Tonje 0 Del Skrevet 22. September 2006 Del Skrevet 22. September 2006 Ny rapport fra dagens trening for de som er interessert. Et veldig bra tempo med mye innsats og tæl. Samme forsvarsfirer som tidligere omtalt. De klarer seg fint. Jokke styrer den veldig bra. Litt usikker på luftstyrken, men både Jokke og Mackan er gode til å markere tett i kroppen så spissene ikke får gå opp uforstyrret. Midtbanen bestod først av Alan, Henning, Tommy og Somen. Da viste mye bra. Somen hadde noen fine forseringer, og Alan drillet alle på rumpa ved et par anledninger. Senere ble Espen satt inn sentralt med Steners og skjøv Henning ut på venstre i stedet for Alan. Men mest sannsynlig blir det den første oppstillingen som spiller på søndag. Spissene er selvskrevne. Veigar slet litt med målteften under en avslutningsøvelse, men Nanne så bra ut. På slutten taklet Bjørnar Henning med knottene først og Henning tente på alle pluggene og dyttet Bjørnar med strake armer og kjeftet han huden full. Og plutselig kom Veigar og dyttet Bjørnar også, så han skulle forstå at det var uønsket opptreden på en trening uten leggskinn(hvorfor tar de sjansen på å trene uten leggskinn i den skadesituasjonen vi er i nå???). Hele greia så ganske komisk ut egentlig. Alt i alt en bra økt. Janne skrøt også av intensiteten etterpå. Syns dette ser bra ut før søndagen. En slik rapport fra andre klubber hadde medført stort mediesirkus om slossing. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. September 2006 Del Skrevet 22. September 2006 Ny rapport fra dagens trening for de som er interessert. Et veldig bra tempo med mye innsats og tæl. Samme forsvarsfirer som tidligere omtalt. De klarer seg fint. Jokke styrer den veldig bra. Litt usikker på luftstyrken, men både Jokke og Mackan er gode til å markere tett i kroppen så spissene ikke får gå opp uforstyrret. Midtbanen bestod først av Alan, Henning, Tommy og Somen. Da viste mye bra. Somen hadde noen fine forseringer, og Alan drillet alle på rumpa ved et par anledninger. Senere ble Espen satt inn sentralt med Steners og skjøv Henning ut på venstre i stedet for Alan. Men mest sannsynlig blir det den første oppstillingen som spiller på søndag. Spissene er selvskrevne. Veigar slet litt med målteften under en avslutningsøvelse, men Nanne så bra ut. På slutten taklet Bjørnar Henning med knottene først og Henning tente på alle pluggene og dyttet Bjørnar med strake armer og kjeftet han huden full. Og plutselig kom Veigar og dyttet Bjørnar også, så han skulle forstå at det var uønsket opptreden på en trening uten leggskinn(hvorfor tar de sjansen på å trene uten leggskinn i den skadesituasjonen vi er i nå???). Hele greia så ganske komisk ut egentlig. Alt i alt en bra økt. Janne skrøt også av intensiteten etterpå. Syns dette ser bra ut før søndagen. En slik rapport fra andre klubber hadde medført stort mediesirkus om slossing. Nå skulle det ikke forundre meg om dette er en del av nye Stabæk. Det trenes på: 1) Den ny taklingen: Knottene først, gjerne med et lite tilløp 2) Å overleve slike taklinger uten å få alvorlige skader - i den sammenhengen er selvfølgelig leggskinn bare i veien. 3) Rettmessig harme mot overgriperen fra offeret 4) Hvordan samle flere røde kort ved å blande seg inn i en situasjon man ikke er en del av. Nr 4 er særlig spennende når den utføres av keeper på slutten av en kamp når man har gjort alle byttene. utespiller i mål gjennom ekstraomganger medfører en merkelig sympati. (Anna begynte plutselig å holde med Start her om dagen!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 22. September 2006 Del Skrevet 22. September 2006 Takk for rapporten, Anders. Bare hyggelig, Anders. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 23. September 2006 (endret) Del Skrevet 23. September 2006 (endret) Laget blir vel da sannsynligvis: Jon MMS-Jokke-Markus-Tom Somen-Henning-Tommy-Alan Veigar-Nanne Kanskje Janne har lest på forumet og lytter til oss? Da er det etter min mening lite som tyder på at JJ har tenkt å endre på angrepsmønsteret der "alt" skal gå til Veigar rett foran midtstopperene. Jeg tviler ikke på at de 6 fremste er raske nok og har ferdigheter til å spille rask og attraktiv fotball og putte mange mål, men jeg er redd for at det kommer til å gå litt i stå. @ringo nevner i sin analyse at vårt kantspill er en vits. Er det fordi vi bevisst ikke skal bruke kantene våre, eller fordi spillerene ikke har ferdigheter nok? Jeg mener at både Alan og Somen har kvaliteter til å gå til dørlinja for så å slå inn. Problemet i de senere kampene er at alle baller skal tres inn til Veigar foran midtstopperene, som så skal prøve å tre den videre til Nanne. Dette er som tidligere nevnt i utallige tråder oppdaget av motstanderene våre som nå har en effektiv kur mot Veigar/Nanne-suksess. Hva har vi så å spille på? Med morgendagens sannsynlige lagoppstilling, må vi nok pga manglede hodestyrke på topp belage oss på mye småspill foran 16m og lite kantspill. Videre er det ikke mye som tyder på at backene våre kan bidra så mye offensivt på kant. (Dvs de kommer nok på overlapp, men erfaringsmessig så holder ikke innleggene mål). Jeg har sett de fleste kampene i år på TV/WebTV (desverre vanskelig for meg å være på Nadderud fra 18-20 på søndager og hverdager). Veigar velger i de aller fleste tilfeller enten å avslutte selv eller å forsøke å nå Nanne. Jeg innbiler meg at dette lykkes i ca 10-20% av forsøkene (dette er ikke sjekket opp på noe som helst vis). Ofte er det fritt leie til å kunne spille frem kantspiller, som kan motta ballen få meter fra dødlinja. Å utføre dette trekket vil mest sannsynlig lage strekk i forsvarsfireren til motstanderen og få de i noe større ubalanse. Veigar, Nanne, motsatt kant og yttligere en midtbanespiller kan da possisjonere seg i boksen og lage målsjanser om innlegget er brukbart. Dette ser vi desverre svært sjelden. Videre mener jeg at Somen og Alan bør oppfordres til oftere å dra seg opp mot dødlinja (Somen er brukbar på dette, men sentrer ofte til Veigar/Nanne sentralt). Jeg mener vi har potensialet til å få til et brukbart kantspill og dermed et mer variert offensivt spill. Problemet med antatt lagoppstilling vil som nevnt ovenfor er manglende luftstyrke i boksen. Slik jeg vurderer troppen nå, er det 3 løsninger på dette. Andreas, Jeppe og Espen har alle offensiv luftstyrke å tilføre. Spesielt med IAO ute og Jeppe på benken frykter jeg underlegenhet i lufta. Jeg mener at en av disse bør inn i morgendagens oppstilling for både å tilføre styrke på dødballer, samt luftstyrke ved innlegg fra kant (som jeg VIL se mer av). Spørsmålet blir i ren Nytt-på-Nytt-stil "Hvem skal ut?". Mest nærliggende er å sette Espen inn sentralt med enten Alan eller Henning på kant. Alternativt et Andreas-Nanne-ut-bytte tidlige i 2. omgang. En merkelig ting til jeg har lagt merke til er at Alan ofte "markerer" keeper på offensive dødballer. Håper vi at keeper ikke skal se han, for så å snuble i han (uten å få frispark)? Med hans hurtighet og skuddbein vil jeg heller ha han i returrommet (til tross for få defensive fibre). Kanskje "store, sterke Stenvoll" kan markere keeper og skremme han litt? Regner forøvrig med at Nanne er blitt bra av knesmertene. Han har vel trent for fullt denne uka? (Anders?) Endret 23. September 2006 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 23. September 2006 Del Skrevet 23. September 2006 Nanne har fortsatt noe smerter og tok det litt rolig på fredag, men Fysio-Tor var 100% sikker på at han spiller i morgen. Jeg tror forøvrig at det skisserte laget er det beste vi kan stille med nå, og mener vi har "Norsk" kantspill i Somen. Alan er en annen type kantspiller enn ned-til-dødlinja, men kjører ofte et stykke oppover kanten for så å skjære innover mot mål. Problemet hans i det siste har vært elendige avleveringer, håper det kommer seg i morgen, vi vet han kan bedre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 23. September 2006 Del Skrevet 23. September 2006 Hva skal man nede ved hjørneflagget å gjøre når det uansett er inn sentralt man vil? Litt flåsete sagt er kantspill en omvei og en uting som bør brukes kun når det er påkrevd for å få ballen inn sentralt. Klarer man å løpe/drible seg inn sentralt foran motstanders sekstenmeter med ballen i beina er så klart det langt bedre enn å rote seg opp i et hjørne der valgmulighetene er færre og sjansen for å utrette noe mindre. Synes det er smått komisk å si at kantspillet vårt er en vits. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 23. September 2006 Del Skrevet 23. September 2006 Hva skal man nede ved hjørneflagget å gjøre når det uansett er inn sentralt man vil? Litt flåsete sagt er kantspill en omvei og en uting som bør brukes kun når det er påkrevd for å få ballen inn sentralt. Klarer man å løpe/drible seg inn sentralt foran motstanders sekstenmeter med ballen i beina er så klart det langt bedre enn å rote seg opp i et hjørne der valgmulighetene er færre og sjansen for å utrette noe mindre. Synes det er smått komisk å si at kantspillet vårt er en vits. Helt enig. Mye bedre at Alan løper med ballen inn sentralt til han mister den enn at vi prøver å få slått innlegg fra kant. Det blir jo som kjent aldri mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 23. September 2006 Del Skrevet 23. September 2006 Så vidt jeg ser står Alan med 1 mål og 2 assist i år. Hva balltap angår har jeg ikke oversikt over tallene. Men: Ingen tvil om at vi er avhengig av kanter som kan gå til linja og slå inn forann også, i tillegg til at man trekker innover av og til. Variasjon er nøkkelen. Problemet med kanter som trekker innover i banen er rommene som blir ettrlatt på kanten og stabiliteten i rekkene opphøres. Så vidt jeg ser mangler klubben fremdeles typiske kantspillere med fart. Mulig Keller kan gjøre noe med det når han kommer i form. Han virker som han har potensiale, men jeg har sett han for lite. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 23. September 2006 Del Skrevet 23. September 2006 Så vidt jeg ser står Alan med 1 mål og 2 assist i år. Hva balltap angår har jeg ikke oversikt over tallene. Men: Ingen tvil om at vi er avhengig av kanter som kan gå til linja og slå inn forann også, i tillegg til at man trekker innover av og til. Variasjon er nøkkelen. Problemet med kanter som trekker innover i banen er rommene som blir ettrlatt på kanten og stabiliteten i rekkene opphøres. Så vidt jeg ser mangler klubben fremdeles typiske kantspillere med fart. Mulig Keller kan gjøre noe med det når han kommer i form. Han virker som han har potensiale, men jeg har sett han for lite. Enig i at med variasjon blir det bra. Innlegg etter innlegg trenger ikke nødvendigvis være det beste, skudd utenfor 16 kan funke like så bra. Men jeg er enig at det ikke blir mange innlegg på en kamp, men så er ikke stabæk så veldig flinke til å fylle opp i boksen heller for innlegg, noe som er en faktor som må være på plass før et innlegg. Vanligvis står Daniel inne i boksen, veigar litt bak, og Tommy og Jokke helt utenfor sekstenmeteren. Ved innlegg fra venstre pleier Somen også å være flink til å gå på bakerste og vente på innlegget. Men nå snakker vi om to personer som pleier å være inne i boksen og det blir litt lite. Men vi/jeg kan heller ikke forlange at Tommy og Henning(i denne kampen) skal ta et 60 meters løp og storme inn i boksen for å stange ballen i mål. Når Daniel er pakka opp inne i boksen med to midtstopprere synes jeg det er greit at kanten skjærer inn i blant for å skape ubalanse, og da hjelper det ekstra med en offensiv back som lager overttallssituasjon på kanten og hjelper til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 23. September 2006 Del Skrevet 23. September 2006 Helt enig. Mye bedre at Alan løper med ballen inn sentralt til han mister den enn at vi prøver å få slått innlegg fra kant. Det blir jo som kjent aldri mål.Det der er jo en helt ulogisk og urimelig sammenlikning. Skal du sette det opp mot hverandre må du jo alternativene være: 1) Det er bedre at kantspilleren går mot dødlinja og slår et innlegg som havner hos motstanderen eller bak mål enn at han skjærer innover i banen og mister ballen eller skyter utenfor. 2) Det er bedre at kantspilleren kommer seg til linja og treffer en av våre spillere med et innlegg enn at han beveger seg innover og kommer i posisjon midt foran sekstenmeteren der han enten løsner skudd eller legger en stikker til høyre venstre eller rett frem. For å vurdere dette må du jo se på hvilke spillere vi har og kvaliteten de besitter. Daniel er en brukbar hodespiller, men ikke bedre enn de fleste midstoppere, Veigar er svak i lufta og det samme er de to på sentral midtbane som eventuelt kan fylle på bakfra. Eneste fornuftige valg blir derfor å slå et hardt og lavt innlegg mellom motstanders målvakt forsvar, med flere gode løp inn foran mål. Sjansen for å lykkes med dette er ikke spesielt stor når man legger til at Alan ikke har sin styrke i å legge inn fra kanten. Er det ikke da mer fornuftig at Alan og Veigar får spille på sine største kvaliteter ved å komme seg inn sentralt mellom forsvar og midtbane ved å skape gjennombrudd med sine driblekvaliteter? Sentralt har man pasningsalternativer i fire retninger pluss muligheten for å skyte, på kanten har man ett alternativ. Hvor er det mest sannsynlig å lykkes med noe? Kreativitet handler mye om å ha ferdigheter til aldri å stille seg i en situasjon der valget man må ta er gitt på forhånd og derigjennom gjøre seg forutsigbar og lett å forsvare seg mot. De ferdighetene har både Alan og Veigar. Kombinert med at Daniel er en bakromspiss med bevegelighet, posisjoneringsevne og gjennomløp blant sine fremste kvaliteter og at vi har en sentral midtbane som gjerne ligger dypt for å lokke frem dette rommet mellom motstanders forsvar og midtbane, bør det være åpenbar logikk i at det ikke er hensiktsmessig for oss å komme mest mulig rundt på kant. Mangelen på variasjon i angrepsspillet vårt har fint lite med kantspillet å gjøre. Det handler mer om at vi har en tendens til å spille for ensidig direkte, sannsynligvis pga offensive og tekniske mangler som ballbehandling og pasningskvalitet i forsvarsfireren og på den ene av de to sentralt på midtbanen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 23. September 2006 (endret) Del Skrevet 23. September 2006 (endret) Takk for rapporten, Anders. Bare hyggelig, Anders. Slenger meg på den. Takk for rapporten Anders. Skulle kalt meg AndersL her inne, så kunne jeg vært medlem i denne ekslusive Anders-klubben. Forresten; hvis vi skal slenge inn innlegg fra kanten, må vi ha en stor, hodesterk spiss (Andreas STRAND) inni boksen. Endret 23. September 2006 av Kaizer Alphonse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 23. September 2006 Del Skrevet 23. September 2006 Takk for rapporten, Anders. Bare hyggelig, Anders. Slenger meg på den. Takk for rapporten Anders. Skulle kalt meg AndersL her inne, så kunne jeg vært medlem i denne ekslusive Anders-klubben. Forresten; hvis vi skal slenge inn innlegg fra kanten, må vi ha en stor, hodesterk spiss (Andreas STRAND) inni boksen. Eller en smart spiss som Daniel. Eller vi kan la den store driblemester Alanzinho komme seg ned mot kortlinja og sette fort innover derfra. Mye muligheter ut langs bakken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 23. September 2006 Del Skrevet 23. September 2006 Takk for rapporten, Anders. Bare hyggelig, Anders. Slenger meg på den. Takk for rapporten Anders. Skulle kalt meg AndersL her inne, så kunne jeg vært medlem i denne ekslusive Anders-klubben. Forresten; hvis vi skal slenge inn innlegg fra kanten, må vi ha en stor, hodesterk spiss (Andreas STRAND) inni boksen. Ho ho, kult, da er vi vel 4 Anderser her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 23. September 2006 Del Skrevet 23. September 2006 Jeg er også medlem i den eksklusive kluben. mvh. Atleten Anders Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 23. September 2006 Del Skrevet 23. September 2006 5 Anders!!!! Anders Support!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 23. September 2006 Del Skrevet 23. September 2006 Da kan jo dere 5 Anders'er ta å lage deres egen Anders tråd hvor dere kan snakke om Anders ting, så slipper vi andre som ikke heter Anders og høre om all Anders praten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 23. September 2006 Del Skrevet 23. September 2006 Og der var flagget oppe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 24. September 2006 (endret) Del Skrevet 24. September 2006 (endret) Da kan jo dere 5 Anders'er ta å lage deres egen Anders tråd hvor dere kan snakke om Anders ting, så slipper vi andre som ikke heter Anders og høre om all Anders praten! Det kan vi gjøre vet du Jonas, så kan alle som heter Jonas gjøre det samme..... Endret 24. September 2006 av Anders C Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 det er greit! jeg heter også jonas! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 For alle med ID-fetisj går det jo an å benytte denne tråden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 For alle med ID-fetisj går det jo an å benytte denne tråden! Jeg lette meg grønn etter den tråden i sta... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Hepp, I følge f-b.no stiller FFK med følgende lag i en 433 formasjon: Rami Shaaban - John A. Bjørkøy, Raio Piiroja, Patrik Gerrbrand, Tamas Szekeres - Christian Berg, Simen Brenne, Hans Erik Ramberg - Tarik Elyounoussi, Hermanni Vuorinen, Raymond Kvisvik. Dersom dette viser seg å stemme så observer følgende... Bjørkøy blir flyttet over fra venstre til høyre side. Bjørkøy er opprinnelig en midtbanespiller og spiller ekstremt offensivt i sin backrolle. Formasjonen deres kan derfor fort komme til å bli 343 eller 352. Det interessante er dog at de har valgt å flytte ham over til motsatt flanke. Det er et signal om at de vil forsøke å angripe oss langs vår venstre flanke. I dag har vi ikke løpssterke Persson til å kompensere for Alans svake posisjoneringsevne. Jeg ser dermed for meg at Tom kan få en interessant dag på jobben i duell med både Bjørkøy (Kanskje FFK's beste spiller) og Elyonussi. Vourinen går inn for Toth. Den finske monsterspissen er smartere, har større aksjonsradius, er hurtigere og har bedre teknikk enn ungareren. Vi skal ikke male fanden på veggen her, men jeg kjenner at jeg er litt urolig for dagens kamp og jeg er ikke særlig imponert over lagkomponeringen til JJ & Co. Så får tiden vise om jeg uroer meg unødvendig og at FFK er såpass mentalt utladet etter cupkampen i midtuken at de får en reaksjon på Nadderud. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Hepp, I følge f-b.no stiller FFK med følgende lag i en 433 formasjon: Rami Shaaban - John A. Bjørkøy, Raio Piiroja, Patrik Gerrbrand, Tamas Szekeres - Christian Berg, Simen Brenne, Hans Erik Ramberg - Tarik Elyounoussi, Hermanni Vuorinen, Raymond Kvisvik. Dersom dette viser seg å stemme så observer følgende... Bjørkøy blir flyttet over fra venstre til høyre side. Bjørkøy er opprinnelig en midtbanespiller og spiller ekstremt offensivt i sin backrolle. Formasjonen deres kan derfor fort komme til å bli 343 eller 352. Det interessante er dog at de har valgt å flytte ham over til motsatt flanke. Det er et signal om at de vil forsøke å angripe oss langs vår venstre flanke. I dag har vi ikke løpssterke Persson til å kompensere for Alans svake posisjoneringsevne. Jeg ser dermed for meg at Tom kan få en interessant dag på jobben i duell med både Bjørkøy (Kanskje FFK's beste spiller) og Elyonussi. Vourinen går inn for Toth. Den finske monsterspissen er smartere, har større aksjonsradius, er hurtigere og har bedre teknikk enn ungareren. Vi skal ikke male fanden på veggen her, men jeg kjenner at jeg er litt urolig for dagens kamp og jeg er ikke særlig imponert over lagkomponeringen til JJ & Co. Så får tiden vise om jeg uroer meg unødvendig og at FFK er såpass mentalt utladet etter cupkampen i midtuken at de får en reaksjon på Nadderud. @ringo Mye tyder på at det er duket for FFK's første borteseier. Det ser også ut til at spillerne tenderer mot dette. Unibets odds på FFK-seier har sunket fra 4,5 i går til 3,85 i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Hepp, I følge f-b.no stiller FFK med følgende lag i en 433 formasjon: Rami Shaaban - John A. Bjørkøy, Raio Piiroja, Patrik Gerrbrand, Tamas Szekeres - Christian Berg, Simen Brenne, Hans Erik Ramberg - Tarik Elyounoussi, Hermanni Vuorinen, Raymond Kvisvik. Dersom dette viser seg å stemme så observer følgende... Bjørkøy blir flyttet over fra venstre til høyre side. Bjørkøy er opprinnelig en midtbanespiller og spiller ekstremt offensivt i sin backrolle. Formasjonen deres kan derfor fort komme til å bli 343 eller 352. Det interessante er dog at de har valgt å flytte ham over til motsatt flanke. Det er et signal om at de vil forsøke å angripe oss langs vår venstre flanke. I dag har vi ikke løpssterke Persson til å kompensere for Alans svake posisjoneringsevne. Jeg ser dermed for meg at Tom kan få en interessant dag på jobben i duell med både Bjørkøy (Kanskje FFK's beste spiller) og Elyonussi. Vourinen går inn for Toth. Den finske monsterspissen er smartere, har større aksjonsradius, er hurtigere og har bedre teknikk enn ungareren. Vi skal ikke male fanden på veggen her, men jeg kjenner at jeg er litt urolig for dagens kamp og jeg er ikke særlig imponert over lagkomponeringen til JJ & Co. Så får tiden vise om jeg uroer meg unødvendig og at FFK er såpass mentalt utladet etter cupkampen i midtuken at de får en reaksjon på Nadderud. @ringo Huff! Nå er jeg skrekkelig nervøs! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Folkens, i dag vinner vi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Folkens, i dag vinner vi. Ja. 2-0. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Folkens, i dag vinner vi. Ja. 2-0. Troll i ord!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 2-2 Skjer'a? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 2-2 Skjer'a? vi dummer oss ut igjen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 2-2 Skjer'a? vi dummer oss ut igjen.. 3-2 .. men jeg er fremdeles ikke sikker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå