hdaniels 2 362 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Faen heller. Dette var forjævlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 537 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Kjedelig....... Plassen iallefall også matematisk reddet via Vikings tap, det er da noe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Jaja. Sitter på fremdeles på Termini (hovedtogstasjonen i Roma) hvor jeg har sittet på gulvet i en WiFi-sone og sett kampen på fxt. Iallefall en del av den. Falt ut hele tiden. Var skikkelig skuffa da jeg måtte på møte i Roma i dag (på en søndag!) og dermed gå glipp av vålerenga-kampen. Men jeg vet ikke lenger, jeg. Det må være verre å være på vei hjem fra Ullevaal akkurat nå. Dessuten er det fremdeles sommer her... Denne kampen ødela mye av sesongen for meg. Selv om jeg ettertreningskampen før seriestart da vi tapte mot enga hjemme på Nadderud fikk meg til å frykte at vi virkelig kom til å kjempe mot nedrykk. Nå har det gått vesentlig bedre enn det, men ett poeng mot vålerenga er det dårligste vi noen gang har gjort mot dem i en sesong, sammen med 1995 da vi også spilte 2-2 i en kamp og tapte med to mål i den andre (0-2 den gangen). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Dette var en kjip match. Første omgang er helt horribel. Annen omgang var faktisk ganske bra fra Stabæks side. Vålerenga lever opp til sitt rykte og er defensive og feige. Litt ergerlig at jeg gikk fem minutter før kampslutt og ikke fikk med meg Palls skåring (jeg fikk straff som fortjent..) Til slutt: Keller virker for meg som et solid bomervervelse. Han ødelegger fler angrep enn han bidrar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Noen som fikk med seg banneren: "Reis hjem som i 1905" i blå og gul skrift? Lukter vel bot fra NFF dette, trakasering av svensker.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Første omgang er det værste jeg har sett.. begredelig. Enig med kuk, Keller stoppet opp tempoet i angrepene gang etter gang i andre omgang, en omgang som jeg også forsåvidt er fornøyd med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ninja-alan 41 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Dette var en kjip match. Første omgang er helt horribel. Annen omgang var faktisk ganske bra fra Stabæks side. Vålerenga lever opp til sitt rykte og er defensive og feige. Litt ergerlig at jeg gikk fem minutter før kampslutt og ikke fikk med meg Palls skåring (jeg fikk straff som fortjent..) Til slutt: Keller virker for meg som et solid bomervervelse. Han ødelegger fler angrep enn han bidrar. E9, herregud så dårlig Keller var i dag. Skikkelig trelegg!! og stort sett alle situasjoner der han kan utfordre velger han å snu seg og spille ballen tilbake. Skulle nesten tro det er en Christian Sund-kopi vi har fått. Hele første omgang var pinlig at det er mulig å ikke engang prøve å spille fotball!! :angry: Andre omgang var ganske bra egentlig. Urettferdig at enga scorer når vi presser. Synes kamara nok en gang var et friskt pust, mens Daniel stort sett bare var grinete. Gi Kamara sjangsen fra start mot Molde!! Vi har uansett ingenting å kjempe for mer denne sesongen, så da bør unggutta få prøve seg litt. Kan være verdifull erfaring for dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 22. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 22. Oktober 2006 (endret) Blæh. Må være lov å ha ihvertfall ett gram tenning når vi møter VIF. Sist inn i alle duellene og fortjent tap. Dessverre. Nå går vi for toppscorern(e)! Endret 22. Oktober 2006 av sigurdlk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Dette var en kjip match. Første omgang er helt horribel. Annen omgang var faktisk ganske bra fra Stabæks side. Vålerenga lever opp til sitt rykte og er defensive og feige. Litt ergerlig at jeg gikk fem minutter før kampslutt og ikke fikk med meg Palls skåring (jeg fikk straff som fortjent..) Til slutt: Keller virker for meg som et solid bomervervelse. Han ødelegger fler angrep enn han bidrar. E9, herregud så dårlig Keller var i dag. Skikkelig trelegg!! og stort sett alle situasjoner der han kan utfordre velger han å snu seg og spille ballen tilbake. Skulle nesten tro det er en Christian Sund-kopi vi har fått. Hele første omgang var pinlig at det er mulig å ikke engang prøve å spille fotball!! :angry: Andre omgang var ganske bra egentlig. Urettferdig at enga scorer når vi presser. Synes kamara nok en gang var et friskt pust, mens Daniel stort sett bare var grinete. Gi Kamara sjangsen fra start mot Molde!! Vi har uansett ingenting å kjempe for mer denne sesongen, så da bør unggutta få prøve seg litt. Kan være verdifull erfaring for dem. Keller bedret seg fort, han var helt grei i dag!!! Stabæk 433 Ja takk!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Til slutt: Keller virker for meg som et solid bomervervelse. Han ødelegger fler angrep enn han bidrar. E9, herregud så dårlig Keller var i dag. Skikkelig trelegg!! og stort sett alle situasjoner der han kan utfordre velger han å snu seg og spille ballen tilbake. Skulle nesten tro det er en Christian Sund-kopi vi har fått. Hele første omgang var pinlig at det er mulig å ikke engang prøve å spille fotball!! :angry: Man våkn opp!! her er det JJ som driter på leggen! Vif har et støtteapparat som Stabæk ikke rekker opp på leggen! Keller spilte 60 min i går og blir satt inn eter 45 min! Ikke Keller sitt problem, man setter inn spillere med overskudd! JJ er en middels Adecco trener, få han bort! Hvorfor bytte ut Alan som kan drible av mange? Hvorfor spille høye baller opp på Nannskog og veigard når Wæler spiller i midten? Alle ballene Tommy spilte opp mot spissene i dag var feilvendt og med adresse Wæler! Patetisk av trenerteamet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 (..)nei JJ finn deg et lag i adecco ! Dust! (..) mens Daniel stort sett bare var grinete. Gi Kamara sjangsen fra start mot Molde!! Dust! Dere gjør meg kvalm. For å trekke fram noe positivt var Somen bra sentralt! Jokke kriger godt og Morten gjør en bra kamp. Dårlig kamp av Tommy og Keller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 (..)nei JJ finn deg et lag i adecco ! Dust! (..) mens Daniel stort sett bare var grinete. Gi Kamara sjangsen fra start mot Molde!! Dust! Dere gjør meg kvalm. For å trekke fram noe positivt var Somen bra sentralt! Jokke kriger godt og Morten gjør en bra kamp. Dårlig kamp av Tommy og Keller. Greit det men kom med argumenter i mot det jeg mener! Somen var bra det samme var Karlsson! JJ suger big time og har nok en gang vist at han ikke duger! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Til slutt: Keller virker for meg som et solid bomervervelse. Han ødelegger fler angrep enn han bidrar. E9, herregud så dårlig Keller var i dag. Skikkelig trelegg!! og stort sett alle situasjoner der han kan utfordre velger han å snu seg og spille ballen tilbake. Skulle nesten tro det er en Christian Sund-kopi vi har fått. Hele første omgang var pinlig at det er mulig å ikke engang prøve å spille fotball!! :angry: Man våkn opp!! her er det JJ som driter på leggen! Vif har et støtteapparat som Stabæk ikke rekker opp på leggen! Keller spilte 60 min i går og blir satt inn eter 45 min! Ikke Keller sitt problem, man setter inn spillere med overskudd! JJ er en middels Adecco trener, få han bort! Hvorfor bytte ut Alan som kan drible av mange? Hvorfor spille høye baller opp på Nannskog og veigard når Wæler spiller i midten? Alle ballene Tommy spilte opp mot spissene i dag var feilvendt og med adresse Wæler! Patetisk av trenerteamet! ohh.. here we go again... For å trekke fram noe positivt var Somen bra sentralt! Jokke kriger godt og Morten gjør en bra kamp. Dårlig kamp av Tommy og Keller. Enig! Somen var veldig bra sentralt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Greit det men kom med argumenter i mot det jeg mener! Somen var bra det samme var Karlsson! JJ suger big time og har nok en gang vist at han ikke duger! Sorry, jeg gidder ikke. Argumenter mot at JJ ikke duger!?.. Ærlig talt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Skremmende hvor mange som skal kaste JJ med en gang det er litt motgang. Husk at han tok oss rett opp i tippeligaen. Han har overrasket alle som trodde vi skulle kjempe mot nedrykk. Nå sliter vi litt - greit. Løsningen er likevel ikke å kaste treneren. Se på Mjelde og Brann. Folk har ønsket å kaste han lenge men nå kjemper de om gullet. (selv om det går litt dårlig og de har kjøpt et par stykker som vi bare kan drømme om). Mitt poeng er uansett :kontinuitet er viktig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Greit det men kom med argumenter i mot det jeg mener! Somen var bra det samme var Karlsson! JJ suger big time og har nok en gang vist at han ikke duger! Var du i det hele tatt på kampen??? Det er ikke lett å motivere spillere som spiller cricket (kan ikke vært fotball i hvert fall). Årsverste av stabæk i 1 omgang. Bedrer seg i andre synd med 3-0 skoringen. Nå synes jeg det er på tide å slippe til kamara og kanskje aoudia fremover. Det er ikke mer å spille for enn æren hvis ikke 5 gir uefa plass. Dette er utrolig synd i og med at dette er en av de viktigste kampene for oss i sesongen (spesielt suportere). Ikke lett for janne å motivere noen som ikke gidder prøve engang. Eneste positive i dag er at Stabæk sitt tippelag fortsatt ligger ann til 12 rette og at rosenborg leder over brann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk alltid uansett 0 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 fy faen så dårlig kamp i dag!!! aldri sett en så dårlig første omgang. Syntes Keller var elengig! men positive var morten, syntes også henning hadde en grei kamp, kriget på midtbanen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Faen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Jeg synes Keller var en av våre beste jeg... Markus var helt elendig hele første, og for meg var det en stor overraskelse at han fikk fortsette. Bedret seg dog mye i andre. Første er det dårligste jeg har sett av Stabæk i år, men vi ble nok veldig preget av målet etter 36 sekunder. Synes faktisk vi gjør en god andreomgang, og at dette fort kunne blitt helt annerledes. Somen var god på midten. Virker som mange her på forumet ikke har vært med på så mange tap før, og vil ha bort JJ med en gang. Til det må jeg bare si: PATETISK. Løft hodet - Molde skal knuses. 6 - 0? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 22. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 22. Oktober 2006 (endret) Noen som fikk med seg banneren: "Reis hjem som i 1905" i blå og gul skrift? Lukter vel bot fra NFF dette, trakasering av svensker.... Send en anmeldelse til NFF, aller helst på mail! Endret 22. Oktober 2006 av kjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 22. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 22. Oktober 2006 (endret) Sorry, jeg gidder ikke. Argumenter mot at JJ ikke duger!?.. Ærlig talt. Støttes, man må kunne se mer enn 15 minutter bakover, hvem tok oss mot toppen i sommer, og til topps i fjor? Hele laget var passivt før pause, jeg så ikke en ordentlig sjanse til oss før etter 61 minutter. Derfra og inn jobbet vi bra og kunne fort dratt hjem 2-2. Gutta burde nok ha skutt litt mer i 2-omgang, Keller var bra unntatt ved kontringer, men det burde være en enkel ting å rette på. Alan hadde en dårlig dag. Henning blek før pause, men viste glimt av gammel form etter pause - tipper han får spille begge de siste kampene fra start Ola Kamara jobber som en helt - håper han får to lange innhopp mot Molde og Kamma. Morten gjorde en meget bra kamp i dag, sånn vil vi ha ham. Somen - hva skal man si, variabel dekker det best? Når IA er tilbake i neste kampe tror jeg vi starter med ham i stedet for Tom, Markus ut på kanten og Keller i stedet for Alan. Det vil gi mer trykk og burde male Molde i stykker. Så kan Alan og Ola komme inn på slutten og leke seg litt Endret 22. Oktober 2006 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Man våkn opp!! her er det JJ som driter på leggen! Vif har et støtteapparat som Stabæk ikke rekker opp på leggen! JJ er en middels Adecco trener, få han bort! Patetisk av trenerteamet! For noen ubetalelige uttallelser. Ser med interesse at vedkommende er fra Oslo. Én har ikke vurdert å... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alessinho 0 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Til slutt: Keller virker for meg som et solid bomervervelse. Han ødelegger fler angrep enn han bidrar. E9, herregud så dårlig Keller var i dag. Skikkelig trelegg!! og stort sett alle situasjoner der han kan utfordre velger han å snu seg og spille ballen tilbake. Skulle nesten tro det er en Christian Sund-kopi vi har fått. Hele første omgang var pinlig at det er mulig å ikke engang prøve å spille fotball!! :angry: Man våkn opp!! her er det JJ som driter på leggen! Vif har et støtteapparat som Stabæk ikke rekker opp på leggen! Keller spilte 60 min i går og blir satt inn eter 45 min! Ikke Keller sitt problem, man setter inn spillere med overskudd! JJ er en middels Adecco trener, få han bort! Hvorfor bytte ut Alan som kan drible av mange? Hvorfor spille høye baller opp på Nannskog og veigard når Wæler spiller i midten? Alle ballene Tommy spilte opp mot spissene i dag var feilvendt og med adresse Wæler! Patetisk av trenerteamet! Kan du komme med noen flere vurderinger og synspunkter? Litt humor hjelper alltid etter triste kamper... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magulfblaa 3 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Ja , ja, nå fikk ikke jeg sett de 10 første minuttene, men jeg fikk likevel med meg at stabæk ble rundspillt. Vi hadde ballen i kanskje 2 trekk før vi mista den igjen. Syntes at Janne snart burde se at Alan KUN bør spille hjemmekamper. Tror faktisk den første omgangen alan gjorde i dag er det verste jeg har sett sammen med Ronaldos første omgang mot Kroatia i VM. første omgang har vi ikke en sjanse og burde være fornøyde med bare 0-2 i sekken.Andre omgang er bra. Vi trykker på fra første stund og vi får et stort løft når somen går inn sentralt. Idag så det rett og slett ut som om tommy forsatt spillte for vif, for makan til feilpasningsorgie skal du lete lenge etter!!!! Henning jobbet bra idag, men savner forsatt dribleseriene hans og rykkene hans fra ifjor. Syntes også at Jokke gjør en god innsats som midtstopper, mens både markus og morten spiller bra. Synd at Daniel ikke hadde dagen, for da kunne stabæk fort ha scort 3-4 mål i 2.omgang. Veigar spillte seg bra opp i 2. men det var kanskje ikke så vanskelig etter den begredelige førsteomgangen. Uansett jeg prøver meg på en børs: Jon......4 Morten......4 Mike.......4 Jokke......5 Markus.....5 Somen.....4 Tommy.....2 Henning.....3 Alan.....0 strykkarakter Daniel.......3 Veigar.....5 Keller......3 Hvorfor tør han aldri å utfordre? Neste kam blir lett. Et sutrete molde, med klyse-hoseth i spissen blir knust. 5-1!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 22. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 22. Oktober 2006 (endret) Horribel 1steomgang..Somen funket ikke på høyrekanten,forsvaret virket som de ikke gadd å blø for drakta. dette gjelder vel for hele laget i 1steomgang.Mye lange baller, og lite offensive.. 2ndre omgang syns jeg var positivt, helt jævlig å få en scoring imot når stabæk har flyten og spiller bra..veldig festlig å ta trikken hjem med tusenvis av enga fans:\ Stabæk support var vel det mest postive ikveld! FAEN Endret 22. Oktober 2006 av Mr.Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Æsj fy faen som jeg dreit meg ut. Loka billettene så endte med at jeg måtte stå i Cola Svingen, jeg var faktisk den eneste stabæk fanen i svingen. Uansett så synes jeg at Tommy sine innlegg ble stoppet om og om igjen, utrolig surt å se på. Ser at det ikke er blitt gitt så mye oppmerksomhet til Henning, men synes at han og Jokke presterte best for Stabæk idag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Det er bare å gi Kamara langtidskontrakt med en gang vi har muligheten, gutten kommer til å bli stor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Vi var ihvertfall jævlig mange på bortekamp i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 22. Oktober 2006 (endret) Vi var ihvertfall jævlig mange på bortekamp i dag! Bare synd ikke flere gidder å synge Eller? Jeg sto ganske langt nede så jeg hørte ikke så mye, men mulig det var bra. Kanskje jeg bare er skuffa over kampen... ("Kanskje" er vel tidenes understatement) Endret 22. Oktober 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 22. Oktober 2006 Del Skrevet 22. Oktober 2006 :angry: Finnes ikke et verre sted å tape enn borte mot VIF. Blir kvalm og uvell av det. Flaschback fra den vondeste dagen i 2004. Første omgangen var tragisk for Stabæks del. Basta. Skuffende at laget ikke presterer bedre i en såpass viktig kamp. Andre omgang er bedre når Vif slipper seg tilbake. Med litt flaks, som JJ nok kommer til å påpeke, så kunne vi fått med oss en U. Hvis jeg skal trekke ut noe positivt fra denne kampen, så må det være: - Somen som sentral midtbanespiller. Tilførte nye dimmensjoner til spillet sentralt. God ballvinner, bra i luften, og sterk i kroppen. Denne debatten som noen har ført vedrørende Somen som en slags Vieira, vil garantert blusse opp igjen nå. Jeg synes han gjorde sakene såpass bra at dette bør testes igjen. - Markus gjorde en veldig god andre omgang på venstrebacken. Bra offensivt. - Jokke en-mot-en defensivt var imponerende. Ellers synes jeg Mike og Tommy leverer under pari. Henning er ok, men bidrar for lite forover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg