Alzheimer 2 525 Del Skrevet 19. Juli 2003 Del Skrevet 19. Juli 2003 Så at noen la ut et innlegg omm effekten av sogndølenes boikott. 5 mann borte x 20 kr=100kr i tap for Stabæk. Hva om vi starter en kronerulling? Med drøyt 4.000 tilskuere i snitt blir det 0,025 kr eller 2-3 øre pr snute å samle inn. Spørsmålet er bare hvor vi skal få tak i 1 og 2-ører? Finnes det noen myntbutikker i Bærum? Jeg frykter derfor at det kan bli vanskelig å få samlet inn penger til å få dekket tapet når sogndølene boikotter oss. Uff, dette kommer til å gå hardt ut over klubbøkonomien til Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 19. Juli 2003 Del Skrevet 19. Juli 2003 Oslo Mynthandel er jo drevet av en Stabæksupporter, så dette bør gå bra. Litt jobb med veksling å sånn blir det jo, men litt kan man da ofre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 20. Juli 2003 Del Skrevet 20. Juli 2003 her bomma dykk grovt, eg skal iallefall kjøpa meg eit par pølser hos dei koslege damene i kiosken, kanskje kjøper eg brus også. Her må kalkulatoren takast i bruk på nytt. Eg veit ikkje om da er fleire som er svoltne av dei som kjem, så her må sannsynlegheits rekning takast i bruk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg