Gå til innhold

Stabæk-Molde søndag 29.oktober kl 17:45

magulfblaa
 Del

Anbefalte innlegg

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy flate for en kamp på Nadderud i går, sniker seg utvilsomt inn på noe av det største jeg har opplevd.

Edit: Jeg registrerer også at kampen vår får mer medieomtale enn det faktum at RævBK tok seriegull i går. :)

Det er derfor det er så greit at det er RBK som tar gullet. Det er ikke intr. lenger for pressen. Ingen legger merke til det liksom.

Så får vi heller bite i oss at endel av overskriftene om kampen vår i går handler om Molde.

Noe som i og for seg ikke er uventet. Med unntak av spissene våre er det utrolig hvor uinteressante vi er for folk.

... og de andre lagene er utrolig uinterssante for meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Somen var utvilsomt banens beste i går. Så ut son han koste seg skikkelig i kulda. Uansett hva han gjorde i går så ble det en farlig målsjanse ut av det.

All honnør til samtlige i går, gutta viste virkelig hvem som hører hjemme i TL og hvem som hører hjemme i Adeccoligaen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brann - HamKam 0%

Lyn - Fredrikstad 0%

Odd Grenland - Lillestrøm 0%

Rosenborg - Viking 0%

Stabæk - Molde 67%

Sandefjord - Vålerenga 23%

Tromsø - Start 0%

Totalt antall stemmer: over 35 000 stemmer...

Da blir det kamp i dag og... =)

Endret av Armando
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brann - HamKam 0%

Lyn - Fredrikstad 0%

Odd Grenland - Lillestrøm 0%

Rosenborg - Viking 0%

Stabæk - Molde 67%

Sandefjord - Vålerenga 23%

Tromsø - Start 0%

Totalt antall stemmer: over 35 000 stemmer...

Da blir det kamp i dag og... =)

hehe...jeg så vif hadde lagt inn 10 000 stemmer i natt, så jeg bestemte meg for å mobilisere litt jeg og:p

Autoclicker to the rescue!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årsdeiligste kamp punktum.

Å synge ut Stian Ohr var herlig.

Målet til Henning var deilig.

Daniel er toppscorer og vi kan være stolte.

Veigar er på andreplassen og det gjør oss enda stoltere.

Spillerne var innom OB etter kampen, det var både flott og uflott.

Derimot så våknet jeg med et Moldeskjerf, og det var ikke så kult.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 * Stabæk på rundens lag hos FXT!

Men hvorfor i all verden har de ikke fått tak i et bilde av Somen i Stabæk-drakt???

Med totalt 76 poeng, fikk de den høyeste lagscoren som er gitt på Nettavisens spillerbørs denne sesongen. Tre poeng mer enn de selv fikk mot HamKam tidligere i sesongen.

For et lag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvorfor i all verden har de ikke fått tak i et bilde av Somen i Stabæk-drakt???

Med totalt 76 poeng, fikk de den høyeste lagscoren som er gitt på Nettavisens spillerbørs denne sesongen. Tre poeng mer enn de selv fikk mot HamKam tidligere i sesongen.

For et lag!

AMEN!

Ser at vi leder stort i kampen om hvilket oppgjør som skal sendes i reprise idag.(72%! og det er kun Stabæk og Vålerenga kampen som har fått noen stemmer). Blir nok pils og reprise av kampen i kveld. Skal bli deilig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For et lag!

AMEN!

Ser at vi leder stort i kampen om hvilket oppgjør som skal sendes i reprise idag.(72%! og det er kun Stabæk og Vålerenga kampen som har fått noen stemmer). Blir nok pils og reprise av kampen i kveld. Skal bli deilig!

Sett sikkerhetsnivået i nettleseren din til å blokke alle cookies, og trykk som ville faen.. Da skal du se prosenten stiger raskt. Dette er grunnen til at slummen (Kålenga) som regel leder, da et fåtall av de som ønsker å se de spille har en jobb og dermed kan de sitte hjemme på nettet hele dagen og stemme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For et lag!

AMEN!

Sett sikkerhetsnivået i nettleseren din til å blokke alle cookies, og trykk som ville faen.. Da skal du se prosenten stiger raskt. Dette er grunnen til at slummen (Kålenga) som regel leder, da et fåtall av de som ønsker å se de spille har en jobb og dermed kan de sitte hjemme på nettet hele dagen og stemme.

Link til avstemings voten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk-Molde søndag 29.oktober kl 17:45
  • Opprett ny...