Gå til innhold

Stabæk-Molde søndag 29.oktober kl 17:45

magulfblaa
 Del

Anbefalte innlegg

Når det gjelder Keller, er det viktig å huske på at han i Torino og Lazio omtrent ikke har spilt kamper. Ingen av de to klubbene har noe andrelag, så det er klart at det å kun sitte på benken helg etter helg i over et år gjør noe med både form og motivasjon.

Gutten trenger masse matchtrening, slik at han kommer tilbake til den formen som gjorde han aktuell for Serie A i sin tid. Gir vi han tid, så er jeg overbevist om at Keller kommer til å bli god i Stabækdrakta.

Støttes

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eneste Tom noen gang har bevist er at han er ræva offensivt! Men han har en veldig god arbeidskapasitet + at han er en veldig lojal klubb spiller. Men som kantspiller vil han aldri lykkes, alt for dårlig teknisk!

Var sånn jeg husker han fra Lerkendal noen år tilbake også. Bare to mål mot Rosenborg er intet mindre enn en skandale. Prøv å følg med laget mer enn en sesong før du uttaler deg.

Hehe og det kom fra mannen med hele 24! innlegg på forumet og som forøvrig stort sett har brukt de innleggene til å slegge dritt. Selvom han scoret to mål mot Rosenborg betyr ikke det at han er teknisk briljant vet du. Det første målet hans var et bra løp der han var heldig og fikk igjen ballen etter å skutt på keeper så han kunne nikke i mål, og det andre var en relativt sleivete veggspill med Peter Sand som han satte mellom beina på Johnsen. Krever vel ikke akkurat over middels teknikk for å gjøre noe sånt? Men for all del, han gjorde en flott kamp.

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider

jon

morten, iao, mike, markus

keller, somen, jokke, alan

daniel, veigar

Støttes! Jeg har vært kritisk til Somen sentralt tidligere, men hva han presterte mot Enga, overbeviste meg om at fyren kan gjøre en meget god jobb. Selv om det fremdeles kan jobbes med overblikket hans i forhold til fremspill/stikkere til Daniel/Veigar

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daniel, Veigar

Somen, Tommy, Henning, Christian

Bjørnar, Mike(Markus), IA, Morten

Jon

Inn med Alan i 2.omgang, rundt det 65.-70. min for Somen el Christian. Dersom Christian, så bytter Somen og Alan side.

Endret av exultno
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt usikker på formen til Tommy etter kampen mot Start. Han hadde en del feilpasninger og virket mer usikker med ballen. Forhåpentligvis er ikke presset fra midtbanen til Molde like stort, slik at Tommy får mer rom å boltre seg på. Tror Somen kunne klart seg bra sentralt mot Rudi. Trenger en som kan matche han i lufta. (Mulig jeg er helt på Gjønnes-jordet, men jeg mener å huske at Rudi er god i lufta)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste Tom noen gang har bevist er at han er ræva offensivt! Men han har en veldig god arbeidskapasitet + at han er en veldig lojal klubb spiller. Men som kantspiller vil han aldri lykkes, alt for dårlig teknisk!

Var sånn jeg husker han fra Lerkendal noen år tilbake også. Bare to mål mot Rosenborg er intet mindre enn en skandale. Prøv å følg med laget mer enn en sesong før du uttaler deg.

Hehe og det kom fra mannen med hele 24! innlegg på forumet og som forøvrig stort sett har brukt de innleggene til å slegge dritt. Selvom han scoret to mål mot Rosenborg betyr ikke det at han er teknisk briljant vet du. Det første målet hans var et bra løp der han var heldig og fikk igjen ballen etter å skutt på keeper så han kunne nikke i mål, og det andre var en relativt sleivete veggspill med Peter Sand som han satte mellom beina på Johnsen. Krever vel ikke akkurat over middels teknikk for å gjøre noe sånt? Men for all del, han gjorde en flott kamp.

Så smart du er. Med 24 innlegg på forumet, og hvert innlegg tar ca 2 minutter å skrive så ble jeg født for ca 48 minutter siden? For det er jo sånn at de med flest innlegg er de som har fulgt Stabæk lengst, for en fantastisk hjerne som har tenkt ut noe sånt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit nok at han hadde noen feilpasninger, men han var ikke alene om det den kvelden. Flere andre på laget som gjorde det samme. Gå forbi en mann istedenfor å sentre ballen videre...å feile når en gjør dette i en overgang, da kommer overgangen imot og de skaper en del farlige sjanser. Bedre å finne enkle, men gode løsninger, enn vanskelige konstant...Tommy, prøvde litt for mye mot Start.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit nok at han hadde noen feilpasninger, men han var ikke alene om det den kvelden. Flere andre på laget som gjorde det samme. Gå forbi en mann istedenfor å sentre ballen videre...å feile når en gjør dette i en overgang, da kommer overgangen imot og de skaper en del farlige sjanser. Bedre å finne enkle, men gode løsninger, enn vanskelige konstant...Tommy, prøvde litt for mye mot Start.

Han hadde faktisk en del feilpassninger i kampen mot Start også. Og dødballene hans har ikke vært av samme kvalitet som tidligere i sesongen...

Men jeg ser absolutt fordelen av å ha en skikkelig venstrefot på banen, for da har man overaskelsesmomentet om han eller Veigar skyter på dødballer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han hadde faktisk en del feilpassninger i kampen mot Start også. Og dødballene hans har ikke vært av samme kvalitet som tidligere i sesongen...

Men jeg ser absolutt fordelen av å ha en skikkelig venstrefot på banen, for da har man overaskelsesmomentet om han eller Veigar skyter på dødballer.

Sant det, digga det Veigar og Tommy gjorde mot FFK på nadderud!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så smart du er. Med 24 innlegg på forumet, og hvert innlegg tar ca 2 minutter å skrive så ble jeg født for ca 48 minutter siden? For det er jo sånn at de med flest innlegg er de som har fulgt Stabæk lengst, for en fantastisk hjerne som har tenkt ut noe sånt.

Jeg merker meg igjen at du fortsetter med drittslenging. Jeg påpekte bare at det var unødvendig av deg å kritisere peas on earths grunnlag for kommentaren sin, ettersom ditt eget medlemskap på forumet ikke akkurat er eldgammelt. Sa ingenting om at de med flest innlegg har fulgt Stabæk lengst. Men du vet faktisk ikke hvor lenge peas har fulgt Stabæk, og da blir det dumt å slenge ut den kommentaren. Skal vi legge saken død, begrave stridsøksen og røyke fredspipe?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes Jokke har vært god som midtstopper, og ser gjerne ham sammen med IAO mot Molde (mye duellstyrke i de to...). Med tanke på fremtiden ser jeg gjerne Bjønar og Morten på Backene og Henning og Somen sentralt. Kantene går til Alan og Keller, mens spissene gir seg selv.

Jon

MMS-Jokke-IAO-Bjørnar

Keller-Somen-HH-Alan

VPG-DN

Offensivt og fint med mye muslker i midten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg merker meg igjen at du fortsetter med drittslenging. Jeg påpekte bare at det var unødvendig av deg å kritisere peas on earths grunnlag for kommentaren sin, ettersom ditt eget medlemskap på forumet ikke akkurat er eldgammelt. Sa ingenting om at de med flest innlegg har fulgt Stabæk lengst. Men du vet faktisk ikke hvor lenge peas har fulgt Stabæk, og da blir det dumt å slenge ut den kommentaren. Skal vi legge saken død, begrave stridsøksen og røyke fredspipe?

Hva om dere møtes utenfor OB i dag kl 2200? Men dere må være enige om hva som er greit av våpen: kniv, flasker, slåsshanske, balltre osv, slik at det blir fair.

Endret av Alzheimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men som sagt så er Start vanvittig sterke i press på midtbanen, med spillere som Hæstad, strømstad og lunde aarsheim (husker ikke om han spilte mot oss). Molde har ikke den samme løpsstyrken i sin midtbane og derfor kommer Tommy til å treffe på flere av sine pasninger og dessuten få mer ro og trygghet i spillet sitt, noe vi er dødsens avhengige av.. I tillegg er han definitivt en livsfarlig mann på frispark.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IDIOT, kan være lurt å ha kunnskap om hva du uttaler deg om. Jeg har holdt med Stabæk og vært på Nadderud siden jeg som 12 åring satt med Tommy og Tigær'n klubben på trebenkene på indre bane og så Stabæk tape 0-2 for Vålerengen i vår første kamp i Tippeligaen 95.

Skjønner at du lever på Tom's to mål mot RBK i 03, men det gjør ikke jeg. Nevner bare at det var hans to eneste scoringer den sesongen. Han har pr. dags dato hatt 87 kamper å overbevise meg på og har enda ikke klart det. Men han skal ha et stort + for lojaliteten sin!

Idiot, hvorfor hentyder du at jeg bare har fulgt Stabæk en sesong da?

Endret av peas on earth
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Småfestlig beskrivelse av Marel B. på Tornekrattets forum før Stabæk - Molde.

"For meg virker Baldvinsson som en stor og tung labrador som tror han er en kjapp og spenstig skogskatt."

Virker ikke helt fornøyd, nei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IDIOT, kan være lurt å ha kunnskap om hva du uttaler deg om. Jeg har holdt med Stabæk og vært på Nadderud siden jeg som 12 åring satt med Tommy og Tigær'n klubben på trebenkene på indre bane og så Stabæk tape 0-2 for Vålerengen i vår første kamp i Tippeligaen 95.

Skjønner at du lever på Tom's to mål mot RBK i 03, men det gjør ikke jeg. Nevner bare at det var hans to eneste scoringer den sesongen. Han har pr. dags dato hatt 87 kamper å overbevise meg på og har enda ikke klart det. Men han skal ha et stort + for lojaliteten sin!

Nå kan denne saken legges død. Helt unødvendig å blåse seg opp for en bagatell. Stenvoll spillte godt på lerkendal. FERDIG MED DEN SAKEN. END OF DISCUSSION!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kan denne saken legges død. Helt unødvendig å blåse seg opp for en bagatell. Stenvoll spillte godt på lerkendal. FERDIG MED DEN SAKEN. END OF DISCUSSION!

Forsiktig nå, husk at du bare har 48 innlegg :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Småfestlig beskrivelse av Marel B. på Tornekrattets forum før Stabæk - Molde.

"For meg virker Baldvinsson som en stor og tung labrador som tror han er en kjapp og spenstig skogskatt."

Virker ikke helt fornøyd, nei.

hehe...den beskrivelsen er nok en av de bedre...han ble kalt "hobbyhypokonder", "levende tragedie", "helt talentløs fotballspiller", "udugelighet i person" og en skrev "Når vi har Baldvinnson som spiss og Stavrum som trener er vi dømt til å rykke ned!"

tja...feil klubb, feil tidspunkt og for store forventninger...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes du kan spare deg for å kalle folk som mener at Tom Stenvoll ikke er "ræva offensivt" for "IDIOT" på et Stabæk-forum.

Tom Stenvoll er en habil lagspiller som fortjener all respekt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom er ikke rævva offensivt, han må bare ha litt kontinuitett for å komme i form. F.eks. da han tok imot ballen, spilte vegg med Henning og slo en perfekt pasning til Daniel som scorte vårt andre mål i våroppgjøret mot Brann i Bergen, viste han opptil flere gode offensive kvaliteter. Han var tam i de første kampene i år, men kom seg litt etter litt. Tom er ikke rævva i noe som helst, det er det som er så fint med han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes du kan spare deg for å kalle folk som mener at Tom Stenvoll ikke er "ræva offensivt" for "IDIOT" på et Stabæk-forum.

Tom Stenvoll er en habil lagspiller som fortjener all respekt.

Kaller han ikke en idiot for at han ikke synes Tom er "ræva offensivt" for det skal han få lov til å synes...

Kaller han en idiot fordi han skrev:

Prøv å følg med laget mer enn en sesong før du uttaler deg

Noe som overhode ikke stemmer! Men hvis du hadde lest det jeg skrev over ordentlig synes jeg du burde forstått det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får du quote det som er relevant. Vanskeligere er det ikke. Slik du hadde gjort det leser mange det slik jeg gjør.

Uansett: Å ty til beskrivelser av andre stabækfans som IDIOT på dette forumet er langt over grensa. For andre er slike beskrivelse jævli lite interessante og sier enda mer om avsender enn offer.

Tok du poenget eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmål: Søndag er sesongens siste hjemmekamp, blir det noen markering på Unchel Blaaah etter kampen hvor spillerne kommer innom? Regner ikke med at det blir en fest allà i fjor, men laget har jo hatt en god sesong til tross for at det gått litt trådt på slutten av sesongen så det kunne vært morsomt likevel...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det klart for siste hjemmekamp. :( Det er litt vemodig synes jeg. Det er alltid veldig gøy å være på hjemmekamper, gleder meg denne gangen og.

Jeg tror at det er lurt at vi gir litt yngre spillere sjanser denne gangen. Nå kommer vi ikke til royal league uansett, så da er det ingenting å tape. Jeg synes ungt pågangsmot fremfor rutine. Har funnet ut at det er mye slitasje på de gamle spillerne, så det er lurt å la de hvile til neste år. De unge trenger verdifull erfaring. De har sikkert også veldig lyst til å spille. Motivasjon er viktig. Tror dette laget er bra:

---------------------Ola------Strand-------------------------

Alan------------------------------------------------------------

-----------Henning-----Stenersen---Veigar-----------------

Bjørnar--------Skogseid---------Ulrik-------------MMS----

-----------------------SuperJon------------------------------

Som dere ser spiller vi en skjev 4-4-2 her. Det er fordi Molde spiller 4-3-3 og da er det veldig lurt å ha tre sentrale for oss å sånn at vi ikke blir i undertall sentralt.

Så til spillervalgene. Noen synes kanskje det var en litt uvanlig oppstilling, og det er jeg enig i. Som sagt er det lurt å hvile de etablerte, det forklarer backrekken. Jon i mål ser jeg ingen grunn til å bytte ut, dessuten har jeg ikke inntrykk at av Jens er klar enda. På midten er Alan eneste klare breddespiller. Sentral trio blir Henning siden han er ung, Stenersen siden han har mange assists og jobber bra og til slutt overraskelsen Veigar. Har funnet ut at det er lurt at vi har en kreativ spiller sentralt når vi ikke har noen høyrekant. Somen gjorde det veldig bra mot Vålerenga, så han kommer inn ved pause. På topp er det på tide å finne ut om Strand er noe å spare på neste år, og da må han få spille. Ola inn for Daniel. Daniel er gammel og vil ikke skrive ny kontrakt. Da er det smart å sette han på benken så han får tenkt seg litt om. Ola gjorde det også kjempebra mot VIF og viste der at han kan spille mer enn 15 min som noen påsto at han ikke kunne.

Sikkert mange som er skeptiske, men jeg synes vi skal gi andre sjansen nå som det ikke er så farlig om vi taper. Hva synes dere??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dette laget er bra:

Hva synes dere??

Nå er det jo et poeng å stille best mulig lag - i respekt for lagene i nedrykksjampen. Likevel ingen dum idee. Her er mitt forslag:

---------------------Ola------Jonas-------------------------

-------------------------Henning------------------------------

Bjørnar------------------Niclas--------------------Alan------

Thomas--------Skogseid---------Ulrik-------------Karim--

-----------------------Bjerke---------------------------------

Her er det mye ungt og ikke minst mye pågangsmot. Kjører som alltid 4-4-2, men med en frekk diamant på midtbanen. Dermed får både Henning og Niclas sine favorittposisjoner. Vi må være obs på at høyrekanten vår er litt svak på defensive gener, men angrep er jo som kjent det beste forsvar. Hvis dette ser for risky ut, kan man jo sette Espen inn på plassen til Henning, dra Henning ut på kanten og bjørnar ned på backen og Thomas over på andre backen, mens Karim får starte på benken

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dette laget er bra:

Hva synes dere??

Nå er det jo et poeng å stille best mulig lag - i respekt for lagene i nedrykksjampen. Likevel ingen dum idee. Her er mitt forslag:

---------------------Ola------Jonas-------------------------

-------------------------Henning------------------------------

Bjørnar------------------Niclas--------------------Alan------

Thomas--------Skogseid---------Ulrik-------------Karim--

-----------------------Bjerke---------------------------------

Her er det mye ungt og ikke minst mye pågangsmot. Kjører som alltid 4-4-2, men med en frekk diamant på midtbanen. Dermed får både Henning og Niclas sine favorittposisjoner. Vi må være obs på at høyrekanten vår er litt svak på defensive gener, men angrep er jo som kjent det beste forsvar. Hvis dette ser for risky ut, kan man jo sette Espen inn på plassen til Henning, dra Henning ut på kanten og bjørnar ned på backen og Thomas over på andre backen, mens Karim får starte på benken

Jeg leste noe i Budstikka om den fine ungdommen som spiller i Stabæk 3. Bør ikke de gis en mulighet i årets siste hjemmekamp:

------------------Slum--------Jonas-------------

------------------------Henning-----------------

Mr. Smith...........Wunderbaum.........Niclas

Thomas--------Ulrik-------Geisha-------Armanda

---------------Alan (keeper og kaptein)-----

Dette vil overraske Molde så mye at de bare ikke vil skjønne hva som har skjedd før kampen er avgjort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk-Molde søndag 29.oktober kl 17:45
  • Opprett ny...