Siempre Azul 186 Del Skrevet 24. September 2006 (endret) Del Skrevet 24. September 2006 (endret) Nå synes jeg det kan være slutt! ! Endret 24. September 2006 av Siempre Azul Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Det gjorde godt med en seier i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Åååååå - dette var deilig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 24. September 2006 (endret) Del Skrevet 24. September 2006 (endret) Vanvittig deilig med seier i dag, ikke minst fordi vi viser at vi faktisk kan spille fotball selv om IA og Mike er ute. Endret 24. September 2006 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 To ting: Det må vedtas lover mot regnvær på kampdag, ihvertfall når jeg er forkjølet og får forbud mot å gå ut.. OG: Utrolig deilig med seier, dagens poeng må gjøre at vi nå er sikret kontrakt til neste år. Dessuten så er det sterkt å av SF å vinne en kamp mot et FFK som også er gode akkurat nå. Derimot så blir det litt spørsmål om hvorfor vi blir så enormt defensive i sluttminuttene. Tre bytter, var det egentlig nødvendig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Nå er jeg iallefall trygg. Endelig en fullkommen helg (det vil si en Stabæk og Arsenal seier samme helg). Kan ikke huske sist det skjedde. Noen statistikkfreaker som vil påta seg oppgaven med å finne ut en sammenheng mellom disse to siste 3-4 år ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 noen som kan komme med et kampreferat? har ikke fått sett kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Dette var bra ! Lettet nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Lave skuldre for spillere og supportere resten av sesongen. Du verden så deilig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Dette her var digg, herlig mål av Veigar og deilig å se henning på midten igjen. Synes HH var bra bortsett fra noen få feilpasninger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Fy faen for et spisspar vi har! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Glad jeg ikke er fredrikstaner ass.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Sitter på jobb med en eplekjekk kollega fra Fredrikstad. Kampen FFK - Start hadde alt en cup-kamp skal ha. Det er alle som liker fotball enige om, men er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan stoppe kjeften på vedkommende her ved min side? Han har tatt helt av. Om ikke Stabæk kler av FFK så må jeg bytte jobb. tipper du får en DEILIG dag på jobben imorgen ! :-------D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Og Fredrikstad skylder på dommeren. Synes han gjorde en god jobb som debutant: http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AI...K/60924002/1017 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 "71 min: 3-2 Etter mye kjemping på midten er det Pall Gunnarsson som skyter fra 18 meter. Ballen sniker seg inn i lengste hjørnet, til stor jubel for hjemmefansen." Det kan du banne på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Og Fredrikstad skylder på dommeren. Synes han gjorde en god jobb som debutant: http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AI...K/60924002/1017 Det er SÅ latterlig. FFK er ikke bedre. Synes dommeren var helt grei. Ihvertfall til å være den første tippeligakampen hans. Stabæk vant HELT fortjent. DEILIG. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Og Fredrikstad skylder på dommeren. Synes han gjorde en god jobb som debutant: http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AI...K/60924002/1017 haha det er det mest latterligste jeg har hørt på lang tid, for en idiot... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Og Fredrikstad skylder på dommeren. Synes han gjorde en god jobb som debutant: http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AI...K/60924002/1017 haha det er det mest latterligste jeg har hørt på lang tid, for en idiot... Er vel ikke uvanlig at tapende lag synes dommern har vært dårlig da:P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Var det Tommy som var kaptein i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Jeg er spent på å høre hva Alan-skeptikerene har å si om hans bidrag i kveld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 To ting: Det må vedtas lover mot regnvær på kampdag, ihvertfall når jeg er forkjølet og får forbud mot å gå ut.. Får du ikke lov til å gå ut av mammaen din!? Hvor gammel er du - 9? Forkjølelse er ingen sykdom - forkjølelse er kun i veien! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 24. September 2006 (endret) Del Skrevet 24. September 2006 (endret) - Alle som så kampen så at dommeren favoriserte hjemmelaget. Han blåste jo for dem hele veien, mener Bjørkøy. Hi hi, begynn å grin a. Kanskje det var han som hadde kjøpt byen deres? Bærum slo tilbake, Fredrikstad. Endret 24. September 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Takk gutta! Takk Veigar. Takk John Anders Bjørkøy for at du beviser for alle i Norge at du er en patetisk taper(i dobbel forstand i dag) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Hehehe! Deilig å se dem syte og klage! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Jeg er spent på å høre hva Alan-skeptikerene har å si om hans bidrag i kveld. Det er jeg også. De som mener at Alan ikke skal spille pga defensive svakheter har f.... meg en utrolig kjip holdning til fotball. Makan til underholdene spiller skal man lete lenge etter. I tillegg har han en utrolig fremdrift i spillet sitt. Den klart mest skapende spilleren på Stabæk sammen med Veigar. Da får man akseptere og gjøre taktiske grep i forhold til at han ikke er så sterk defensivt. Dersom det fremdeles er noen som mener han bør benkes foreslår jeg et høyt forbruk av lykkepiller, for dere må i tilfelle ha det utrolig trist. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Stem! http://www.fxt.no/article607151.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Jeg er vel litt Alan-nøytral, men han spilte en strålende kamp i dag, og Somen var minst like god. De har begge hevet seg enormt fra de siste kampene, og det har jaggu meg Henning gjort også. Jeg vil si de tre var dagens store gleder, ved siden av at vi vant selvfølgelig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Ha ha, hvis de klager på dommerne nå, kan de se frem mot dommerne i Adecco-ligaen neste år... he he Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 24. September 2006 Del Skrevet 24. September 2006 Kvisvik mener det er latterlig å la dommeren debutere i denne kampen. For en idiot! Når passer det da å debutere? På FFK sine hjemmekamper, eller skal vi aldri få nye dommere? De trenger ikke klage når det er en dommer som faktisk følger regelboka og slår ned på holding Stem! http://www.fxt.no/article607151.ece Engen har folk som programmerer programmer som skal stemme på Engen-kampene og på Engen-mål som rundens mål. Var sak om dette for 1-2 uker siden. Lite fair play spør du meg, men sjekk hvem som har vunnet avsteminger i det siste... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 24. September 2006 (endret) Del Skrevet 24. September 2006 (endret) Jeg er spent på å høre hva Alan-skeptikerene har å si om hans bidrag i kveld. Tror de fleste som har sett kampen så hvor bra Alan spiller i dag, skeptiker eller ikke. Når det er sagt har han som ALLE andre gode og dårlige dager. Nok om det, i dag var han en konge. Endret 24. September 2006 av overlord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå