Phormaniana 0 Del Skrevet 12. September 2006 Del Skrevet 12. September 2006 Kan noen svare på hvorfor Strand blir fryst ut av JJ. Har vert og iaktet en del av treningene og da ser jeg at Strand regelmessig herjer og skiller seg klart ut. Men hvorfor blir han slaktet av JJ. Dette oppfattes veldig merklig for meg? HEIA STABÆK!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 186 Del Skrevet 12. September 2006 Del Skrevet 12. September 2006 Kan noen svare på hvorfor Strand blir fryst ut av JJ. Har vert og iaktet en del av treningene og da ser jeg at Strand regelmessig herjer og skiller seg klart ut. Men hvorfor blir han slaktet av JJ. Dette oppfattes veldig merklig for meg? HEIA STABÆK!!! Selv om du er Andreas Strand, så holder det med en tråd for deg også. Foreslår at denne stenges, og at resten av diskusjonen fortsetter her: Andreas Strand - tråden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Phormaniana 0 Del Skrevet 12. September 2006 Del Skrevet 12. September 2006 Kan noen svare på hvorfor Strand blir fryst ut av JJ. Har vert og iaktet en del av treningene og da ser jeg at Strand regelmessig herjer og skiller seg klart ut. Men hvorfor blir han slaktet av JJ. Dette oppfattes veldig merklig for meg? HEIA STABÆK!!! Selv om du er Andreas Strand, så holder det med en tråd for deg også. Foreslår at denne stenges, og at resten av diskusjonen fortsetter her: Andreas Strand - tråden jA SKULLE ØNSKE JEG VAR DET SÅ KUNNE JEG TATT EN PRAT MED JJ SELV! LYKKE TIL FREAK OUT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg