Gjest Del Skrevet 14. Juli 2003 Del Skrevet 14. Juli 2003 hvor lenge har folk i stabæk miljøet summet om Daniel Braaten i Skeid...Nå er han, ifølge Nettavisen, i dialog med en norsk toppklubb...Jeg vedder skjorta på at det ikke er Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 14. Juli 2003 Del Skrevet 14. Juli 2003 Etter det jeg har klart å snappe opp er han en man i "Stabækmiljøet" har fulgt lenge. Men man synes han svinger for mye i prestasjonene. Jeg er ikke ekspert på dette, men minner om debatten da Furuset Olsen gikk til Brann. Da var det ikke grenser for kritikk over at man lot en slik juvel gå fra østlandet til Brann. Historien har vel vist at han ikke nødvendigvis var vært noe gedigent tap.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 622 Del Skrevet 14. Juli 2003 Del Skrevet 14. Juli 2003 Den godeste Daniel Braaten hadde en ganske så bra dag i går da, men som sagt prestasjonene svinger nok en del. Vil ellers ymte frempå at det er en Daniel til i Skeid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 14. Juli 2003 Del Skrevet 14. Juli 2003 Jeg ble selv imponert av Bråten da jeg så han i fjor. Det var den gangen jeg forhørte meg litt om dette var en spiller man fulgte. Da fikk jeg bekrefet at Bråten var en spiller man hadde god kunnskap om Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 15. Juli 2003 Del Skrevet 15. Juli 2003 ja da fikk jeg bekreftet det jeg trodde når jeg starta denne linken...Selvsagt er det Rosenborg som viser interesse for Braaten...Å si at jeg er så lei av at Rosenborg snapper opp det som er av talenter i norsk fotball så snart de har fått en overskrift eller to i tabloidpressen at jeg spyr er vel en understatement. Men bevares Rosenborg har jo en benk å fylle. Har hørt at de har søkt NFF om å få sette opp en linousin variant av inbytterbenken på (lomme)lerkendal slik at de får plass til alle de unge lovende som trives med å gå fra tippeliga og førstedivisjon til andrelaget til bartefolket... Skal man le eller skal man gråte? Spørsmålet har vel aldri vært mer aktuellt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 16. Juli 2003 Del Skrevet 16. Juli 2003 Nå har jo Braaten trent med Rosenborg allerede for en god stund siden da, så det blir vel ikke helt riktig å spekulere i at det er overskriftene i det siste som har skapt denne interessen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg