Morten 22 Del Skrevet 24. Juli 2003 Del Skrevet 24. Juli 2003 Satt på q felte og så Stabæk -Viking og tror du ikke det sitter flere Viking supportere der. Da en av dem slang med leppa ble jeg passe provosert ! Jeg tror neppe det er mange steder de slipper inn bortesupportere på hovedtribunen til hjemmelaget. Hva skal til ? må det oppstå en skikkelig håndgemeng før Stabæk tar dette alvorlig ? Snakka med en lsk supporter som sa de prøvde å bestille billeter på hoved tribunen på posten bare for moro, de fikk hakeslepp da de fikk lov og vi husker jo hva som skjedde da! Var det noen vakter på tribunen ? jeg så ikke 1. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 24. Juli 2003 Del Skrevet 24. Juli 2003 Bortesupportere kan kjøpe billett på hovedtribunene over hele landet. Har du noen gang blitt spurt om hvilket lag du støtter før du kjøper billett? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 24. Juli 2003 Del Skrevet 24. Juli 2003 Skjønner poenget ditt. Hvis du tar det å kjøpe bilett på stadion så har jeg blitt nekta flere ganger fordi jeg har en genser med Stabæk emblem på, det har skjedd i Molde, Åråsen, ullevåll, Bislett....... da har jeg blitt henvist til bortesupporter svingen! Alle de andre arenaene jeg har vært har det vært vakter som sørger for ro og orden uten at jeg kan si jeg har sett det på nadderud i det siste. Jeg vet at det går an å kjøpe feil bilett på posten men da burde man være så fleksible at det går an å vise dem over på riktig side. Hva er poenget annet en å irritere hjemmesupporterene når man setter seg hos Stabæksupporterne når men holder med bortelaget ? Og når man i tillegg slenger med leppa da mener jeg vedkomne trenger en snyting! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 24. Juli 2003 Del Skrevet 24. Juli 2003 poenget er at billettene til hovis selges på posten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 24. Juli 2003 Del Skrevet 24. Juli 2003 Synes Morten har et godt poeng, som det hadde vært fint om ble adressert direkte til Stabæk. Foreslår at Morten ringer arrangementsansvarlig Kari på 67 12 12 12 i morgen og spør litt om hvilken praksis Staæk følger, og gi uttrykk for de synspunktene du har, som jeg støtter fullt ut. Dette burde kunne løses enkelt ved at motsatt side av hovis gjøres tilgjengelig for sittende bortesupportere. Nå blir neppe dette et problem på søndag, da Nadderud er utsatt for en nådeløs boikottaksjon... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg