Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gladlaks

spikra 20. at slum er ingen kjenner fikk man bevist i 1. utgave av AU. regner med at øl- og menneskekjenneren scorer full pott.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gjorde 23 av 25. Hvordan er det mulig å bare klare 17? Bind for øya? Tippa du mye tall, æ, ø, z, x, q og å? At en mann som ukritisk bøtter i seg dusinvis av øl hver eneste dag sammen med Kajan på Clown ikke klarer bedre enn dette er skremmende.

Men hvordan i all verden har du tid til slikt med alt etterslepet på jobben din?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hoppet glatt over øltesten, og bega meg heller ut på ett område hvor jeg muligens hadde en tjangse.. Så på kategorien " Barne Tv i gamle dager" fikk jeg 3 feil.. noen bedre?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønte ikke spillet. Er det fordi jeg er dum, eller fordi jeg har drukket for mye øl til frokost i dag?

Prøvde nå 3 ganger til, og klarte 20, 22, og 19.

Skremmende dårlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok 20, jeg. Og det er jeg skikkelig stolt av siden jeg nesten bare drikker rusbrus, og derfor ikke hadde hørt om mer enn 5 eller 6 av merkene. Enig med To (hihihihi): øl er øl!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rusbrus er undervurdert som nytelsesmiddel. Skjønner ikke hvorfor det har så dårlig rykte. Skandale at det ikke selges på Fridays forresten. Der har de kun cider. Selges det skikkelig rusbrus på Onkel Blaa?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rusbrus er undervurdert som nytelsesmiddel. Skjønner ikke hvorfor det har så dårlig rykte. Skandale at det ikke selges på Fridays forresten. Der har de kun cider. Selges det skikkelig rusbrus på Onkel Blaa?

Helt enig! Det er de kristne med Valgerd i spissen som gir det et dårlig rykte. Aner ikke hvordan rusbrus-utvalget er på Blæ, men utvalget på Stretto er helt greit ihvertfall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, Woxen, nå risikerer du å bli grisa skikkelig av sinte Moldesupportere fordi du latterliggjør kristne. Tipper det blir VG-oppslag av dette.

Sannheten er nok heller den at grunnen til de høye avgiftene på rusbrus er at brus er så farlig:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=69133

Ut fra dette og med ditt ubeskjedne inntak av rusbrus er det neppe mange åra igjen før du sliter med at gebisset detter ut når du synger, slik at du må over på hovis. Kanskje snakker vi om måneder?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men utvalget på Stretto er helt greit ihvertfall.

Bør kanskje teste ut utvalget på Stretto engang. Hører rykter om rusbrus pubcrawl til neste år? Blir vel flust med jenter da, og det skal man som kjent ikke kimse av.

Noen andre som kan svare på hvordan rusbrus utvalget er på Onkel Blaa?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

das beermeister...23 av 25!

Bomma på Millers!!! (og Tooheys New)også jeg som har tilbragt de siste fire årene i USA...kan vel forklares med at hjernen min nekter å anerkjenne Millers som øl... :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Puh! Klarte 41 av 43 Amerikanske presidenter! Slå den, så blir jeg meeeeget imponert!

Noe skal man da sitte igjen med etter 4 år i Boston... :P

annet enn masse gjeld da selvsagt... :cry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Hvor mange øl-merker klarer du?
  • Opprett ny...