jeg anser det som tilnærmet sikkert at Stabæk taper i dag. Ikke bare taper, jeg tror de vil gå på en skikkelig smell. Resultatene i de andre kampene blir nok også slik at vi etter denne runden må begynne å snakke om nedrykkstrid igen. Sann mine ord...... Ja, da vet vi det da... takk! Det ligger en liten skrell i lufta i dag ja. Uten Veigar, og med dårlig formkurve...huff og gru. Nordlie har muligens ikke begynt å slite ut administrasjonen i Viking så fort heller, så motivasjonsmesteren kan ha fått sparket litt innsatsvilje inn i de ubrukelige Viking-spillerne. Likefult, vi har ikke for vane å tape stort, og vi pleier jo tross alt score mål hver gang. Vi får håpe vi kan ta med poeng hjem iallefall. Mine tips: Brann - Sandefjord H FFK - Molde U LSK - Enga U Lyn - Odd U RBK - TIL H Start - HamKam H Viking - Stabæk U En tabell ser da slik ut: Brann 40 RBK 39 LSK 34 Start 30 Stabæk 29 VIF 29 Odd 29 Lyn 29 HamKam 22 Sandef. 22 FFK 22 Molde 21 Viking 18 Tromsø 17 Ønskelista: Brann - Sandefjord B FFK - Molde U LSK - Enga H Lyn - Odd U RBK - TIL B Start - HamKam B Viking - Stabæk B ...som fører til en slik tabell: Brann 37 RBK 36 LSK 36 Stabæk 31 Odd 29 Lyn 29 VIF 28 Start 27 HamKam 25 Sandef. 25 FFK 22 Molde 21 Tromsø 20 Viking 17 Som dere ser så foretrekker jeg at medaljekonkurrent LSK vinner, fremfor å ha et VIF i medgang a-poeng i kampen om medaljer og UEFA-cup. Vi skal spille mot LSK selv om ikke lenge, og det kan være lurt å ha noen bufferpoeng ned til 5. plass før den kampen. Ellers er det jo fint om VIF snart får seg en smell igjen! Med disse reultatene er det game over for Viking også. 5 poeng opp til sikker plass. Da vil Nordlie slite med å få troen inn i laget, ettersom de da ikke har vunnet på 5 kamper, og ligger mer eller mindre umulig til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 --> QUOTE(d*u*b @ 17. Sep 2006, 12:33) 85075[/snapback] Med disse reultatene er det game over for Viking også. 5 poeng opp til sikker plass. Da vil Nordlie slite med å få troen inn i laget, ettersom de da ikke har vunnet på 5 kamper, og ligger mer eller mindre umulig til. Det er et godt poeng, Viking har presset på seg i dag. De må vinne, som det heter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 --><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 17. Sep 2006, 12:33) 85075[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> Med disse reultatene er det game over for Viking også. 5 poeng opp til sikker plass. Da vil Nordlie slite med å få troen inn i laget, ettersom de da ikke har vunnet på 5 kamper, og ligger mer eller mindre umulig til. Det er et godt poeng, Viking har presset på seg i dag. De må vinne, som det heter. At Viking har kniven på strupen, er på ingen måte positivt for oss. De vil gå på banen med en fandenivolsk innstilling - vinn eller forsvinn. Dette kombinert med hjemmebane, fullsatt stadion, ny trener osv. gjør at vi trolig kommer til å bli rævkjørt. Normalt ville jeg satt 1000 kroner på at Stabæk taper en slik kamp, men selv oddsen gjør at dette har lite for seg. Usle 2,30 i odds på at Viking vinner forteller ganske mye. Da satser jeg heller pengene på 5-1 seier til Viking, som gir noe sånt som ca. 10 i odds. Jeg har vanligvis så uflaks i spill, at jeg har gjort det til en vane å sette 1000 kroner på at Stabæk taper i kamper de normalt skal vinne. Dette for å øke sannsynligheten for at de skal vinne. Oddsene har normalt vært høye i slike kamper (opp mot 4), men ikke denne gangen. Dersom jeg ikke spiller på tap, kan dere banne på at Stabæk taper. Dersom jeg likvel spiller, vil Stabæk med all sannsynlighet spille uavgjort. Jeg synes det er greit å av og til ofre 1000 kroner på en Stabækseier, men dette gjelder først og fremst når oddsene for Stabæk-tap er høye. Jeg befinner meg nå i en tap-tap situasjon. Dersom Stabæk ikke skulle tape, spiller de høyst sannsynlig uavgjort. Dersom de skulle tape (noe de antageligvis gjør), vil ikke forventet gevinst på oddsen være høy nok til å delvis kompensere for tapet. Dersom jeg skulle spille på at Stabæk faktisk vinner, vil de garantert ikke vinne. Som dere forstår, min uflaks i spill er helt ubeskrivelig konsekvent. Dersom jeg skal fortsette å bruke 1000 kroner på hver eneste Stabæk-seier, må jeg ha en oppside i form av høye odds som evt. retter opp tapene dersom jeg for en gangs skyld skulle spille riktig. Jeg kunne i dette tilfelle i stedet være villig til å donere 1000 kroner til Stabæk Support dersom Stabæk skulle vinne i dag. Mot et gratis medlemskap i Stabæk Support for 2007 (er det 150,- det koster nå?), dersom Stabæk skulle tape. (Uavgjort teller ikke). Hva sier du Tonje? Høres dette ut som en grei deal? Da holder vi i hvert fall omsetningen internt i Stabæk-miljøet, i stedet for å berike Unibet o.l. Eneste realistiske mulighet for at Stabæk vinner i dag, er slik jeg ser det at jeg faktisk spiller på at Stabæk taper. Jeg er normalt ikke overtroisk, men Stabæk er et unntak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Er formkurven så dårlig? Vi hadde 5-0-1, så tapte vi for de to beste lagene i serien. De to tapene kunne, fortjent eller ikke, vært snudd til uavgjort med litt marginer siste fem minutter. Tror ikke vi skal legge så mye vekt på tapene. Det var mot topplag, nå møter vi et bunnlag. Tom: Er ikke redd for at ved å redusere tapet (over til $), så reduserer du maksimal uflaks? Tror nok du hleler må doble innsatsen for at vi skal vinne i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Er formkurven så dårlig? Vi hadde 5-0-1, så tapte vi for de to beste lagene i serien. De to tapene kunne, fortjent eller ikke, vært snudd til uavgjort med litt marginer siste fem minutter. Tror ikke vi skal legge så mye vekt på tapene. Det var mot topplag, nå møter vi et bunnlag. Tom: Er ikke redd for at ved å redusere tapet (over til $), så reduserer du maksimal uflaks? Tror nok du hleler må doble innsatsen for at vi skal vinne i dag De to siste tapene har i hvert fall avslørt såpass store svakheter at vi ikke har noe i gullkampen å gjøre enda i hvert fall. Jeg er i hvert fall sikker på at vi taper i dag dersom vi får se Strand i Veigar-rollen. Vi har tidligere diskutert Alan som spiss, men som erstatter for Veigar er nok Alan bedre enn Strand, som i beste fall er en erstatter for Daniel. Ved å evt. bruke Alan i Veigar-rollen, vil vi for en gang skyld få utnyttet våre gode midtbanespillere maksimalt. Er det noen som har noe inside-info om laget i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Da har vi laget og Somen går inn på topp sammen med Daniel. Keller på høyrekant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Herlig fra kommentator etter skudd fra Ødegaard: "Når publikum applauderer etter et slikt skudd så skjønner jeg at de er dårlig vant". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Jokke og Tommy blir spilt ut på midten, inn med Jeppe snarest!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Gult til Morten for drøying... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 17. September 2006 Del Skrevet 17. September 2006 Tragisk Dømming, Klart frispark til Alan ved et par andledninger, og Rødt til ødegaard for kneet i ansiktet på Mackan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå