Caz 1 Del Skrevet 20. September 2006 Del Skrevet 20. September 2006 Håper dere har rett begge to, både Albert og Håvard. Er viktig for oss å vinne på søndag, så det var perfekt for oss at FFK spilte ekstraomganger i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 20. September 2006 Del Skrevet 20. September 2006 Hvis laget spiller oppmot sitt beste, bør FFK være overkommlig motstand nå. Det mentale kan være den viktigste styrken vår nå. Det bør være noen ganske revansjelyste Stabækspillere som løper ut på Nadderud på søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 20. September 2006 Del Skrevet 20. September 2006 Jeg tor dette blir en veldig målrik kamp! Vi sliter i bakre rekker og fredrikstad er rett og slett svake bakover. Blir spennende å se nannskog mot piroja. så kampen idag og han virker treig noe som burde passe nannskog bra. ellers håper jeg enten Ulrik eller morten blir dyttet inn som midtstoppere. stiller meg svært kritisk til jeppe som midtstopper. synes vi slipper inn 3 mål+++ vær gang han spiller der så det blir for mye. men alt i alt er dette en kamp vi bør vinne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 20. September 2006 Del Skrevet 20. September 2006 tipper 3-2 til oss. Nanne putter 3-2 med 15 min igjen etter å ha parkert piroja i en kontring. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 21. September 2006 Del Skrevet 21. September 2006 Jeg håper, men tror samtidig ikke at dette blir en "Nanne-kamp". Tipper FFK legger seg lavt som rakkeren og nekter Nanne løp i bakrom. Håper Veigar er i tent og i form, vi trenger ham i denne kampen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 21. September 2006 Del Skrevet 21. September 2006 Denne kampen er etter min den viktigste i årets sesong, hvorfor det: -Vi har tapt 3 på rad -Vi har mistet IA Olsen -Vi har fått karantene på Keller i to kamper -pluss en haug med teite rykter om JJ og Jokke. Strengt tatt mange negative nyheter på kort tid. Vinner vi denne kampen beviser det at vi takler motgang på en meget bra måte. STÅ PÅ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 21. September 2006 Del Skrevet 21. September 2006 Denne kampen er etter min den viktigste i årets sesong, hvorfor det: -Vi har tapt 3 på rad -Vi har mistet IA Olsen -Vi har fått karantene på Keller i to kamper -pluss en haug med teite rykter om JJ og Jokke. Strengt tatt mange negative nyheter på kort tid. Vinner vi denne kampen beviser det at vi takler motgang på en meget bra måte. STÅ PÅ! Vil det si at vi takler motgang dårlig om vi taper? Eller blir det en naturlig konsekvens av alt som har skjedd de siste dagene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 21. September 2006 Del Skrevet 21. September 2006 Denne kampen er etter min den viktigste i årets sesong, hvorfor det: -Vi har tapt 3 på rad -Vi har mistet IA Olsen -Vi har fått karantene på Keller i to kamper -pluss en haug med teite rykter om JJ og Jokke. Strengt tatt mange negative nyheter på kort tid. Vinner vi denne kampen beviser det at vi takler motgang på en meget bra måte. STÅ PÅ! Vil det si at vi takler motgang dårlig om vi taper? Eller blir det en naturlig konsekvens av alt som har skjedd de siste dagene? Nei jeg mener at vi har hatt endel motgang i det siste derfor mener jeg at dette er en meget viktig kamp (selv om alle er det). Men får vi et tap til, noe jeg ikke tror, kan det være en konsekvens av det som har skjedd de siste dagene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Notrac 16 Del Skrevet 21. September 2006 (endret) Del Skrevet 21. September 2006 (endret) Sitter på jobb med en eplekjekk kollega fra Fredrikstad. Kampen FFK - Start hadde alt en cup-kamp skal ha. Det er alle som liker fotball enige om, men er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan stoppe kjeften på vedkommende her ved min side? Han har tatt helt av. Om ikke Stabæk kler av FFK så må jeg bytte jobb. Endret 21. September 2006 av Notrac Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 21. September 2006 Del Skrevet 21. September 2006 Prøv med "pappaen min eier halve Fredrikstad". Noen har prøvd den før. Det funket ikke den gangen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Notrac 16 Del Skrevet 21. September 2006 Del Skrevet 21. September 2006 Prøv med "pappaen min eier halve Fredrikstad". Noen har prøvd den før. Det funket ikke den gangen. Tror kun en ting hjelper. Har ønsket ham velkommen til Nadderud i FFK-drakt. Han skal sitte sammen med en del "blåskjorter" på hovedt. Taper FFK skal han gå ut av stadion med et blått skjerf med et skilt rundt brystet som sier "Stabæk er BEST, Alltid - Uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 21. September 2006 Del Skrevet 21. September 2006 Sitter på jobb med en eplekjekk kollega fra Fredrikstad. Kampen FFK - Start hadde alt en cup-kamp skal ha. Det er alle som liker fotball enige om, men er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan stoppe kjeften på vedkommende her ved min side? Han har tatt helt av. Om ikke Stabæk kler av FFK så må jeg bytte jobb. Du kan jo begynne med å fortelle fyren at det er jæ**** usportslig å skåre med hånda som ffk gjorde mot molde. Det er heller ikke særlig fair play å skåre mens en motstandere ligger nede med skade som i går mot start. Møkkalag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 21. September 2006 Del Skrevet 21. September 2006 Prøv med "pappaen min eier halve Fredrikstad". Noen har prøvd den før. Det funket ikke den gangen. Vi sang "Pappa kjøper byen din! sha lalalala" og "Vet du hvem PAPPA er?? sha lalalala" i gatene i Trondheim, og mumler'ne på kafeene hold helt kjeft. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 21. September 2006 Del Skrevet 21. September 2006 Du kan jo begynne med å fortelle fyren at det er jæ**** usportslig å skåre med hånda som ffk gjorde mot molde. Det er heller ikke særlig fair play å skåre mens en motstandere ligger nede med skade som i går mot start. Møkkalag Helt uenig. Det var en glede å se FFK spille videre når det lå en annen kar nede. Den uskrevne regelen om å spille ballen over sidelinja hver gang en spiller får litt vondt i en tå er totalt unødvendig. Med mindre det er fare for at en en spiller har fått en albue i tinningen kan han da bare ligge der å vente til det kommer et naturlig brudd i spillet. 95% av tilfellene er jo bare humbug allikevel! Det vet alle. Hvis et lag spiller ballen ut når egen spiller er skadet skal de ikke ha ballen tilbake. 95 % av alle tilfellene av slikt fair play (som egentlig er det stikk motsatte) ville forsvunnet over natta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Notrac 16 Del Skrevet 21. September 2006 Del Skrevet 21. September 2006 Tok fram tabellen jeg og vår FFK venn her finner lite trøst i cupen om de må spille mot Larvik Turn i 1 neste år. :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 21. September 2006 Del Skrevet 21. September 2006 Ifølge Budstikka (papirversjon) ble følgende forsvarsfirer drillet på gårsdagens trening: Morten Jokke Macka Tom Tror dette er den beste løsningen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 21. September 2006 Del Skrevet 21. September 2006 nå har vel ingen av oss akkurat sett Jokke spille midtstopper, men hvis han gjorde det i bundesliga burde han vel klare det i tippeligaen å... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 21. September 2006 Del Skrevet 21. September 2006 nå har vel ingen av oss akkurat sett Jokke spille midtstopper, men hvis han gjorde det i bundesliga burde han vel klare det i tippeligaen å... Hepp, Strengt tatt så spilte han vel sweeper i en 3 back linje i Tyskland. Det er litt annerledes enn å spille markeringstopper i tippeligaen. Men han blir definitivt en spillende midtstoppertype og han har en pasningsfot ingen andre av de som har spilt i den bakre fireren i år er i nærheten av. Spørsmålet er dog luftstyrken! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 21. September 2006 Del Skrevet 21. September 2006 nå har vel ingen av oss akkurat sett Jokke spille midtstopper, men hvis han gjorde det i bundesliga burde han vel klare det i tippeligaen å... Hepp, Strengt tatt så spilte han vel sweeper i en 3 back linje i Tyskland. Det er litt annerledes enn å spille markeringstopper i tippeligaen. Men han blir definitivt en spillende midtstoppertype og han har en pasningsfot ingen andre av de som har spilt i den bakre fireren i år er i nærheten av. Spørsmålet er dog luftstyrken! @ringo Jeg mener at Jokke er en av tippeligaens mest undervurderte spillere. Stiller meg undrende til endel av kritikken mot han som enkelte her kommer med. Følg med på hva den mannen legger ned av løp og dueller i løpet av en kamp, han får gode gamle Leo til å blekne. Jokke i midtforsvaret blir fortreffelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 21. September 2006 Del Skrevet 21. September 2006 Det er sant at det ikke er mange som jobber like bra som Jokke i tippeligaen, og selvfølgelig elsker jeg han for det. Men av og til virker det ikke som om det kan veie opp med det tekniske, som mottak og pasning. Jeg synes hvertfall Jokke er verst på små flater og da kan det bli dårlig på midtbanen iblant. Men som midtstopper kan det bli spennende, selv om jeg også er litt spent på åssen luftstyrken hans blir i forsvaret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 21. September 2006 (endret) Del Skrevet 21. September 2006 (endret) Var innom treningen i dag og da ble samme forsvarsfirer drillet som ble nevnt i et tidligere innlegg. Midten ser ut til å bli Alan, Henning, Steners og Somen. Og Veigar og Daniel selvfølgelig. Forresten så Ola veldig bra ut. Scoret et lekkert mål der forsvarsrekken ble løpt, kjempet og drillet i senk.... Kan også rapportere at Mike jogget i frisk driv rundt banen med Fysio-Tor og ble klokket inn til solide rundetider av Tom Schelvan. Kanskje Mike følger i fotsporene til Knut Anders Fostervold etter karrieren på fotballbanen er slutt???? Endret 21. September 2006 av Anders C Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 22. September 2006 (endret) Del Skrevet 22. September 2006 (endret) Jeg mener at Jokke er en av tippeligaens mest undervurderte spillere. Stiller meg undrende til endel av kritikken mot han som enkelte her kommer med. Følg med på hva den mannen legger ned av løp og dueller i løpet av en kamp, han får gode gamle Leo til å blekne. Jokke i midtforsvaret blir fortreffelig!Jess, toppen av fotballforståelse er å se hvem som løper hvor mye! Akkurat det er vel strengt tatt den enkleste observasjonen som en hver tilskuer kan gjøre selv uten å ha sett en eneste fotballkamp tidligere i sitt liv. Hva er dette med at hvis man legger ekstra merke til hvor mange meter en spiller løper så har man skikkelig peiling kontra om man fremhever eksempelvis spillere som gjør noe kreativt? Hvorfor er det blitt sånn at så lenge en spiller er defensivt orientert og dekker store flater er han automatisk undervurdert og superduperviktig? Er ikke alle roller tilnærmet like viktige? Hva med å se på hvordan han løper og vektlegge alle andre elementer i spillet i tillegg til å telle antall meter? Hva med å se på hvordan jobben utføres i tillegg til om den utføres? Jokke er blitt skrytt opp i skyene helt siden han kom. Spesielt i forkant av denne sesongen, hvor det ble sagt at han gikk mot en kanonsesong og ville bli vår viktigste spiller og blant de beste i Tippeligaen. Undervurdert? Neppe. Jeg mener han fremdeles har til gode å overbevise om at han fortjener en plass i førsteelleveren. Foreløpig har han vist fint lite som rettferdiggjør at han skal ha klippekort på bekostning av Henning og Jesper. Jokke holder Henning ute av laget mens Markus har måttet vike for Bjørnar. Forstå det den som kan. Endret 22. September 2006 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 22. September 2006 Del Skrevet 22. September 2006 He, he, dette er vel litt å hugge hodet av folk Mr.Perfect? Jeg er delvis enig i det du sier, Jokke er langt fra noen gud, men han jobber hardt defensivt, og det er som regel ikke den jobben man får mest skryt for etterpå - alle ser på hvem som scorer. Som nesten alle våre andre spillere varierer Jokke i prestasjonene, men han er tross alt av de mer stabile- aldri best, aldri dårligst. Jokke har også vært bedre enn det jeg har sett av Henning i år, men Henning blir stadig bedre og hadde vel vært forbi nå om han hadde fått like mye spilletid som Jokke, men dette er alltid trenerens vanskelige avgjørelse - gjøre det som er best for den enkelte kampen, eller prøve å tenke langsiktig? Hver enkelt kamp vil som vinne. Jeg her forøvrig tro på at laget som "er tatt ut" nå er vårt beste pr dags dato, men kommer til å bli preget av IA's fravær. 3 av vår nye bakre firer har forøvrig 2 gule hver seg, hva skal vi stille opp med i neste kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 22. September 2006 (endret) Del Skrevet 22. September 2006 (endret) Jeg mener at Jokke er en av tippeligaens mest undervurderte spillere. Stiller meg undrende til endel av kritikken mot han som enkelte her kommer med. Følg med på hva den mannen legger ned av løp og dueller i løpet av en kamp, han får gode gamle Leo til å blekne. Jokke i midtforsvaret blir fortreffelig!Jess, toppen av fotballforståelse er å se hvem som løper hvor mye! Akkurat det er vel strengt tatt den enkleste observasjonen som en hver tilskuer kan gjøre selv uten å ha sett en eneste fotballkamp tidligere i sitt liv. Hva er dette med at hvis man legger ekstra merke til hvor mange meter en spiller løper så har man skikkelig peiling kontra om man fremhever eksempelvis spillere som gjør noe kreativt? Hvorfor er det blitt sånn at så lenge en spiller er defensivt orientert og dekker store flater er han automatisk undervurdert og superduperviktig? Er ikke alle roller tilnærmet like viktige? Hva med å se på hvordan han løper og vektlegge alle andre elementer i spillet i tillegg til å telle antall meter? Hva med å se på hvordan jobben utføres i tillegg til om den utføres? Jokke er blitt skrytt opp i skyene helt siden han kom. Spesielt i forkant av denne sesongen, hvor det ble sagt at han gikk mot en kanonsesong og ville bli vår viktigste spiller og blant de beste i Tippeligaen. Undervurdert? Neppe. Jeg mener han fremdeles har til gode å overbevise om at han fortjener en plass i førsteelleveren. Foreløpig har han vist fint lite som rettferdiggjør at han skal ha klippekort på bekostning av Henning og Jesper. Jokke holder Henning ute av laget mens Markus har måttet vike for Bjørnar. Forstå det den som kan. Du har vært på kamper å sett Jokke i år??? Endret 22. September 2006 av elvis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 22. September 2006 Del Skrevet 22. September 2006 Dumt spørsmål, men ja, hver hjemmekamp og fått med meg de fleste bortkampene på den ene eller andre måten og. Jokke er blant dem som har imponert meg desidert minst. Å kalle han en flopp er nok drøyt, men i forhold til mye av omtalen han har fått og forventningene som er blitt stil, er han ikke så fryktelig langt unna heller, mener nå jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 22. September 2006 Del Skrevet 22. September 2006 Dumt spørsmål, men ja, hver hjemmekamp og fått med meg de fleste bortkampene på den ene eller andre måten og. Jokke er blant dem som har imponert meg desidert minst. Å kalle han en flopp er nok drøyt, men i forhold til mye av omtalen han har fått og forventningene som er blitt stil, er han ikke så fryktelig langt unna heller, mener nå jeg. Utifra det du skrev synes jeg ikke spørsmålet var så dumt. Men det at vi har forskjellige meninger krydrer livet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 22. September 2006 Del Skrevet 22. September 2006 Trolig Jokke i forsvar I.A. på Stabæk Spesial i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 22. September 2006 (endret) Del Skrevet 22. September 2006 (endret) Ny rapport fra dagens trening for de som er interessert. Et veldig bra tempo med mye innsats og tæl. Samme forsvarsfirer som tidligere omtalt. De klarer seg fint. Jokke styrer den veldig bra. Litt usikker på luftstyrken, men både Jokke og Mackan er gode til å markere tett i kroppen så spissene ikke får gå opp uforstyrret. Midtbanen bestod først av Alan, Henning, Tommy og Somen. Da viste mye bra. Somen hadde noen fine forseringer, og Alan drillet alle på rumpa ved et par anledninger. Senere ble Espen satt inn sentralt med Steners og skjøv Henning ut på venstre i stedet for Alan. Men mest sannsynlig blir det den første oppstillingen som spiller på søndag. Spissene er selvskrevne. Veigar slet litt med målteften under en avslutningsøvelse, men Nanne så bra ut. På slutten taklet Bjørnar Henning med knottene først og Henning tente på alle pluggene og dyttet Bjørnar med strake armer og kjeftet han huden full. Og plutselig kom Veigar og dyttet Bjørnar også, så han skulle forstå at det var uønsket opptreden på en trening uten leggskinn(hvorfor tar de sjansen på å trene uten leggskinn i den skadesituasjonen vi er i nå???). Hele greia så ganske komisk ut egentlig. Alt i alt en bra økt. Janne skrøt også av intensiteten etterpå. Syns dette ser bra ut før søndagen. Endret 22. September 2006 av Anders C Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 22. September 2006 Del Skrevet 22. September 2006 På slutten taklet Bjørnar Henning med knottene først og Henning tente på alle pluggene og dyttet Bjørnar med strake armer og kjeftet han huden full. Og plutselig kom Veigar og dyttet Bjørnar også, så han skulle forstå at det var uønsket opptreden på en trening uten leggskinn(hvorfor tar de sjansen på å trene uten leggskinn i den skadesituasjonen vi er i nå???). Hele greia så ganske komisk ut egentlig. Skjønner ikke hvorfor de trener uten leggskinn. Skulle en være så heldig å brekke beinet uten leggskinn blir det 0 kr. i skadeerstatning. Takk for fin rapport! Tror Jocke og Markus blir knallbra. Morro hvis Espen kan få en kamp fra start også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. September 2006 Del Skrevet 22. September 2006 Takk for rapporten, Anders. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå