hdaniels 2 362 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Tror dere det går an å skaffe en drakt med "45" bakpå i disse dager, eller vil noen på Stabækkontoret sette foten ned? Markus? Tenkte på det samme. (19)45 er mitt yndlingstall i disse dager. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Da ble det ingen sak. Og godt var det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Del Skrevet 4. Oktober 2006 jepp, men skulle jo bare mangle Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 4. Oktober 2006 (endret) Da ble det ingen sak. Og godt var det. Kjedelig for oss, men godt for NFF at de tar til fornuft. Hele greia har vært helt surrealistisk, men jeg hadde faktisk tålt enda litt mer Real Life-Monty Python. Endret 4. Oktober 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Da ble det ingen sak. Og godt var det. Kjedelig for oss, men godt for NFF at de tar til fornuft. Hele greia har vært helt surrealistisk, men jeg hadde faktisk tålt enda litt mer Real Life-Monty Python. Og jeg syns vi egentlig har opplevd nok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Del Skrevet 4. Oktober 2006 ja. det holder for nå. men ingen vet hva som kommer senere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Som den obsternasie tusseladden jeg er, skulle jeg gjerne ha sett at de ga oss bot, men bra for NFF at de valgte den eneste rette løsningen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Stabæk Support har kommet med en uttalelse til Norges Fotballforbund som i tillegg til klubbens tilbakemelding har vært tilfredsstillende for ikke å gå videre med saken. Noen som vet hva som ble sagt fra klubben sin side? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Stabæk sendte vårt svare videre antagelig med en støtte til vår forklaring. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Stabæk sendte vårt svare videre antagelig med en støtte til vår forklaring. Ok. Vel håndtert, både av deg og klubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå