Langemann 7 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Somen, Tommy, Veigar og Daniel er på rundens lag i VG, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Fy flate for en kamp på Nadderud i går, sniker seg utvilsomt inn på noe av det største jeg har opplevd. Edit: Jeg registrerer også at kampen vår får mer medieomtale enn det faktum at RævBK tok seriegull i går. Det er derfor det er så greit at det er RBK som tar gullet. Det er ikke intr. lenger for pressen. Ingen legger merke til det liksom. Så får vi heller bite i oss at endel av overskriftene om kampen vår i går handler om Molde. Noe som i og for seg ikke er uventet. Med unntak av spissene våre er det utrolig hvor uinteressante vi er for folk. ... og de andre lagene er utrolig uinterssante for meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Somen var utvilsomt banens beste i går. Så ut son han koste seg skikkelig i kulda. Uansett hva han gjorde i går så ble det en farlig målsjanse ut av det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Somen var utvilsomt banens beste i går. Så ut son han koste seg skikkelig i kulda. Uansett hva han gjorde i går så ble det en farlig målsjanse ut av det. All honnør til samtlige i går, gutta viste virkelig hvem som hører hjemme i TL og hvem som hører hjemme i Adeccoligaen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 30. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 30. Oktober 2006 (endret) Brann - HamKam 0% Lyn - Fredrikstad 0% Odd Grenland - Lillestrøm 0% Rosenborg - Viking 0% Stabæk - Molde 67% Sandefjord - Vålerenga 23% Tromsø - Start 0% Totalt antall stemmer: over 35 000 stemmer... Da blir det kamp i dag og... =) Endret 30. Oktober 2006 av Armando Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebulba 3 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Somen, Tommy, Veigar og Daniel er på rundens lag i VG, Mulig jeg ikke har fulgt med i timen (resultatet visste jeg om) men ser at vi innehar rekorden for største borteseier i den øverste divisjonen gjennom alle tider. http://www.fxt.no/tippeligaen/molde/article786845.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Brann - HamKam 0% Lyn - Fredrikstad 0% Odd Grenland - Lillestrøm 0% Rosenborg - Viking 0% Stabæk - Molde 67% Sandefjord - Vålerenga 23% Tromsø - Start 0% Totalt antall stemmer: over 35 000 stemmer... Da blir det kamp i dag og... =) hehe...jeg så vif hadde lagt inn 10 000 stemmer i natt, så jeg bestemte meg for å mobilisere litt jeg og:p Autoclicker to the rescue! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Årsdeiligste kamp punktum. Å synge ut Stian Ohr var herlig. Målet til Henning var deilig. Daniel er toppscorer og vi kan være stolte. Veigar er på andreplassen og det gjør oss enda stoltere. Spillerne var innom OB etter kampen, det var både flott og uflott. Derimot så våknet jeg med et Moldeskjerf, og det var ikke så kult. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Derimot så våknet jeg med et Moldeskjerf, og det var ikke så kult. Hadde du deg med Ho(m)set? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 30. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 30. Oktober 2006 (endret) 6 * Stabæk på rundens lag hos FXT! Men hvorfor i all verden har de ikke fått tak i et bilde av Somen i Stabæk-drakt??? Endret 30. Oktober 2006 av Totto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 6 * Stabæk på rundens lag hos FXT! Men hvorfor i all verden har de ikke fått tak i et bilde av Somen i Stabæk-drakt??? Med totalt 76 poeng, fikk de den høyeste lagscoren som er gitt på Nettavisens spillerbørs denne sesongen. Tre poeng mer enn de selv fikk mot HamKam tidligere i sesongen. For et lag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 6 * Stabæk på rundens lag hos FXT! Men hvorfor i all verden har de ikke fått tak i et bilde av Somen i Stabæk-drakt??? Med totalt 76 poeng, fikk de den høyeste lagscoren som er gitt på Nettavisens spillerbørs denne sesongen. Tre poeng mer enn de selv fikk mot HamKam tidligere i sesongen. For et lag! AMEN! Ser at vi leder stort i kampen om hvilket oppgjør som skal sendes i reprise idag.(72%! og det er kun Stabæk og Vålerenga kampen som har fått noen stemmer). Blir nok pils og reprise av kampen i kveld. Skal bli deilig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 6 * Stabæk på rundens lag hos FXT! Men hvorfor i all verden har de ikke fått tak i et bilde av Somen i Stabæk-drakt??? Med totalt 76 poeng, fikk de den høyeste lagscoren som er gitt på Nettavisens spillerbørs denne sesongen. Tre poeng mer enn de selv fikk mot HamKam tidligere i sesongen. For et lag! AMEN! Ser at vi leder stort i kampen om hvilket oppgjør som skal sendes i reprise idag.(72%! og det er kun Stabæk og Vålerenga kampen som har fått noen stemmer). Blir nok pils og reprise av kampen i kveld. Skal bli deilig! Sett sikkerhetsnivået i nettleseren din til å blokke alle cookies, og trykk som ville faen.. Da skal du se prosenten stiger raskt. Dette er grunnen til at slummen (Kålenga) som regel leder, da et fåtall av de som ønsker å se de spille har en jobb og dermed kan de sitte hjemme på nettet hele dagen og stemme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 6 * Stabæk på rundens lag hos FXT! Men hvorfor i all verden har de ikke fått tak i et bilde av Somen i Stabæk-drakt??? Med totalt 76 poeng, fikk de den høyeste lagscoren som er gitt på Nettavisens spillerbørs denne sesongen. Tre poeng mer enn de selv fikk mot HamKam tidligere i sesongen. For et lag! AMEN! Ser at vi leder stort i kampen om hvilket oppgjør som skal sendes i reprise idag.(72%! og det er kun Stabæk og Vålerenga kampen som har fått noen stemmer). Blir nok pils og reprise av kampen i kveld. Skal bli deilig! Sett sikkerhetsnivået i nettleseren din til å blokke alle cookies, og trykk som ville faen.. Da skal du se prosenten stiger raskt. Dette er grunnen til at slummen (Kålenga) som regel leder, da et fåtall av de som ønsker å se de spille har en jobb og dermed kan de sitte hjemme på nettet hele dagen og stemme. Link til avstemings voten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 http://www.fxt.no/tippeligaen/article607151.ece stem stem stem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Høydepunktene Fy faen, mektige scener der. Er så ufattelig stolt over å være stabækfan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 http://www.fxt.no/tippeligaen/article607151.ece stem stem stem Dette SKAL vi vinne! Frykter at enga kommer på slutten, men vi må bare fortsette!!!! Denne kampen blir en go'bit i samlinga!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maja 0 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Hjelp! Jeg stemmer og stemmer på Stabæk Molde, men det øker med 400 stemmer i minuttet i vålerengas favør! Hjelp meg å stemme! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Hjelp! Jeg stemmer og stemmer på Stabæk Molde, men det øker med 400 stemmer i minuttet i vålerengas favør! Hjelp meg å stemme! 503 Service Unavailable Too many incoming HTTP requests Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 30. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 30. Oktober 2006 (endret) Hm.. hva skjer nå? Har vif funnet ut at de kom til å tape og sabotert hele greia? Glemt det, back in business. Endret 30. Oktober 2006 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Dette var en produktiv dag på jobb.... Stemming i fire timer før jeg må gå tidlig for å få tatt opp kampen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Tar noen ansvar for å frembringe en link som ikke er passordbeskyttet? Er det noen kamper man MÅ ha, er vel dette en av de.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 det er bare å skru på tv2 zebra så kommer nok kampen der klokken 15.25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 det er bare å skru på tv2 zebra så kommer nok kampen der klokken 15.25 Fint for de som er i nærheten av en TV da, ikke fullt så fint for de som f.eks er på jobb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 satse på at noen ripper kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 http://www.fxt.no/tippeligaen/article607151.ece stem stem stem Ho ho, blikke' no jobb i kveld nei! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 http://www.fxt.no/tippeligaen/article607151.ece stem stem stem Hva skjer nå?!?!? Startet på nytt? 1330 stemmer..... Vi har 95 pst. Dette betyr at det er mye lettere for enga å ta oss igjen. Vi ledet jo med nesten 30 000 stemmer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 30. Oktober 2006 (endret) Skjer med voten a.. Nå er det Totalt antall stemmer: 1635 og 91% til oss.. Og det synker.. skjer a? Endret 30. Oktober 2006 av Berdiin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Vi vant, ikke sant? Kom hjem nå, har hatt autoclicker på siden klokka 10. Skal ta opp kampen og laste den opp i løpet av kvelden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Vi vant, ikke sant? Kom hjem nå, har hatt autoclicker på siden klokka 10. Skal ta opp kampen og laste den opp i løpet av kvelden. Jeg vet ikke. VIF tar innåpå fort nå. Stem alle mann og kvinns! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå