1369 1 343 Del Skrevet 12. September 2022 Del Skrevet 12. September 2022 Start sender muligens opp en del supportere til Raufoss. Hvis det har noe å si. Men slik Raufoss pleier å opptre, gjør det de litt bedre etter å ha tapt en match Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 13. September 2022 Del Skrevet 13. September 2022 Fortsatt jævlig bekymret for Grorudkampen merker jeg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. September 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. September 2022 Da gleder vi oss til oppdatering her 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 18. September 2022 Del Skrevet 18. September 2022 6 minutter siden skrev Anders C: Da gleder vi oss til oppdatering her Gøy å høste skryt om røsten din fra kommentator? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. September 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. September 2022 Kryper oppover.. I neste runde har jeg beste odds i markedet lagt inn. Man kan få 1,42 på Stb mot Åsane, 3,25 på KFUM mot Start. Det betyr at bookmakerne holder oss som en mye større favoritt. Videre er det sannsynligheter jeg la inn for litt tid tilbake. Da var det ganske jevnt mellom KFUM, Stabæk, Ranheim og Sandnes. Selv om jeg følte at vi måtte være bedre enn i hvert fall Ranheim og Ulf tvang jeg meg til å sette disse lagene likt. Det betyr feks at i denne oversikten er det gitt 40% sjanse for hjemmeseier både i KFUM-Stb, Stb-Ranheim og Sandnes-Stb. Jeg vil hevde vi er ganske mye større favoritt mot Ranheim enn det KFUM og Sandnes er mot oss. Og som Brann fortsetter å spille, vil jeg si jeg har grovt undervurdert dem når jeg har satt 50% sjanse for H i Brann-KFUM. Skal se gjennom tallene og legge ut ny oversikt, men denne er jo interessant på den måten at alle forutsetninger for resten av sesongen er like som tidligere, det er helgens resultater + ekte odds i kommende runde som har gitt alle utslagene siden sist. 26 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Oktober 2022 Gjenstående kamper: Stabæk: KFUM (b) Ranheim (h) Sandnes Ulf (b) Mjøndalen (h) Start: Skeid (b) Åsane (h) Sogndal (b) Ranheim (h) KFUM: Stabæk (h) Raufoss (b) Ranheim (b) Brann (b) De første kampene har brukt sannsynlighet fra bookmakere. Både Stb og Start har igjen Ranheim hjemme, satt lik sannsynlighet (50-25-25) for begge. Borte mot Ranheim, Sogndal og Sandnes Ulf settes med lik sannsynlighet (40-27-33 fordel hjemmelaget). For Start har jeg satt samme sannsynlighet mot Åsane som det bookmakerne ga oss i dag. KFUM gis samme sannsynlighet (62-21-17) hjemme mot Blink som Sandnes Ulf har hjemme mot Grorud i følge bookmakerne. Brann settes til 67-20-13 mot KFUM. Det er samme som vi hadde mot Åsane. Før kampen var vi 18 poeng foran Åsane. Brann er 27 poeng foran KFUM... 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 3. Oktober 2022 Del Skrevet 3. Oktober 2022 1 time siden skrev odd: KFUM: Stabæk (h) Raufoss (b) Ranheim (b) Brann (b) Særdeles pirk, men KFUM har hjemmekamp mot Stjørdal i nest siste serierunde. Ikke Ranheim borte. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 3. Oktober 2022 Del Skrevet 3. Oktober 2022 Rett skal være rett! Vet ikke hvordan den snek seg inn i innlegget, men simuleringen (som omtalt senere når jeg går gjennom sjanser per kamp) har riktig kamp. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Oktober 2022 På 12.9.2022 den 21.45 skrev @ringo: Jeg tenker vi fort kan ha 3-4 poengs forsprang før vi møter de Kan du gi meg kveldens tall på Eurojackpot også, vær så snill? 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Oktober 2022 Pleier ikke å legge ut før etter runden, men den Start-seieren... I morgen gir bookmakerne oss nesten 50% sjanse for å vinne, og med den sannsnyligheten er vi her... Endrer jeg til seier i morgen, skriver vi 99%, med Sandnes Ulf som nærmeste utfordrer. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 9. Oktober 2022 Del Skrevet 9. Oktober 2022 1 time siden skrev odd: Pleier ikke å legge ut før etter runden, men den Start-seieren... I morgen gir bookmakerne oss nesten 50% sjanse for å vinne, og med den sannsnyligheten er vi her... Endrer jeg til seier i morgen, skriver vi 99%, med Sandnes Ulf som nærmeste utfordrer. Skeid seieren.. Hyggelig bombe for oss, særlig hvis gutta gjør jobben i morgen. Tipper det var bra for oss at Brann tapte sist runde, tror de vil være ekstra skjerpet de neste kampene nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 9. Oktober 2022 Del Skrevet 9. Oktober 2022 Tap i morgen vil være kjipt, men uavgjort skal holde lenge. Da har vi fortsatt 5 poeng ned til neste lag, men tre i stedet for fire runder igjen å spille. Seier, 7-8 poeng margin og i praksis sikret 2-plass er selvfølgelig best! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Oktober 2022 Odds fra bettingmarkedet i neste runde. deretter KFUM storfavoritt mot Blink, Brann litt mindre favoritt mot KFUM. Stabæk ende litt mindre favoritt mot Mjøndalen. Start vs Ranheim likt som Brann vs KFUM. Sandnes-Stabæk og Sogndal-Start er satt helt åpne. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 16. Oktober 2022 Del Skrevet 16. Oktober 2022 Vi er vel oppe i 101% nå? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 16. Oktober 2022 Del Skrevet 16. Oktober 2022 Akkurat nå skrev Slum: Vi er vel oppe i 101% nå? Nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 496 Del Skrevet 16. Oktober 2022 Del Skrevet 16. Oktober 2022 3 minutter siden skrev Slum: Vi er vel oppe i 101% nå? Jeg tar heller 100% enn 101% 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 16. Oktober 2022 Del Skrevet 16. Oktober 2022 Har dratt på ferie uten PC, men tar sjansen på å estimere 99%… KFUM vinner ikke tre strake, inkl i Bergen. Vil tippe ca 30% sjanse for at vi taper i Sandnes (dvs ca 3,1 i odds på Sandnes Ulf) og 10% sjanse for at vi taper mot Mjøndalen (ca 9 i odds). Mjøndalen vil trolig være ferdigspilt, og de 10% anslår jeg basert på at vi har tapt i Sandnes og trenger poeng. Feirer vi opprykk etter Sandnes har nok Mjøndalen betydelig større sjanse, men det er irrelevant. Så altså ca 3% sjanse for at vi taper begge. Er jeg veldig snill gir jeg Start 1,4 i odds borte mot Sogndal (!) og samme hjemme mot Ranheim. Det gir ca 50% sjanse for at de vinner begge. Totalt 1,5% sjanse for at de vinner begge og vi taper begge. Da får sannsynligvis Start best målforskjell. Gir dem 2/3 sjanse for det, og ender dermed på 1% for dem. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Oktober 2022 7 minutter siden skrev odd: Har dratt på ferie uten PC Sykt å gjøre mot alle oss blaa nå i sluttspurten. Vi trenger et skikkelig Excel-ark med tallene svart på hvitt 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 16. Oktober 2022 Del Skrevet 16. Oktober 2022 1 time siden skrev Anders C: Sykt å gjøre mot alle oss blaa nå i sluttspurten. Vi trenger et skikkelig Excel-ark med tallene svart på hvitt En proxy for simulatoren kan jo være Unibet sine odds på direkte opprykk. De tilbyr ikke lenger spill på dette, og anser derfor Stabæk som tilnærmet sikret 2. Plassen, tipper vi er rundt 99% - kanskje til og med rundet opp til 100% 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 18. Oktober 2022 Del Skrevet 18. Oktober 2022 På 16.10.2022 den 20.49 skrev odd: Har dratt på ferie uten PC, men tar sjansen på å estimere 99%… KFUM vinner ikke tre strake, inkl i Bergen. Vil tippe ca 30% sjanse for at vi taper i Sandnes (dvs ca 3,1 i odds på Sandnes Ulf) og 10% sjanse for at vi taper mot Mjøndalen (ca 9 i odds). Mjøndalen vil trolig være ferdigspilt, og de 10% anslår jeg basert på at vi har tapt i Sandnes og trenger poeng. Feirer vi opprykk etter Sandnes har nok Mjøndalen betydelig større sjanse, men det er irrelevant. Så altså ca 3% sjanse for at vi taper begge. Er jeg veldig snill gir jeg Start 1,4 i odds borte mot Sogndal (!) og samme hjemme mot Ranheim. Det gir ca 50% sjanse for at de vinner begge. Totalt 1,5% sjanse for at de vinner begge og vi taper begge. Da får sannsynligvis Start best målforskjell. Gir dem 2/3 sjanse for det, og ender dermed på 1% for dem. Du utelukker KFUM pga oddsen i Bergen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Oktober 2022 På 16.10.2022 den 20.49 skrev odd: Har dratt på ferie uten PC, men bla, bla, bla.. Er du hjemme fra ferie snart? Jeg vil gjerne ha det eksakte tallet! 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 21. Oktober 2022 Del Skrevet 21. Oktober 2022 31 minutter siden skrev stabækLars: Er du hjemme fra ferie snart? Jeg vil gjerne ha det eksakte tallet! Vi venter på eksakte tall og versjon 2 av "Vi Er Tilbake"! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Oktober 2022 43 minutter siden skrev Kaizer Alphonse: Vi venter på eksakte tall og versjon 2 av "Vi Er Tilbake"! Etter fire år er «Vi er tilbake» på Onkel Blaa, lørdag 5. november. 🥳 Én siste gang for alle. Det får holde 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 21. Oktober 2022 Del Skrevet 21. Oktober 2022 53 minutter siden skrev stabækLars: Etter fire år er «Vi er tilbake» på Onkel Blaa, lørdag 5. november. 🥳 Én siste gang for alle. Det får holde Kjør en A-ha. Vi liker comeback frem mot pensjonsalderen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 22. Oktober 2022 Del Skrevet 22. Oktober 2022 Vi som husker Kjell Bekkelund ser frem mot avskjedskonsert 2 til 8. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 22. Oktober 2022 Del Skrevet 22. Oktober 2022 Nå da ? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kallmyr 199 Del Skrevet 22. Oktober 2022 Del Skrevet 22. Oktober 2022 1 minutt siden skrev Stairs: Nå da ? 50/50. Enten går det, eller så går det ikke. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 22. Oktober 2022 Del Skrevet 22. Oktober 2022 Er vel noe høyere odds på at dette glipper nå, enn oddsen på ligagullet til Leicester. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Oktober 2022 Da lar vi vel denne tråden ligge til neste sommer 🙂 40 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 14. Mai 2023 Del Skrevet 14. Mai 2023 Å kjøre i gang simulatoren allerede nå er selvsagt bare tull. Fotball er alt for uforutsigbart til at den vil være i nærheten av å være presis. I Eliteserien kommer "alle" lag til å ha perioder der de vinner mye, og perioder der de taper mye. Likevel, jeg kjørte gjennom med en veldig forenkling med 40% sjanse for H, 30% for U og 30% for B. Hovedmålet var å se hvordan forspranget vi allerede har fått vs Godset, Han Kam o.l. slår ut. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå