Slum 12 843 Del Skrevet 23. Juli 2003 Del Skrevet 23. Juli 2003 Kjeder du deg? Gå inn på http://www.hangman.no/ og velg "ølmerker" som kategori. Jeg klarte 17 av 25. Og 3 av ølmerkene hadde jeg aldri hørt om!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Simon Del Skrevet 23. Juli 2003 Del Skrevet 23. Juli 2003 klarte 18.Nå får du gå i deg selv ass Slum.Trodde du hadde fått noe ut av de timene du har tilbragt på Blaa... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders_ 0 Del Skrevet 23. Juli 2003 Del Skrevet 23. Juli 2003 øl er øl Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Korsgat 0 Del Skrevet 23. Juli 2003 Del Skrevet 23. Juli 2003 Hmm, Slum. Er det et svakhetstegn av deg at jeg klarte 22, og ikke hadde hørt om de siste 3? Trodde du var mere bevandret i reine ølmerker enn det jeg er..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 23. Juli 2003 Del Skrevet 23. Juli 2003 spikra 20. at slum er ingen kjenner fikk man bevist i 1. utgave av AU. regner med at øl- og menneskekjenneren scorer full pott. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 23. Juli 2003 Del Skrevet 23. Juli 2003 Jeg gjorde 23 av 25. Hvordan er det mulig å bare klare 17? Bind for øya? Tippa du mye tall, æ, ø, z, x, q og å? At en mann som ukritisk bøtter i seg dusinvis av øl hver eneste dag sammen med Kajan på Clown ikke klarer bedre enn dette er skremmende. Men hvordan i all verden har du tid til slikt med alt etterslepet på jobben din? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonna 0 Del Skrevet 23. Juli 2003 Del Skrevet 23. Juli 2003 jeg hoppet glatt over øltesten, og bega meg heller ut på ett område hvor jeg muligens hadde en tjangse.. Så på kategorien " Barne Tv i gamle dager" fikk jeg 3 feil.. noen bedre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 24. Juli 2003 Del Skrevet 24. Juli 2003 Skjønte ikke spillet. Er det fordi jeg er dum, eller fordi jeg har drukket for mye øl til frokost i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 24. Juli 2003 Del Skrevet 24. Juli 2003 Skjønte ikke spillet. Er det fordi jeg er dum, eller fordi jeg har drukket for mye øl til frokost i dag? Prøvde nå 3 ganger til, og klarte 20, 22, og 19. Skremmende dårlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torgrim Del Skrevet 24. Juli 2003 Del Skrevet 24. Juli 2003 Tok 20, jeg. Og det er jeg skikkelig stolt av siden jeg nesten bare drikker rusbrus, og derfor ikke hadde hørt om mer enn 5 eller 6 av merkene. Enig med To (hihihihi): øl er øl! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O.V.F 2 Del Skrevet 24. Juli 2003 Del Skrevet 24. Juli 2003 Rusbrus er undervurdert som nytelsesmiddel. Skjønner ikke hvorfor det har så dårlig rykte. Skandale at det ikke selges på Fridays forresten. Der har de kun cider. Selges det skikkelig rusbrus på Onkel Blaa? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 24. Juli 2003 Del Skrevet 24. Juli 2003 bra test klarte 21, men har aldri hørt om 3, 4 merker. og testen mangler det viktigste merket: ASTRA fra St.Pauli! kanskje vi kan tar testen på norsk kurset... :wink: hilsen fra hamburg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torgrim Del Skrevet 24. Juli 2003 Del Skrevet 24. Juli 2003 Rusbrus er undervurdert som nytelsesmiddel. Skjønner ikke hvorfor det har så dårlig rykte. Skandale at det ikke selges på Fridays forresten. Der har de kun cider. Selges det skikkelig rusbrus på Onkel Blaa? Helt enig! Det er de kristne med Valgerd i spissen som gir det et dårlig rykte. Aner ikke hvordan rusbrus-utvalget er på Blæ, men utvalget på Stretto er helt greit ihvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 24. Juli 2003 Del Skrevet 24. Juli 2003 Nei, Woxen, nå risikerer du å bli grisa skikkelig av sinte Moldesupportere fordi du latterliggjør kristne. Tipper det blir VG-oppslag av dette. Sannheten er nok heller den at grunnen til de høye avgiftene på rusbrus er at brus er så farlig: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=69133 Ut fra dette og med ditt ubeskjedne inntak av rusbrus er det neppe mange åra igjen før du sliter med at gebisset detter ut når du synger, slik at du må over på hovis. Kanskje snakker vi om måneder? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O.V.F 2 Del Skrevet 24. Juli 2003 Del Skrevet 24. Juli 2003 men utvalget på Stretto er helt greit ihvertfall. Bør kanskje teste ut utvalget på Stretto engang. Hører rykter om rusbrus pubcrawl til neste år? Blir vel flust med jenter da, og det skal man som kjent ikke kimse av. Noen andre som kan svare på hvordan rusbrus utvalget er på Onkel Blaa? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 24. Juli 2003 Del Skrevet 24. Juli 2003 das beermeister...23 av 25! Bomma på Millers!!! (og Tooheys New)også jeg som har tilbragt de siste fire årene i USA...kan vel forklares med at hjernen min nekter å anerkjenne Millers som øl... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 24. Juli 2003 Del Skrevet 24. Juli 2003 25 av 25 på andre forsøk, som seg hør og bør...Sitter på jobb og blir utrolig øltørst nå!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. Juli 2003 Del Skrevet 24. Juli 2003 20. Synes det er bra? siden jeg stort sett holder meg unna slik styggedom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 24. Juli 2003 Del Skrevet 24. Juli 2003 Puh! Klarte 41 av 43 Amerikanske presidenter! Slå den, så blir jeg meeeeget imponert! Noe skal man da sitte igjen med etter 4 år i Boston... annet enn masse gjeld da selvsagt... :cry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. Juli 2003 Del Skrevet 24. Juli 2003 187 av 190 land. Flaut å bomme på så kjente land som Bolivia, Mexico og ? 14 av 15 Grand Prix artister, men bommet på Finn Kalvik av alle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 25. Juli 2003 Del Skrevet 25. Juli 2003 20 av 25 ol merker, ikke bra., Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torgrim Del Skrevet 25. Juli 2003 Del Skrevet 25. Juli 2003 Nei, Woxen Hehe! Gleder meg til du skal gi meg ordet på allmøtet på onsdag - hvilket navn vil jeg få da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg