Gå til innhold

Hvem blir Daniels makker på søndag?  

101 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Nu må jeg få lov til å være noget kritisk til denne Undersøgelse:

I tittelen heter det "hvem bør estatte Veigar mot Viking?" og gir dermed Inntrykk av at Dette er en Demcratishk vurdering av spørsmålet.

Over selve Avstemmingen står det "Hvem blir Daniels makker på søndag?". Se det er et helt annet spørsmål - thi da må man forsøke å forstå hvad der skjer i Hodet til Verdens Beste Jønsson.

Bare et litte Hjertesukk....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo mer jeg tenker på det, jo mer synes jeg vi bør stille med følgende lag på søndag

Jon

Morten - IA - Markus - Bjørnar

Keller - Tommy - Jokke - Somen

Daniel - Alan

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nu må jeg få lov til å være noget kritisk til denne Undersøgelse:

I tittelen heter det "hvem bør estatte Veigar mot Viking?" og gir dermed Inntrykk av at Dette er en Demcratishk vurdering av spørsmålet.

Over selve Avstemmingen står det "Hvem blir Daniels makker på søndag?". Se det er et helt annet spørsmål - thi da må man forsøke å forstå hvad der skjer i Hodet til Verdens Beste Jønsson.

Bare et litte Hjertesukk....

.... og der kom IBSEN festivalen til forumet også..... heia Alan!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er iallefall fint å tenke på at de innbytterne vi har til rådighet også scorer for tiden. Jeg tror nok ikke det blit hverken Ola eller Strand som starter i dag, men det hadde vært moro å sett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg syns Alan og Somen var direkte dårlige i dag. Greit; noen fine initiativ, men innsatsen de to legger ned er elendig. Jeg mener, uansett hvor teknisk begavet man måtte være, at man bør benkes når man ikke jobber etter baller, prøver å vinne tilbake når man mister ballen og prøver å komme seg i posisjon når vi har ballen på egen halvdel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hvem bør erstatte Veigar mot Viking?
  • Opprett ny...