AndersBD 997 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Da er det bare å benke seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 877 Del Skrevet 30. Oktober 2006 (endret) Del Skrevet 30. Oktober 2006 (endret) Nå er det på TV, vi vant!! EDIT: Anders BD var raskere.. Endret 30. Oktober 2006 av Celebi2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Digg as! Thank you, autoclicker! Tror jeg la inn minst 20 000 stemmer:) The system works! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alexinho 0 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 faen meg på tide med et mål, snart gått 10 min jo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 877 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Del Skrevet 30. Oktober 2006 Vi kunne ha vunnet med mye mer da. Hadde masse sjanser. Synd at det ikke ble 10 - 0 eller 11 - 0. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Hvilket mål var finest - Somen eller Henning? http://www.fxt.no/tippeligaen/rundensmaal/article787270.ece Hennings skudd er jo en nytelse, men Somens vending er fantastisk. Skal vi ikke gå for å vinne denne også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Hvilket mål var finest - Somen eller Henning? http://www.fxt.no/tippeligaen/rundensmaal/article787270.ece Hennings skudd er jo en nytelse, men Somens vending er fantastisk. Skal vi ikke gå for å vinne denne også? Henning sitt mål er min favoritt. Synes heller vi bør forsøke å vinne på ærlig vis, med mindre sosialklientene på Vålerengen eller andre kommer og lager krøll. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Flere enn meg som savner et lite referat og intervju fra Blue Dream TV? Noen som vet om det er noe på vei? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Flere enn meg som savner et lite referat og intervju fra Blue Dream TV? Noen som vet om det er noe på vei? Du kan kose deg med denne mens du venter. Bilder av Thomas Solli med passende musikk: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Flere enn meg som savner et lite referat og intervju fra Blue Dream TV? Noen som vet om det er noe på vei? Du kan kose deg med denne mens du venter. Bilder av Thomas Solli med passende musikk: Fantastisk Lars! Mere slikt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 TUSEN TAKK TIL ALLE! det var en fantastisk siste hjemmekamp! fikk se marel (etter 2 år...), fikk se 8 fine mål av mine elskede gutter, og fikk drakten til henning livet er herrlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Fantastisk! Heeelt fantastisk=p bare å se frem til neste kamp i Hamar der det blir 0-3 seier=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 TUSEN TAKK TIL ALLE! det var en fantastisk siste hjemmekamp! fikk se marel (etter 2 år...), fikk se 8 fine mål av mine elskede gutter, og fikk drakten til henning livet er herrlig! Velkommen tilbake i 2007!!!! Fin avslutning på en litt for kort sesong. Brukte du lue og votter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Morsomt at vi putta ti ganger (mål+2 offside)! Så ikke kampen, bare hørt og lest utrolig mye om den. Gleder meg så jævlig til å starte neste sesong (jada, vet det er en kamp igjen). Bare dritt at vi mista RL-plassen etter å ha ligget på 4. eller bedre over halve sesongen. Hadde vært bra treningskamper, bra økonomisk og bra for oss av Stabæk-fansen som har forvilla oss ut av Norge til Danmark eller Sverige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Flere enn meg som savner et lite referat og intervju fra Blue Dream TV? Noen som vet om det er noe på vei? Du kan kose deg med denne mens du venter. Bilder av Thomas Solli med passende musikk: Dette var rett og slett vakkert! Takk Lars! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Flere enn meg som savner et lite referat og intervju fra Blue Dream TV? Noen som vet om det er noe på vei? Du kan kose deg med denne mens du venter. Bilder av Thomas Solli med passende musikk: Fantastisk Lars! Thanks shall you have. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Flere enn meg som savner et lite referat og intervju fra Blue Dream TV? Noen som vet om det er noe på vei? Du kan kose deg med denne mens du venter. Bilder av Thomas Solli med passende musikk: Må henge meg på resten! Masse skryt!! :D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Del Skrevet 31. Oktober 2006 Jeg ser på det 3. målet fra søndag flere ganger om dagen. Pasningen fra Somen er så grenseløst genial at den vil glede meg hver dag gjennom en meningsløs vinter med skisport og annen snø-befengt aktivitet. Nye spillere? Ikke for min del, nødvendigvis. Lars - du er en kunstner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 3. November 2006 Del Skrevet 3. November 2006 MERE SLAKT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 3. November 2006 Del Skrevet 3. November 2006 MERE SLAKT Herlig Jævlig bra jobba!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå