Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er for trompet,

Fyttirakkern for en irriterende lyd!!! Under at ingen slo ned han med trompeten under kampen i dag!!!

Nesten så jeg foretrekker trance slik som vi ble servert i èn hel omgang fra en av leilighetene på åråsen under semifinalen...

Innimellom lurer jeg litt på hva slags mennesker det er som drar på landskamper? Man finner da aldri trompeter på fotballkamper noe sted i Norge - hvordan skjer det da at noen tar det med på landskamper??? Hva tenker han som tar den med seg???

har ikke sett så mange med kroppsmaling eller viking hjelm rundt omkring i tippeligaen heller, unntatt kanskje Sør Arena.

er noe spesielt med Oljeberget..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med blokkfløyte eller tupa? Cello kan jo også brukes. :lol:

Nei da! Syntes trommer kan høres bra ut når den blir brukt riktig, men det skjer sjeldent! La oss holde oss til sang! ;) Såklart, det er ikke dumt at folk kommer med forslag, men jeg syntes vi kan holde trompet og sånt ute.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såklart, det er ikke dumt at folk kommer med forslag, men jeg syntes vi kan holde trompet og sånt ute.

Ikke riktig sikker, men jeg tror msp var ironisk.

Jeg tror også at msp mente det ironisk, men det var bare for å si ifra. Sånn at noe føler at de ikke gidder å komme med forslag ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er for trompet,

Fyttirakkern for en irriterende lyd!!! Under at ingen slo ned han med trompeten under kampen i dag!!!

Nesten så jeg foretrekker trance slik som vi ble servert i èn hel omgang fra en av leilighetene på åråsen under semifinalen...

Innimellom lurer jeg litt på hva slags mennesker det er som drar på landskamper? Man finner da aldri trompeter på fotballkamper noe sted i Norge - hvordan skjer det da at noen tar det med på landskamper??? Hva tenker han som tar den med seg???

har ikke sett så mange med kroppsmaling eller viking hjelm rundt omkring i tippeligaen heller, unntatt kanskje Sør Arena.

Er det ikke Menigheden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er for trompet,

Er det ikke Menigheden?

Jo. Det med Oljeberget var mer en slutt setning med henhold til diskusjonen om Oljeberget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de koste seg hvertfall med å løpe rundt på tribunen, de 20 fremmøtte..

Noe som så ganske morsomt ut, så nesten ut som de prøvde å "holde linja". Snakket med Armando om det i går, kunne vært artig hvis man fikk det til, men da trenger vi god plass og få tilskuere, bortekamp i dalstrøka innafor kanskje?

Ser liksom ikke helt for meg at det kunne gått på Nadderud, med mindre vi får skrudd bort noen hundre seter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de koste seg hvertfall med å løpe rundt på tribunen, de 20 fremmøtte..

Noe som så ganske morsomt ut, så nesten ut som de prøvde å "holde linja". Snakket med Armando om det i går, kunne vært artig hvis man fikk det til, men da trenger vi god plass og få tilskuere, bortekamp i dalstrøka innafor kanskje?

Ser liksom ikke helt for meg at det kunne gått på Nadderud, med mindre vi får skrudd bort noen hundre seter...

pleier å bli gnske romslig på Royal League kamper :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor aldri "Those were the days"?

"Vi elsker Stabæk vi, vi elsker Stabæk vi..... Vi elsker Stabæk Stabæk elsker vi..

Vi elsker Stabæk vi, Stabæk elsker vi"

Vi elsker Stabæk,Stabæk elsker vi...

Lalalalallalalalalala

Vi sang den før....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melodi: Moonlight Shadow

PS! Har bare brukt melodien som en mal. Enkelte steder hopper vognene av berg-og-dal-banen (hvis jeg kan bruke det uttrykket...).

Stabæk - klapp, klapp, klapp

Vi er Stabæk Fotball i fra Bærum

Vi har et mål - å bli best i verden

(Verselinjene under synges med samme melodi som de to første, altså ikke slik som i den egentlige melodien)

Og vi hater fattigfolk og byslum

For vi elsker gull, så bli med på ferden

Klatret fra 5 div. til Tippeliga'n

Champions League er vår framtidsplan

For vi har Gud med på laget - han er Stabækfan

Og hans mening med livet er blaa

Lalalalalala... (replace verset med "lala")

Vi er Stabæk Fotball i fra Bærum

Vi har et mål - å bli best i verden

(Verselinjene under synges med samme melodi som de to første, altså ikke slik som i den egentlige melodien)

Og vi hater fattigfolk og byslum

Elsker penger og makt - kjøper hele verden

Vi vil alltid stå sammen for vår religion,

synger høyt på vår stadion

Elsker Stabæk for alltid, verdt en million

Ja, vår mening med livet er blaa

Bokstavene som står i kursiv skal haaaales ut litt...

Med litt godvilje passer teksten aldeles fabelaktig. Bare å slå på tråden hvis du av en eller annen grunn skulle få 2 + 2 = 5. Forslag til forandring godtas;)

Endret av Robinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Honnør til de av våre som var der. Bra synging, og ikke minst bra oppmøte for en mandagskamp så langt unna.

Takk.

Vi var hese alle sammen etter kampen. Det ble også sunget sammenhengende i omlag 20 min etter kampslutt. Bare for å være sist ut av stadion. Fin måte å avreagere på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at dere også fikk i gang "Vi er de blaa - Vi er de blaa. Og mørkeblaa - Og mørkeblaa osv". Hører tøft ut også på TV. Savnet den sist, men det er ikke så lett når bl.a. mortimer hele tiden får alle til å se negativt på sangen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at dere også fikk i gang "Vi er de blaa - Vi er de blaa. Og mørkeblaa - Og mørkeblaa osv". Hører tøft ut også på TV. Savnet den sist, men det er ikke så lett når bl.a. mortimer hele tiden får alle til å se negativt på sangen.

ER du helt på trynet eller? Eller blander du meg med noen andre?

Ikke bland sanger... Det er ett mål, to mål sangen jeg aldri har likt.

Vi er de blaa og mørkeblaa ble startet av meg og tore x antall ganger mot lsk og lyn. grunnen til at den ikke ble sunget hjemme mot aalesund var den rævva stemningen generelt og mangelen på at folk kan sangen. Men det bedrer seg selvfølgelig til godset.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en forsoning mellom $$ og SI å ane? Så flere tostangs som ikke pleier å være på Nadderud for å si det sånn.

Og synginga var ikke verst den heller.

EDIT: Forslag til sang/rop:

"Vi er Stabækfans, alle sammen"

Melo: Samme som "Alan Carlos..."

Endret av Blaapaatur
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mer liv fra $$
  • Opprett ny...