Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 206
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke så viktig kanskje, men betyr Jens W. sitt røde kort mot Sarpsborg at han ikke sitter på benken mot Fredrikstad?

Tror ikke det.. Uansett, med de siste dagers flaks trenger vi alle de spillerne vi kan få.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

FFK ribbet foran Start-oppgjør

Ser lovende ut mtp søndagen :)

Her er skadelisten:

Kvisvik sliter med ryggvondt

Kaptein John Anders Bjørkøy fikk en smell i hodet sist helg.

Tarik Elyounoussi (mulig tarminfeksjon)

Simen Brenne (slitt med feber i det siste)

Michael Røn (ettervirkninger av forkjølelse)

Rami Shaaban (muskelsmerter)

Får håpe de befinner seg på samme liste på søndag også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er skadelisten:

FFK har også følgende spillere ute med skader:

Trond Erik Bertelsen ute resten av sesongen med skade(venstreback)

Brian West ute resten av seongen med skade(spiss)

Yherland McDonald ikke fullt restituert etter skade (venstre midtbane)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke det hjelper at vi teller de skadete + syke ffk spillere og håper på et svekket lag. selv et svekket lag med mange unge erstattere kan vinne lett - de vet alle hvor dårlig det gikk med oss de siste kampene og de håper sikkert at tilstanden er fortsatt den samme når de kommer på besøk neste søndag.

vi må tenke på våre egne spillere. de må være friske og sterke og villige til å vinne kampen. det er hjemmekamp, og vi + laget må vise gjestene hvem som er best og gjøre alt som er mulig for å ta 3 poeng. uansett hvilket lag ffk stiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D Fredrikstad har vel ikke skremt noen siden Egil Olsens dager på 70 tallet.

Egil Drillo Olsen har vel aldrig spilt for FFK. Han er ekte "Øssia Gutt", og spilte for Østsiden, Sarpsborg, Frigg og Vålerenga. Han har 16 a-landskamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er skadelisten:

'

Spørs om du skal legge så mye i dette.

Kvisvik er nok med til søndag, etter litt behandling og restitusjon. Dette er en svært viktig kamp for FFK.

Tarik vil nok være et tap for FFK om han ikke spiller. Vi får se.

Simen Brenne har slitt med å få spilletid de siste kampene. FFK har fungert vesentlig bedre med Berg på laget.

Røn er på ingen måte blant FFK beste spillere.

Reservekeeper Lasse Staw har imponert stort og fungerer som en fullgod erstatter for Shaaban.

Forutsatt at Tarik og Raymond spiller, kan jeg ikke se at FFK er nevneverdig svekket.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det hadde vært spennende med en 3-5-2 formasjon søndag. På hjemmebane SKAL vi dominere og styre kampen. Dermed kan det kanskje bli overflødig med en 4. mann i forsvar, så jeg vil heller ha et dypt midtbaneanker istedenfor. Med 5 på banen blir Alan sine defensive mangler ikke så tydelige, men jeg må si jeg er litt bekymret for farten på forsvaret. Kan erfaring kompensere tilstrekkelig?

Dermed blir laget:

Jon

MMS-Jokke/Jeppe-Markus

Somen-Tommy-Jeppe/Jokke-Henning-Alan

Veigar-Nanne

Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt seriøst, Henning bør komme inn på laget på bekostning av Jokke. Med Jeppe antagelig i midtforsvaret kan ikke han gå inn på midten og da synes jeg Henning bør. etter å ha sett Brann kampen i reprise i ro og mak ser jeg hvor dårlig Persson egentlig er. Ikke rart han klikker på Bakke når han gang etter gang ødelegger for Stabæk med dårlige mottak og feilpasninger. Skjønner at fyren blir irritert. kanskje han passer bedre som midtstopper.

Jeg har aldri vært noe spesielt imponert av Jokke og jeg trodde at savnet av jokke ble stort på midtbanen mot Rosenborg, men jeg tror ikke han hadde hjulpet mye. I kamper som mot Brann hvor vi styrer ser man klart at han ikke klarer å følge opp. Han er kanskje god for å vise de andre gutta at nå må vi brette opp erma og krige, men jeg ser egentlig ikke noe særlig mer. La Henning spille!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det hadde vært spennende med en 3-5-2 formasjon søndag. På hjemmebane SKAL vi dominere og styre kampen. Dermed kan det kanskje bli overflødig med en 4. mann i forsvar, så jeg vil heller ha et dypt midtbaneanker istedenfor. Med 5 på banen blir Alan sine defensive mangler ikke så tydelige, men jeg må si jeg er litt bekymret for farten på forsvaret. Kan erfaring kompensere tilstrekkelig?

Dermed blir laget:

Jon

MMS-Jokke/Jeppe-Markus

Somen-Tommy-Jeppe/Jokke-Henning-Alan

Veigar-Nanne

Enig i at det kunne vært spennende, men er dette egentlig kampen å begynne med de store forandringene? Vil førøvrig ha Henning inn på laget nå. Tror han er veldig klar for en mulighet til å vise seg frem. Henning og Alan på samme side i en 3-5-2 formasjon kunne vært veldig spennende. Men som sagt, kanskje vi skal kjøre "safe" og håpe på at det gamle gode systemet vårt kommer til sin rett igjen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Detta med lagoppstillinger er morro! Hva med:

Jon,

Morten, Espen, Markus, Tom

Henning, Jeppe, Tommy

Veigar

Somen, Daniel

@ringo

God plan. 12 spillere med @ringo på topp. Det var en ny vri.

Endret av Pjalle Nøtt
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Detta med lagoppstillinger er morro! Hva med:

Jon,

Morten, Espen, Markus, Tom

Henning, Jeppe, Tommy

Veigar

Somen, Daniel

@ringo

Spennende, spesielt med Veigar liggene som servitør bak 2 spisser. Vi kan vel fastslå at vingspillet til Stabæk har vært heller labert i år, så hvorfor ikke spille på den man er gode på...

Evnt

Jon,

Tom, Morten, Markus, Bjørnar

Henning, Jeppe, Tommy

Alan

Veigar, Daniel

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov å håpe at den godeste Eggen overdriver litt, og at han sender utpå småsyke og småskadete spillere, noe som forverrer situasjonen deres til søndag, så de ikke kan spille mot oss?

Nå får de jo også 30 minutter ekstra tid å spille. Kan jo ta litt på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker ikke at FFK spiller på seg selvtillit....

men samtidig håper jeg de slet seg kraftig ut... vi får se <_<

Selvtillit av det der? Klarer å pådra seg ekstraomganger etter at Start får utvist keeperen, klarer bare et spillemål mot en utespiller i mål (som ikke skjønner hva feltarbeid er) og klarer å brenne straffespark. I tillegg til at de selv fikk en helt tåpelig utvisning.

og uansett: FFK i Fredrikstad og FFK utenfor Fredrikstad er to forskjellige lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk-Fredrikstad 24 september kl:18:00
  • Opprett ny...