Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 14. Mai 2023 Del Skrevet 14. Mai 2023 Herlig! Vurderte å spørre etter den i går, men konkluderte med det samme som deg – at det bare var tull så tidlig. Uansett artig å se at vi allerede nå med 95% sannsynlighet har sikret oss mot nedrykk, og 25-35% sjanse for Europaspill! Det hadde vært rått, det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 14. Mai 2023 Del Skrevet 14. Mai 2023 Hehe. Fordi alle lagene nå har like store sjanser til å vinne en hjemmekamp, uansett motstand, så blir det noen ekstra rare utfall. Ville nok krevd mer enn 100 i odds for å spille på at Glimt skal komme på kvalikk eller at Godset vinner serien. Det vi kan ta med er at om feks Godset og vi faktisk er jevngode, så har evt flaks/uflaks frem til nå skaffet oss et forsprang som faktisk er ganske betydelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 6. August 2023 Del Skrevet 6. August 2023 Det var dengang det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 6. August 2023 Del Skrevet 6. August 2023 2 timer siden skrev arni: Det var dengang det! Ja, jeg var litt redd det hadde skjedd noe. Var så stille fra deg. Jeg skulle forstått at det bare var fordi vi samlet bra med poeng på den tiden. Godt å se deg aktiv på forumet igjen! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 6. August 2023 Del Skrevet 6. August 2023 Takk for det! Blir spennende å se nye simuleringer! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 6. September 2023 Del Skrevet 6. September 2023 «NordnorskRegnesentral» sin nyeste simulering. Fortsatt hope in hanging snor. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 365 Del Skrevet 18. September 2023 Del Skrevet 18. September 2023 Er vel den tiden av året denne tråden må opp og frem igjen. Noen som har noen nye prosenter etter rundens resultater? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 18. September 2023 Del Skrevet 18. September 2023 Nye tall på twitter 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 011 Del Skrevet 18. September 2023 Del Skrevet 18. September 2023 Jeg hadde aldri trodd at vi skulle befinne oss i denne situasjonen før sesongen. Her har det vært gjort dårlig håndtverk både med spillerlogistikk og sportslig ledelse gjennom nesten hele sesongen. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 18. September 2023 Del Skrevet 18. September 2023 Hvis vi rykker ned så må det vel strengt tatt være det laget i historien som rykker ned med såpass gode spillere navn for navn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 18. September 2023 Del Skrevet 18. September 2023 Lillestrøm rykket ned med Fredrik Krogstad.. Vi var langt fra «favoritt» til å rykke ned, men det er mange andre lag i den kategorien. Enga i 2000? Stabæk 2004? Brann nå sist. For å ta noen som er top og mind. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 18. September 2023 Del Skrevet 18. September 2023 2 timer siden skrev @ringo: Jeg hadde aldri trodd at vi skulle befinne oss i denne situasjonen før sesongen. Her har det vært gjort dårlig håndtverk både med spillerlogistikk og sportslig ledelse gjennom nesten hele sesongen. Å la det gå 11 kamper uten seier og med bare 2p som resultat, uten å gjøre noe annet enn en leir i Arendal definerer 23 sesongen 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 18. September 2023 Del Skrevet 18. September 2023 3 timer siden skrev @ringo: Jeg hadde aldri trodd at vi skulle befinne oss i denne situasjonen før sesongen. Her har det vært gjort dårlig håndtverk både med spillerlogistikk og sportslig ledelse gjennom nesten hele sesongen. Tror tilliten til LB, selv med motgang, mistet garderoben og tur til Arendal! pluss alle spillere inn, blir en meget dyrkjøpt erfaring for klubben! Spesielt om ikke Bob klarer å redde oss fra nedrykk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 18. September 2023 Del Skrevet 18. September 2023 In Bob we trust. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 18. September 2023 Del Skrevet 18. September 2023 3 timer siden skrev Latmann: In Bob we trust. Og Bob sa in Kjerregaard we trust.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 18. September 2023 Del Skrevet 18. September 2023 Tror dette går veien og at vi ikke rykker ned, var mye bra spill mot Brann. Men vi mangler fortsatt å klare å få ballen i nettet og det må man skal man vinne kamper. Men jeg så veldig mye bra og vi dominerte kampen, spesielt i andre omgang. Hadde vært rettferdig med 3 poeng her. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 18. September 2023 Del Skrevet 18. September 2023 Denne mannen fremhevet seg veldig positivt, styrte og herjet ute på siden sin. Gleder meg til fortsettelsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 25. September 2023 Del Skrevet 25. September 2023 Nordnorsk Regnesentral har oppdatert med simulering av resterende matchet: 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 542 Del Skrevet 25. September 2023 Del Skrevet 25. September 2023 Stabile sjanser for overlevelse, men ser trøblete ut med 9 kamper igjen 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 2. Oktober 2023 Del Skrevet 2. Oktober 2023 Tallene taler for seg🥲3 kamper etter Bradley/Karadas inntreden 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 011 Del Skrevet 2. Oktober 2023 Del Skrevet 2. Oktober 2023 Det er neste 50% sjanse for kvallikk eller bedre altså - jeg kan like de oddsene! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 2. Oktober 2023 Del Skrevet 2. Oktober 2023 5 minutter siden skrev @ringo: Det er neste 50% sjanse for kvallikk eller bedre altså - jeg kan like de oddsene! Ja 46,5% før onsdagens ildprøve😊 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 4. Oktober 2023 Del Skrevet 4. Oktober 2023 På 2.10.2023 den 13.29 skrev arni: Tallene taler for seg🥲3 kamper etter Bradley/Karadas inntreden Etter 4? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 4. Oktober 2023 Del Skrevet 4. Oktober 2023 3 minutter siden skrev hoffisking: Etter 4? Kommer ny simulering etter helgens runde fra Nordnorsk Regnesentral. Hengekampen var med med gunstige odds for Blaa i simuleringen over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 4. Oktober 2023 Del Skrevet 4. Oktober 2023 Sløve nordlenninger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 4. Oktober 2023 Del Skrevet 4. Oktober 2023 Akkurat nå skrev hoffisking: Sløve nordlenninger Kanskje odd kjører igang sin modell imens? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Oktober 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Oktober 2023 Jeg har ikke gått grundig til verks på enkeltkamper, så ta det for det det er... Kampen i dag og neste runde er satt med odds fra bookmakere, resten er satt utfra at jeg har kategorisert lagene: Bodø/Glimt 5 Viking 5 Tromsø 4 Brann 4 Molde 5 Lillestrøm 3 Sarpsborg 08 3 Odd 3 Rosenborg 3 Strømsgodset 3 Vålerenga 2 HamKam 2 Sandefjord 2 Haugesund 2 Stabæk 2 Aalesund 1 Her deler jeg lagene grovt inn i kategorier, som igjen brukes for å sette sannsynlighet i kamper. Feks å sette Glimt i samme kategori som Viking føles litt rart. (Men selv om tabellen sier noe annet, har jeg løftet Molde opp til de to.) Det betyr at jeg grovt sett sier at sjansen for stabækseier hjemme mot LSK (kategori 3) er den samme som når Sandefjord (også kat 2) spiller hjemme mot Rosenborg osv. Anyway. Her er tallene fra FØR denne runden: Tallene ser jo veldig like ut som det nordlendingene kommer opp med, så jeg tenker det er et godt utgangspunkt. Så legger jeg inn seier til oss i dag, og får da denne oversikten: Basically flyttet vi sannsynlighetene 10 prosentpoeng i vår favør. 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 5. Oktober 2023 Del Skrevet 5. Oktober 2023 13 timer siden skrev odd: Jeg har ikke gått grundig til verks på enkeltkamper, så ta det for det det er... Kampen i dag og neste runde er satt med odds fra bookmakere, resten er satt utfra at jeg har kategorisert lagene: Bodø/Glimt 5 Viking 5 Tromsø 4 Brann 4 Molde 5 Lillestrøm 3 Sarpsborg 08 3 Odd 3 Rosenborg 3 Strømsgodset 3 Vålerenga 2 HamKam 2 Sandefjord 2 Haugesund 2 Stabæk 2 Aalesund 1 Her deler jeg lagene grovt inn i kategorier, som igjen brukes for å sette sannsynlighet i kamper. Feks å sette Glimt i samme kategori som Viking føles litt rart. (Men selv om tabellen sier noe annet, har jeg løftet Molde opp til de to.) Det betyr at jeg grovt sett sier at sjansen for stabækseier hjemme mot LSK (kategori 3) er den samme som når Sandefjord (også kat 2) spiller hjemme mot Rosenborg osv. Anyway. Her er tallene fra FØR denne runden: Tallene ser jo veldig like ut som det nordlendingene kommer opp med, så jeg tenker det er et godt utgangspunkt. Så legger jeg inn seier til oss i dag, og får da denne oversikten: Basically flyttet vi sannsynlighetene 10 prosentpoeng i vår favør. Bra oversikt! Interessant at Bodø/Glimts sjanse til 1.plassen sank med 1% etter vår seier mot HamKam.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 011 Del Skrevet 5. Oktober 2023 Del Skrevet 5. Oktober 2023 14 timer siden skrev odd: Jeg har ikke gått grundig til verks på enkeltkamper, så ta det for det det er... Kampen i dag og neste runde er satt med odds fra bookmakere, resten er satt utfra at jeg har kategorisert lagene: Bodø/Glimt 5 Viking 5 Tromsø 4 Brann 4 Molde 5 Lillestrøm 3 Sarpsborg 08 3 Odd 3 Rosenborg 3 Strømsgodset 3 Vålerenga 2 HamKam 2 Sandefjord 2 Haugesund 2 Stabæk 2 Aalesund 1 Her deler jeg lagene grovt inn i kategorier, som igjen brukes for å sette sannsynlighet i kamper. Feks å sette Glimt i samme kategori som Viking føles litt rart. (Men selv om tabellen sier noe annet, har jeg løftet Molde opp til de to.) Det betyr at jeg grovt sett sier at sjansen for stabækseier hjemme mot LSK (kategori 3) er den samme som når Sandefjord (også kat 2) spiller hjemme mot Rosenborg osv. Anyway. Her er tallene fra FØR denne runden: Tallene ser jo veldig like ut som det nordlendingene kommer opp med, så jeg tenker det er et godt utgangspunkt. Så legger jeg inn seier til oss i dag, og får da denne oversikten: Basically flyttet vi sannsynlighetene 10 prosentpoeng i vår favør. Godset bør være 2 ikke 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 5. Oktober 2023 Del Skrevet 5. Oktober 2023 1 time siden skrev kuk: Bra oversikt! Interessant at Bodø/Glimts sjanse til 1.plassen sank med 1% etter vår seier mot HamKam.. Sjansene deres for en plassering generelt ser ut til å ha falt fra 101% til 100% også 🙂 Jeg tror jeg kjørte med 5000 simuleringer. Det betyr at førsteplass i en enkelsimulering vil gi 0,02% økt sjanse i totaloversikten. 65,00% vil si at de har kommet ut som vinner i 3250 av enkeltsimuleringene. 66,00% sjanse at de har kommet ut som vinner i 3300. Hvis de kommer ut som vinner i 3274 enkeltkjøringer gir det 65,48% sjanser for gull i oversikten. 3276 enkeltseiere vil bikke det opp til 65,52%. Avrundet til 66%. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå