loudness 303 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 Jeg å Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 Nei huff, hvis ikke du synger den når du er innom er det vel egentlig bare å droppe hele sangen.... Sitter du på en kaktus eller noe eller synes du bare det er så jævlig fett å disse Pauligirl?.. msp har jo et poeng da! greit at et møkkalag i Tyskland sang den en hel kamp så hun fikk noja, men vi synger sanger for å støtte laget og når flesteparten synes melodien er grise fet så tar vi ikke høyde for en persons ønsker. vi kommer jo ikke utenom at melodien er konge! kjaere magnuss da har du ikke faatt med deg alt...er jo ikke bare at 1 tysk mökkalag (og det kan du kalle dresden helt sikkert ) synger denne sangen, nei, ogsaa favorittklubben min, st.pauli (som forövrig gjör en bra jobb i tysk 2. bundesliga ) synger den (siden 2004), pluss masse andre klubber. lenge för stabaek support kom paa at denne sangen kunne vaert noe (skal aldri igjen legge ut videoer som inneholder daarlig tysk support...) har jeg hört den i aaresvis - uten at jeg likte den, og uansett om det ble sunget "fc dynamo - shalalala" eller "fc st.pauli - lalalala". og naa skal en synge denne sangen her i stabaek ogsaa...en ganske grusomt tanke. blir heller ikke bedre med norsk tekst a la "vi elsker stabaek - lalalala"... en gang til: jeg synes ikke at denne sangen er egnet til aa stötte laget. tenk deg aa synge sangen i 5 min - da faller lagene og tilskuerne i sovn istednefor aa kjempe og krige og score. hva i all verden er stöttende med uendelig gjentatt "lalalala" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 Hvordan funka de nye sangene? Jeg var for opptatt med å dra i gang hovedtribunen til å huske å høre etter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 23. September 2007 (endret) Del Skrevet 23. September 2007 (endret) Nei huff, hvis ikke du synger den når du er innom er det vel egentlig bare å droppe hele sangen.... Sitter du på en kaktus eller noe eller synes du bare det er så jævlig fett å disse Pauligirl?.. msp har jo et poeng da! greit at et møkkalag i Tyskland sang den en hel kamp så hun fikk noja, men vi synger sanger for å støtte laget og når flesteparten synes melodien er grise fet så tar vi ikke høyde for en persons ønsker. vi kommer jo ikke utenom at melodien er konge! kjaere magnuss da har du ikke faatt med deg alt...er jo ikke bare at 1 tysk mökkalag (og det kan du kalle dresden helt sikkert ) synger denne sangen, nei, ogsaa favorittklubben min, st.pauli (som forövrig gjör en bra jobb i tysk 2. bundesliga ) synger den (siden 2004), pluss masse andre klubber. lenge för stabaek support kom paa at denne sangen kunne vaert noe (skal aldri igjen legge ut videoer som inneholder daarlig tysk support...) har jeg hört den i aaresvis - uten at jeg likte den, og uansett om det ble sunget "fc dynamo - shalalala" eller "fc st.pauli - lalalala". og naa skal en synge denne sangen her i stabaek ogsaa...en ganske grusomt tanke. blir heller ikke bedre med norsk tekst a la "vi elsker stabaek - lalalala"... en gang til: jeg synes ikke at denne sangen er egnet til aa stötte laget. tenk deg aa synge sangen i 5 min - da faller lagene og tilskuerne i sovn istednefor aa kjempe og krige og score. hva i all verden er stöttende med uendelig gjentatt "lalalala" synes nå den funket dritbra i dag jeg da, og det tror jeg de fleste synes. men så får du ha din mening. vi sang ikke horto magico i det hele tatt. kanskje fordi så mange har den fra før.. Endret 23. September 2007 av magnuss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 Jannern, fikk du til noen bilder av tifoen(A)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 Nei huff, hvis ikke du synger den når du er innom er det vel egentlig bare å droppe hele sangen.... Sitter du på en kaktus eller noe eller synes du bare det er så jævlig fett å disse Pauligirl?.. msp har jo et poeng da! greit at et møkkalag i Tyskland sang den en hel kamp så hun fikk noja, men vi synger sanger for å støtte laget og når flesteparten synes melodien er grise fet så tar vi ikke høyde for en persons ønsker. vi kommer jo ikke utenom at melodien er konge! kjaere magnuss da har du ikke faatt med deg alt...er jo ikke bare at 1 tysk mökkalag (og det kan du kalle dresden helt sikkert ) synger denne sangen, nei, ogsaa favorittklubben min, st.pauli (som forövrig gjör en bra jobb i tysk 2. bundesliga ) synger den (siden 2004), pluss masse andre klubber. lenge för stabaek support kom paa at denne sangen kunne vaert noe (skal aldri igjen legge ut videoer som inneholder daarlig tysk support...) har jeg hört den i aaresvis - uten at jeg likte den, og uansett om det ble sunget "fc dynamo - shalalala" eller "fc st.pauli - lalalala". og naa skal en synge denne sangen her i stabaek ogsaa...en ganske grusomt tanke. blir heller ikke bedre med norsk tekst a la "vi elsker stabaek - lalalala"... en gang til: jeg synes ikke at denne sangen er egnet til aa stötte laget. tenk deg aa synge sangen i 5 min - da faller lagene og tilskuerne i sovn istednefor aa kjempe og krige og score. hva i all verden er stöttende med uendelig gjentatt "lalalala" synes nå den funket dritbra i dag jeg da, og det tror jeg de fleste synes. men så får du ha din mening. vi sang ikke horto magico i det hele tatt. kanskje fordi så mange har den fra før.. ' Vi sang ikke Hort Magico pga at den er ganske komplisert, men det skal øves på bussene før semin! Får vi til den sikkelig er det JÆVLIG bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 Nå har jeg akkurat foreslått "Moonlight Shadow" og jeg håper og tror det kan lages en fet tekst til den.. Har tidligere (i musikk forumet tror jeg) foreslått en som jeg synes kunne funka som start (synges bare ved kampstart) Melodi: Friggin in the riggin (Sex Pistols) Vi møter opp på Nadderud (byttes ut med hvor vi er. Lerkendal, Åråsen osv) Er klare for å synge Så kom igjen nå alle mann Få stadion til å gynge (hopper) Vi er Stabæk Fotball Vi er Stabæk Fotball Vi er Stabæk Fotball Og vi kommer i fra Bærum Link til melodi: Forslag 2: Melodi: Usikker. Blandt annet "Vi har tagit studenten" Vi står å synger for Stabæk Vi står å synger for Stabæk Vi står å synger for Stabæk For vi er så jævli bra Vi er så jævli bra Vi er så jævli bra Vi står å synger for Stabæk osv Link: fra ca 0:55 http://www.youtube.com/watch?v=X4W0iJnAvZY Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 Nå har jeg akkurat foreslått "Moonlight Shadow" og jeg håper og tror det kan lages en fet tekst til den.. Har tidligere (i musikk forumet tror jeg) foreslått en som jeg synes kunne funka som start (synges bare ved kampstart) Melodi: Friggin in the riggin (Sex Pistols) Vi møter opp på Nadderud (byttes ut med hvor vi er. Lerkendal, Åråsen osv) Er klare for å synge Så kom igjen nå alle mann Få stadion til å gynge (hopper) Vi er Stabæk Fotball Vi er Stabæk Fotball Vi er Stabæk Fotball Og vi kommer i fra Bærum Link til melodi: Forslag 2: Melodi: Usikker. Blandt annet "Vi har tagit studenten" Vi står å synger for Stabæk Vi står å synger for Stabæk Vi står å synger for Stabæk For vi er så jævli bra Vi er så jævli bra Vi er så jævli bra Vi står å synger for Stabæk osv Link: fra ca 0:55 http://www.youtube.com/watch?v=X4W0iJnAvZY liker første forslag veldig godt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 Gnaget denne melodien/sangen er drit fet. har ikke hørt noen lag i Norge bruke den enda, til og med ikke Kanari-Fugla, kanskje fordi det ikke er Bajen... noen som har forslag til tekst? kommer bare til : åååååå vi er stabæk vi er stabæk de mørkeblååååå (vet godt at vi er blå og, men får det ikke til å passe) og så er jeg blank... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 Gnaget denne melodien/sangen er drit fet. har ikke hørt noen lag i Norge bruke den enda, til og med ikke Kanari-Fugla, kanskje fordi det ikke er Bajen... noen som har forslag til tekst? kommer bare til : åååååå vi er stabæk vi er stabæk de mørkeblååååå (vet godt at vi er blå og, men får det ikke til å passe) og så er jeg blank... ååå heia fugla, kanarifugla.. er ikke det samme da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 24. September 2007 (endret) Del Skrevet 24. September 2007 (endret) Gnaget denne melodien/sangen er drit fet. har ikke hørt noen lag i Norge bruke den enda, til og med ikke Kanari-Fugla, kanskje fordi det ikke er Bajen... noen som har forslag til tekst? kommer bare til : åååååå vi er stabæk vi er stabæk de mørkeblååååå (vet godt at vi er blå og, men får det ikke til å passe) og så er jeg blank... ååå heia fugla, kanarifugla.. er ikke det samme da? det er vel denne melodien: bare lsk har endret litt på "forza italy" biten.. men uansett om det er den, er ikke helt sikker, skal vi la dem bestemme hva slags sanger vi har..? Endret 24. September 2007 av magnuss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 men uansett om det er den, er ikke helt sikker, skal vi la dem bestemme hva slags sanger vi har..? Selvfølgelig ikke da hadde det vært litt vel mye kreativit i omløp.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 ååååå vi er Stabæk vi er Stabæk de mørkeblå Alltid-Uansett står vi her og synger dere frem og når dere scorer kan vi slippe jubelen løs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 Blir jeg dømt som musikalsk lettere tilbakestående og unntatt fra all videre debatt om sanger hvis jeg innrømmer at jeg synes det kan være vanskelig å få med seg en melodi, når koret bstår av 700 fulle grekere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 Blir jeg dømt som musikalsk lettere tilbakestående og unntatt fra all videre debatt om sanger hvis jeg innrømmer at jeg synes det kan være vanskelig å få med seg en melodi, når koret bstår av 700 fulle grekere? og hvor er det du har fått grekere fra? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 Blir jeg dømt som musikalsk lettere tilbakestående og unntatt fra all videre debatt om sanger hvis jeg innrømmer at jeg synes det kan være vanskelig å få med seg en melodi, når koret bstår av 700 fulle grekere? og hvor er det du har fått grekere fra? Jeg har fått grekere fra overalt... Jeg mente det bare sånn generelt. Jeg synes det er vanskelig å få med meg melodier jeg ikke har hørt før fra youtubeklippene som postes. Gjelder dette bare meg så er det jo greit, da må jeg bare følge med og lære fort når vi synger dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 24. September 2007 Del Skrevet 24. September 2007 hjelper masse naar du lukker öynene og bare hörer paa melodien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 vet en del er motstandere av det, men vi burde hvertfall vurdere å ta i bruk megafon e.l LSK hjemme sto jeg i kanten i starten og man hørte ikke hva forsangeren ropte og i dag hørte man det ikke så veldig godt helt foran heller.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Burde kanskje tatt dette i TIFO-tråden men skitt au. Jeg vil gjerne rette en stor takk og applaus til de ivrige sjelene som nok en gang stiller med et solid stykke tifo! Det er kjempegøy å se at SS kan begynne å gjøre seg synlige igjen på norges fotballbaner. De siste ukene har vært en kjempeopptur for oss både mtp oppmøte(lsk borte og forsåvidt i dag) og tifo rundt kampene. Veldig bra jobbet av dere som har engasjert dere sånn i dette!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 vet en del er motstandere av det, men vi burde hvertfall vurdere å ta i bruk megafon e.lLSK hjemme sto jeg i kanten i starten og man hørte ikke hva forsangeren ropte og i dag hørte man det ikke så veldig godt helt foran heller.. Med like klær og megafon, er jeg redd vi kommer til å bli tatt for et utdrikningslag, framfor supporterklubb.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Er enig, hørte finn bedre fra tven enn det jeg gjorde da han flyttet seg litt rundt for å få med alle. (ikke noe vondt ment med stemmen til finn, den er fin den ) Men ja vanskelig å få med seg alle, når den ene siden hører alt og den andre siden mye mindre. Håper noen er såpass geniale at de kan finne ut en måte å løse dette på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 1. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 1. Oktober 2007 (endret) megafon kan jo være praktisk, så lenge den brukes på riktig måte... Endret 1. Oktober 2007 av msp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 1. Oktober 2007 Del Skrevet 1. Oktober 2007 megafon kan jo være praktisk, så lenge den brukes på riktig måte... Også kalt Rosenborg måten.. høres ut som han kjører samtale med den.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 1. Oktober 2007 Del Skrevet 1. Oktober 2007 det er vel strengt tatt ikke riktig måte.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMats 0 Del Skrevet 1. Oktober 2007 Del Skrevet 1. Oktober 2007 Når Kjernen(RBK) bruker den høres det jo rett og slett tragisk ut! Håper virkelig for dems del at de slutter med det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 1. Oktober 2007 Del Skrevet 1. Oktober 2007 går bare på å bruke den riktig, ikke synge med den, men kun bruke den til å starte opp sanger.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 1. Oktober 2007 Del Skrevet 1. Oktober 2007 går bare på å bruke den riktig, ikke synge med den, men kun bruke den til å starte opp sanger.... stemmer for det.. høres kanskje jævlig ut, men da får vi høyere synging og slipper kano synging.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 1. Oktober 2007 Del Skrevet 1. Oktober 2007 det er vel strengt tatt ikke riktig måte.... Mere ment som at det var feil måte å bruke megafonen på.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 2. Oktober 2007 Del Skrevet 2. Oktober 2007 Megafon er helt klart en nødvendighet som er rett rundt hjørnet, med engang vi velger denne løsningen blir det bare en stk. forsanger - og han må møte hver jævla match og på de store borteturene. Det går selvsagt ann å bytte på - noe som sikkert er sunnere for klacken i lengden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Del Skrevet 7. Oktober 2007 Å så fett det er å dra i gang 10,9,8,7,6,5,4 osv... skikkelig kult å dytte folk nedover tribunen! patetisk dritt "sang"!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå