Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er ei kjend sak at innvandrarar er kriminelle - sjå berre i fengsla - overfyllde av utlendingar!!!! Stabæksupportarar skulle vore utestengde frå alle arenaer i landet! :evil: 

Sogndal 4ever!

Flott skrevet. Dette bedrer nok inntrykket av dere. :roll:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt innlegg. Det må eg seie.. Garantert eit oppegåande menneske. Skulle tru folk var LITT meir oppegåande etter ein slik debatt som har gått. Faen så utrulig..

Men eg melder meg herved ut av debatten. Eg er enig i at Arve Beheim Karlsen og Benjamin Hermansen aldri må gløymast. Verken i Sogndal eller i Bærum..

Det at enkelte kjem med sånne innlegg, beviser vel det faktum at kvardagsrasismen ligg og ulmar. Men sånne folk har som regel eit vanskeleg sjeleliv, og treng i grunn medynk framfor fordømming. For det er noko gale med dei. Garantert.

Men stigmatiser ikkje eit heilt samfunn fordi det eksisterar sånne utskudd. Det er då reaksjonane kjem.

Så skal eg heller bære over med at ein skribent brukar ordrett det eg har skrevet om folk sitt syn på vestlendingar. Av og til følest det slik.. Kom i alle fall ikkje og sei at vi ikkje har sjølvironi.

Og lykke til vidare i kampen mot rasisme.

Og i kampen om seriesølv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er dessverre slik at det finnes råtne epler i dei fleste tønner.

Også hjå oss Saftkokarar.

Sogndal Idrettslag og Saftkokaradn er alle aktive i arbeidet mot rasisme. Vi vil _aldri_ akseptere rasisme, og heller ikkje at uvitande morroklumpar koblar oss til ei tragisk hending som var rasistisk motivert.

Fungerande redaktør for stabæk support forsøkte så eminent å forsvare sitt standpunkt på radioen her om dagen, og han brukte i hovedsak to argument:

1) det var ingen kobling mellom bruken av elva og det faktum at Sogndal fekk ein ny farga spelar.

og

2) han brukte koblinga mellom sogndalselva og Nyan fordi han ønska å gi eit tupp til det rasistiske sogndalsmiljøet...

jaha.

Treng ikkje vere Håvard Flo for å bryte ned det forsvaret der. Først er det ingen kobling, men så er det ei kobling likevel!

Eg anklagar ikkje Stabæk Support for å vere rasistiske. Eg anklagar dei (les: redaktør) for å ha vore litt korttenkt og "morsom" på andre sin bekostning.

Og for å gjere det heilt klart: Det er ikkje ironi, og det er slett ikkje satire å koble ein overgang som involverar ein farga spelar med eit rasistisk drap.

Høgstæra fungerande(?) redaktør: Du kan vere trygg på at Sogndal vil _aldri_ gløyme det som hende med Beheim Karlsen. Så dine usmaklege koblingar er unødvendige.

Det er overraskande at redaktøren som beskyttar seg med at han sit langt vekke fra sogndal hevdar å ha slik detaljkunnskap når det gjeld kva miljøet i Sogndal har teke eit oppgjer med og ikkje.

No er det på tide å riste fotballferien av seg og konsentrere oss vidare mot haustsesongen.

Eg ønsker Stabæk lykke til, og måtte de brenne evig! :)

Vi for vår del, vi startar haustjakta og går for gull! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter her og leser denne saken.. synes det hele er sleipt av Stabæk! Kan faktisk ikke se at Bærum har ryddet opp i drapet i Moss for et par år siden! To unge gutter fra Bærum stakk ned en dørvakt i Moss sentrum! Det er mange slike saker her i Bærum som bare forsvinner! og det har sikkert bare vært en slik sak i Sogndal..

leser også her nå at Trygvi er skadet :(

skjerp dere Stabæk.. hilsen en nøytral supporter som bor i Bærum.. Dere har iallefall ikke styrket deres medfølelse overfor meg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig! Midt oppi alle de velartikulerte innleggene fra den ariske høyborg i Sogn og Fjordane kommer en perle signert "Sandvika" (Det MÅ jo være kødd, men det er jo sinnsykt bra):

skjerp dere Stabæk.. hilsen en nøytral supporter som bor i Bærum.. Dere har iallefall ikke styrket deres medfølelse overfor meg!

"NØYTRAL SUPPORTER!" Er det mulig! En venstreradikal høyreekstremist? Det er jo utrolig hva folk kan lire av seg. Og det fortsetter med at vi ikke har styrket VÅR medfølelse overfor HAM! Glimrende. Har vi noengang hatt spesiell medfølelse overfor deg? Neppe, uansett hva slags mentalt handicap du måtte ha. Vi er simpeltehen nådeløse, ufyselige og eier ikke medfølelse.

Ellers ligger nå hele styret i Stabæk Support sikkert søvnløse og gråter elver (ooops!) over at Saftkokaradn hater oss. Det er bare så ufattelig trist!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vurderer faktisk Saftkokaradn og boikotte nadderud, dette vil nok bety ett stort økonomisk tap. Regna litt på dette, tviler på at saftkokaradn klarer å stille med mer enn 5 mann i en kamp på østlandsområdet, men hvis de klarer det, taper altså Stabæk (5 x 20=100kr) 100kr på dette. :cry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Etikk og moral
  • Opprett ny...