Robinho 1 150 Del Skrevet 16. Oktober 2006 Del Skrevet 16. Oktober 2006 funker det ikke å kjøpe billetter til VG-nedre utenfor stadion før kamp?? må man kjøpe på stabæk-klinikken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 16. Oktober 2006 Del Skrevet 16. Oktober 2006 Hva er vitsen med å drite ut Ninja-Alan her? Jeg synes han klarer det helt fint selv, og det er helt unødvendig å utbrodere det. Det blir som at noen forteller en vittighet, og deretter følger 9 ulike innlegg som alle forklarer hva som er morsomt med ulike deler av vittigheten. I likhet med n-a synes jeg faktisk at Jokke ikke leverte mot Start. Både Henning, Espen og Jesper bør puste ham i nakken. Men det mest skremmende mot Start var hvor tannløse vi var utallige ganger inne i egen 16-meter. Det var knapt en spiller som klarte å klarere en ball mer enn én meter, og vi kunne ha blitt adskillig hardere straffet av kristenfascistene. Samarbeidet Karlsson/Olsen var ikke 100% i midtforsvaret, uten at de skal få skylda alene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Så til saken; det var ikke ment som noen spøk det med innbytterne. Har aldri sett at reservekeeperen har blitt byttet inn, hva er så vitsen med å ha han sittende der? ??? Synes 2. keepere blir byttet ut stadig vekk jeg. Senest i Reading-Chelsea i helgen. Da gikk til og med begge keeperene ut (uten at jeg mener at vi skal ha 2 keepere på benken). Hadde nok sett stygt ut for Chealsea om Terry skulle stått 85 min i mål. Kan vi ike holde oss til kampen, og diskutere personer på forumet et annet sted. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magulfblaa 3 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Etter kampen mot Start var jeg skuffet. Resultatet i seg selv var ikke så dårlig men spillet var tidvis meget svakt. syntes nå at janne burde vurdere noen spillere annerledes. Inge må uansett stå over med 5.gule. Tom var tidvis elendig mot start. Ble overkjørt av berlin på slutten og mot spillere som derek sørensen, fredheim holm og berre vil stenvoll få kjørt seg. I tillegg må alan ut. JA, jeg VET at Alan gjør noen fantastiske ting offensivt men borte mot enga blir han en altfor stor risiko. Inn med Henning. Laget mot Penga: -----Jon------ Morten-------Jokke------Mike-------Markus Somen-------Jeppe-------Tommy--------Henning Daniel-------Veigar Noen som er enig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 17. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 17. Oktober 2006 (endret) Etter kampen mot Start var jeg skuffet. Resultatet i seg selv var ikke så dårlig men spillet var tidvis meget svakt. syntes nå at janne burde vurdere noen spillere annerledes. Inge må uansett stå over med 5.gule. Tom var tidvis elendig mot start. Ble overkjørt av berlin på slutten og mot spillere som derek sørensen, fredheim holm og berre vil stenvoll få kjørt seg. I tillegg må alan ut. JA, jeg VET at Alan gjør noen fantastiske ting offensivt men borte mot enga blir han en altfor stor risiko. Inn med Henning. Laget mot Penga: -----Jon------ Morten-------Jokke------Mike-------Markus Somen-------Jeppe-------Tommy--------Henning Daniel-------Veigar Noen som er enig? Synes dette ser bra ut jeg, men jeg vil ha Alan på banen. Han har løftet seg, ja han er fortsatt en risiko bakover, men kjemien med spissene begynner etter min mening å blomstre. Endret 17. Oktober 2006 av overlord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Del Skrevet 17. Oktober 2006 Etter kampen mot Start var jeg skuffet. Resultatet i seg selv var ikke så dårlig men spillet var tidvis meget svakt. syntes nå at janne burde vurdere noen spillere annerledes. Inge må uansett stå over med 5.gule. Tom var tidvis elendig mot start. Ble overkjørt av berlin på slutten og mot spillere som derek sørensen, fredheim holm og berre vil stenvoll få kjørt seg. I tillegg må alan ut. JA, jeg VET at Alan gjør noen fantastiske ting offensivt men borte mot enga blir han en altfor stor risiko. Inn med Henning. Laget mot Penga: -----Jon------ Morten-------Jokke------Mike-------Markus Somen-------Jeppe-------Tommy--------Henning Daniel-------Veigar Noen som er enig? Nei. Ikke helt. Jeg synes Stenvoll klarte seg helt greit mot Start. Han har imponert meg etter at han kjempet seg tilbake på laget. Tror og håper på følgende: Jon Morten Kjølø Markus Stenvoll Somen Jokke Tommy Henning Daniel Veigar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 17. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 17. Oktober 2006 (endret) Vi må forvente å bli presset bakover på banen og ettersom vi mest sannsynlig kommer til å ligge lavt, skulle jeg gjerne ha sett denne formasjonen: Jon MMS-Mike-Jokke-Markus Henning-Jeppe-Tommy Alan/Somen Veigar-Nanne Formasjonen blir baktung med en 4er og en 3er , men disse rekkene vil være mer organisert enn en vanlig 4-er med Alan og Somen på kantene. Jeg mener vi med denne formasjonen burde få frem de beste kvalitetene til Veigar, Alan og Nanne. Usikker på om Jeppe holder en kamp, tviler egentlig litt. Evt Tommy inn sentralt og Keller på kant? Endret 17. Oktober 2006 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 18. Oktober 2006 Del Skrevet 18. Oktober 2006 Jeg mener Tommy er for treig til å spille kant, og han gjør seg best sentralt. Med det vi har sett av Jeppe i det siste tror jeg han gjør seg best på benken. Keller - Tommy - Henning med Alan/Somen foran er nok en midtbane som fungere defansivt, men med offensive muligheter, i hvert fall hvis Henning begynne å fighte igjen, hvis ikke vil jeg heller kjøre "Keller - Tommy - Alan" med Somen foran. Alan jobbet bra def. mot LSK, og kan helt klart gjøre det igjen hvis han får beskjed om å være mindre off. Eventuelt har vi jo også Bjørnar som venstre-kant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 18. Oktober 2006 Del Skrevet 18. Oktober 2006 jon MMS - mike - karlsson - stenvoll somen - steners - hauger - holmvik nanne - VPG håper jeg iallefall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Beskjed fra Vif-supportere. De kommer til å synge mot $$ under kampen søndag: Reis hjem alle 45!! (vet ikke helt melodi) Synes selv det var ganske morsomt, men vi bør vel egentlig ha noe annet enn "Mor di i Container!". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Beskjed fra Vif-supportere. De kommer til å synge mot $$ under kampen søndag: Reis hjem alle 45!! (vet ikke helt melodi) Synes selv det var ganske morsomt, men vi bør vel egentlig ha noe annet enn "Mor di i Container!". "Her nede har alt feil lukt og feil farge" (vi spiller med bortedrakt) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Del Skrevet 19. Oktober 2006 I grunnen en ganske morsom greie fra Klanen, som en slags hyggelig gest til oss. Lurer på om de vil bli straffet av NFF? Det beste vi kan svare med på søndag er vel å beskylde Klanen for plagiat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Beskjed fra Vif-supportere. De kommer til å synge mot $$ under kampen søndag: Reis hjem alle 45!! (vet ikke helt melodi) Synes selv det var ganske morsomt, men vi bør vel egentlig ha noe annet enn "Mor di i Container!". Jeg har stor sans for "det var vi som brant ned kjerka deres, tra-la-la-la-la" (mel: dritafull før drøbaksundet) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Hvis vi er helt sikre på at de skal synge dette kan vi jo lage et banner der det står "ikke herm" eller no?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Hvis vi er helt sikre på at de skal synge dette kan vi jo lage et banner der det står "ikke herm" eller no?? genial idè!!! Burde uansett ikke ta så lang tid å lage en sånn en, i tilfelle de begynner å synge den sangen, så er vi forberedt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Del Skrevet 19. Oktober 2006 HERMEGÅS Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Del Skrevet 19. Oktober 2006 HERMEGÅS FORBANNA HERMEGJESS! burde vel vært mer treffende i såfall... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Del Skrevet 19. Oktober 2006 --> QUOTE(d*u*b @ 19. Oct 2006, 18:21) 88398[/snapback] HERMEGÅS FORBANNA HERMEGJESS! burde vel vært mer treffende i såfall... tror du trygdesnylterne skjønner det? Er du sikker på at de kom så langt på skolen at de lærte seg flertall? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 19. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 19. Oktober 2006 (endret) Synes ikke vi skal forberede noe svar. Dette er en støtteerklæring fra den viktigste klubbsupportergruppen i Norge. Genialt hadde jo vært om vi fikk til som oppvarming et kasterop mellom Klanen og med Klanen: "Reis hjem, alle 45" $$: "Vi drar, 19.45" Og sammen sender varme tanker til NøFF edit: Presiserer at dette må skje FØR kampen. Endret 19. Oktober 2006 av gufa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Synes ikke vi skal forberede noe svar. Dette er en støtteerklæring fra den viktigste klubbsupportergruppen i Norge. Genialt hadde jo vært om vi fikk til som oppvarming et kasterop mellom Klanen og med Klanen: "Reis hjem, alle 45" $$: "Vi drar, 19.45" Og sammen sender varme tanker til NøFF edit: Presiserer at dette må skje FØR kampen. Enig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Del Skrevet 19. Oktober 2006 Synes ikke vi skal forberede noe svar. Dette er en støtteerklæring fra den viktigste klubbsupportergruppen i Norge. Genialt hadde jo vært om vi fikk til som oppvarming et kasterop mellom Klanen og med Klanen: "Reis hjem, alle 45" $$: "Vi drar, 19.45" Og sammen sender varme tanker til NøFF edit: Presiserer at dette må skje FØR kampen. Enig Ikke for å være kjip, det er jo en morsom ide, men det er vel best å glemme de 45 greiene. Blir alltid så mye tull i media, og den har vel blitt dratt langt nok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 20. Oktober 2006 (endret) Synes ikke vi skal forberede noe svar. Dette er en støtteerklæring fra den viktigste klubbsupportergruppen i Norge. Genialt hadde jo vært om vi fikk til som oppvarming et kasterop mellom Klanen og med Klanen: "Reis hjem, alle 45" $$: "Vi drar, 19.45" Og sammen sender varme tanker til NøFF edit: Presiserer at dette må skje FØR kampen. Enig Ikke for å være kjip, det er jo en morsom ide, men det er vel best å glemme de 45 greiene. Blir alltid så mye tull i media, og den har vel blitt dratt langt nok. Jeg er enig med ØyvidW her, selv om dette er en god ide i seg selv, tror jeg vi nærmer oss nok ganske kjapt nå. Trøkker vi mer på dette her, kan det fort bikke over i det patetiske. Endret 20. Oktober 2006 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebulba 3 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Synes ikke vi skal forberede noe svar. Dette er en støtteerklæring fra den viktigste klubbsupportergruppen i Norge. Genialt hadde jo vært om vi fikk til som oppvarming et kasterop mellom Klanen og med Klanen: "Reis hjem, alle 45" $$: "Vi drar, 19.45" Og sammen sender varme tanker til NøFF edit: Presiserer at dette må skje FØR kampen. Enig Ikke for å være kjip, det er jo en morsom ide, men det er vel best å glemme de 45 greiene. Blir alltid så mye tull i media, og den har vel blitt dratt langt nok. Jeg er enig med ØyvidW her, selv om dette er en god ide i seg selv, tror jeg vi nærmer oss nok ganske kjapt nå. Trøkker vi mer på dette her, kan det fort bikke over i det patetiske. Interessant innlegg fra klansmann. http://www.alltidfotball.no/?module=articl...mp;tournament=1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Sist gang lagene møttes på Ullevaal var i siste serierunde 2004. Stabæk var allerede klare for 1. divisjon, mens Vålerenga trengte flere mål enn Rosenborg for å vinne serien. Den gang endte det 3-0, noe som akkurat ikke var nok for Vålerenga. Men det var en kamp uten betydning for Stabæk, og nå er alt dette historie. KAMP UTEN BETYDNING!!!!!??????????????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Sist gang lagene møttes på Ullevaal var i siste serierunde 2004. Stabæk var allerede klare for 1. divisjon, mens Vålerenga trengte flere mål enn Rosenborg for å vinne serien. Den gang endte det 3-0, noe som akkurat ikke var nok for Vålerenga. Men det var en kamp uten betydning for Stabæk, og nå er alt dette historie. KAMP UTEN BETYDNING!!!!!??????????????? Reagerte også på den. Jeg synes å huske at kampen hadde veldig stor betydning der jeg sto igjen etter 90 minutter. Hevnens tid er kommet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 20. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 20. Oktober 2006 (endret) Reagerte også på den. Jeg synes å huske at kampen hadde veldig stor betydning der jeg sto igjen etter 90 minutter. Hevnens tid er kommet! De har bare ikke peilig. Så også et innlegg vedr forhånsanalysen vår: "Derby!? Hvilket derby? I Tippeligaen finnes kun ett derby, og der er ikke lag fra Bærum involvert." De får kose seg med Lyn-kampene sine, der får de jo bank jevnt og trutt, men de har kanskje skjønt det er sånn det skal være når man heier å engen. Vi koser oss jo også med vår Lyn-kamper, så da har vi i hvert fall noe felles Endret 20. Oktober 2006 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Reagerte også på den. Jeg synes å huske at kampen hadde veldig stor betydning der jeg sto igjen etter 90 minutter. Hevnens tid er kommet! De har bare ikke peilig. Så også et innlegg vedr forhånsanalysen vår: "Derby!? Hvilket derby? I Tippeligaen finnes kun ett derby, og der er ikke lag fra Bærum involvert." De får kose seg med Lyn-kampene sine, der får de jo bank jevnt og trutt, men de har kanskje skjønt det er sånn det skal være når man heier å engen. Vi koser oss jo også med vår Lyn-kamper, så da har vi i hvert fall noe felles Hepp, Lynfansen sa akkurat det samme. Det handler om dårlig respekt for motstanderen, og det er vel ikke annet enn forventet fra de kretsene Særlig ikke fra bavianene i Bastionen. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Sist gang lagene møttes på Ullevaal var i siste serierunde 2004. Stabæk var allerede klare for 1. divisjon, mens Vålerenga trengte flere mål enn Rosenborg for å vinne serien. Den gang endte det 3-0, noe som akkurat ikke var nok for Vålerenga. Men det var en kamp uten betydning for Stabæk, og nå er alt dette historie. KAMP UTEN BETYDNING!!!!!??????????????? Reagerte også på den. Jeg synes å huske at kampen hadde veldig stor betydning der jeg sto igjen etter 90 minutter. Hevnens tid er kommet! Husker jeg rett, spilte Stabæk nærmest som om kampen var uten betydning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Sist gang lagene møttes på Ullevaal var i siste serierunde 2004. Stabæk var allerede klare for 1. divisjon, mens Vålerenga trengte flere mål enn Rosenborg for å vinne serien. Den gang endte det 3-0, noe som akkurat ikke var nok for Vålerenga. Men det var en kamp uten betydning for Stabæk, og nå er alt dette historie. KAMP UTEN BETYDNING!!!!!??????????????? Reagerte også på den. Jeg synes å huske at kampen hadde veldig stor betydning der jeg sto igjen etter 90 minutter. Hevnens tid er kommet! Husker jeg rett, spilte Stabæk nærmest som om kampen var uten betydning. Hehehe, godt poeng Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Del Skrevet 20. Oktober 2006 På Stabæk spesial i dag framkom det at Mike og Markus spiller på midtstopperplass og at Jocke er usikker på grunn av en skade i leggen (samme skade han har slitt med hele sesongen). Dermed ligger det vel an til at følgende starter: Jon Morten Mike Markus Tom Somen Henning (Jocke) Tommy Alan Veigar Daniel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg