$uperTerje 81 Del Skrevet 2. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 2. Oktober 2006 (endret) Hva kan Stabæk egentlig forklare? Her er forklaringen: Noen ropte "reise hjem som i 45" på en fotballkamp, og et halv år senere, så skrev noen en humoristisk tekst på et hvitt stoff som de tok med på en fotballkamp. Den personen NFF mener det gikk utover, sier han ikke hørte det, så det ikke, han bryr seg ikke, han er ikke sur og er heller ikke lei seg... Endret 2. Oktober 2006 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/02/478489.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Forslag til banner som i Visa-reklamene etter raskt Google søk på '10.000 kroner i bot'? ''Erkjenne Blotting for 2 mindreårige jenter: 10.000 i Bot Brekke kjevebein på medspiller: 10.000 i Bot Synge 'reis hjem som i 45': 10.000 i Bot Se NFF strippet for siste rest av troverdighet: PRICELESS...'' Godt å se at NFF har perspektivene i orden... Linker: http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/art...e?service=print http://www.nrk.no/sport/fotball/5745068.html Genial.. Eller priceless, om du vil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 NFF er noen pyser som gir så liten bot Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Når jeg kommer til helvete skal jeg legge inn et godt ord for Roger Solheim & co. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Når jeg kommer til helvete skal jeg legge inn et godt ord for Roger Solheim & co. Evnt. vondt ord... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 er ei jente fra LSK som mener vi er rasister på VGD! Sikkert. I mitt siste innlegg på Dagbladet var jeg Roger Solheim. Faen til fjols! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Pass deg så du ikke får den norske kirke på nakken nå Alz... Blasfemi og ironi er farlige greier vet du vel.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Til neste kamp skal jeg ha et tostangsflagg med "Ultras 1945" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Til neste kamp skal jeg ha et tostangsflagg med "Ultras 1945" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 FAEN! Vi kan visst ikke få 45 poeng i år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Notrac 16 Del Skrevet 2. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 2. Oktober 2006 (endret) Ironi, humor, hva andre gjør, gamle bøter, nye bøter..... enkelte ting smaker bare dårlig å le av. Dette hadde vi fint klart å holde oss foruten. Endret 2. Oktober 2006 av Notrac Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 FAEN! Vi kan visst ikke få 45 poeng i år... men ca 19,45 * 2(kamper), det er realistisk, totalt ca 39 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Brimful of Asha on the '45 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Jeg er spent på forklaringen til klubben.. Om de ser det sånn som det faktisk er, eller om de legger seg flate for å unngå mer bråk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Jeg oppfordrer alle døgenikter på vgd, fxt og nff å komme på forelesning med meg på Blindern 25.oktober, da vi skal snakke om etnisk humor. Når det gjelder innføringsfaget "Hva er humor?", er det desverre for sent dette semesteret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Jeg oppfordrer alle døgenikter på vgd, fxt og nff å komme på forelesning med meg på Blindern 25.oktober, da vi skal snakke om etnisk humor. Når det gjelder innføringsfaget "Hva er humor?", er det desverre for sent dette semesteret. Uff Blindern!!! Har vært der på noe ex-phil greier. finner faen ikke frem det er for stort... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 2. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 2. Oktober 2006 (endret) NFF idiotene skjønte ikke banneren og ber om forklaring fra Stabæk http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/02/478489.html Ufattelig morsomt, gått rundt å humret av saken i hele dag... Endret 2. Oktober 2006 av peas on earth Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 NFF idiotene skjønte ikke banneren å ber om forklaring fra Stabækhttp://www.dagbladet.no/sport/2006/10/02/478489.html Ufattelig morsomt, gått rundt å humret av saken i hele dag... Du er modig du! Like mye som NFF ikke finner seg i at $$ reiser hjem kvart på åtte, finner de seg nok ikke i å bli sammenlignet med idioter. Jeg sender inn en anmeldelse til NFF, så får vi se hva som skjer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 2. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 2. Oktober 2006 (endret) Til neste kamp skal jeg ha et tostangsflagg med "Ultras 1945" Du tar av idag Alz. Støtter deg på tostangsflaggen. Endret 2. Oktober 2006 av gsk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 NFF er noen pyser som gir så liten bot Tenk hvor stor boten ville blitt om zambiern og brasilianeren hadde tatt igjen og ropt til fansen: "Tyskere!!!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Blir nok ikke sanksjoner av dette: http://www.p4.no/story.asp?id=207078 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StankoBITCH 0 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Patetisk at NFF skal føre saken videre! Bra at de ikke skjønte banneren: http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/02/478489.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Banner på video Kjempe props til de som lagde den... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mr.pernillo 1 Del Skrevet 2. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 2. Oktober 2006 (endret) Sykt mange bra avslutninger på treningen i dag, Alan hadde en suser i krysset, tverrligger inn og Holter hadde en smakfull banan i krysset. Holter sin suser har vel ikke så mye å si i forhold til kampen i morgen... Det kan du aldri vite... Kanskje han aldri har lagt opp, og at det hele er en del av en plan om hvordan vi skal slå lsk...! Hehe... Holter spilte kamp for Stabæk 2 i dag mot Åmot http://www.stabak.no/content/view/1951/2/ Endret 2. Oktober 2006 av mr.pernillo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Sorry folkens, men jeg kunne bare ikke dy meg: Melodi: en viss Wenche Myhre låt Nittenfemogførti I nittenfemogførti da dro vi i eksil I nittenfemogførti, på båten ned til Kiel For i nittenfemogførti, ja da var krigen slutt I nittenfemogførti gikk Tyskland tom for krutt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Sorry folkens, men jeg kunne bare ikke dy meg: Melodi: en viss Wenche Myhre låt Nittenfemogførti I nittenfemogførti da dro vi i eksil I nittenfemogførti, på båten ned til Kiel For i nittenfemogførti, ja da var krigen slutt I nittenfemogførti gikk Tyskland tom for krutt du er herved rapportert til NFF, og kan vente deg Roger Solheim på døren i løpet av morgendagen for å høre din forklaring. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 I går så lo jeg godt av NFF's behandling av denne saken(e), men nå må jeg innrømme at jeg bare er helt sinnsykt irritert.... At det går ann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Del Skrevet 2. Oktober 2006 Neste gang vi spiller mot Viking (hvis det ikke blir mange år til...) foreslår jeg at vi synger "Reis hjem som i 1066". For dem som ikke kan sin historie var 1066 årstallet for slaget på Stamford Bridge, der vikingene med Harald Hardråde i spissen ble knust, og dette markerte slutten på vikingetiden. Interessant å se hva slags reaksjoner det får... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Tror dere det går an å skaffe en drakt med "45" bakpå i disse dager, eller vil noen på Stabækkontoret sette foten ned? Markus? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå