Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Knudsen

Skjønsberg, Olsen, Kjølø, Karlsson

Keller, Stenersen, Persson, Alan

Nannskog, Tschoy

Jeg tror dette blir laget hvis Kjølø er tilbake, han har vært borte lenge og det er ikke sikkert han har kamp-formen inne.

Det ser vel nokså riktig ut vil jeg tro.

Blir artig å kommentere kampen når ballen er på høyre siden.. "Nå har Keller ballen... nei vent, det er Stenersen... nei vent det jo Keller allikevel.." :D

Stenersen spiller vel venstre sentral?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk bare med meg siste halvtimen, men her er en liten rapport fra dagens trening:

Forsvaret bestod av Morten, I.A, Mackan og Tom.

På midten spilte Henning, Jokke, Tommy og Alan

På topp Nanne og Somen.

Angrepsmønsteret mellom Nanne og Somen ble drillet inn og det så greit ut, men ikke så naturlig som mellom Nanne og Veigar, noe som ikke er så rart.

Henning var positiv på kanten. Ellers var treningen preget av mange avbrekk i spillet med beskjeder fra Janne og Kjell. Tempoet var derfor så som så.

Ikke stort mer å fortelle egentlig....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strand ut etter 63 min, Poljac etter 72 og Kamara etter 85. Dette skulle vel bety at Strand og Poljac blir foretrukket fremfor Keller og Kamara ved behov i morgen?

Laget blir vel som skissert på trening, med Bjørnar som "førsteinnbytter" ved behov på back/ving-plass

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før Stabæk-Start. Den samme kommer på menigheden sin forside:

http://www.norskefans.net/v1/Norge/start/e...&ucat=&

Start har i de siste syv kampene en statistikk på 4-0-2, glemte dere å spille en kamp :P

Ellers en meget velskrevet analyse, og vi liker det selvfølgelig når det vanker skryt til spillerene og laget vårt. Jeg er redd vi kommer til å slite mer enn du frykter da vi ofte sliter med både 4-3-3 og aggresive Start-spiller, men hvis vi fortsetter spillet vi hadde mot LSK sliter dere nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kveldens resultat blir 3-1:

1-0: Nanne lager første målet etter et nydelig gjennomspill fra Alan i løpet av første 15 min

2-0: 5 min før slutt stanger IA inn en corner fra Tommy

2-1: Forsvarsslurv utnyttes av Strømstad, som serverer ballen til Nielsen i starten av 2. omg

3-1: Start presser utover i kampen. Somen utnytter en feil i bakre firer hos Start, kommer alene med keeper og scorer 10 min før slutt

(4-1): Dersom Alan ikke blir byttet ut, setter han inn et mål 2 min før slutt på et langskudd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor i Oslo man kan se denne kampen på storskjerm?

Nei forresten, glem det, jeg vil på kamp! Men er det noen som aner om det er noen ledige billetter til kampen? Hvis man kommer en halvtime før kampstart, hva er sjansene for noen ledige billetter på en av langsidene? Vet jeg ikke tar mye ansvar for mitt eget liv her, men kan ikke kjøpe billett på billettluka.no lenger, som jeg har pleid å gjøre tidligere. Og har ikke tid (eller lyst) til å ta turen ut til Bærum hvis jeg ikke får billetter, og bare må reise hjem igjen.. Hvis noen gidder å gi en billettprognose litt kjapt, setter jeg veldig pris på det!..

Endret av blaamann
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor i Oslo man kan se denne kampen på storskjerm?

Nei forresten, glem det, jeg vil på kamp! Men er det noen som aner om det er noen ledige billetter til kampen? Hvis man kommer en halvtime før kampstart, hva er sjansene for noen ledige billetter på en av langsidene? Vet jeg ikke tar mye ansvar for mitt eget liv her, men kan ikke kjøpe billett på billettluka.no lenger, som jeg har pleid å gjøre tidligere. Og har ikke tid (eller lyst) til å ta turen ut til Bærum hvis jeg ikke får billetter, og bare må reise hjem igjen.. Hvis noen gidder å gi en billettprognose litt kjapt, setter jeg veldig pris på det!..

Garantert ikke utsolgt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alanzinho er så ræva defensivt at det går ikke ann! Steinar Pedersen får FRI VEI fra høyeback gang etter gang for innlegg. hvis ikke det bedrer seg må Alan byttes asap...

Endret av lyckegutten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem andre enn Gunnarson kan gi 1-0 ;)

Nå er forøvrig toppscorerlisten slik:

14 mål:

Daniel Nannskog, Stabæk

Veigar Pall Gunnarson

Steffen Iversen, Rosenborg

Endret av sauen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

1-1 .. hva skjer ?

Vi lå 3 poeng bak Lillestrøm og hadde bedre målforskjell.. nå er vi 6poeng bak.. og start og vålerengen passerte oss

Det endrer seg fort..

Og Nannskog alene på toppscorer listen. Det svinger fort! Nå er vi oppe på 4 igjen - men 5 p bak Lillestrøm. Håpe Sandefjord scorer en eller to.

og ny endring..

sandfjord utlinket på straffe..

men i det alt så bra ut igjen scoret start..

huff

har ikke godt av dette

Endret av sauen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt utrolig. jønsson bytter alan 2 minutter på overtid. hva i helvete er poenget med det når vi jager tre poeng?

uansett..nå er jeg sykt bitter på at vi GIR dem to mål..faen! :angry:

Endret av lyckegutten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

2-2 slutt.. tabellmessig elendig resultat, særlig ettersom vif vant 3-0 og dermed har bedre målforskjell. Selvfølgelig kunne det vært verre med tap og seier til lillestrøm. Legg merke til Lyn som kan komme 1 poeng bak med seier i kveld.

3. Lillestrøm 23 38 - 31 38

4. Vålerenga 23 35 - 26 35

5. Start 23 27 - 28 34

6. Stabæk 23 39 - 32 33

7. Lyn 22 28 - 31 29

Kan vi diskutere om vi holder mål bakover ? Kun 4 lag som har sluppet inn flere mål enn oss, de fire som ligger nederst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi holdt mål bakover den første delen av sesongen, men nå rakner det helt gang på gang. vi scorer alltid ett eller to mål. men når var siste gang vi ledet 1-0 og greide og holde på ledelsen?

vi klarer bare å spille fotball når det er uavgjort eller vi ligger under..jeg forstår det ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garantert ikke utsolgt.

Nå begynner garantiene dine å gå i hytt og pine, Anders. Først seier, så dette? Hvor skal det ende? Si ifra neste gang du setter opp Lottorekke, så skal jeg velge noen helt andre tall. :P

Hehe, 50% er vel ikke så ille.

Vi er så ræva i forsvar i dag at jeg blir smågrinete. Daniel og Veigar redder oss nok en gang.

Men men, pytt pytt, så lenge vi holder plassen i år er jeg fornøyd.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Start - kamptråd
  • Opprett ny...