magnuss 0 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 jeg er for trompet, Fyttirakkern for en irriterende lyd!!! Under at ingen slo ned han med trompeten under kampen i dag!!! Nesten så jeg foretrekker trance slik som vi ble servert i èn hel omgang fra en av leilighetene på åråsen under semifinalen... Innimellom lurer jeg litt på hva slags mennesker det er som drar på landskamper? Man finner da aldri trompeter på fotballkamper noe sted i Norge - hvordan skjer det da at noen tar det med på landskamper??? Hva tenker han som tar den med seg??? har ikke sett så mange med kroppsmaling eller viking hjelm rundt omkring i tippeligaen heller, unntatt kanskje Sør Arena. er noe spesielt med Oljeberget.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Dritskuffa over den bosniske ultrasen i dag! Hvor ble det av alle blussene de pleier å kaste inn på banen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Dritskuffa over den bosniske ultrasen i dag! Hvor ble det av alle blussene de pleier å kaste inn på banen? de koste seg hvertfall med å løpe rundt på tribunen, de 20 fremmøtte.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMats 0 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Hva med blokkfløyte eller tupa? Cello kan jo også brukes. Nei da! Syntes trommer kan høres bra ut når den blir brukt riktig, men det skjer sjeldent! La oss holde oss til sang! Såklart, det er ikke dumt at folk kommer med forslag, men jeg syntes vi kan holde trompet og sånt ute. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Såklart, det er ikke dumt at folk kommer med forslag, men jeg syntes vi kan holde trompet og sånt ute. Ikke riktig sikker, men jeg tror msp var ironisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMats 0 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Såklart, det er ikke dumt at folk kommer med forslag, men jeg syntes vi kan holde trompet og sånt ute. Ikke riktig sikker, men jeg tror msp var ironisk. Jeg tror også at msp mente det ironisk, men det var bare for å si ifra. Sånn at noe føler at de ikke gidder å komme med forslag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 jeg er for trompet, Fyttirakkern for en irriterende lyd!!! Under at ingen slo ned han med trompeten under kampen i dag!!! Nesten så jeg foretrekker trance slik som vi ble servert i èn hel omgang fra en av leilighetene på åråsen under semifinalen... Innimellom lurer jeg litt på hva slags mennesker det er som drar på landskamper? Man finner da aldri trompeter på fotballkamper noe sted i Norge - hvordan skjer det da at noen tar det med på landskamper??? Hva tenker han som tar den med seg??? har ikke sett så mange med kroppsmaling eller viking hjelm rundt omkring i tippeligaen heller, unntatt kanskje Sør Arena. er noe spesielt med Oljeberget.. Er det ikke Menigheden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 17. Oktober 2007 Del Skrevet 17. Oktober 2007 jeg er for trompet, Fyttirakkern for en irriterende lyd!!! Under at ingen slo ned han med trompeten under kampen i dag!!! Nesten så jeg foretrekker trance slik som vi ble servert i èn hel omgang fra en av leilighetene på åråsen under semifinalen... Innimellom lurer jeg litt på hva slags mennesker det er som drar på landskamper? Man finner da aldri trompeter på fotballkamper noe sted i Norge - hvordan skjer det da at noen tar det med på landskamper??? Hva tenker han som tar den med seg??? har ikke sett så mange med kroppsmaling eller viking hjelm rundt omkring i tippeligaen heller, unntatt kanskje Sør Arena. er noe spesielt med Oljeberget.. Er det ikke Menigheden? Jo. Det med Oljeberget var mer en slutt setning med henhold til diskusjonen om Oljeberget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 de koste seg hvertfall med å løpe rundt på tribunen, de 20 fremmøtte.. Noe som så ganske morsomt ut, så nesten ut som de prøvde å "holde linja". Snakket med Armando om det i går, kunne vært artig hvis man fikk det til, men da trenger vi god plass og få tilskuere, bortekamp i dalstrøka innafor kanskje? Ser liksom ikke helt for meg at det kunne gått på Nadderud, med mindre vi får skrudd bort noen hundre seter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 ..med mindre vi får skrudd bort noen hundre seter... Vi jobber med saken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 18. Oktober 2007 Del Skrevet 18. Oktober 2007 de koste seg hvertfall med å løpe rundt på tribunen, de 20 fremmøtte.. Noe som så ganske morsomt ut, så nesten ut som de prøvde å "holde linja". Snakket med Armando om det i går, kunne vært artig hvis man fikk det til, men da trenger vi god plass og få tilskuere, bortekamp i dalstrøka innafor kanskje? Ser liksom ikke helt for meg at det kunne gått på Nadderud, med mindre vi får skrudd bort noen hundre seter... pleier å bli gnske romslig på Royal League kamper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Del Skrevet 20. Oktober 2007 Hvorfor aldri "Those were the days"? "Vi elsker Stabæk vi, vi elsker Stabæk vi..... Vi elsker Stabæk Stabæk elsker vi.. Vi elsker Stabæk vi, Stabæk elsker vi" Vi elsker Stabæk,Stabæk elsker vi... Lalalalallalalalalala Vi sang den før.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 20. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 20. Oktober 2007 (endret) Melodi: Moonlight Shadow PS! Har bare brukt melodien som en mal. Enkelte steder hopper vognene av berg-og-dal-banen (hvis jeg kan bruke det uttrykket...). Stabæk - klapp, klapp, klapp Stabæk - klapp, klapp, klapp Vi er Stabæk Fotball i fra Bærum Vi har et mål - å bli best i verden (Verselinjene under synges med samme melodi som de to første, altså ikke slik som i den egentlige melodien) Og vi hater fattigfolk og byslum For vi elsker gull, så bli med på ferden Klatret fra 5 div. til Tippeliga'n Champions League er vår framtidsplan For vi har Gud med på laget - han er Stabækfan Og hans mening med livet er blaa Stabæk - klapp, klapp, klapp Stabæk - klapp, klapp, klapp Lalalalalala... (replace verset med "lala") Stabæk - klapp, klapp, klapp Stabæk - klapp, klapp, klapp Vi er Stabæk Fotball i fra Bærum Vi har et mål - å bli best i verden (Verselinjene under synges med samme melodi som de to første, altså ikke slik som i den egentlige melodien) Og vi hater fattigfolk og byslum Elsker penger og makt - kjøper hele verden Vi vil alltid stå sammen for vår religion, synger høyt på vår stadion Elsker Stabæk for alltid, verdt en million Ja, vår mening med livet er blaa Bokstavene som står i kursiv skal haaaales ut litt... Med litt godvilje passer teksten aldeles fabelaktig. Bare å slå på tråden hvis du av en eller annen grunn skulle få 2 + 2 = 5. Forslag til forandring godtas;) Endret 21. Oktober 2007 av Robinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 For vi har Gud med på laget - han er StabækfanOg hans mening med livet er blaa Hvem faen er gud? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 21. Oktober 2007 Del Skrevet 21. Oktober 2007 For vi har Gud med på laget - han er StabækfanOg hans mening med livet er blaa Hvem faen er gud? Haha! Jönsson? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Honnør til de av våre som var der. Bra synging, og ikke minst bra oppmøte for en mandagskamp så langt unna. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Honnør til de av våre som var der. Bra synging, og ikke minst bra oppmøte for en mandagskamp så langt unna. Takk. Vi var hese alle sammen etter kampen. Det ble også sunget sammenhengende i omlag 20 min etter kampslutt. Bare for å være sist ut av stadion. Fin måte å avreagere på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Bra at dere også fikk i gang "Vi er de blaa - Vi er de blaa. Og mørkeblaa - Og mørkeblaa osv". Hører tøft ut også på TV. Savnet den sist, men det er ikke så lett når bl.a. mortimer hele tiden får alle til å se negativt på sangen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMats 0 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Del Skrevet 23. Oktober 2007 Honnør til de av våre som var der. Bra synging, og ikke minst bra oppmøte for en mandagskamp så langt unna. Følger opp jeg! Dritt bra gjort! Og godt jobbet. Applause!*klapp*klapp* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 denne er noe jeg hadde likt å ha på tribunen vår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 denne er noe jeg hadde likt å ha på tribunen vår. Du ville likt mye rart du Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 denne er noe jeg hadde likt å ha på tribunen vår. Du ville likt mye rart du hvordan visste du det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 denne er noe jeg hadde likt å ha på tribunen vår. Du ville likt mye rart du hvordan visste du det? Du er så liten ennu at du ikke vet at du ikke kan få alt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 denne er noe jeg hadde likt å ha på tribunen vår. Du ville likt mye rart du hvordan visste du det? Du er så liten ennu at du ikke vet at du ikke kan få alt. Godt poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 25. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 25. Oktober 2007 (endret) denne er noe jeg hadde likt å ha på tribunen vår. Du ville likt mye rart du Her har du originalen magnuss...haha - dette er saker! http://www.youtube.com/watch?v=5dBRl0hCyjA edit: glemte linken Endret 25. Oktober 2007 av Potter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Ikke kødd med Magnus Uggla Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Bra at dere også fikk i gang "Vi er de blaa - Vi er de blaa. Og mørkeblaa - Og mørkeblaa osv". Hører tøft ut også på TV. Savnet den sist, men det er ikke så lett når bl.a. mortimer hele tiden får alle til å se negativt på sangen. ER du helt på trynet eller? Eller blander du meg med noen andre? Ikke bland sanger... Det er ett mål, to mål sangen jeg aldri har likt. Vi er de blaa og mørkeblaa ble startet av meg og tore x antall ganger mot lsk og lyn. grunnen til at den ikke ble sunget hjemme mot aalesund var den rævva stemningen generelt og mangelen på at folk kan sangen. Men det bedrer seg selvfølgelig til godset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 28. Oktober 2007 (endret) Del Skrevet 28. Oktober 2007 (endret) Er det en forsoning mellom $$ og SI å ane? Så flere tostangs som ikke pleier å være på Nadderud for å si det sånn. Og synginga var ikke verst den heller. EDIT: Forslag til sang/rop: "Vi er Stabækfans, alle sammen" Melo: Samme som "Alan Carlos..." Endret 28. Oktober 2007 av Blaapaatur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Er det en forsoning mellom $$ og SI å ane? Så flere tostangs som ikke pleier å være på Nadderud for å si det sånn.Og synginga var ikke verst den heller. nope Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 28. Oktober 2007 Del Skrevet 28. Oktober 2007 sikkert bare noen som flørter med kæsjull-kulturen, og alle vet at det beste da er å etterligne SI... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå