sexxes 3 602 Del Skrevet 20. Juli 2003 Del Skrevet 20. Juli 2003 Man får ofte høre mye rart fra de som sitter der, men i kampen mot Viking var det grusomt. Ikke måte på hvor negative var man var til Stabæk, og når det etterhvert ble klappet ved feilpasninger sier det jo sitt. Mike Kjølo var tydeligvis hatobjekt nummer 1. Håper han har dårlig hørsel. En god del av Q-feltet bør gåi seg selv, og tenke på hvorfor de er på kamp. Kanskje ville vi alle vært tjent med at de holdt seg hjemme. FOR EN GJENG MED BØNDER!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 20. Juli 2003 Del Skrevet 20. Juli 2003 Jeg hørte masse dritt fra noen ungdommer som satt helt øverst til venstre. Disse er ikke medlemmer, men har fått gratis sesongkort fra ungdomsklubben "Arken". Mulig jeg har dårlig hørsel, men hørte ikke no særlig drittslenging fra klacken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 20. Juli 2003 Del Skrevet 20. Juli 2003 aah, sorry. Q-feltet ja, er jo hovis det. Kom deg til ståplass du :wink: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 21. Juli 2003 Del Skrevet 21. Juli 2003 Skal jeg misforstå deg dit hen at oppførselen på Q-feltet blir bedre av at jeg flytter meg over på ståtribunen (sitter selv på H)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. Juli 2003 Del Skrevet 21. Juli 2003 Det blir selvsagt ikke bedre om du flytter deg. Men vi har hadde en kulturbedatt og gikk i oss selv før sesongen. Det har medført at på såtribunen er det konsing om å støtte laget - ikke å sutre over feilpassninger etc. Det har blitt veldig bra i år. At folket på Hovis (inkl. Q-feltet) til tider er usmaklig kresent er sånn sett gammelt nytt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 21. Juli 2003 Del Skrevet 21. Juli 2003 Det blir selvsagt ikke bedre om du flytter deg. Men vi har hadde en kulturbedatt og gikk i oss selv før sesongen. Det har medført at på såtribunen er det konsing om å støtte laget - ikke å sutre over feilpassninger etc. Det har blitt veldig bra i år. At folket på Hovis (inkl. Q-feltet) til tider er usmaklig kresent er sånn sett gammelt nytt Det kan kanskje ha noe å gjøre med at "alle" skudd mot mål ser ut som "nestentreff" for oss på ståtribunen. Selv om ballen treffer cornerflagget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 21. Juli 2003 Del Skrevet 21. Juli 2003 Skal jeg misforstå deg dit hen at oppførselen på Q-feltet blir bedre av at jeg flytter meg over på ståtribunen (sitter selv på H)? Så bare at du kom innom her og klagde på oppførselen til Q-feltet, derfor ba jeg deg komme over på ståtribunen der vi konsentrerer oss om å støtte Stabæk og ikke slenge dritt til medspillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 21. Juli 2003 Del Skrevet 21. Juli 2003 Det ble jo nevnt at dårlig oppførsel på ståtribunen kunne føre til at en del ikke kom på flere kamper. Q-feltet er vel i såfall en mye mer utsatt plass. Det var etterhvert flere som reagerte. Var på nippet til å stikke opp dit og skjelle dem ut. Sånt sett var jeg jo litt kylling. Holder uansett fast på at en del av de som sitter der oppe er en GJENG MED BØNDER (og sånt sett burde de vil heller dratt til Jæren på fotballkamp). Er forresten enig i at det var litt tamt på ståtribunene også. Når man hører en handfull Vikingfolk i svingen bedre i deler av kampen har det ikke vært bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. Juli 2003 Del Skrevet 21. Juli 2003 Helt korretk. Vi var elendige, men vi dissa ikke eget lag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 21. Juli 2003 Del Skrevet 21. Juli 2003 I går var det vel litt for varmt for å synge, synes fotballpausen sånn sett kunne vært lenger, på varme dager bryr man seg nesten ikke om man vinner eller taper. Jeg for min del synes kanpen i går bar preget av en treningskamp, omtrent like stor nerve som i matchen mot VIF på Slemmestad. Gårsdagens høydepunkt var diskusjonen om hvor lang kampen egentlig var, tror den må ha vært bortimot 6 og en halv time. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 22. Juli 2003 Del Skrevet 22. Juli 2003 Jeg hadde også en følelse av at matchen varte like lenge som den lengste fjelletappen i tour de france Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 24. Juli 2003 Del Skrevet 24. Juli 2003 Satt selv på ø feltet og hørte en person rope nedsettende om Kjølo og ett parr andre. Det var en person som sto for det negative! Man kan si mye om supporterne men det har vel en del med planlegging å gjøre noe jeg syntes Stabæk support er dårlige til. Hadde dere klart å ha 1 person som setter i gang med synging eller rop på q hadde det gjalla på stadion i steden for at dere står på motsatt side å synger for dere selv. Ikke missforstå dere synger bra det er bare ropert funksjonen som ikke er der! I kampen mot Viking var ikke Walter der med klanen, sin det er som regel de som setter i gang synginga på q. Morten som registrete at det var sønnen min på 11 som sto for synginga 5 min før slutt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 24. Juli 2003 Del Skrevet 24. Juli 2003 Hvem var det? Hvordan så han ut? Kan ikke noen av dere bare be ham ti stille? Ellers er det Stabæk som har plassert oss der vi står. Vi bytter gjerne plass med VIP-er og presse, vi. Sist vi flytta over noen på hovedtribunen for å dra i gang ble vi forsøkt kastet ut av vaktene. Fullstendig nytteløst. Det er helt ulike miljøer. Dessverre. Men jeg fatter ikke hvorfor folk gidder gå på kamp for å pisse på eget lag. Kan de ikke heller bare reise seg og gå hvis de synes det er så dårlig? Hvis Mike ble dissa sier det vel litt om vedkommendes fotballfaglige nivå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg