MortenK 0 Del Skrevet 8. September 2007 (endret) Del Skrevet 8. September 2007 (endret) Det synes ikke jeg passet så godt, man må synge så utrolig fort og det passer ikke helt inn. Men MortenK sin versjon var kjempebra! Den må vi jo bare begynne å bruke. Likte din og chelsea, men ikke så godt, føler at det blir litt rart å synge. Men hvis jeg hører noen synge det på ekte endrer jeg sikkert mening. glemte å skrive at melodien starter ette 2:35 magnuss Endret 8. September 2007 av MortenK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 8. September 2007 Del Skrevet 8. September 2007 80% av alle sangene til lsk kommer fra bajen... Men bajen har fete sanger(Y) syntes mitt forslag funker fett å synge.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 8. September 2007 Del Skrevet 8. September 2007 Det synes ikke jeg passet så godt, man må synge så utrolig fort og det passer ikke helt inn. Men MortenK sin versjon var kjempebra! Den må vi jo bare begynne å bruke. Likte din og chelsea, men ikke så godt, føler at det blir litt rart å synge. Men hvis jeg hører noen synge det på ekte endrer jeg sikkert mening. glemte å skrive at melodien starter ette 2:35 magnuss Da var det ganske bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 9. September 2007 Del Skrevet 9. September 2007 Forslag til Tom Stenvoll sang: (Melodi: Mummitrollet) Tom-tom-tom-tom-tom-tom-tom-tom-Stenvoll Tom-tom-tom-tom-tom-tom-tom-tom-Stenvoll Tom-tom-tom-tom-tom-tom-tom-tom-tom-Stenvoll!! Her kan du høre sangen på Youtube, starter på 58 sek. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 9. September 2007 Del Skrevet 9. September 2007 Et ord, mot akkurat den sangen; Ranheim! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 Stenvoll har da flere ypperlige sanger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 Kan også tas som Jon Inge Høiland sang: (Melodi: Mummitrollet) Jon-jon-jon-jon-jon-jon-jon-Inge-Høiland Jon-jon-jon-jon-jon-jon-jon-Inge-Høiland Jon-jon-jon-jon-jon-jon-jon-jon-Inge-Høiland!! Eller Jon Knudsen: (Melodi: Mummitrollet) Jon-jon-jon-jon-jon-jon-jon-jon-Knudsen Jon-jon-jon-jon-jon-jon-jon-jon-Knudsen Jon-jon-jon-jon-jon-jon-jon-jon-jon-Knudsen!! Eller Somen (Melodi: Mummitrollet) Som-som-som-som-som-som-som-som-Somen Som-som-som-som-som-som-som-som-Somen Som-som-som-som-som-som-som-som-som-Somen!! Eller Alan (Melodi: Mummitrollet) Al-al-al-al-al-al-al-al-Alan Al-al-al-al-al-al-al-al-Alan Al-al-al-al-al-al-al-al-al-Alan!! Her er det bare å velge å vrake Kan sikkert brukes til flere også. Men hva mente du med Ranheim Posse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 La mummitrollet være.. Please? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 For oss som husker cupen for noen år siden da vi møtte Ranheim, ringer mummitroll-melodien som en skummel bjelle bak i hodet. Jeg klarer hvertfall aldri å synge den. Og jeg skjønner ikke helt hvorfor vi skal synge jon-jon-jon-jon-jon-jon-jon-jon-knudsen når vi allerede har en dritfet sang til ham. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 Men hva mente du med Ranheim Posse? Av alle merkelige ting her i livet hadde jeg faktisk Ranheimsangen på jobbpc'n http://www.speedyshare.com/884743936.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 For en RÆVA sang (og rar stemme). Jeg er enig i at vi dropper mummi da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 For en RÆVA sang (og rar stemme).Jeg er enig i at vi dropper mummi da jan-jan-jan-jan-jan-jan-Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 For en RÆVA sang (og rar stemme).Jeg er enig i at vi dropper mummi da jan-jan-jan-jan-jan-jan-Fredrik hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 Men hva mente du med Ranheim Posse? Av alle merkelige ting her i livet hadde jeg faktisk Ranheimsangen på jobbpc'n http://www.speedyshare.com/884743936.html Noe så usedvanlig gjennomført jævlig!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 For en RÆVA sang (og rar stemme).Jeg er enig i at vi dropper mummi da jan-jan-jan-jan-jan-jan-Fredrik hehe Så langt er det det beste forslaget Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 (mel: You ar my sunshine) Vi elsker Stabæk og bare Stabæk Vi går på stadion og synger høyt Vi hater bønder vi hater byslum men Stabæk elsker vi høyt Stabækdelux sin ide fra tidligere, og syntes den er drit fet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 (mel: You ar my sunshine) Vi elsker Stabæk og bare Stabæk Vi går på stadion og synger høyt Vi hater bønder vi hater byslum men Stabæk elsker vi høyt Stabækdelux sin ide fra tidligere, og syntes den er drit fet. Enig, likte sangen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 Følger vi har sunget den mange ganger før jeg magnuss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 Følger vi har sunget den mange ganger før jeg magnuss ikke en jævla gang denne sesongen hvertfall... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 10. September 2007 (endret) Del Skrevet 10. September 2007 (endret) Følger vi har sunget den mange ganger før jeg magnuss dobbel post.. Endret 10. September 2007 av magnuss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 (mel: You ar my sunshine) Vi elsker Stabæk og bare Stabæk Vi går på stadion og synger høyt Vi hater bønder vi hater byslum men Stabæk elsker vi høyt Stabækdelux sin ide fra tidligere, og syntes den er drit fet. Tribunesanger Står nederst der.. Hvorfor vi ikke synger den er en annen sak.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 (mel: You ar my sunshine) Vi elsker Stabæk og bare Stabæk Vi går på stadion og synger høyt Vi hater bønder vi hater byslum men Stabæk elsker vi høyt Stabækdelux sin ide fra tidligere, og syntes den er drit fet. Tribunesanger Står nederst der.. Hvorfor vi ikke synger den er en annen sak.. aaah...min feil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 10. September 2007 Del Skrevet 10. September 2007 Mener jeg har hørt den før , men denne burde jo bli fast på ståplass. Fet tekst og fet melodi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 11. September 2007 Del Skrevet 11. September 2007 Stjålet rett fra lsk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 11. September 2007 Del Skrevet 11. September 2007 Stjålet rett fra lsk... Du mener vel selvsagt Djurgården. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 12. September 2007 Del Skrevet 12. September 2007 Selvsagt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 16. September 2007 Del Skrevet 16. September 2007 Jeg var på et teambuilding-seminar i helgen, hvor vi lærte en hyllest fra Tanzania som hadde vært grisekul å få inn. Forsanger roper på... tanzanisk(?)anyway roper: Varm opp! alle gjentar og gnir hendene sammen. Forsanger en gang til: Varm opp! alle gjentar og gnir. Forsanger teller: 1 2 3 Alle klapper tre ganger og holder så den ene håndflaten opp foran seg og klapper med den andre i retning den/de det klappes for. Den/de det klappes for klapper selv tre ganger og slår seg så på brystet med håndflatene for å ta i mot applausen. Jeg er normalt ganske skeptisk til teambuilding og lignende som skal gjøre oss alle flinke på jobben over natta, men akkurat dette med klappingen funka faktisk. Jeg fikk hvertfall et "boost" av det. Kanskje er det en umulig drøm men det hadde vært fantastisk å få til dette med spillerne. For å gi dem noe ekstra og for å få en tettere kontakt mellom bane og tribune. I tillegg hadde det jo vært noe helt eget som ingen andre lag i norge eller, så vidt jeg vet, noen andre land har. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 Hørtes utrolig bra på tv i går. En fryd å høre på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 Mel: Horto Magiko Nå er vi her, slummen/bønda skal slås, de skumle gutta i fra Stabæk det er oss Syng for ditt lag, ditt Stabæklag, for vi har kommet for å vinne her i dag Eller noe sånt. Foreslår en brainstorming jeg. Alle tilhengere av denne melodien, som også går med en potensiel tekst inni seg er hjertelig velkommen til å bidra med forslag. Syns virkelig vi bør prøve å få dratt igang denne sangen snart.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 Mel: Horto Magiko Nå er vi her, slummen/bønda skal slås, de skumle gutta i fra Stabæk det er oss Syng for ditt lag, ditt Stabæklag, for vi har kommet for å vinne her i dag Eller noe sånt. Foreslår en brainstorming jeg. Alle tilhengere av denne melodien, som også går med en potensiel tekst inni seg er hjertelig velkommen til å bidra med forslag. Syns virkelig vi bør prøve å få dratt igang denne sangen snart.. Jeg stormer brainen min som bare det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå