netliee 0 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Er det noen som vet noe om hvor jeg kan få tak i et stabæk-skjerf? eller eventuelt når det kommer til stabæk-butikken? Jeg har ventet i all evighet (altså siden litt før sesongen startet) på at det skal komme til butikken, men det blir litt dumt å få skjerfet først når sesongen er slutt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Del Skrevet 20. Oktober 2006 Er det noen som vet noe om hvor jeg kan få tak i et stabæk-skjerf? eller eventuelt når det kommer til stabæk-butikken? Jeg har ventet i all evighet (altså siden litt før sesongen startet) på at det skal komme til butikken, men det blir litt dumt å få skjerfet først når sesongen er slutt... Det kom nye skjerf for noen uker siden. Jeg var i StabækButikken igår og der var det mange igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 20. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 20. Oktober 2006 (endret) Er det noen som vet noe om hvor jeg kan få tak i et stabæk-skjerf? eller eventuelt når det kommer til stabæk-butikken? Jeg har ventet i all evighet (altså siden litt før sesongen startet) på at det skal komme til butikken, men det blir litt dumt å få skjerfet først når sesongen er slutt... Det kom nye skjerf for noen uker siden. Jeg var i StabækButikken igår og der var det mange igjen. Jeg var der på lørdag og kjøpte et, selv om det muligens står at det er utsolgt i webshopen. Endret 20. Oktober 2006 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 21. Oktober 2006 Del Skrevet 21. Oktober 2006 Er det noen som vet noe om hvor jeg kan få tak i et stabæk-skjerf? eller eventuelt når det kommer til stabæk-butikken? Jeg har ventet i all evighet (altså siden litt før sesongen startet) på at det skal komme til butikken, men det blir litt dumt å få skjerfet først når sesongen er slutt... Den som venter på noe godt..... Dessuten er vinter- (og skjerf-)sesongen rett rundt hjørnet. Ingen grunn til å fortvile! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
emmaf 0 Del Skrevet 8. November 2008 Del Skrevet 8. November 2008 Er det noen som vet noe om hvor jeg kan få tak i et stabæk-skjerf? eller eventuelt når det kommer til stabæk-butikken? Jeg har ventet i all evighet (altså siden litt før sesongen startet) på at det skal komme til butikken, men det blir litt dumt å få skjerfet først når sesongen er slutt... Den som venter på noe godt..... Dessuten er vinter- (og skjerf-)sesongen rett rundt hjørnet. Ingen grunn til å fortvile! Hvor mye koster et skjerf? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 8. November 2008 Del Skrevet 8. November 2008 Er det noen som vet noe om hvor jeg kan få tak i et stabæk-skjerf? eller eventuelt når det kommer til stabæk-butikken? Jeg har ventet i all evighet (altså siden litt før sesongen startet) på at det skal komme til butikken, men det blir litt dumt å få skjerfet først når sesongen er slutt... Den som venter på noe godt..... Dessuten er vinter- (og skjerf-)sesongen rett rundt hjørnet. Ingen grunn til å fortvile! Hvor mye koster et skjerf? Tror både Stabæk-skjerfene og $$-skjerfene koster 150,- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå