stabækLars 1 977 Del Skrevet 19. Desember 2007 (endret) Del Skrevet 19. Desember 2007 (endret) Dette hadde vært helt sykt å få til på ståplass ja til wall of death! Jeg lagde en liten videosnutt av the WALL of DEATH fra godsetkampen Dette er vel ganske nyskapende i fotballsammenheng? (takk til Rich for videoen) Endret 19. Desember 2007 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 19. Desember 2007 Del Skrevet 19. Desember 2007 Dette er vel ganske nyskapende i fotballsammenheng? Tja, jeg har sett tilsvarende klipp fra lavere divisjoner i England på 1980-tallet. Men uansett, Wall of Death er så barnslig at jeg synes den er litt tøff. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. Desember 2007 Del Skrevet 19. Desember 2007 Dette er vel ganske nyskapende i fotballsammenheng? Tja, jeg har sett tilsvarende klipp fra lavere divisjoner i England på 1980-tallet. Men uansett, Wall of Death er så barnslig at jeg synes den er litt tøff. Jeg synes det er kjempeflott at mange av tilhengerne til denne er de samme som ikke liker 10, 9, 8, 7.... Snakk om å klaske seg sjæl i trynet med en planke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 19. Desember 2007 Del Skrevet 19. Desember 2007 støttes så til de grader! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 19. Desember 2007 Del Skrevet 19. Desember 2007 Wall of death er jo ikke akkurat eksluderende i dette tilfellet da.. Det var jo gutter ned i 14-årsalderen med i Drammen. Uskyldig moro sier jeg, hvis vi kan få organisert det større og bredere vil det være plenty anledning for de litt mer softe til å trekke ut og unna veien. Vi kan ikke bare kose. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. Desember 2007 (endret) Del Skrevet 19. Desember 2007 (endret) Wall of death er jo ikke akkurat eksluderende i dette tilfellet da.. Det var jo gutter ned i 14-årsalderen med i Drammen. Uskyldig moro sier jeg, hvis vi kan få organisert det større og bredere vil det være plenty anledning for de litt mer softe til å trekke ut og unna veien. Vi kan ikke bare kose. Say no more. Jeg gidder ikke å måtte flytte meg til ett annet sted på ståplass for dette. med 10, 9 8 7 osv kan man ihvertfall sette seg ned... Jeg er ganske fan av ett band som pleier å få til god stemning på konserter ved at publikum tenner lighteren, holder den opp og veiver med den fra side til side i passe tempo så ikke flammen slukker. Regner med vi får til dette neste år også. Endret 19. Desember 2007 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 19. Desember 2007 Del Skrevet 19. Desember 2007 Blir ikke det å regne som ulovlig bruk av pyro? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 19. Desember 2007 (endret) Del Skrevet 19. Desember 2007 (endret) Wall of death er jo ikke akkurat eksluderende i dette tilfellet da.. Det var jo gutter ned i 14-årsalderen med i Drammen. Uskyldig moro sier jeg, hvis vi kan få organisert det større og bredere vil det være plenty anledning for de litt mer softe til å trekke ut og unna veien. Vi kan ikke bare kose. Say no more. Jeg gidder ikke å måtte flytte meg til ett annet sted på ståplass for dette. med 10, 9 8 7 osv kan man ihvertfall sette seg ned... Jeg er ganske fan av ett band som pleier å få til god stemning på konserter ved at publikum tenner lighteren, holder den opp og veiver med den fra side til side i passe tempo så ikke flammen slukker. Regner med vi får til dette neste år også. Den er ikke så dum! Kan i høyeste grad brukes under "Vålerenga Kjerke" på Ullevaal mot Engen.. Edit: fyrstikker funker også.. Endret 19. Desember 2007 av Robinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 21. Desember 2007 Del Skrevet 21. Desember 2007 Bare sier at de som vil holde seg unna wall of death til neste år kan plassere seg litt unna midtregionen både hjemme og borte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Desember 2007 Del Skrevet 21. Desember 2007 Bare sier at de som vil holde seg unna wall of death til neste år kan plassere seg litt unna midtregionen både hjemme og borte. Er du den nye sjefen på ståplass? Siden du ber meg finne ett annet sted å stå neste år? Så du mener at en del av de som bidrar mest på tribunen skal finne seg ett annet sted å stå fordi dere vil leke hodeløse kyllinger og løpe mot hverandre som klovner på ett sirkus? Ehhh. Tror ikke det gitt. Gleder meg til jeg blir "offer" for den. Eventuelt konsekvensen av at en eller annen tulling løper i meg med armene hevet og treffer ansiktet mitt. Wall of death har ikke en dritt med supportere å gjøre. Dra på en eller annen satanrocker konsert og opplev den orgasmiske følelsen dere får av den, eller er det fordi det er den eneste måten dere klarer å få ut aggresjon på? Kan dere ikke bare starte en casualgruppe, finnes jo flere vegger å løpe på rundt om i landet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 21. Desember 2007 (endret) Del Skrevet 21. Desember 2007 (endret) Bare sier at de som vil holde seg unna wall of death til neste år kan plassere seg litt unna midtregionen både hjemme og borte. Er du den nye sjefen på ståplass? Siden du ber meg finne ett annet sted å stå neste år? Så du mener at en del av de som bidrar mest på tribunen skal finne seg ett annet sted å stå fordi dere vil leke hodeløse kyllinger og løpe mot hverandre som klovner på ett sirkus? Ehhh. Tror ikke det gitt. Gleder meg til jeg blir "offer" for den. Eventuelt konsekvensen av at en eller annen tulling løper i meg med armene hevet og treffer ansiktet mitt. Wall of death har ikke en dritt med supportere å gjøre. Dra på en eller annen satanrocker konsert og opplev den orgasmiske følelsen dere får av den, eller er det fordi det er den eneste måten dere klarer å få ut aggresjon på? Kan dere ikke bare starte en casualgruppe, finnes jo flere vegger å løpe på rundt om i landet. Stakars deg. Får håpe du ikke får for vondt hvis en hodeløs tulling prikker deg på armen... At en voksen mann sutrer over litt uskyldig moro fatter jeg ikke. Er dette et SÅ stort problem for deg? Endret 21. Desember 2007 av Ulle Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Desember 2007 Del Skrevet 21. Desember 2007 Bare sier at de som vil holde seg unna wall of death til neste år kan plassere seg litt unna midtregionen både hjemme og borte. Er du den nye sjefen på ståplass? Siden du ber meg finne ett annet sted å stå neste år? Så du mener at en del av de som bidrar mest på tribunen skal finne seg ett annet sted å stå fordi dere vil leke hodeløse kyllinger og løpe mot hverandre som klovner på ett sirkus? Ehhh. Tror ikke det gitt. Gleder meg til jeg blir "offer" for den. Eventuelt konsekvensen av at en eller annen tulling løper i meg med armene hevet og treffer ansiktet mitt. Wall of death har ikke en dritt med supportere å gjøre. Dra på en eller annen satanrocker konsert og opplev den orgasmiske følelsen dere får av den, eller er det fordi det er den eneste måten dere klarer å få ut aggresjon på? Kan dere ikke bare starte en casualgruppe, finnes jo flere vegger å løpe på rundt om i landet. Stakars deg. Får håpe du ikke får for vondt hvis en hodeløs tulling prikker deg på armen... At en voksen mann sutrer over litt uskyldig moro fatter jeg ikke. Er dette et SÅ stort problem for deg? Sutring? Jeg har en mening om at det er en latterlig ting å gjøre, enda mer latterlig å beordre folk til å ikke kunne stå i midten av feltet i tilfelle wall of death skulle komme i løpet av kampen. Du kan gjerne kalle det sutring for min del. Hvis det var det eneste du hadde å svare med kunne du likesågodt latt være. Jeg kan også sutre en del over at mange som klager på 10, 9, 8 synes wall of death er helt greit. Forøvrig, hvor kommer dette med prikke på armen inn i bildet? Jeg kjenner meg selv såpass at jeg vet at om du eller en annen hadde kommet løpende og truffet meg i ansiktet med såpass kraft at jeg hadde fått vondt ( som det gjerne blir når man løper ) mens jeg står å følger med kampen, så ville det fått konsekvenser for den som traff meg. Men vi kan jo si det sånn, at for hver wall of death så kan vi dra i gang 10, 9, 8 3-4 ganger. De som ikke liker det kan jo bare kjøpe seg sesongkort på hovis eller noe. Nå kan jo enkelte kritisere begge deler og si det ikke har noe med kampen, supportersanger og ståplass å gjøre i det hele tatt. Men ved 10, 9, 8 har man ihvertfall ansiktet vendt mot banen. Ser ikke noe grunn til å snu seg bort fra kampen og gå glipp av en scoring for å stange hodet ihverandre. Men for all del, vi kan jo bare stå stille, synge veigar stenersen ved frispark og opptre enda mer latterlig. Skål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 21. Desember 2007 (endret) Del Skrevet 21. Desember 2007 (endret) Bare sier at de som vil holde seg unna wall of death til neste år kan plassere seg litt unna midtregionen både hjemme og borte. Er du den nye sjefen på ståplass? Siden du ber meg finne ett annet sted å stå neste år? Så du mener at en del av de som bidrar mest på tribunen skal finne seg ett annet sted å stå fordi dere vil leke hodeløse kyllinger og løpe mot hverandre som klovner på ett sirkus? Ehhh. Tror ikke det gitt. Gleder meg til jeg blir "offer" for den. Eventuelt konsekvensen av at en eller annen tulling løper i meg med armene hevet og treffer ansiktet mitt. Wall of death har ikke en dritt med supportere å gjøre. Dra på en eller annen satanrocker konsert og opplev den orgasmiske følelsen dere får av den, eller er det fordi det er den eneste måten dere klarer å få ut aggresjon på? Kan dere ikke bare starte en casualgruppe, finnes jo flere vegger å løpe på rundt om i landet. Stakars deg. Får håpe du ikke får for vondt hvis en hodeløs tulling prikker deg på armen... At en voksen mann sutrer over litt uskyldig moro fatter jeg ikke. Er dette et SÅ stort problem for deg? Sutring? Jeg har en mening om at det er en latterlig ting å gjøre, enda mer latterlig å beordre folk til å ikke kunne stå i midten av feltet i tilfelle wall of death skulle komme i løpet av kampen. Du kan gjerne kalle det sutring for min del. Hvis det var det eneste du hadde å svare med kunne du likesågodt latt være. Jeg kan også sutre en del over at mange som klager på 10, 9, 8 synes wall of death er helt greit. Forøvrig, hvor kommer dette med prikke på armen inn i bildet? Jeg kjenner meg selv såpass at jeg vet at om du eller en annen hadde kommet løpende og truffet meg i ansiktet med såpass kraft at jeg hadde fått vondt ( som det gjerne blir når man løper ) mens jeg står å følger med kampen, så ville det fått konsekvenser for den som traff meg. Men vi kan jo si det sånn, at for hver wall of death så kan vi dra i gang 10, 9, 8 3-4 ganger. De som ikke liker det kan jo bare kjøpe seg sesongkort på hovis eller noe. Nå kan jo enkelte kritisere begge deler og si det ikke har noe med kampen, supportersanger og ståplass å gjøre i det hele tatt. Men ved 10, 9, 8 har man ihvertfall ansiktet vendt mot banen. Ser ikke noe grunn til å snu seg bort fra kampen og gå glipp av en scoring for å stange hodet ihverandre. Men for all del, vi kan jo bare stå stille, synge veigar stenersen ved frispark og opptre enda mer latterlig. Skål. Du opptrer så og si som Rhino i nissene på loven. Så nertagen og drar alt man sier i alle retninger. Du må da skjønne at jeg ikke vil ha deg vekk fra tribunen, men at du burde tåle litt i form av wall of death. Du har vært voldsom mot andre på 10, 9 ,8 (ikke som jeg synes er ute av kontroll men som andre har reagert på) og derfor ikke burde ha no problem med at man dunker litt inn i hverandre. Ikke for å skade, men for moroskyld. Selvfølgelig er ikke nødvenigvis slik at hode alltid er rettet mot banen. Hva med forsangerne som står vendt mot publikum for å skape liv. Har det kanskje ikke noe med fotballen å gjøre. rett å slett bare å kutte ut det tullet. Nei, man kan ikke bare stå å kose seg med kamp når 10, 9, 8 kommer opp for hvis du står uvitende og stirrer rett frem, får et dytt i ryggen og går på trynet. Det gjelder å ha hode vendt slik at du kommer deg unna slikt. Apropo latterlig mener jeg det er å drikke seg drita på rusbrus når du skal på fotballkamp. Noen som føler seg truffet? Skål! Endret 21. Desember 2007 av Ulle Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 21. Desember 2007 Del Skrevet 21. Desember 2007 Bare sier at de som vil holde seg unna wall of death til neste år kan plassere seg litt unna midtregionen både hjemme og borte. Hvem tror du egentlig at du er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 21. Desember 2007 (endret) Del Skrevet 21. Desember 2007 (endret) Bare sier at de som vil holde seg unna wall of death til neste år kan plassere seg litt unna midtregionen både hjemme og borte. Hvem tror du egentlig at du er? En Stabæksupporter. Enn du da? Endret 21. Desember 2007 av Ulle Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Desember 2007 Del Skrevet 22. Desember 2007 Bare sier at de som vil holde seg unna wall of death til neste år kan plassere seg litt unna midtregionen både hjemme og borte. Er du den nye sjefen på ståplass? Siden du ber meg finne ett annet sted å stå neste år? Så du mener at en del av de som bidrar mest på tribunen skal finne seg ett annet sted å stå fordi dere vil leke hodeløse kyllinger og løpe mot hverandre som klovner på ett sirkus? Ehhh. Tror ikke det gitt. Gleder meg til jeg blir "offer" for den. Eventuelt konsekvensen av at en eller annen tulling løper i meg med armene hevet og treffer ansiktet mitt. Wall of death har ikke en dritt med supportere å gjøre. Dra på en eller annen satanrocker konsert og opplev den orgasmiske følelsen dere får av den, eller er det fordi det er den eneste måten dere klarer å få ut aggresjon på? Kan dere ikke bare starte en casualgruppe, finnes jo flere vegger å løpe på rundt om i landet. Stakars deg. Får håpe du ikke får for vondt hvis en hodeløs tulling prikker deg på armen... At en voksen mann sutrer over litt uskyldig moro fatter jeg ikke. Er dette et SÅ stort problem for deg? Sutring? Jeg har en mening om at det er en latterlig ting å gjøre, enda mer latterlig å beordre folk til å ikke kunne stå i midten av feltet i tilfelle wall of death skulle komme i løpet av kampen. Du kan gjerne kalle det sutring for min del. Hvis det var det eneste du hadde å svare med kunne du likesågodt latt være. Jeg kan også sutre en del over at mange som klager på 10, 9, 8 synes wall of death er helt greit. Forøvrig, hvor kommer dette med prikke på armen inn i bildet? Jeg kjenner meg selv såpass at jeg vet at om du eller en annen hadde kommet løpende og truffet meg i ansiktet med såpass kraft at jeg hadde fått vondt ( som det gjerne blir når man løper ) mens jeg står å følger med kampen, så ville det fått konsekvenser for den som traff meg. Men vi kan jo si det sånn, at for hver wall of death så kan vi dra i gang 10, 9, 8 3-4 ganger. De som ikke liker det kan jo bare kjøpe seg sesongkort på hovis eller noe. Nå kan jo enkelte kritisere begge deler og si det ikke har noe med kampen, supportersanger og ståplass å gjøre i det hele tatt. Men ved 10, 9, 8 har man ihvertfall ansiktet vendt mot banen. Ser ikke noe grunn til å snu seg bort fra kampen og gå glipp av en scoring for å stange hodet ihverandre. Men for all del, vi kan jo bare stå stille, synge veigar stenersen ved frispark og opptre enda mer latterlig. Skål. Du opptrer så og si som Rhino i nissene på loven. Så nertagen og drar alt man sier i alle retninger. Du må da skjønne at jeg ikke vil ha deg vekk fra tribunen, men at du burde tåle litt i form av wall of death. Du har vært voldsom mot andre på 10, 9 ,8 (ikke som jeg synes er ute av kontroll men som andre har reagert på) og derfor ikke burde ha no problem med at man dunker litt inn i hverandre. Ikke for å skade, men for moroskyld. Apropo latterlig mener jeg det er å drikke seg drita på rusbrus når du skal på fotballkamp. Noen som føler seg truffet? Du har fortsatt tilgode å svare på hvorfor wall of death er så viktig og hva det har med å supportere å gjøre. Håper virkelig det er meg du hintet til når det gjelder rusbrus, selvom det begynner å bli lenge siden jeg drakk rusbrus på borteturer, skjønner dog ikke hva det har med diskusjonen å gjøre? Men det er klart, når du ikke klarer å komme med noe vettugt så er det best å lire av seg noe annet for å vri på diskusjonen. Hvis du mener rusbrus som drikke er latterlig kan du starte ny tråd om det. Når du skriver at de som ikke ønsker wall of death må stå ett annet sted enn midten så har jeg min fulle rett til å svare deg på det, jeg står alltid i midten og gidder faen ikke flytte på meg fordi DU beordrer det. Jeg driter i om du kaller meg nærtagende og sutrende fordi jeg misliker wall of death, og måten du skrev det på var mer som en "trussel" om at her blir wall of death enten du liker det eller ikke. kan dere ikke bare kjøre wall of death i pausen på løpebanen hvis det er så jævla viktig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 22. Desember 2007 Del Skrevet 22. Desember 2007 Bare sier at de som vil holde seg unna wall of death til neste år kan plassere seg litt unna midtregionen både hjemme og borte. Hvem tror du egentlig at du er? Dette må jeg si jeg også lurte på,ny sjef på gang her uten at vi andre har fått noe beskjed kanskje være litt mindre tøff heretter? Vil nå heller ha 10,9,8,7 osv 1000 ganger en den idiotiske wall of death,rett å slett latterlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. Desember 2007 Del Skrevet 22. Desember 2007 Bare sier at de som vil holde seg unna wall of death til neste år kan plassere seg litt unna midtregionen både hjemme og borte. Hvem tror du egentlig at du er? Dette må jeg si jeg også lurte på,ny sjef på gang her uten at vi andre har fått noe beskjed kanskje være litt mindre tøff heretter? Dette var merkelig, etter bare ca. 2 år på ståplass opptrer Ulle nå som en sjef på ståplass. Jeg synes det er rart med folk som har null fartstid i supporterklubben tar seg så til de grader til rette. Har ansienniteten mindre å si enn før? Blir dette en trend i årene som kommer blir jeg ihvertfall værende på Q-feltet og droppe tilbakekomsten på ståplass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 22. Desember 2007 (endret) Del Skrevet 22. Desember 2007 (endret) Nå må vi prøve å ikke blåse ut all førjulsdepresjonen. Ulle sier det han mener, formulert litt klønete. Simple as that, uenige må man gjerne få være. Jeg er for wall of death fordi jeg har syntes det var kjempegøy de gangene vi har prøvd det, og jeg ikke har sett noen ta skade av det (i motsetning til 10-9-8-7). (og når det gjelder det å si noe gjør at man kan oppfattes som en viktigper etter kort fartstid, er det kanskje noen andre som hadde fortjent flere kommentarer her enn Ulle.....) Endret 22. Desember 2007 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 22. Desember 2007 (endret) Del Skrevet 22. Desember 2007 (endret) Jeg støtter deg Mortimer. Både Wall of death og 10-9-8 er noe dritt. Skjønner ikke poenget med å oppføre seg som barnehageunger når man først er der for å se kampen. Edit: Jeg er fan av både tifo og annet knask, men å ramle rundt på tribunen ser jeg ikke helt vitsen med. Endret 22. Desember 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 22. Desember 2007 Del Skrevet 22. Desember 2007 Nå må vi prøve å ikke blåse ut all førjulsdepresjonen. Ulle sier det han mener, formulert litt klønete. Simple as that, uenige må man gjerne få være. Jeg er for wall of death fordi jeg har syntes det var kjempegøy de gangene vi har prøvd det, og jeg ikke har sett noen ta skade av det (i motsetning til 10-9-8-7). (og når det gjelder det å si noe gjør at man kan oppfattes som en viktigper etter kort fartstid, er det kanskje noen andre som hadde fortjent flere kommentarer her enn Ulle.....) Han har vel egentlig ikke skrevet noe som sier at han ikke mener det han skrev da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. Desember 2007 Del Skrevet 22. Desember 2007 Jeg støtter deg Mortimer. Både Wall of death og 10-9-8 er noe dritt. Skjønner ikke poenget med å oppføre seg som barnehageunger når man først er der for å se kampen. Edit: Jeg er fan av både tifo og annet knask, men å ramle rundt på tribunen ser jeg ikke helt vitsen med. Støttes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 22. Desember 2007 Del Skrevet 22. Desember 2007 Wall of death er teit. De som vil leke gothere, emokids og satanister kan vel gjøre det på passende konserter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 22. Desember 2007 Del Skrevet 22. Desember 2007 Wall of death og 10,9,8,7 syns jeg ikke passer på en fotballkamp, kjenner til en vennegjeng som gjerne vil melde seg inn og stå sammen med oss. men de melder seg ikke inn pga disse "dytte-sangene", ikke at de er redd for å bli dytta litt på men rett å slett fordi det ikke har noe på en fotballkamp å gjøre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Desember 2007 (endret) Del Skrevet 22. Desember 2007 (endret) Jeg syns debatten om Wall og Death, 10-9-8-7-osv, rusbrus og fyll er på sin plass. Antakelig er det vel sånn at alle vi som vil stå med $$ må akseptere at det er ting andre supportere syns er kjempekult, som en selv syns er kjempeteit. Og motsatt. Men jeg ber dere om ikke å mobbe eller drite ut andre Forum-brukere. Endret 22. Desember 2007 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 22. Desember 2007 Del Skrevet 22. Desember 2007 men vil nå si at det er beder å si at HAN håper at det blir mer wall of death en å oppføre seg som en sjef for $$ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 22. Desember 2007 Del Skrevet 22. Desember 2007 Wall of death er teit. De som vil leke gothere, emokids og satanister kan vel gjøre det på passende konserter? .. men du synes 10, 9, 8 osv. er fett? Noen gang vært på punkkonsert? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 22. Desember 2007 Del Skrevet 22. Desember 2007 Jeg syns debatten om Wall og Death, 10-9-8-7-osv, rusbrus og fyll er på sin plass. Antakelig er det vel sånn at alle vi som vil stå med $$ må akseptere at det er ting andre supportere syns er kjempekult, som en selv syns er kjempeteit. Og motsatt. Men jeg ber dere om ikke å mobbe eller drite ut andre Forum-brukere. Det handler ikke om forskjellige meninger, men om måten man ytrer sine meninger på. Det er ikke vanskelig å forstå at mange blir provosert av Ulles arrogante oppførsel, og da må det være lov å reagere på det. For øvrig synes jeg det er utrolig mye anklager om mobbing her. Det er ikke mobbing å være uenig med noen, og vi skal også huske på at dette ikke er noen barnehage (for å bruke Jokke Ps terminologi). De som driter seg ut her klarer det stort sett på egen hånd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 22. Desember 2007 Del Skrevet 22. Desember 2007 Dette var merkelig, etter bare ca. 2 år på ståplass opptrer Ulle nå som en sjef på ståplass. Jeg synes det er rart med folk som har null fartstid i supporterklubben tar seg så til de grader til rette. Har ansienniteten mindre å si enn før? Blir dette en trend i årene som kommer blir jeg ihvertfall værende på Q-feltet og droppe tilbakekomsten på ståplass. Å, er det ansiennitet det går på? Vi nye vil med andre ord aldri kunne heve vår røst da vi aldri kan ta igjen dere som har 20-40 år fartstid? Ulle mener vel rett og slett at hvis 90% er for Wall-of-Death må de siste 10% flytte seg hvis de ikke ønsker å være med. Om det er riktig er vel en helt annen sak… Personlig synes jeg 10-9-8... ødelegger mye for kampen (dvs muligheten til å følge med på den). De som er så gira på det kunne holdt på med det i pausen eller meldt seg inn i en lokal barnehage - der er de glade i å dytte på hverandre. Wall-of-Death, flatfyll eller lignende som fratar meg mulighet til å se på kamp havner - etter min mening - i samme kategori. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Desember 2007 Del Skrevet 22. Desember 2007 Hvis folk ikke tør melde seg inn pga 10-9-8 sangen kan de likesågodt holde seg unna. I teorien da ville de forsvunnet ut etter det første tribuneskredet på scoring, eller når folk ramler på "over alt fra nord til sør" fordi det er for trangt. Jeg prøver å se det for meg, at noen står å ser på oss, men ikke tør melde seg inn fordi de er redd en sang. I mitt eget hode konkluderer jeg med at en tur til dyrlegen eller psykiater er på sin plass. (obs, kan hende jeg tuller) Nå skal det sies at 10-9-8-7 har sklidd litt ut og dreid seg mer om selve dyttingen enn "kaoset" Nå skal det også sies at utrolig mange av de som klager på den er de som dytter hardest og som da har vært skyld i de to personskadene på sangen fordi de skulle "ta" igjen på den de mener har en tendens til å dytte hardt. Bjornh: Hvordan kan andres flatfyll hindre DEG i å følge med på kampen? Jeg personlig driter i om folk er drita, så lenge de bidrar på tribunen. Nå er det kanskje ikke så merkelig at ulle ikke har svart på kritikken her, da han antagelig skjønner at han dreit seg ut ved å formulere seg på den måten han gjorde.... (jeg bare gjetter) Men det er da ikke værre enn å innrømme en liten feilformulering, er ingen som skal hugge hodet av hverandre her. Diskusjonen er på plass. Friske meninger er bare bra, men da må man kunne argumentere for meningen sin og tørre å stå for det man sier og innrømme at man tok feil. Og når vi først er igang, kan vi vær så snill å droppe Veigar Stenersen, Jon Pall Nannskog og Alan Carlos Stenvoll hver gang vi har frispark? Tror faktisk jeg rangerer denne som mindre attraktiv enn ett mål, to mål sangen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå