Otto 0 Del Skrevet 3. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 3. Oktober 2006 (endret) Angående bronse, tallene indikerer fordel for Lillestrøm og muligheter for Start. Vålerenga kan avansere. Hvordan ser dere på mulighetene til bronse? "Tallene" er beregnet i Spenning i toppen av den norske eliteserien i fotball 2006 Kun Lillestrøm kan true Brann ifm sølvet, men lite sannsynlig. I Trondheim fokuserer vi mest på Brann og kanskje 22.10. Lykke til Endret 3. Oktober 2006 av Otto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Angående bronse, tallene indikerer fordel for Lillestrøm og muligheter for Start. Vålerenga kan avansere. Hvordan ser dere på mulighetene til bronse? "Tallene" er beregnet i Spenning i toppen av den norske eliteserien i fotball 2006 Kun Lillestrøm kan true Brann ifm sølvet, men lite sannsynlig. I Trondheim fokuserer vi mest på Brann og kanskje 22.10. Lykke til Vi klarer 3. plassen med god margin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Vi klarer 3. plassen med god margin Tipper du vi makser ut de siste kampene? Imponerende, men selv optimister som meg selv tviler på at det er mulig. Vi har vel fortsatt karanter og skader? Dessuten har vi ihvertfall to tøffe kamper igjen, Vif og og Start. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Statistisk sett er det jo også et helvete å spille borte mot Ham-Kam Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Men vil vi egentlig spille Royal League? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Måtte leie stadion, stå i minusgrader, mest sansynlig gå i minus... Ja, jeg vil! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Men vil vi egentlig spille Royal League? Selvsagt vil vi spille RL, for da får vi gå på flere kamper med SF. Problemet blir når vi må sette opp buss for å reise til Skien.. <_> Tabellen til Håvard er optimistisk, men fjerdeplassen er ikke så langt unna. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Del Skrevet 3. Oktober 2006 Tipper du vi makser ut de siste kampene? Er da alltid optimist! Kampen mot Start blir viktig. Dersom vi vinner der er vi i førersetet mtp RL, hvilket burde inspirere til max innsats de resterende kampene. Med litt tur kan vi i de 3 siste kampene møte lag som i utgangspunktet ikke har noe å spille for (selvfølgelig alltid æren, men jeg er av den oppfatningen at Start har dabbet av etter å ha berget plassen og HamKam vinner bare når de _må_). De andre lagene får også skader (vi må da ha fått vår andel nå) og karanterer, og IAO og Mike kan vi vel håpe på siste 3? På hjemmebane skal vi slå alle, og når Fugla flyr hjem fra Sandefjord som slakt, har vi bra heng på 3. plassen. LSK har vært der oppe hele sesongen, og vil nok føle presset mer enn Stabæk om det blir en reell fight om bronsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Men vil vi egentlig spille Royal League? God spørsmål ! Er det en fordel å spille RL ??? Hva mener dere ! Fordel - Ulempe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Men vil vi egentlig spille Royal League? God spørsmål ! Er det en fordel å spille RL ??? Hva mener dere ! Fordel - Ulempe RL er en utmerket arena for å få tøff matching for unggutta. Dersom det skulle bil aktuelt, håper jeg Stabæk velger dette som målsetning, og ikke å toppe laget til hver kamp slik som LSK gjorde sist gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Det er alltid en fordel å oppnå gode resultater og få spille kampen mot lag i europa, selv om det i Royal League bare er svensker og dansker er det spennende. Det ligger også litt penger i denne konkurransen, ikke bare for vinneren, men også underveis. Det er viktig å ha sportslige mål som er utfordrende og som gir spillerne litt ekstra. Dette igjen kan trekke eller holde på spillere. En 4. plass i årest serie gir ikke andre muligheter for europa spill så Royal League plassen bør være attraktiv. Så kan man selvfølgelig spørre om det blir ekstra slitasje på spillerne og ja det gjør det,m en da må man kanskje innse at en økning i stallen er nødvendig. Spesiellt om man når langt og spiller viktige kamper helt inn mot seriestarten igjen. Publikumsmessig har det vist seg at det ikek trekker alverdens tilskuere, men duverden så gøy det hadde vært for oss som følger laget nøye å få flere kamper å dra på, flere kamper på tv og flere resultater, og lag å følge med på. Jeg tror det kan gi Stabæk litt ekstra vind i seilene med en 4. plass og jeg personlig blir litt skuffet om vi ikke skulle klare det nå som vi har ligget så bra ann hele sesongen. Før serien tippet jeg riktignok på en 5. plass til oss og den er fortsatt svært sansynlig, men da blir jeg skuffet og kommer til å trøste meg med alle gode og dårlige argumenter for hvorfor det er like greit å slippe å spille RL. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Ja til Royal League. Da blir det muligheter for å oppdatere Banehopp'ern! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Del Skrevet 4. Oktober 2006 En 4. plass i årest serie gir ikke andre muligheter for europa spill så Royal League plassen bør være attraktiv. 4. plass gir også retten til å spille Intertoto neste sommer. Noe som jo er en mulig vei inn til Uefa-cup. Intertoto har vi jo "gode" erfaringer med fra midten/slutten av 90-tallet.. Men, Intertoto har jo endret seg det siste året, og det er mer attraktivt nå enn før. LSK møtte jo Newcastle i kamp om å kvalifisere seg til Uefa-cupen. Det kunne jo vært moro. Jeg sier ja til 4. plass, RL og Intertoto! MEN, skal vi klare det, må vi ikke tape mot Start, da er jeg redd sjansen ryker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Del Skrevet 4. Oktober 2006 RL gir god matchtrening og forhåpentligvis en del penger. Sponsorene litt mer fornøyd når draktreklamen kommer mer på TV. Synes folk generelt er altfor negative til RL. Greit at det er noe "kjølig" på tribunen under kampene - men det er bare enda en grunn til å glede seg til Fornebu Arena blir ferdig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Del Skrevet 4. Oktober 2006 RL ser jeg på som godt betalte treningskamer for klubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Del Skrevet 4. Oktober 2006 definitivt royal league og intertoto! kan ikke være som alle de mange teite norske lagene som satser på europaplass for så å ikke prioritere det når den tid kommer(eks. Lyn) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær!!! FOR ROYAL LEAGUE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Del Skrevet 4. Oktober 2006 Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær!!! FOR ROYAL LEAGUE ... og tv.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Del Skrevet 5. Oktober 2006 Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær!!! FOR ROYAL LEAGUE JA til fotballkamper av betydning i vinter (samt en ørliten sjanse for at Stabæk kommer til Bergen), JA til Royal League! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå